Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1561814 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3605
Viamont cargo taky skončilo, jejich mašiny už potkávám s cedulí OKDD.

Jenže jen osobní doprava Viamonty neuživí. Takže bych si s tím koncem existence Viamont cargo nebyl stoprocentně jist - nehledě na to, že jediným akcionářem Viamont Cargo je právě OKD Doprava (viz. http://www.viamontcargo.cz)

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3606
VaclavMacurek > pokud vim, tak koncern Viamont je ziv hlavne ze stavebni cinnosti. Prepravu osob ma vicemene jako "reklamni", proste aby se vseobecne vedelo, ze tu takova spolecnost je a neni to zadnej drobek. Nakladni preprava byla proti osobce podstatne rozsahlejsi, jeji odprodej tak trochu nechapu, ale nejakej duvod urcite bude.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3607
Lehce jsem si pohral s Krokodylem a pripojnymi vozy - dodelal jsem balkanskou verzi 851, ktera v tuto chvili jeste v realu neni, ale verim tomu ze i na ni dojde. Vsechny verze 850, 851 a vleku 050 jsou nyni "zhasinaci", upraveny byly i ceny a naklady, takze pozor v rozjete hre - narust je docela vyrazny.

http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg19713#msg19713

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.850_851.rar

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3608
Sim - co to znamená "zhasínací"?
No a pro všechny zde diskutující - nejsem železničář ani tělem ani duší i když se mi mašinky líbí, ale už z toho mám maglajs. Jedna mašina v pěti barvách ale je to stále ta samá a druhá to samý a další a další, kdo se v tom má vyznat? Zdejší diskuse mě  připadá jak na odborném webu o železnici. Tady to je ale hlavně o  hře a ta má být hratelná (a přehledná) pro všechny. Moc prosím, méně odbornosti a více hratelné praktičnosti. Stávil jsem dva dny čištěním depa a mazáním diplikátů strojů které byly jen různě nabarvené ale technicky stejné. Věřím že si chce někdo postavit věrnou simulaci železniční dopravy v republice ale pro mě nejsou důležité lůžkové vagóny na trase Praha-Brno s 30 lůžky když mě v Praze čeká 12 000 lidí do Brna. Vaše výtvory jsou perfektní a hraju s nima rád ale už se v tom trochu strácím. :-[

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3609
Zhasínací znamená že pokud jede vagon (motorák) prázdný nesvítí. Barevné varianty přišly zhruba proto, že už nás (autory) nebavilo hrát pořád s jedním typem nátěru lokomotivy a chtěli jsme si hru nějak "ozvláštnit". V podstatě máme rozkreslených takovýhle "vychytávek" mnohem víc akorát není důvod obyčejného hráče s nimi strašit. Ten samý způsob je i u vozidel ČD a ZSSK. Kdo chce, může používat lokomotivy jenom ČD kdo chce jenom ZSSK a kdo chce může si to jenom nakombinovat. Nemusí hrát se vším, jenom proto, že to je k dostání ;). Já mám ve hře taky jenom ČSD,ČD a ZSSK (ŽSR nepoužívám protože je to ten samý nátěr jako u ČD) a sem tam nějakého toho ostatního dopravce...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3610
Nemo: K tomu "bordelu" v depu, v blízké budoucnosti se má vytvořit (pro) jednodušší sada, která by byla v unifikovaném nátěru (asi hráčově), a která by obsahovala výběr vozů a lokomotiv objevující se periodicky. Někdo chce přesný český pak podle skutečnosti, někomu možná stačí obyčejný pak ve hře...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3611
Nemo > "zhasinaci" znamena, ze se meni grafika podle toho, jestli vagon jede prazdny nebo neco veze. Je to jako u nakladu, u uhlaku se objevi nebo zmizi naklad, tady se rozsvecuji nebo zhasinaji svetla.

