Skip to main content
Topic: Herní tipy a postřehy (Read 84306 times) previous topic - next topic

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #70
Jednoduchá otázka: Jak začínáte? ...
Ještě bych to oživil - hraje tu vůbec někdo bez jaderného průmyslu, neoznačeného 'začít od roku' a podobných "zlepšováků" takovým způsobem, aby vydělával v nějaké rozumné míře? Mně se z roku 1930 zatím nepovedl lepší výdělek než 1,5%. Což znamená návratnost investice v mnoha desítkách let a po stavbě vcelku nemá smysl pokračovat a dívat se, jak stárnou vozidla.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #71
Eh 1,5% hm...
Podle mě je vcelku dobré se na začátku trochu (100 000) zadlužit. A pak už jen čekat na další vozidla, která by udělala trať vytíženější...
Poslední začínám nějak často oděvním průmyslem, protože potřebujete jen 3 vlaky a stanice u oděvních závodu stačí 2 koleje (+semafory). Je také dobré snažit se hledat nejlevnější soupravu (ideálně tak, aby nebyla za rok zastaralá), která vydělá na údržbu tratě.
Jinak já teda hraju poctivě s časovou osou většinou od 1930 nebo 1945.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #72
mi.hope > mel jsem stejny problem, navic jeste v dobe, kdy jsem nevedel, jak presne vse funguje. Z nejakeho duvodu mi totiz pri hrani podle casove osy fabriky nedodavaly veci k preprave. Jakmile jsem hral mimo casovou osu, vse fungovalo...

... no a od te doby - jak uz je asi jasne - hraju vicemene jednu hru bez casove osy. Diky tvorbe vozidel je absence casove osy v podstate nutnost ale doufam, ze se mi nekdy postesti si to zahrat v toku casu vcetne radosti z novych vozidel :-)

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #73
hraje tu vůbec někdo bez jaderného průmyslu, neoznačeného 'začít od roku' a podobných "zlepšováků" takovým způsobem, aby vydělával v nějaké rozumné míře?
Ano :)

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #74
>hApo, VS
A kolik asi tak vyděláváte na začátku? Abych věděl, jestli je to moje neschopnost vydělat, nebo jen vlastnost hry.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #75
Moc ne, zpočátku jsem rád když vydělávám. Ale pak se zadlužím, koupím další vlak, doplním na trať vyhybku a výdělek se dostane obvykle přes 1,0 % čili tak 100 000 ročně.
Jinak doporučuju se kouknout na Rogaland challenge v anglické části fóra, určitě tam najdeš nějaký výdělečný způsob.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #76
Ze začátku je to bída s nouzí. Kolik vydělávám? Moc ne.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #77
Takže u mě jsou první roky ve znamení zadlužení. Nejčastěji začínám s oděvním průmyslem ale tak aby alespoň jeden z dodavatelů byl vzdálenější. (třeba přes celou mapu) natáhnu nejlevnější koleje a použiju nejlevnější stanici která je schopná pracovat se zbožím (to je prakticky každá budova pokud je u ní sklad) Pak trochu zbytečně na tu dlouho pomalou trať dám nejrychlejší dostupný vlak (takže asi 70km/h nebo kolik dovolí nejrychlejší vagony na lehké zboží v roce 1930) druhý dodavatel může být blíž. Tam nasadím rychlejší koleje a stejně rychlý vlak. k oděvnímu závodu pak dám 3 stanice s výhybkou pro změnu peronu a natáhnu koleje k obchodu na který pošlu vlak s dvojvagony(no prostě ty nejstarší vagonky na kusové zboží co vypadají že jsou 2 vagony v jednom) odhadem jsem tak 150 000 v mínusu ale náklady na měsíc se pohybují kolem 10 000 i s provozem vozidel a to mi krásně obstarává můj "dlouho traťní" vlak přibližně do 5ti let jsem v plusu.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #78
Osobné vozidlá : trochu som uplynulý víkend popátral po príčinách nezobrazovania osobných vozidiel. Vytvoril som si nový adresár napr. Simutrans_original (bez addonov), skopíroval doň exe aj pak128.

