Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1554743 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2660
Ty potíže dělá jenom Kyklop nebo i ostatní lokomotivy? Chyba totiž nemusí být u tebe, ale může být u mě... a mého kyklopa....

Tak jsem se díval na "svojí" verzi vagonu a ta chyba tam není. Takže možné důvody.:

a) špatná pozice (při špatné pozici dojde k posunu vozidel s jinou pozicí. Vše se shodnou pozicí sedí)
b) špatná uvedená délka v .dat souboru (to tady asi nehrozí jelikož vagony na sebe navazují)
c) špatně určené pohledy v .dat souboru (To že se obrázek v 1. a 5. pohledu opakuje neznamená že je lze zaměnit)
d) nějaká jiná bota.

Můžeš nahrát svoje obrázky a svůj dat soubor na forum? Tak se ten problém vyřeší líp.

Jinak opět postrádám stínování. Kdyby nebylo u tvých jinak dokonale propracovaných modelů tak složité postaral bych se o něj...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2661
Dělají to všechna vozidla, tak chyba bude asi u mě.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2662
Psal jsi, že zde vyvěsíš návod:D Ale když jsem dělal ten La (ó jaký krásný název oproti Habbillnss:) tak jsem na to skoro neviděl. Dělal jsem skříň asi z 6 odstínů béžovo-žluté, ale byl mezi nimi minimální rozdíl. Radči zkusím udělat něco, co se nemusí spojovat:D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2663
Tak a já tu chybu našel :D

Zatím co ty máš v dat souboru pořadí pohledů takhle:
Code: [Select]
EmptyImage[E]=habbillnss.0.0
EmptyImage[SE]=habbillnss.0.1
EmptyImage[S]=habbillnss.0.2
EmptyImage[SW]=habbillnss.0.3
EmptyImage[W]=habbillnss.0.4
EmptyImage[NW]=habbillnss.0.5
EmptyImage[N]=habbillnss.0.6
EmptyImage[NE]=habbillnss.0.7

Podle simovy šablony by mělo být:
Code: [Select]
emptyimage[w]=habbillnss.0.0
emptyimage[nw]=habbillnss.0.1
emptyimage[n]=habbillnss.0.2
emptyimage[ne]=habbillnss.0.3
emptyimage[e]=habbillnss.0.4
emptyimage[se]=habbillnss.0.5
emptyimage[s]=habbillnss.0.6
emptyimage[sw]=habbillnss.0.7

Přesně jak jsem čekal (viz bod c.)

Na návodu jak stínovat pracuju. Zatím mě napadá že nejlepší způsob bude obrázkový návod...

Takže ten návod:

Světlo přichází zhruba v tom úhlu, který jsem naznačil šipkou. Nejsvětlejší odstíny přijdou na střechu a osvětlenou část, na tu další, neosvětlenou, přijdou odstíny tmavší. Osvětlená je vždycky levá část vozidla. Klasické barevné schéma (8 odstínů není můj výmysl ale odpovídají 8 odstínům hráčských barev) nepřeje stínování střechy a poučka nejsvětlejší na střechu platí jen pro placatou střech u "krabic" (typicky autobusy, návěsy, tahače...) u kulatých střech typických pro vagony platí že to co je v levo je světlejší viz druhý obrázek.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2664
Tak tady byl ten pes zakopaný=o Děkuji za odhalení chyby, snad se již podaří stvořit dokonalý vůz. A tady zasílám svoji dílničku, poněkud se stydím, ale takto vznikají vozidla u mě. Aspoň je vidět že jaké používám spektrum barev:D Některé věci jsou jen ve fázi pokusu, jiné jako prototypy které se ještě vylepšovaly.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2665
Možná se mit o jen zdá ale není ta T 200 v čelním pohledu krátká?

Simovy šablony ukazují jen velikost rámu. V případě že vagon nebo lokomotiva není jen placka mělo by být počítáno i "nástavbou".

Jinak musím říct že mooooc dobrá práce.

PS.: Možná by to mohlo vypadat takhle

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2666
Rozměrové info o Köf II tedy lokomotiva na druhém snímku u jednoho z mojich příspěvků: délka přes nárazníky 6392, bez nárazníků 5152, rozvor 2500, výška nad TK 2700!