Co se "slozitosti" soucasne sady tyka, neni toho malo a prave z toho duvodu (v poradi s mensi dulezitosti) prubezne od nejakych vozidel pripravuju i jejich "uni" verzi. Uz jsem tu o tom kdysi psal, takze jen ve strucnosti - prave pro pripad, ze hrac nechce vic barevnych mutaci stejneho vozidla je tato verze. Snazim se to davat do hracskych barev, grafika je o neco jednoduzsi a hlavne z dane skupiny vozu je tam jen nekolik malo reprezentantu. Predpokladam, ze prave takoveto vozy by mohly byt prinosem pro styl hry, jakou provozuje Nemo... zkusim nejake vydat a uvidime, jestli je to to prave :-)

Btw, jestli na nejakym nadrazi ceka 12 tisic lidi, to jde jeste nejak resit... me se jich posledne na jednom nadrazi nashromazdilo 12 milionu ... a to byl teprv mazec to rozvazet O:-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3612
TommPa9, Sim - hmm udělat univerzální sadu vozidel asi nebude jednoduché, a co se mě týká, řešit to hráčovou barvou, není to pravé ořechové, abych měl všechny lokomotivy třeba žluté to bych nechtěl. Přece jenom, máte je nabarveny hezky. Já mám spíš problém v tom, že mám stejnou mašinu v různých barvách a zjistím to až ve hře. No asi si to budu muset nejspíš vyzkoušet nanečisto.

No a měl bych ještě jednu prosbu, šlo by u vozidel skládajících se z více dílů (nerozdělitelně - kloubáky, tramvaje, tolejbusy i par. loko s uhláky) udávat cenu, náklady za km, kapacitu a výkon za celou takovou to soupravu jen k první části této soupravy která se zobrazuje v depu při vypnuté možnosti "zobrazovat vše"? Ono totiž jedotlivé díly patřící k sobě se v depu nezobrazují vedle sebe ale jsou různě rozházené. Tak bych hned věděl na čem jsem, aniž bych tuto soupravu musel koupit nebo to sčítat podle dílů.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3613
Nemo > me tak napada... hrajes podle casove osy, nebo ji mas vypnutou? Pri vypnute je totiz v depu fakt solidni maglajz, pri zapnute se to vetsinou da.

Ohledne nakladu v prvnim dilu - ja to delam tak, ze pokud se jedna o dvouvagony (tedy treba BDs, pul sluzebni, pul kupe 2 trida), naklady, hmotnost a cenu pisu vzdy k prvnimu dilu. U vicevozovych jednotek (tedy take nedelitelnych) to ale pisu ke kazdemu dilu zvlast - prijde mi to tak nejak normalni, samosebou pri porizeni to je trosku loterie, ale vse jde resit metodou pokus-omyl. Navic jsou urcite jednotky, ktere jsou stavebnicove - typicky treba moje Regionova nebo CityElefant prvni generace od TommPa9 - u nich je mozna dvou nebo trivozova varianta a pak by samosebou naklady vychazely blbe.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3614
Sim: u vícevozových jednotek s více možnostmi souhlasím s psaním nákladů u každého dílu (ačkoli u trolejbusů to je celkem zbytečné).

Já to mám tak udělané u svých maglevů také, ale tam je ještě jeden háček - přední a zadní vozy Helios a Arboria (to jsou ty vozy pro spojení s lokomotivou Strato - a které jsou inspirovány soupravou TGV Thalys PBKA //viz obrázek//, protože jsem potřeboval pro rychlost 500 km/h také jednopatrové vozy s sníženou kapacitou a nejjednodušší? bylo připravit vůz, který by vhodně spojil výšku lokomotivy Strato s vozy jednotky Arboria) jsou připraveny tak, že mají vnucené pořadí, které způsobuje, že před nimi a za nimi nemůže být nic jiného než právě lokomotiva Strato (zatímco za touto lokomotivou mohou být kromě již jmenovaných vozů také vozy patřící do sestavy Strato //tedy ty, které byly vytvořeny původně//). Proto jsou u mých maglevů náklady rozepsány pro každý vůz.


Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3615
Opet jsem si dneska hral s Krokodylem a snad potesim kamarady z vychodni strany Beskyd - udelal jsem 850+050 v provedeni ZSR v nateru, kteremu se rika "Harlekyn" nebo taky "Barevny cirkus":



http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg19713#msg19713

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.850_851.rar

Predpokladam, ze vic variant tohoto motoraku uz delat nebudu - pokud bude v "uni" provedeni, bude soucasti jineho balicku - takze prosim o aktualizaci v depozitari.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3616
Nebo také "bystrické intercity" :D Pamatuji doby, kdy jezdily spolu s 820 z Popradu do Plavče a Tatranské Lomnice...

