Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1561709 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3395
Jako po tom velkém buuuum? :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3396
Jo, ten - ale před velké buuuum. Vlak po velké buuuum by toho moc neujel.

Ale když zkusíš dvojdílnou lokomotivu CHS200 (mimojiné vyrobena v Škoda Plzeň), bude to ještě lepší - a nikdy nezprovozněný Sokol je mnohem hezčí než ER200 jezdící na lince Něvského expresu.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3397
Ale když zkusíš dvojdílnou lokomotivu CHS200 (mimojiné vyrobena v Škoda Plzeň), bude to ještě lepší - a nikdy nezprovozněný Sokol je mnohem hezčí než ER200 jezdící na lince Něvského expresu.
Trochu nepřesné informace, Sokol jezdil, jezdí, a nahradí ho Sapsany...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!



Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #3400
Vím, že by se tu měli psát jen věci okolo tvorby, ale musím a vás pochválit, vypadá to krásně :-) Stejně vám závidím, mi takový věci malý nejdou kreslit a nejde mi odhadovat stjená výška... a proto se pokouším dělat spíše budovy, takže tu ode mě snad můžete již brzy něco čekat

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3401
Ano jsou a jeden motorák (009) už je posprejovaný.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3402
Volkswagen Transporter DHL
Rychlost: 160km/m
Výkon: 128kW
Cena: 6900/0,12
Rok výroby: 2004
Kapacita: 30 balíků pošty
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3403
Super, jenom mi tam chybí nějaké odlišení střechy, nepřečtu ten tvar...

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3404
Ono je to s tou žlutou těžký, ale jinak by to snad trochu mělo být vidět.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3405
Tak posprejovany tornado muzu potvrdit, to bylo to druhe, ceho jsem si na nem v patek vsimnul. Prvni byl fakt, ze mu pri prelakovani aspon umyli okna... takze z hlediska cestujiciho aspon nejaky pozitivum z toho balkanu bude...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3406
Sime na čem teď pracuješ?


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3407
To by mě taky zajímalo, nechtěl bys udělat pár ruských osobních vozů? :)

TommPa9: Asi budeš muset upravit odchod do důchodu polomáčených 350, Hugo si zase oblékl starý kabát. A sluší mu 8)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3408
benpat > nastupiste + naklady na plosinove vozy
Lubak91 > ruske vagony nejsou v principu problem, grafiku jsem schopnej si sehnat, ale netusim ostatni veci - uvedeni do provozu, kapacitu, hmotnost, rychlost... proste podklady pro .dat soubor ... na vagonwebu ruske vozy uvedeny nejsou :-(

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3409
Něco bych byl snad schopný sehnat. I když na netu se toho najde hodně, možná na stránkách vagónek něco bude.

Za týden tu máme vánoce, a proto se ptám, co byste si přáli k simutrans Ježíšku :D Já bych například stál o funkční úzkokolejky...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!



Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3412
A že jí to sluší! Ten předek s kabinou vypadá (aspoň tady) tak nějak kosmicky :)

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3413
Pravda, vypadá to zajímavě, ale tak přece nevadé když bude ve hře i něco z budoucnosti  :)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3414
Když vidím, jak se balkán šíří, tak mne napadá otázka: nechcete doufám, abych udělal maglev i v tomhle vybarvení? (Pak bych potřeboval čísla těch barev)

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3415
VaclavMacurek > v barevne palete problem neni, pokud chces, klidne ji sem nekam vyvesim.

Zatim jde ale o to, ze prebarvujeme "jen" to, co prebarvuje i nas narodni dopravce s inicialami Cerne Diry :-)



Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3416
Jezisek je tady :-)

Pro 128 verzi tu mame prvni verejnou verzi asfaltoveho nastupiste a nakladaci rampy. Grafika jeste neni definitivni, ale nazvy zrejme zustanou, takze klidne si to muzete nahrat do ostre hry. Cele je to resene jako stavebnice je mozne libovolne kombinovat osobni, postovni i nakladove varianty a vse by melo navazovat. Predpokladam vzdy pouziti celeho nastupiste jako osobniho nebo nakladniho a na jednom ci vice mistech udelat "postovni pruh" tedy sluzebni prejezdy.