Edit: Vozy habbillnss jsem poskytl ke stažení, ale než to někdo stáhl, zjistil jsem zase problém: Když jsou v soupravě řazeny 3 vozy, funguje to jak má. Ale když se zapojí víc jak tři vozy, začnou do sebe ty zadní zase zapadat, já už z nich asi zešedivím:(
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2668
Tak jsem to vyzkoušel a funguje to, ale stejně to vypadá divně když to vyjede z depa. tak nic upravovat nebudu, a až je budete vypouštět z depa zavřete prosím na minutu oči:) Ještě se pokusím věnovat trochu péče těm chlaďákům, ty už jsou bez problémů (aspoň jsem zatím na žádný nepřišel:)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2670
No už je doufám v CZ addonech k dispozici. Aspoň doufám jelikož jsem ho tam sám dával:) Hotový je přesně týden, tak už nic snad nic nebrání ho dát do seznamu:)
Měl bych otázku: Není na té Zacns moc světlý ten žebřík a ta horní plošina? Vidím že je to asi dělané z nějaké lehké slitiny nebo hliníku, ale stejně se mi zdá že to bije do očí. Trošku by to možná taky chtělo ztmavit. V provozu se jistě trochu zašpiní.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2671
Co se týče výjezdu z depa, tak to postihuje jakékoliv vozidlo, takže oči zavírat nebudeme... tohle mě šíleně potrápilo když jsem ladil překreslené trolejbusy, ony jezdily dvoudílné i ty s prostředním kloubem :D

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2673
Tohle vypada na prohozene odjezdove a prijezdove pohledy - vzdalenost mezi stejnymi vozy je spravna, ale v kombinaci s ostatnimi dochazi k prekryvani.

Oprav si .dat soubor a bude to dobry:

misto

EmptyImage[E]=habbillnss.0.0
EmptyImage[SE]=habbillnss.0.1
EmptyImage[ S ]=habbillnss.0.2
EmptyImage[SW]=habbillnss.0.3
EmptyImage[W]=habbillnss.0.4
EmptyImage[NW]=habbillnss.0.5
EmptyImage[N]=habbillnss.0.6
EmptyImage[NE]=habbillnss.0.7
 
tam napis

EmptyImage[w]=habbillnss.0.0
EmptyImage[nw]=habbillnss.0.1
EmptyImage[n]=habbillnss.0.2
EmptyImage[ne]=habbillnss.0.3
EmptyImage[e]=habbillnss.0.4
EmptyImage[se]=habbillnss.0.5
EmptyImage[ s ]=habbillnss.0.6
EmptyImage[sw]=habbillnss.0.7

nebo

EmptyImage[E]=habbillnss.0.4
EmptyImage[SE]=habbillnss.0.5
EmptyImage[ S ]=habbillnss.0.6
EmptyImage[SW]=habbillnss.0.7
EmptyImage[W]=habbillnss.0.0
EmptyImage[NW]=habbillnss.0.1
EmptyImage[N]=habbillnss.0.2
EmptyImage[NE]=habbillnss.0.3

Edit: u toho [ S ] je to potreba napsat bez mezer, ale nevim jak to napsat sem do fora - stejne je totiz oznacen tag na preskrnute pismo

Edit podruhe ... nejak sem zaspal dobu a odpovidal na to, co mi to vyplivlo jako neprectene na predchozi strance... ze uz je to poresene jsem si vsiml az pozdejc O:-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2674
Už jsem to upravil, jsou k dispozici v CZ addonech. Ale pořád mi do sebe zapadají když vyjedou z depa, než zastaví v nějaké stanici. Chlaďáky, na kterých pracuji to nedělají.

Edit: Mohl bych poprosit někoho odvážného, kdo by se pokusil srovnat obrázky u T200.2, tak aby to pořádně fungovalo. Já s tím nemám mnoho zkušeností, a u takovéhoto "prdítka" nevím kam to přesně umístit. V příloze je obrázek .png a dat soubor. Děkuji předem za ochotu, tedy jestli se někdo najde:D

Edit 2: Prosím někoho aby mi napsal jak se píše .dat soubor, a jak má být nadepsaný .pak pro návěstidla. Děkuji předem.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2675
Zkusil jsem si zapakovat T200.0 a mám dojem že je buď špatně napozicovaná nebo má špatnou délku. Podle toho, co jsem viděl se spíš přikláním ke špatnému pozicování. Jinak taková drobnost u lokomotiv nemusíš psát informace o zboží (když tam nejsou napsané, funguje to jako bys měl u všeho napsané none nebo 0)

Návěstila, jejich dat soubor a pozicování grafiky ti může poskytnout nejspíš jenom VS