Ooo 77777 shlédnutí tohoto tématu, to něco znamená, např. Že už vyřizuji nový noťas, a budu tedy moci tvořit i přes týden :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3617
ad barevné verze železničních vozů: možná by nebylo od věci pověsit do depozitáře paky železničních vozidel podle společností, pod kterými jezdí. Tak si každý hráč může natáhnout sadu, kterou chce a zabrání se tomu, že např. jedna loko bude v depu x krát

... skládajících se z více dílů (nerozdělitelně - kloubáky, tramvaje, tolejbusy i par. loko s uhláky) udávat cenu, náklady za km, kapacitu a výkon za celou takovou to soupravu .... Ono totiž jedotlivé díly patřící k sobě se v depu nezobrazují vedle sebe ale jsou různě rozházené. Tak bych hned věděl na čem jsem, aniž bych tuto soupravu musel koupit nebo to sčítat podle dílů.

Řešit by se to dalo tím, že by do depa bylo přiděláno okno ve kterém by se tyto hodnoty objevily.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3618
Premejslel jsem trochu o vozidlech UNI sady a protoze se ji nevenuju jen ja, napadlo me par veci:
- stanovit si pravidla - zatim jich je jen par: vozidlo ma realny zaklad, ale je zjednoduseno pro pouziti hracskych barev, nerozlisuje dopravce a melo by byt v nejakem poznatelnem nateru. Z kazde skupiny vozidel je vybrano jen par zastupcu, cilem je zprehlednit depo pro "hrace". Kazde uni vozidlo bude ve hre jen v jednom laku, pokud je vhodne mit vice tvarove shodnych (nebo hodne podobnych) vozidel s rozdilnymi parametry, bude kazda varianta reprezentovana jinym barevnym schematem nebo pouzitim druhe hracske barvy. Obdobi pouzitelnosti ve hre muze byt lehce mimo realitu kvuli lepsi hratelnosti, ceny a naklady budou pocitany stejne jako u bezne sady.
- v podstate u trolejbusu uz vozidla do UNI sady mame - nektere CS trolejbusy, co delal TommPa9, jsou ted v zakladni sade po VS dosazeni hracskych barev.
- u vlaku jsem hracske barvy volil tak, aby vozidla zhruba odpovidala nejakemu schematu pri nastaveni hracskych barev ve hre: hracska modra = zelena, hracska zluta = cervena ... takze pokud budou v UNI sade CSD verze Berty, Brejlovce a Sergeje, budou ve zlute hracske se zlutym nehracskym pruhem, CSD motorak bude polomacena zluta hracska/kremovy nehracsky vrsek, CSD cmelak bude v hracske modre a tak podobne.
- pokud nekdo bude resit autobusy, znamenalo by to mestske udelat ze zlute hracske a dalkove z modre hracske... jak poresit primestske (v realu modre) me nenapada, jedine proste tak, ze to bude vzdy ta druha, nez je pouzita u jineho tvarove podobneho busu.
- aby sada byla co nejmensi a pritom slusne hratelna, bylo by vhodne "koordinovat" kresleni; proste si predem rict, v jakem obdobi co bude jezdit a podle toho to udelat. Konkretne u motoraku po valce mi to vychazi na pouze nasledujici typy (vzdy s jednim typem pripojneho vozu): Hurvinek, Singrovka, Krokodyl, Sukafon, Hydra a Rakev; obdobi pouzitelnosti nastavit tak, aby vzdy byl vyber aspon ze dvou, optimalne tri motoraku.
- spekuloval jsem nad otazkou nuceneho razeni, sice by to neumoznovalo realne kombinace vozidel, ale otazkou je, zda by se prave realnym provozem "hraci" ridili. Realizovatelne to u teto redukovane sady bude, vozidel nebude tolik, takze jde ciste o pouzitelnost ve hre, co bude vyhovovat vice ... takze tady prosim o nazory.
- u "vozidel budoucnosti" nebude zrejme nutno delat vozidla primo do teto sady, kazdy si muze vymyslet co chce, takze i zakladni sada muze mit v sobe rovnou hracske barvy. Zaroven tech futuristickych vytvoru asi take nebude takove mnozstvi, aby kvuli tomu bylo nutne delat redukovanou sadu... takze dotaz je treba na Vaclava: maglev zatim nepouzivam a tim padem nevim, mas u techto vlaku ve schematu hracske barvy nebo ne?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3619
Eiffel > treba TommPa9 uz takhle lokomotivy tridi, ja nektere vagony nebo motoraky taky. Ale i v ramci jednoho dopravce je kolikrat spousta barevnych variant - typicke jsou treba reklamni lokomotivy, takze to taky neni zcela funkcni reseni. Samosebou v pripade trideni vozidel na Viamont, CD, OKD-D a podobne by to pomohlo.