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/building.nastupiste.asfalt.pak


Pocitam ze bude v budoucnu zmenena konfigurace lavicek a ze budou doplneny textury na svisle steny (podezdivky) peronu.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3417
Sim > moc pěkné, takové nástupiště jsem již dlouho potřeboval.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3418
Vypadá to celkem dobře - jediné, co (z prvního pohledu) navrhuji změnit je vybarvení střechy. Jdu to ale vyzkoušet a pak se uvidí, co dál navrhnu změnit. Určitě to ale bude chtít vytvořit ještě nějakou verzi pro dobu řekl bych po roce 2000 a ta by potom mohla být nastavena i pro maglev. Tohle je vhodné spíš pro začátek hry s odchodem do důchodu kolem roku 2000, ale spíš dříve.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3419
Plan je udelat tri zakladni sady: beton (panely), asfalt a "SUDOP" (tedy to co se dnes stavi na koridorech). Casove to pak podle toho rozdelit. Pro maglev by mohl byt SUDOP jako vychozi a pokracovat by to mohlo do budoucna, ale nevim, jak bude sedet na maglev vlakova sablona... uvidime, je to hudba budoucnosti.

S tou strechou to je docela spek - nesehnal jsem nikde texturu orezleho vlniteho plechu, tak jsem ji udelal z fotky. Vim ze to muze pripominat poutovej stanek, ale lip sem to zatim nedokazal.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3420
Případný problém s tou střechou není ani tak textura jako pravidelnost těch rezavých pruhů, aspoň dle mého mínění.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3421
No nejjednodušší by bylo ji udělat krytinu z těch asfaltových plátů či jak se to jmenuje :) A lavičky bych možná da podélně. Jinak pěkné, i když by se mohlo ještě jít do detailu ;)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3422
Lubak > asfalt na strechu bych daval u jinych, nez u asfaltovych nastupist - opticky by neslo rozeznat strechu od zeme. Takze jsem se pokusil o vlnity plech.

VS > pravidelnost pruho je vicemene dilo nahody, zkousel jsem vyrez fotky skutecneho orezleho plechu nekolikrat zmensovat, dokud to na sebe na sirku policka rozumne nenavazovalo (prave aby z toho sla udelat textura). Ze diky tomu vysly pruhy tak, ze to vypada jak pergola u stanku na pouti, je pak vec druha.

Lavicky chci jeste premistit, napred jsem je rozmistoval na nezastresene a potom na nej dodelaval strechu, tim padem nektere krajni dilky kryteho maji lavicku tak, ze by na lidi prselo. Musim ale napred vymyslet, jak to udelat, aby kombinace na sebe dobre a pokud mozno logicky navazovaly (pomerne casto delam stredni cast dlouheho nastupiste se strechou a oba konce jsou nezastresene).

Dale uvazuju o rozmisteni lamp na nezastresene varianty, ale zase to bude chtit napred umistit sedacky a svetla az mezi ne.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3423
Sim > nemohl by jsi na nástupiště dodělat i podchody?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3424
VaclavMacurek > v barevne palete problem neni, pokud chces, klidne ji sem nekam vyvesim.

Zatim jde ale o to, ze prebarvujeme "jen" to, co prebarvuje i nas narodni dopravce s inicialami Cerne Diry :-)


1. celou paletu nepotřebuji: stačí mi čísla těch čtyř barev (té světle šedivé, téměř černé a obou modrých).
2. pokud by chtěl někdo model "Strato" či "Arboria" v vybarvení balkánu, tak nechť vymyslí nový název (protože "Strato" a "Arboria" jsou vyhrazeny pro stávající vybarvení - a tyto dvě soupravy zůstanou nezměněny) a také nové technické parametry (výkon, rychlost a kapacita) a také ceník nákladů (kupní cena a provozní náklady).