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2676
A nebyla by nějaká šablona, kam umístit takovéto miniaturní věci? Jelikož jsem tady našel jen pro velké vozy, ale jak mám umístit takovouhle minilokomotivu jsem nezjistil. A nakreslil jsem ještě české mechanické návěstidla, takže kdyby někdo pomohl, a poskytl informace o .dat souboru a pozicování pomůže CZ paku na o krůček dál. To samé platí i s T200.2. Chtěl bych aby bylo co nejvíc českých vozidel, taky už jsem se o něco pokusil, ale asi to chce ostřílenější hochy, jelikož po nakreslení se vždycky zaseknu. Takže asi budu kreslit a kreslit, a někdo mi to pak bude muset dát dohromady:D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2677
Takže tady by byly semafory...

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2678
A ve vedlejším vlákně máš šablony i s příkadem napozicovaného vozidla. Prakticky by to mělo být tak že vždycky pozicuješ na přední místo v šabloně. Takže v prvním pohledu ti jede šablona od tebe směrem do leva to znamená, že svoje vozidlo nasadíš na konec který směřuje do leva.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2679
Aha, děkuji tedy vždycky dopředu? A u těch návěstidel: Není jich nějak moc? Poněkud se v nich ztrácím. Nemáte spíš jen pro jeden maximálně dvě návěstidla?

Edit: +ukázka mojich mechanik. Je to přetírané z německého návěstidla, které jsem našel někde na německé wiki? Dole jsem ještě nechal jejich světelné, které jsem myslel že nebudu potřebovat. Ale stejně to nějako nefunguje.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2681
Ano, však jsem udělal svítící světla a hráčovu barvu u T200 i tohoto návěstidla, ráčejí vyzkoušet:D A ještě otázečka: Je možné aby továrna produkovala zboží a stejné zboží i přijímala a nepotřebovala ho k vlastní produkci? Tedy jako cestujicí?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2682
Po dlouhé době se Vaše velectěné koleje mohou těšit na novou parní lokomotivu. Tentokrát se jedná o lokomotivu ČSD 464.2 neboli Rosničku. Tvarově odpovídá řadě 477.0 Jedinou odlišností je její zelený nátěr. Dlouho jsem uvažoval jakou barvu zvolit na kola, jelikož tato lokomotiva byla vyrobena v pouhých dvou exemplářích a jeden (464.201) je měl černá, a druhý (464.202) červená. Nakonec jsem zvolil červené, jednak proto, že se s červenou lépe pracuje než s černou. Druhým důvodem je že 464.201 byla sešrotována a zachovaná je tedy jen verze s červenými koly.

EDIT.: Lokomotivu jsem upravil tak, aby víc než 477.0 připomínala 498.1. Zároveň jsem místo laku, který odpovídal nátěru 486.0 použil jiný, tmavší zelený nátěr. Snad se bude líbit.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2683
Jo, kdybych měl, dám... bohužel je tohle jediný materiál který mám osobně k dispozici. Bylo by rozhodně jednodušší, kdyby byly k dispozici po jednom, ale nikdo na to nemá odvahu sáhnout. Proč se s tím zbytečně babrat, když i takhle je to použitelné... Musel jsem jednou některé posunovat, abych opravil různé neduhy, a i to byla pořádná fuška.

signals_0.png jsou ikonky a kurzory, takže tam ani nemá cenu se dívat, teda spíš až potom co je technicky zvládnuté to ostatní.

Hned ten první semafor v daťáku (Modern_Signals_right) má obrázky v signals_1.png na prvních dvou řádkách. První řádka jsou červené, druhá zelené, každá po čtyřech otočeních - pro semafory neexistují diagonální obrázky, jenom "rovné". Vzhledem k tomu, že semafor se akorát zarovná na políčko správně "nohou" a udělají dva různé vršky, stačí si prohlédnout jeden řádek.

Při čtení pozor na to že jméno souboru taky končí číslem - dělá to v tom docela zmatek...



Dotaz s továrnou dost dobře nechápu. Pokusím se tedy pokrýt všechny možnosti které mě napadají.

Jestli má továrna mít jako některé zboží nastavené lidi (á la mlýn na staré báby) - pak to nejspíš nejde. Lidi+pošta a ostatní zboží mají "společného předka" v tom, že se dají vrazit do vozidla a mají určenou trasu v síti/grafu staničních spojení, jinak se s nimi zachází dost jinak. Pro továrny se sestavují stromy kontraktů a počítá se s tím, že existuje další továrna která daný typ zboží vyrábí či potřebuje. Stejně tak pro lidi je to dům->dům. Propojení mezi těmito dvěma "světy" není - i kdyby se nastavili na továrně lidi, bude se hledat jenom továrna na lidi, z domů nepůjdou. Stejně opačným směrem.