Okno v depu s vlastnostmi cele soupravy - dokazal jsi krasne popsat to, co mi uz hodne dlouho chybi, ale neuvedomil jsem si to. Mimochodem, ve verzi 102.2 uz vypocet rychlosti soupravy funguje lepe, ale porad ne zcela optimalne - k dokonalosti by mi stacily tri hodnoty rychlosti (nalozena souprava, prazdna souprava a "financni" rychlost pro vypocet odmen) a krome jiz udavane delky soupravy jeste celkove naklady soupravy na jedno policko.

A jeste uplne z jineho sudu... cim to je, ze mi uz nejakou dobu (par verzi zpatky) hra neomezuje delku mostu? Pokud je omezeni zruseno, kvuli cemu? Podle meho soudku timto stavba mostu docela ztraci svoje kouzlo... jo a v souvislosti s mostama jeste jedna vec - libilo by se mi pri stavbe mostu (ale i tunelu) jeste pred kliknutim (tedy po najeti na policko stavby) vedet, kolik me stavba bude stat... je mi jasny, ze to je spis do vlakna "co mi chybi", nicmene reaguju na prispevek Eiffela a v jinem vlakne by to nemelo souvislost.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3620
Já bych se řídil ČSD unifikem 77, parní loko budou černé, mot. Loko červené, a el. Loko zelené. Zbytek bude polomáčený nebo špenátový. Nákladní vozy hnědé. Nic víc není třeba řešit...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3621
Ale i v ramci jednoho dopravce je kolikrat spousta barevnych variant - typicke jsou treba reklamni lokomotivy, takze to taky neni zcela funkcni reseni. 

Tak by se reklamní nátěry daly do samostatného paku. Jde mně o to, aby ti, kteří berou Simutrans jako přepravní strategiii a chtějí používat česká vozidla, měli možnost si co nejjednodušeji poskládat svůj pak cz vozidel a ostatních cz fičůrek.

 
A jeste uplne z jineho sudu... cim to je, ze mi uz nejakou dobu (par verzi zpatky) hra neomezuje delku mostu?

Jedu na noční verzi 102.3.3038 s pakem 829 a tam je délka mostu omezená. Mmch, neobjevil jsem v této verzi chybu a mohu doporučit.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3622
Lubak91 > no ja si prave rikam, ze v ramci normalniho paku je pouzivani hracskych barev na skodu - zanikly by ruzne varianty nateru. Naopak u toho uni paku to dokaze zpestrit hru a pri multiplayeru tak velmi elegantne rozlisit vice stejnych lokomotiv. A zaroven se tim zabiji dve mouchy jednou ranou - konkretne vizualni odliseni vozidla normalni a uni sady. A kdo chce, muze klidne pouzivat i obe sady dohromady a nebude tam zadne vozidlo 2x.

Eiffel - prave z toho duvodu, aby si to mohl poskladat kazdy co nejsnaze vznikla myslenka zminovane uni sady. Zpestreni v podobe hracskych barev podle me u teto skupiny hracu snad vadit nebude.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3623
Sim: Tak na barvičky nebudem šahat, ale budou tam jen vybrané lokomotivy, např. budou rozděleny do výkonostních kategorií (např. ty podle RVHP) a v každé kategorii budou dvě lokomotivy na určitou dobu. Jedna osobní (rychlá) a jedna nákladní (pomalá). U vagonů bych to rozdělil na podobné časové úseky, a každý ten úsek (vagon) na 3 díly. V 1. díle by byl nový vůz k dispozici ještě se svým předchůdcem, v 2. díle by předchůdce zastaral a vůz by byl k dispozici sám a konečně ve 3. díle by náš vůz dosluhoval a byl k dispozici s novým a tak pořád dokola...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3624
Lubak 91> co se tyka casove osy, tak presne takhle si to predstavuju... jen porad nevim, proc by tam nemohly byt hracske barvy, kdyz uz je hra umi.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3625
No i základní sada je v barvách, takže jedna možnost je nechat je ve výrobním nátěru nebo je hodit do hráčských barev, já se kloním spíš k té první variantě. Ať se vyjádří ti, kterých se to týká, já se přizpůsobím...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3626
takze dotaz je treba na Vaclava: maglev zatim nepouzivam a tim padem nevim, mas u techto vlaku ve schematu hracske barvy nebo ne?

