Re: Stavba v podzemí Reply #35 – February 04, 2009, 10:15:59 am Uffffff. Tuším že stále platí toto: Když umístíš kurzor na políčko v normálním módu a přepneš do podzemí, zůstane na stejném místě. Pokud nemůžeš trefit něco čistě proto že se kurzor "lepí" na nějakou jinou část která je na jiné pozici, vystačíš si s tím. Polož kurzor, pusť myš, přepni (klávesou, ne myší!) do podzemí a opatrně klikni - máš trefený jeden konec. Přepni zpátky na povrch, posuň myš, opakuj...Pokud máš naštosované tunely nad sebou, nenapadá mě nic, snad jen zkusit Ctrl.Nový podzemní mód je založený na pohledu a práci v řezu terénem, ne pohledem totálně skrz. Ten by to měl vyřešit, ale na to si ještě počkáme. Quote Selected
Re: Stavba v podzemí Reply #36 – February 04, 2009, 10:27:41 am Kdyz ma jeden vic tunelu nad sebou a chce to predelavat, je to "pekna" vztekanice.Pri masivnich upravach skace kurzor vzdy na spodnejsi patro.V moji verzi stovky mam navic jeste ten bug, ze kdyz otocim mapu a divam se na to z jine strany, tak to nejde ulozit.Reseni je bolave: vybourat spodky a znova vse stavet od shora.Casto se mi stalo, ze nastupiste a semafory stavim naprosto poslepu, protoze kurzor treba vidimna jednom patre, kde je nastupiste, ale semafor se stavi o patro niz na policku, ktere je uplne neviditelne.Doufam, ze Dwachs bude uspesny. Quote Selected
Re: Stavba v podzemí Reply #37 – February 04, 2009, 10:38:54 am Lodovico> ok, pokud je tedy pravidlo, ze to skace na nejnizsi patro vzdy, je porad sance to stavet shora a nemel by byt problem. Vyzkousim. Tu popisovanou situaci jsem nakonec vyresil docela brutalne - uboural sem kus hory tak, abych v miste "premosteni" spodni trate nemel tunel, ale nadzemni drahu, takze funkcni to je ale elegantni ne.VS> problem s tim, ze kurzorem v podzemi nemuzu trefit spravne policko, jsem mel taky - resil jsem to otocenim do jineho pohledu, zatim to pozadovane policko bylo vzdy aspon v jednom pohledu dostupne primo v podzemnim modu. Kazdopadne zkusim na to pouzivat klavesovou zkratku, zatim jsem vzdy prechazel pres menu a to je otravny :-)Diky za rady Quote Selected
Re: Stavba v podzemí Reply #38 – February 04, 2009, 10:45:13 am Klávesou je to Shift-U. Ani jsem donedávna nevěděl, že je to i v menu Když se podzemí poprvé objevilo, všichni jsme začali zuřivě tunelovat, stabilní nestabilní... takže to tlačítko mě později nějak minulo. Quote Selected
Re: Stavba v podzemí Reply #39 – February 15, 2009, 02:13:05 pm Tak zalomené tunely jsou úžasné ulehčení a metro mě taky děsně baví. U těch stanic metra (london transport) jsou ovšem i tunely jako roury, které se fungují jako elektrifikace a pak už je to opravdu dokonalé Viz obr. Quote Selected
Re: Stavba v podzemí Reply #40 – February 15, 2009, 10:16:15 pm Quote from: poldislaf – on February 15, 2009, 02:13:05 pmTak zalomené tunely jsou úžasné ulehčení a metro mě taky děsně baví. U těch stanic metra (london transport) jsou ovšem i tunely jako roury, které se fungují jako elektrifikace a pak už je to opravdu dokonalé Viz obr.Aha! takhle se ty "roury" používají! já si s tím lámu hlavu a řešení je takhle jednoduchý! A jak je to s nákladama? nevyjde levnějš dát tam místo potrubí klasickou elektrifikaci? Quote Selected
Re: Stavba v podzemí Reply #41 – February 15, 2009, 11:27:58 pm Tak rozdíl je zhruba desetinásobný (za 1800), takže pokud jde o peníze, tak vyhrává klasika. Quote Selected
Re: Stavba v podzemí Reply #42 – March 12, 2009, 11:20:35 am Ta tunelová elektrifikace možná vypadá hezky, ale klasika je lepší, protože pokud se na tunelové elektrifikaci postaví stanice (jakákoli), tak to vypadá blbě. Navíc ta tunelová elektrifikace je jen pro rychlost do 200 km/h. Pro podzemní dráhu to stačí, ale pro průjezdné tunely, které jen zkracují dráhu vlakům je to pomalé. A svým způsobem je klasika přehlednější - obzvlášť, pokud se staví semafory. Quote Selected