Venoval som sa parametru bits_per_month. Takže v origináli je jeho hodnota 20. Pri tejto hodnote sa mi osobné vozidlá zobrazujú na úvodnej mape a po nejakom timeoute aj v hre. Od hodnoty 25 a viac osobné vozidlá nie sú. Chodci, cyklisti a motocyklisti sa zobrazujú naďalej normálne.

Ak máte chuť, skúste nasledovné :

1.) Zazálohujte si konfiguračné súbory -
     settings.xml
     simuworld.cfg
     default.sve

2.) Uvedené súbory vymažte

3.) Otvorte súbor simuconf.tab v podadresári Config
     a nastavte parameter : bits_per_month = 25 (alebo viac)

4.) To isté so súborom simuconf.tab v podadresári pak128.

5.) Spustite hru.

Vidíte na úvodnej mape osobné vozidlá ?

 :police:

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #79
Díky za odpovědi a za upozornění na Rogaland challenge (už jsem málem zapoměl, že existuje i anglický internet :)).

Shrnul bych to, co jsem se dozvěděl a na co jsem přišel, ať z toho mají něco i ostatní:
  • Když začínám s nákladní dopravou, je dobré stavět tratě i s ohledem na možnou budoucí osobní dopravu a naopak.
  • Smíšené nákladní a osobní vlaky jsou elegantní řešení méně využívaných tratí.
  • Pokud se zdá, že vydělávám málo, tak to je jenom relativní, protože málo vyděláváme všichni (i ti nejlepší mohou mít hodnotu společnosti po 15 letech hraní okolo 600 000).
  • Nejvýhodnější jsou vlaky, které převážejí náklad na obě strany (například pokud je uspořádání stavebniny ... prům. les ... pila, udělám linku prům. les->pila a prům. les->stavebniny)
  • Linky vydělávají neúměrně na vzdálenosti (dlouhé jsou mnohem lepší, jedny z největších nákladů na údržbu jsou na zastávky)
  • Je výhodnější nechávat zastávku dodavatele přeplněnou, pokud nestíhám odvážet od příjemce dále.
  • Prakticky všechno závisí na okamžiku, kdy hru pustím a rozhoduji se, co a kam budu dovážet.
  • +Spousta informací které jsou i v tomto vláknu - nervový systém, zadlužit se, co nejméně dep, používat celou rychlost vagonů, na 1 trať posílat co nejvíce vlaků atd.

A vážně to funguje  ;)

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #80
Díky za odpovědi a za upozornění na Rogaland challenge (už jsem málem zapoměl, že existuje i anglický internet :)).

Shrnul bych to, co jsem se dozvěděl a na co jsem přišel, ať z toho mají něco i ostatní:
  • Když začínám s nákladní dopravou, je dobré stavět tratě i s ohledem na možnou budoucí osobní dopravu a naopak.
  • Smíšené nákladní a osobní vlaky jsou elegantní řešení méně využívaných tratí.
  • Pokud se zdá, že vydělávám málo, tak to je jenom relativní, protože málo vyděláváme všichni (i ti nejlepší mohou mít hodnotu společnosti po 15 letech hraní okolo 600 000).
  • Nejvýhodnější jsou vlaky, které převážejí náklad na obě strany (například pokud je uspořádání stavebniny ... prům. les ... pila, udělám linku prům. les->pila a prům. les->stavebniny)
  • Linky vydělávají neúměrně na vzdálenosti (dlouhé jsou mnohem lepší, jedny z největších nákladů na údržbu jsou na zastávky)
  • Je výhodnější nechávat zastávku dodavatele přeplněnou, pokud nestíhám odvážet od příjemce dále.
  • Prakticky všechno závisí na okamžiku, kdy hru pustím a rozhoduji se, co a kam budu dovážet.
  • +Spousta informací které jsou i v tomto vláknu - nervový systém, zadlužit se, co nejméně dep, používat celou rychlost vagonů, na 1 trať posílat co nejvíce vlaků atd.

A vážně to funguje  ;)

Všetko závisí najmä od toho, čo mi vygeneruje mapa. Nie všetko je totiž hrateľné. Takže v takomto prípade znovu spúšťam novú mapu. Zárobok je silno závislý od rýchlosti časovej osi. Ide o mnou uvádzaný parameter bits_per_month.