Přiznám se že nevím, co by se stalo kdyby se udělaly "člověčí" továrny do kompletního stromu, jako třeba porodnice->krematorium. Je možné, že potom by to fungovalo. Tady ovšem pozor, nevyplatilo by se to přepravci. Vozidla na lidi jsme spočítali tak, že při obsazení myslím nějakých cca 75% (záleží individuálně) po celý čas vydělávají na sebe a pro výdělek je zapotřebí větší plnění. U přepravy materiálu to dost dobře není možné, takže tam se musí vozidla spočítat tak, aby na 50% (tam plno, zpět nic) vydělávala. Tenhle rozdíl způsobí, že "materiálová" přeprava se s osobními vozy nejspíš solidně nevyplatí.

Pokud by se něco takového obcházelo tím, že se strom továren "zasmyčkuje" (A->B a zároveň B->A), nejspíš si s tím hra vůbec neporadí a spadne po pokusu vyplnit celou mapu továrnami, protože tu smyčku prostě uzavřít neumí.

Co se ovšem samotného (snad zamýšleného) efektu na dopravu týká, je tu něco přesně stejného. Turistické atrakce "vcucávají" poštu a lidi a zase je "vyhazují" zpět do oběhu, čímž posilují dopravu.

A aby to bylo ještě složitější, továrny se v tomto ohledu chovají stejně, a to bez ohledu na zboží. Jinými slovy, pohlcují pracovníky před šichtou a pak je zase vypouštějí, stejně jako korespondenci. Pro zjednodušení (?) však berou pouze lidi z některých měst, které jsou vypsané v tabulce podobně jako kontrakty. Když se takto dopravují robotníci do práce, továrna jede dvakrát rychleji, takže se to vyplatí... a kromě toho tenhle jev není vázaný na to jestli "je co robit", takže třeba taková ocelárna je velmi vítaným hybatelem osobní dopravy, stejně jako by byla turistická atrakce.

Abych to tedy shrnul, co se lidí týká. Pokud má to "něco" pouze zvýšit objem osobní dopravy, je vhodná turistická atrakce (je to vůbec české slovo?). Pokud to má zároveň zpracovávat materiál, je to normální továrna.

Tuším tam trošku ještě jednu otázku, tak to hned potřu v zárodku (to jsem ale zlořád ;D ). Továrny mohou produkovat pouze když mají všechny suroviny. Třeba konzervárna má jako vstup ryby, maso a ocel, takže konzervuje jenom se všemi třemi, i když by bylo logické ocel + cokoliv z těch dvou.

PS: omlouvám se, pokud se někomu nelíbí některé použité termíny či představy jimi vzbuzené, ale chtěl jsem aby to bylo dost názorné

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2684
Tak to asi nepůjde:( Plánoval jsem že bych udělal "továrnu", která by produkovala kamiony jako přepravní zboží (systém RoLa-Rollende Landstr****e). A toto zboží by se vozilo do další, stejné "továrny". Ovšem když "továrny" budou čekat na kamiony aby mohly produkovat kamiony, nikdy se nezačne produkovat. Leda že by jedna "továrna vyráběla a druhá pouze přijímala.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2685
Hm. Tak teoreticky by se daly dát tři továrny, jedna čistě zdroj (z něčeho jiného), druhá "převod" a třetí už jen požírač. Potom by se budoval řetěz od té koncové dolů z těch převodních, dokud by se náhodně nevybrala ta zdrojová. Tzn. celkové řetězy by obsahovaly začátek, konec a 0 až nekonečno středů. Ale stále je to trochu... nejisté.

A ještě dodám - vybrat ze dvou producentů téhož zboží, to hra umí. Vybere prostě náhodně ze všech kteří pasují.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2686
Když "továrny" budou čekat na kamiony aby mohly produkovat kamiony, nikdy se nezačne produkovat. Leda že by jedna "továrna vyráběla a druhá pouze přijímala.

"Jsem blázen, ale jakmile řeknu že jsem blázen, nikdo mi neuvěří že jsem blázen, protože blázen nikdy nepřizná, že je blázen."