3. pokud by měl ale někdo nápad na vylepšení vybarvení obou souprav (zejména, pokud jde o odstín zelené u soupravy "Arboria"), tak sem s tím. Takové úpravy jsem ještě ochoten provést bez zásahu do *.dat souboru (tedy nebudou-li moc velké).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3425
tony.p > podchody jsou - podobne jako uvazovany nadchod - docela spek. O co jde... u jednokolejne zastavky nema podchod smysl - kam by vedl, zejo. U dvoukolejne ma smysl, pokud jsou nastupiste "zvenku" (tedy nastupiste/kolej/kolej/nastupiste) a neni tam prechod/prejezd, pak je to zpusob, jak se dostat z jedne strany na druhou a je potreba, aby vchod do podchodu byl na obou castech nastupiste.
U ostrovniho nastupiste (mezi kolejema) podchod ma smysl, kdyz "nekam vede", takze u zastavky v polich mi prijde logictejsi ten prejezd. U vicekolejneho nadrazi podchod svoje opodstatneni ma, ale v ramci ostrovniho nastupiste vzdy jen jeden podchod na sirku nastupiste - proste je blbost, aby kazda pulka nastupiste mela "svuj" vchod do podchodu.

Proste a jednoduse, nanapadl me zpusob, jak rozumne zakomponovat podchod do nastupiste, aby to melo ve vetsine uvazovanych konfiguraci logiku. Podobne jako s VS pres icq probirany nadchod vidim jedinou sanci ve specialnim dilku (podobne jako je ted sluzebni prejezd), ktery si kazdy bude muset umistit podle konfigurace nadrazi tak, aby to melo logiku.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3426
Vcera jsem si opet "trosku" hral a v ramci balicku vozu "Pao+pribuzenstvo" modifikoval nizkostenny "tezkotonazni" plosinak Paon. Je urcen k preprave paletizovaneho zbozi, ktere predstavuji bedny ctyr rozmeru, sesti barev a nekolika barevnych odstinu.

Bohuzel tohle neni zrovna optimalni priklad vozu pro prepravu "bednoveho" nakladu - ma relativne malou plochu a pritom velkou nosnost (rada Pao je primarne urcena pro prevoz stroju a vojenske techniky), takze narozdil od prepravy betonu a oceli zde nejde plne vyuzit "potencialu" vozu - tolik palet, aby se vyuzila nosnost, by se tam proste neveslo.

I tak je to ale ve hre docela pouzitelne a rozliseni nakladu je dobre videt. Vyzkousejte, jsem zvedav na reakce :-)

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.pao.pak

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3427
PAO vagon: co nejdříve se na to podívám

maglev: pod stromeček bude (nejspíš už dnes večer) první z dvou vlastnoručně vytvořených magnetických tratí.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3428
Nevím jestli jsem to s tím zmenšením nepřehnal. Náčrt a parametry jednoho vozu pro ruské železnice. Je to z polského letáku v němčině :D Takže jestli se toho chce zdejší virtuoz osobních vozů ujmout ;)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3429
Ja myslim ze neprehnal, ale par "nejasnosti" (mozna sem slepej, ale najit to v tom nemuzu) tu je:
- oznaceni vozu
- obdobi, kdy jezdi (jezdil)
- sirka vozu (podle nakresu je podstatne sirsi, ale kotu nevidim)
- udelat ho jako sedici nebo spaci (kapacita se dost lisi)

co naopak jasne je:
- delka bude napasovana na sablonu standardniho vozu UIC-Y
- vyska zrovna tak, akorat to bude mit asi mene zaoblenou strechu
- rychlost, hmotnost