Ja ho mám nastavený na 25 a za 1,5 roka som zarobil 190 melónov ! To ešte manažujem 8 konkurentov, ktorý nezbierajú odrobinky, ale obsluhujú spolu so mnou aj celé priemyselné reťazce. Ak to má byť simulácia, tak rýchlosť plynutia časovej osi musí byť v určitom pomere priamo úmerná k reálnym rýchlostným možnostiam vozidiel. Ak časová os plynie rýchlejšie, potom vozidlo urazí napr. 2 km vzdialenosť a na časovej osi medzitým uplynie 1 deň ! Čo je samozrejme nonsens a vhodné iba pre sebemrskačov. Teda z fyziky : ak je priemerná rýchlosť vozidla 40 km/h a vozidlo urazí 40 km vzdialenosť, na časovej osi musí uplynúť 1 hodina. Vtedy prispúšťam, že ide o simuláciu. Inak je to celé skreslené, ak sa toto nerieši cez nejaké koeficienty...

Zadĺženie - tak na toto sakrametské bacha ! 9 z 10-ich prípadov toto končí zle...

Zastávky, trate a pod. nech môžu využívať všetci (verejné), potom náklady na údržbu by sa mohli alikvótne rozdeliť medzi jednotlivých hráčov... Zatiaľ náklady verejných zastávok, tratí a pod. znáša verejná správa. Ale inak som nedokázal vyriešiť súbeh seba s konkurenciou po tej istej trati a zastávkach...


Re: Herní tipy a postřehy

Reply #82
Ja jsem to kdysi resil tak, ze postavil silnice, ale uz nezbylo na vozidla. Takze jsem si vypujcil a nakoupil je ... no a pred bankrotem jsem se "branil" tak, ze jsem je vzdy pred uplynutim dane doby (tenktat tusim 3 mesice) zase prodal. Tim padem jsem se dostal "nad nulu" a bankot se nekonal. Pak samosebou zase pujcit a nakoupit....

Jinak jsem taky zkousel "jednosmernou" dopravu vlaku. Proste jsem postavil nejlevnejsi koleje z jednoho kraje mapy do druheho a postavil na ne semafory jednosmerne. Vlaky vyjely z depa, nalozily zbozi a vydaly se na dlouhou cestu, na jejimz konci doslo k vylozeni zbozi a zajeti do depa. Nasledoval prodej soupravy a koupeni jine na zacatku cesty. Takhle jsem vlaky rucne tocil dokud nevydelaly na druhou kolej :-)

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #83
Takhle jsem vlaky rucne tocil dokud nevydelaly na druhou kolej :-)
Bože můj, on to fakt někdo zkusil :o

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #84
Takhle jsem vlaky rucne tocil dokud nevydelaly na druhou kolej :-)
:D

Jinak já se zadlužil i milion a za 10 let jsem se z toho vyhrabal. Jde o to dluh zvyšovat tak dlouho, dokud není výdělek přes 1%.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #85
Mohl bych se zeptat na co je volba uživatel v menu města?

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #86
Důležitý herní postřeh: nestavte sídlo společnosti. Bez něj se dá přežít v dluhu velmi dlouho (zatím nevím jak dlouho je možné být v minusu než přijde bankrot, pokud není sídlo společnosti postaveno), ale pokud postavíte sídlo společnosti, tak přijde bankrot, pokud do třech měsíců nejste nad nulou.

A to že sídlo společnosti je jen docela výkonný požírač peněz je úplně vedlejší. Protože ale hraju s jaderných průmyslem a ten mi vydělává tolik, že nestíhám utrácet, tak jej mám postavený - ale na začátku jsem jej musel dokonce zbourat, protože bych zbankrotoval - i přes hru s jaderným průmyslem. Stavbou tratí pro supervýdělečné spoje jsem se totiž tak zadlužil, že jsem po třech měsících od postavení sídla zbankrotoval. Ony totiž ty spoje jezdí přes polovinu mapy a mezery mezi příjmy z těchto spojů byly tak velké, že to jinak nešlo - než hrát bez sídla společnosti.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #87
Když už jsme u bankrotu-

bankrot přijde v momentě kdy se i po prodeji majetku (vozidel) budete pod nulou.