Proč to neudělat takhle:

nějací dodavatelé (ocelárna, továrna na elektroniku, pila a třeba rafinerie) dodají materiál do zvláštní automobilky (Továrny na kamiony) ze které se bude zboží (Tahač+návěs) přepravovat do "prodejny kamionů" nebo "pronájmu kamionů"

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2687
Ono je to všechno nějaké složitější jak koukám... A ještě jedna poslední otázečka: Nepřemýšlelo se někdy, že by se v osobních vlacích převážela auta? Ovšem jiná kategorie než ta z automobilky. Například že by na každého stého cestujícího připadalo jedno auto, která by se přepravovala mezi městy. Ovšem muselo by končit na městském nádráží. Dovoz kamionem domů by byl už trochu futuristický:D
Tommpa9: Jenže já jsem nemyslel výrobu a prodej kamionů, ale jejich přepravu. Zhruba 5 let zpátky se takto vozily kamiony z Lovosic do Drážďan, aby se vyhnuli Cínovci a E55. Šofér přijel s kamionem na parkoviště, počkal až pojede vlak, najel s kamionem na speciální vůz RoLa a nakonec nasedl do lehátkového vozu který ho dovezl do cílové stanice. V německu, rakousku,... to stále funguje.

Edit: tady je pár informací a foto: http://j.rejha.sweb.cz/ http://spz.logout.cz/provoz/rola2003.html
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2688
Jo takhle! už chápu...
Tohle je jedna z věcí které zřejmně nejdou... i když jedna možnost tady je... vyřešit to graficky:
Vlak s Rolo vagony bude čekat na zastávce, přijede kamion (ten se bohužel otočí a pojede do háje) ovšem vagon se naloží graficky jak kamionem, tak zbožím (to ovšem má řadu nedostatků)

a) "přebývá" kamion
b) "kamion" na vagonu se nedá započítat do hmotnosti vagonu
c) přijede kamion tažený Renaultem Magnum ale naloží se kamion tažený řekněme Liazkou
d) nemáme dostatečné množství kamionů (viz Pak128 CZ.: Hotovo)
e) pro vlaky a silniční vozidla platí v simutransu jiná měřítka-nejde vzít grafiku existujícího kamionu a nasadit na vagon

O převozu aut jsme se Simem uvažovali, ale ne tak odvážně jako ty. V podstatě jsme chtěli spojit osobní a nákladní vlak tak, že by sice vypadal tak, jak ty popisuješ, ale fungoval by tak, že by ve startovní stanici musela být automobilka a v cílové autosalon.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2689
To už by asi chtělo zasahovat do hry, a ne jen přidat zboží (např. brambory:) A to asi není v našich silách:(
Edit: Já mám na mysli, že by se do toho silniční doprava vůbec netahala, ale bylo by to jen odvětví průmyslu, ve kterém by se přepravovaly kamiony na mezinárodních trasach, takže bysme je nemohli ovládat. Řekněme že to jsou citycary.

Edit: Přidán bokorys 477.0.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!



Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2692
Brambory jsem myslel obrazně, mimo toto téma. Daly by se tedy provézt dvě věci: Buď vozy rola které by vozily tradiční zboží (udělat vagony na kterých by byly kamiony pro to zboží určené). Ale to by byla jen taková zástěrka, a nikdo by neměl potřebu vozit zboží ve vagonech se sníženou kapacitou. a nebo varianta B: Udělat nové odvětví, kde by se vozily fyzicky neexistující kamiony. jako by citycary ztažené ze silnic. Dala by se i udělat lodní varianta trajekt.

Edit: ano 464.1 i 464.0 mám. Ovšem jednoduchý bokorys. U 464.2 mám krásné nákresy v barvě. A tuším že i u 475.0. Obrázek je v příloze.
Měl bych mít všechny naše parní lokomotivy, i některé německé. nedávno jsem objevil jednu knihu z roku 1912 o parních lokomotivách. Sice rakouskou, ale obsahuje velké množství nákresů světových parních lokomotiv.A ještě k 464kám: 464.0 a 464.1 se od sebe skoro neliší. Rozdíl je že 464.1 mají jiný průměr válců a jiná šoupátka. Ostatní rozdíly jsou ukryty uvnitř stroje.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2693
No co jsem zatím koukal, tak 464.2 je téměř schodná se 477.0 takže jsem ji taky tak nakreslil... V případě nutnosti jí můžu překreslit znovu... Jinak za tu 464.0/1 moc díky!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2694
Ne ne, mezi 464.2 a 477.0 jsou ohromné rozdíly. V příloze je 464.2, 477.0 přiřadím nějakému staršímu příspěvku, abych to tady moc neplevelil. 464.2 je hodně podobná štokru.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!