Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1560418 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3185
a) Kašlat na to a nedělat
b) Udělat jak se mi chce
c) Počkat pět šest let a potom pokračovat

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3186
obrázek si nejspíš jenom někdo upravil z tohoto obrázku. protože když se podíváte tak lokomotiva stojí uplně stejně. ;)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3187
To upravoval jeden kluk z Ostravy. Jedná se 363 115 a opravdu je to jen návrh.

P. S. Koukám že si objevil K-report  :o odtuď  beru fotky ;D

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3188
Objevil-neobjevil...

Řekl jsem si, že trochu prozkoumám co je novýho... a narazil jsem na tohle...

Jinak rozhoduju se nad tím, že budu tuhle zapeklitou hádanku řešit následujícím způsobem:

Pokusím se u každé řady najít jiný sklon klínů, aby se daly ve hře vizuálně odlišit. Snad to nějak půjde..

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3189
Tome koukal si na fotku 754 026 pořádně? Nebo si 754 balkán udělal trochu podle sebe?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3190
Benpat: Koukali jsme taky na jinou fotku a zjistili jsme, že má kolem oken modro a tmavě šedou střechu. A teď zjišťuji že to asi zase byla bota a má kolem oken bílo :o Viz: http://www.k-report.net/discus/nahledy/352349.jpg :)
Omlouvám se všem kteří čekali na tu neočekávanou lokomotivu ;) Vyskytly se malé technické problémy, a proto mezitím vydám lokomotivu Br 285 109-5 dopravce ITL logistic. Lokomotiva se pohybuje v těsné blízkosti na našich hranic a probíhá její schvalování pro české koleje.



Lokomotiva: 285 109-5 ITL
Výkon: 2400kW
Rychlost: 140km/h
Hmotnost: 83t
Cena: 30000/2,50
Rok výroby: 2007


Jedná se o druhou verzi, první ani nebudu vydávat, jelikož by někteří jedinci mohli dostat infarkt :D První verzi totiž svítily i žaluzie, což jsem u této lokomotivy viděl na vlastní oči. Mám dokonce i fotografii, ale tu taky raději nebudu zveřejňovat, jelikož je to kvalita jako když se o půlnoci z rychlíku fotografuje hromada uhlí :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3191
Tome koukal si na fotku 754 026 pořádně? Nebo si 754 balkán udělal trochu podle sebe?

Našel jsem ještě jednu fotku 754 (která to byla nevím, soudruzi na ní nedali tabulku) a na té byl nátěr tak, jak ho prezentuju na zatím vydané verzi. Osobně se mi líbila víc, celkem pěkně je v ní znázorněno čelo. Na druhou stranu není problém udělat balkánskou 754 podle 754 026, jenom nevím jestli to bude ku prospěchu věci protože u ní potom malinko víc zapadnou brejle...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3192
Pro mě lepší varianta 026.  ;)
Na Kčku si dej pozor, tam se ty fotky s najbrtem občas upravujou (např. 363 115). Přečti si pár příspěvků pod a nad fotkou.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3194
Sime, kdy asi plánuješ načít ty Arriva ALEX vozy a herkulese? Že by jsme mohli udělat RailJet :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3196
Tak aby Br 285 nebyla tak sama, dostane kamaráda Blue Tiger 250 006-4. Tato lokomotiva patří stejné společnosti ITL logistic a pohybuje se stejně jako Br 285 v blízkosti našich hranic.


Výkon: 2460kW
Rychlost: 120km/h
Hmotnost: 126t
Cena:51369/4,59
Rok výroby: 2003


P.S. Děkuji Tomovi který lokomotivu zapakoval a provedl menší úpravy, jelikož mě zlobí Pakhelper. Ceny jsou poněkud vyšší, z důvodu normalizace. Použit Tomův ceník.


So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3197
Tak protože jsem na svojí Pragu V3S nezanevřel a stále na ní pracuju můžu se pochlubit prvními ukázkami... Zatím je to zelená armádní verze nátěru, který použiju jako citycar... To první je otevřená korba kdyby to někdo nepoznal (uvažuju že tam dodám hlavičky vojáků... to druhé je "maringotková" verze používaná třeba jako štábní vůz nebo radiostanice... Jak říkám, zatím citycar a vy už uvažujte co byste s "vejtřaskou" chtěli vozit a jak... pokud nápad nebude moc složitý rád se ho chytnu :D (ideální by bylo kdybych dostal i obrázek toho, jak si finální vozidlo představujete)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3198
V3S je v mé paměti navždy spojena se slovem "fekál". Prodávala se za 15 tisíc, a to na Konečné/Baraní :D

Předpokládám že by se na ní mohly vozit pytle, takže zrní+bavlna+vlna, a možná i sypké...