Dá se to přeložit i jako:
Vaše firma se zadluží ale pokud může za dluh ručit majetkem nekrachne. Jakmile ale cena vozidel klesne natolik, že jejich prodej vás nedostane z červených čísel jste v háji...

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #88
Vaše firma se zadluží ale pokud může za dluh ručit majetkem nekrachne.
Raději to zkoušet nebudu, ale možná že to je důvod, proč jsem mohl být v minusu zatraceně dlouho.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #89
Asi jo. Prakticky je důležité jen číslo uvedené u položky Jmění! (to je součet zůstatku a majetku) jakmile je jmění kladné firma nekrachne. Když je jmění záporné firma bankrotuje.

Do majetku se počítají pouze vozidla, údaj uvedený v položce Majetek odpovídá současné hodnotě všech vozidel (něco jako dlouhodobý hmotný movitý majetek v ekonomice)

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #90
Pamatujete si někdo způsob jak se dal "natáhnout" měsíc? Kdysi jsem někde našel návod jak si pomocí natažení měsíce zvednout zisk (delší měsíc -> vyšší výdělek -> rychlejší splacení nákladů na údržbu) jen si nepamatuju co se kde muselo jak změnit... :( Takže kdo mi poradí?

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #91
Pád hry.
Občas se mi stává že lupou klikno na zastávku nebo nádraží a SIM zkolabuje. Doprava funguje, nakládka/vykládka atd. vše bez problémů ale nesmím kliknout. Po různých pokusech (systém pokus/omyl)  jsem vymyslel snad jedinou možnost jak se tohoto padání u konkrétní zastávky zbavit. Postavil jsem vedle jinou tak aby se nedotýkali a "prohodil jsem je" (speciální stavby). Tu špatnou jsem smazal, i když jsem přišel o zboží nebo cestující. Udělal jsem totiž takovou zkušenost že když jsem ze špatné zastávky do nové převozil např. cestující pomocí autobusů tak okamžitě začala nová zastávka "padat". Nemáte někdo ponětí o tom čím to že to takhle reaguje na lupu?

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #92
Přetížení stanice... U mě to dělají skoro všechny zastávky s přestupem MHD/Vlak, letadlo. Tahle záležitost se objevila poměrně nedávno (ještě vloni nebo předloni u 99,7,1) jsi mohl mít na zastávce třeba 1 000 000 lidí a mohl jsi v pohodě jet dál. Kde je problém netuším.

 

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #93
Je to jak rika TommPa9, nicmene neni to tak jednoduche. Vypozorovano mam totiz nasledujici:
- zjistim ze na jedne lince mi kapacitne spoje nestaci a ze se mi na prestupu hromadi lidi, po kliknuti na nadrazi tam ceka rekneme sto tisic lidi. Spoje posilim a lidi zacnou ubyvat... po chvili se chci presvedcit, kolik jich jeste ceka na dany spoj. V prehledu stanic vidim, ze celkovy pocet lidi v teto stanici cekajicich (do vsech smeru) je 80 tisic, takze jednoznacne se to lepsi ... po kliknuti na stanici se ale vse sesype.

- na jedne stanici mam pul milionu lidi a po kliknuti vse funguje jak ma. Na druhe mam dve ste tisic lidi a po kliknuti se hra sesype

- obcas se mi povede omylem dvojklik - mam vlak ve stanici, ktera je preplnena (takze kdyz kliknu na stanici, hra spadne). Kliknu na nej a mys to vyhodnoti jako dvojklik, takze se objevi nejen okynko vlaku ale i stanice a hra nespadne

Vsechny vyse uvedene situace se vyskytuji nahodne.

A jak to "lecit"?

- pred kazdym pokusem o kliknuti na stanici si to ulozit... a dal podle variant:

a) vybourat stanici a postavit novou, prazdnou... takze v podstate to, co popisuje Nemo

b) pokud vim, kde je zadrhel (tedy kam chce vetsina lidi cekajici ve stanici), posilim spoje na dane lince a lidi odvezu

c) odriznuti stanice od "zdroju" prepravy - vsechny linky ktere prepravuji danou komoditu ve stanici docasne zbavit vlaku nebo presmerovat mimo stanici. Stanice se vyradi z retezce prepravy a po par vterinach zmizi vsechno skladovane zbozi nebo cekajici cestujici

Co je nejvhodnejsi varianta zalezi vzdy na konkretni situaci.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #94
Pamatujete si někdo způsob jak se dal "natáhnout" měsíc? Kdysi jsem někde našel návod jak si pomocí natažení měsíce zvednout zisk (delší měsíc -> vyšší výdělek -> rychlejší splacení nákladů na údržbu) jen si nepamatuju co se kde muselo jak změnit... :( Takže kdo mi poradí?

Kukenzi here : http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1521.msg25800#msg25800

P.S. : Pri hodnote 24 sa ešte zobrazujú citycar. 25 a viac už citycar nie sú... a treba spustiť novú hru, príp. uložiť rozohranú nespakovanú, nájsť v nej tento parameter, zmeniť ho a uložiť ako spakovanú. Ja teraz požívam hodnotu 24, časová os "uteká", ale dokážem produkovať solídny zisk blížiaci sa realite.

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #95
Pád hry.
Občas se mi stává že lupou klikno na zastávku nebo nádraží a SIM zkolabuje. Doprava funguje, nakládka/vykládka atd. vše bez problémů ale nesmím kliknout. Po různých pokusech (systém pokus/omyl)  jsem vymyslel snad jedinou možnost jak se tohoto padání u konkrétní zastávky zbavit. Postavil jsem vedle jinou tak aby se nedotýkali a "prohodil jsem je" (speciální stavby). Tu špatnou jsem smazal, i když jsem přišel o zboží nebo cestující. Udělal jsem totiž takovou zkušenost že když jsem ze špatné zastávky do nové převozil např. cestující pomocí autobusů tak okamžitě začala nová zastávka "padat". Nemáte někdo ponětí o tom čím to že to takhle reaguje na lupu?

Nebude to obdobný problém, ako tu ? :
...
5-Mar-2009:
   FIX: connect stops again to public player
...

Toto sa mi stávalo v predchádzajúcej verzii pri public zastávkach. Teraz Public zastávky "nepadajú", ale zdá sa, akoby sa tento problém "presťahoval" do hráčových zastávok, resp. sa tu neriešil...

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #96
Tak mě napadlo, pokud by to bylo přeplněním zastávek, nepomohlo by zvětšit kapacitu přidáním skladišť či nádražních budov?

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #97
Nemo > to pomuze, ale ... ono se zpravidla jedna o situaci, kdy je kapacita prekrocena cca stonasobne... takze v tu chvili zpravidla dorovnani kapacity neni realizovatelne v dostatecnem rozsahu

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #98
Prisel jsem na jednu "zakernost", ktera souvisi se zminovanym padani hry po prekroceni kapacity stanic. A jako obvykle v mojem podani je to trochu obsahlejsi povidani :-D

Mam linku vlaku, na ktere provozuju rekneme 5 souprav. Soupravy mam vytvorene podle realneho razeni a mam je i tak pojmenovane, takze v pripade, ze poklesla poptavka po preprave jsem jen dva vlaky poslal do depa a neprodaval je - vzdyt sem si s tim dal tu praci je sestavit podle skutecnosti :-P

Pozdeji jsem tyto dve soupravy pouzil jako expres po puvodni trase linky, s tim, ze nektere stanice vlak projizdel. Proto jsem jejich trasovani "odpojil" od linky a cestu zadaval rucne - melo jit o docasne reseni. A tak se take stalo - po "splneni ukolu" (kterym bylo odvezeni cestujicich pres pul mapy) jsem je zase poslal do depa vyckavat.

Jeste pozdeji doslo k celkove zmene dopravni obsluhy daneho nadrazi - linka byla presmerovana po jine trase s jinymi zastavkami. Na mista, ktera byla donedavna dostupna primym vlakem, bylo nyni potreba prestupovat.... teda melo byt potreba.