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3200
Něco pro Sima až přijede z Ostravy. Nešloby udělat 809 s tím že by se měla nižší provozní náklady?


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3202
hlasim se z Ostravy :-)

- Arrivu planuju v prubehu balkanizace nasich vagonu, az me bude sibat z modromodre kombinace ... tak pocitam, ze si rad strihnu "jinou modrou"
- s Railjetem samosebou taky pocitam, ale zrejme az po Arrive - zatimco nemci k nam zajizdi pravidelne, rakusaci u nas byli zatim jen jednou
- na principu Railjetu pocitam s nejakou soupravou budoucnosti - rekneme kolem roku 2076 by na CD mohlo konecne vyjet neco takoveho :-D
- 809 s nizsima nakladama by samosebou slo udelat, ale zatim to nemelo smysl - naklady u vsech mych motoraku jsou zatim "strelbou od boku" a po vytvoreni kompletni sady bude nutne prehodnotit jak porizovaci cenu, tak naklady na provoz ... do te doby si myslim, ze 809 by jen zneprehlednoval depo.
- objevil jsem grafickou chybu v bocnich pohledech postovniho motoraku rady M140 ... az dorazim domu, opravim to a hodim na web.
- zminovany M140 slouzil prevazne jako "novinovy expres" ... ja ho udelal jako prevoz posty, nicmene by bylo mozne to pojmout i jako prevoz kusovych zasilek - primarne "knih" z tiskarny do nakladatelstvi... co vy na to? mam udelat i jinou barvu nez zelenou ? :-)


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3204
Hungarian railway pictures free here to upload?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3205
Tak jsem se včera vrátil v nočních hodinách z toho slovenska, a zjistil jsem, že Somárik (řada 736) opravdu nemůže používat oba agregáty najednou a má maximální povolenou rychlost 100 km/h. Také jsem zjistil že Bageta (řada 813) má povolenou rychlost 80 km/h. Zjistil jsem to od "rušňovodiča" který s těmito stroji jezdí, takže by to mělo být jisté. V blízké době upravím svoji flotilu 736. Jestli je zájem mohu dodat nějaké fotografie z provozu na slovenských kolejích, především v nezávislé trakci.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3206
Covece, s tou bagetou je mi to divny - ve vsech materialech se uvadi, ze je rychlost zvysena na 90 km/h - sice nevim, diky cemu by k tomuto narustu mohlo dojit, ale zadnou nesrovnalost jsem v tom nikdy nenasel. Jedine, co me napada, je varianta s jinou rychlosti konstrukcni a jinou povolenou - proste ze by to dodavatel testoval a nechal homologovat na 90, ale provozovatel by mel z nejakyho duvodu povoleno pouze 80, treba kvuli zabezpecovacimu zarizeni...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3207
No u 736 také v některých materiálech uváděno, že má povoleno 90 km/h jako pielstick 735. U té bagety by to mělo být snad jisté, jelikož jsme jeli souprava 750+Bt+BDs+Bt+813. A rychlost 80 km/h jsme nepřekročily, což vím jistě ;)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3208
těžce bojuju :D asi nějaká anomálie nebo co aale zboku to ne a ne nakreslit :( :D


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3210
Já bych to nechal, ale říkal že nemůže jet plnou traťovou rychlostí poněvadž táhne bagetu, tak jsme jeli 80km/h. Zkoušel jsi Br 250 a 285, ještě nikdo neprovedl recenzi :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3211
Vůz BDbmsee v najbrt. Už se těším až poskládají celou soupravu A+WR+BDs+B a nejlépe ještě + Bc  :D


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3212
Nemůžu si pomoci, ale vypadá to jako starý nátěr Brm případně WRm. Akorát přes to přetáhli pruh :(
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3214
Co já bych dal za to, kdybych mohl kreslit jen boční pohledy :( :D

Edit: Připravte se, právě jsem v PARSu zahlédl 051/052 v najbrtu :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3215
Já se připravuji dlouho ( od 6. 11.)


A ještě BDs


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3217
Prototyp EM475.0 letošního roku oslavil kulatou 50 ;) To by do najbrtu ještě mohli šoupnout 831 :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3219
heh, tak to je mazec... muj prvni "fiction" balkan byl dlouhy balm (050) a ten jsem delal z recese... a jak to tak vypada, ono to prijde i v realu...

... jinak po pohledu na balkanizovany plechac dnes rano po prijezdu na hlavni mo konecne doslo, proc prave tahle barevna kombinace... do roka a do dne od natreni budou vypadat balkanizovana vozidla konecne stejne spinava zvenku, jako jsou zevnitr... takze je to vlastne sluzba cestujicim :-)