Tady je totiz ten problem. Diky "spicimu" vlaku v depu, na ktery jsem uz zcela zapomel, videla hra moznost primeho vlaku nekam, kam pritom zadny vlak nejezdil. Diky tomu se po trase tohoto spiciho vlaku plnily nadrazi cestujicimi, kteri na tento vlak cekali. Jiny vlak je neodvazel, protoze by to bylo oklikou.

Bohuzel jsem si toho vsiml az v okamziku, kdy po kliknuti na nadrazi zacala hra padat. Nebylo tim padem mozne zjistit, kam vlastne chteji cestujici odvezt. Po odpojeni vsech linek od nadrazi tam lide cekali stale - ted uz bylo jasne, ze se jedna o spoj, ktery nema svoji linku. Ale jak ho najit?

Nakonec jsem zacal postupne mazat vsechny "spici" vlaky ve vsech depech, az jsem prisel na ty, ktere za "neodvazeni" cestujicich mohly. V podstate velmi trivialni zasah - pokud bych vedel, o ktery vlak se jedna (provozuju odhadem 400 vlaku) a kde ho hledat. Takhle mi to zabralo dobre ctyri hodiny casu :-(

Zkousel jsem i ostatni uvazovane varianty - zvyseni kapacity krachlo na nedostatku prostoru - po "vybetonovani" prostoru cca 30x30 budovou nadrazi jsem to vzdal, protoze hra stale padala. Vybombardovani stanice a jeji nahrada jinou stanici teoreticky mozna byla, ale prisel bych o stavby (nastupiste), ktere jiz neni mozne stavet a ktere jsem chtel zachovat.

Nakonec se tedy podarilo a ja aspon uz vim, ze "spici" vozidla je vhodne minimalne zbavit trasy (pokud je tedy nechci rovnou prodat).

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #99
Místo prodání můžeš soupravy zase "odklikat" a rozebrat (zakonzervovat?)

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #100
VS > ted nevim co myslis... pokud zazenu soupravu do depa, vim o nasledujicich moznostech:

1) prodat ... prijdu o veskere zaznamy o souprave, tedy jeji slozeni, trasa, jmeno, historie provozu (graf statistiky) a prijdu i fyzicky o vozidla

2) rozebrat ... je jedno zda po jednom nebo hromadne, krome fyzickeho zachovani jednotlivych vozidel (coz v realu znamena hlavne to, ze depo nejde vybombardovat :-D) stejne jako 1)

3) odpojeni od linky (priradit "zadna linka")... souprava si zachova vsechno co ma dosud, jen uz nebude patrit pod linku, trasa zustava

4) smazani trasy (otevru trasu a vsechny zastavky a waypointy po jednom vymazavam) ... zmizi trasa a linka, ostatni zustava

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #101
Myslel jsem možnost #2.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #102
no jo, jenze tim sice neprijdu fyzicky o vagony, ale jmeno a razeni vlaku uz zachovane nemam (coz byla prave snaha zachovat)

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #103
Jestli je potřeba navýšit kapacitu nádraží o opravdu mnoho:) používejte letištní terminály. A jestli chcete ušetřit na nákladech, tak nejlevnější zastávka je sestavena z obyčejných perónů, a pro specializaci nákladní stanice, nebo stanice s poštou stačí vedle perónu přidat dvě pole polní cesty a na ní umístit parkoviště nebo poštovní schránku. Také u letišť není potřeba stavět žádné gigantické terminály nebo přistávací plochy, bohatě stačí přistávací plocha o délce 3-4 pole, ovšem musí být se stojánkou propojena pojížděcí dráhou v nějakém úhlu, nějakým záhádným zpúsobem se totiž letadlům nechce létat když se pořádně neprojedou a neotočej o pravý úhel. A také pozor na to, že stojánka (ale např i stanice metra apod.) nebere cestující pokud není připojena na silniční zastávku (opět stačí použít parkoviště nebo poštovní schránku)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Herní tipy a postřehy

Reply #104
Mám otázku. má smysl provozovat poštovní dopravu nebo ne??