Ne. Hráčské barvy jsem na vlaky maglevu nedával (použil jsem je u úplně prvních verzí; poté jsem je zrušil). Jsou pouze na trati - a to následovně:

u EMT (která je již vydána) je základní hráčskou barvou (#4) orámována horní plocha tratě

u VRMT (zatím ve vývoji) je opět základní hráčskou barvou (#4) orámována horní plocha tratě, plus doplňková barva (#8) je na bocích tratě

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3627
VaclavMacurek > ja mel za to, ze je mas pouzity jeste v podzemnich stanicich na "cedulich" ... nebo to neni hracska?

Lubak > souhlas, at se vyjadri ti, kteri s tim budou hrat :-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3628
VaclavMacurek > ja mel za to, ze je mas pouzity jeste v podzemnich stanicich na "cedulich" ... nebo to neni hracska?

Tam také, ale otázka byla na maglev.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3629
VaclavMacurek > jestli se nepletu, na me testovaci trati v roce 2015 mam na maglevu i to metro, takze sem si to tak nejak sloucil dohromady :-) Ale samosebou sem to jednoznacne nenapsal.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3630
 :)Já jsem za výrobní nátěr. Multiplayer nehraju, protože mě štve umělá (ne)inteligence. Možná bych byl ochotný je pustit na přepravu pošty, neboť je to disciplína ve které se mně nedaří. Ale tato možnost není.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3631
Lubak: Nemohl bys prosím sehnat v Parsu co nejvíc o reko 842? Prý už tam je i 842 001 + ta 842 019. Obě na reko. Jinak letos by mělo být 8 ks.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3632
No doufám že se na ně půjdem příští týden podívat. Ale nikdo taky neví všechno, a k těm co to jistě vědí se já asi nedostanu. Příští týden víceméně nadlouho naposledy v Parsu, od 8.2. budu snad moci zjišťovat informace v DKV Praha :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3633
kluci, potrebuju rychlou radu - jak udelam na 050 do dat souboru, aby pred nim mohl byt jen motor nebo ten samy vagon, vzadu to samy nebo prazdno... kdyz jsem to udelal

Constraint[Prev][0]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 2/2
Constraint[Prev][1]=050 (2. trida)
Constraint[Next][0]=none
Constraint[Next][1]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 1/2
Constraint[Next][2]=050 (2. trida)

tak mi to nefunguje - nejde to spojit ... co je spatne? Napadlo me, jestli neni "none" s velkym N nebo neco takovyho

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3634
Tuším že [ 0 ] znamená pevné spojení, když k motoru dáš [ 1 ] a dalším vozům [ 2 ]-x bez [0] mělo by to jít. None znamená že se nedá spojit s ničím jiným. Napiš to u motoru i 050 stejně, aby šly spojovat mezi sebou. Nevím to jistě, chce to usilovně zkoušet ;)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3635
Zvlastni, v tomhle poradi to funguje :-D

Constraint[Prev][0]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 2/2
Constraint[Prev][1]=050 (2. trida)
Constraint[Next][0]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 1/2
Constraint[Next][1]=050 (2. trida)
Constraint[Next][2]=none

Diky za rady :-)

Takze vysledkem snazeni je prvni verejna zkusebni verze dvou "uni" sad vlaku: 850+050 ve hracskem sekundarnim polomacenem provedeni a 943+043+843 ve hracskem sekundarnim unifikovanem nateru. Pro navozeni pocitu barevneho schematu CSD/CD zvolte v nastaveni hracskych barev jako sekundarni (pravou) barvu cervenou.

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.850_uni.rar
http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.843_uni.rar



Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3636
Tuším že [ 0 ] znamená pevné spojení, když k motoru dáš [ 1 ] a dalším vozům [ 2 ]-x bez [0] mělo by to jít. None znamená že se nedá spojit s ničím jiným. Napiš to u motoru i 050 stejně, aby šly spojovat mezi sebou. Nevím to jistě, chce to usilovně zkoušet ;)

Číslice v Constraint[Prev][číslice]= a Constraint[Next][číslice]= jsou jen pořadové číslice. Na pořadí položek nezáleží (v depu je totiž seřadí podle sebe) ale:

v skupině Prev i Next smí být jedna číslice jen jednou
skupiny Prev a Next musí být pohromadě (nesmí být střídavě vozy, jenž mají být před a které mají být za)

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3637
VaclavMacurek > ze na poradi nezalezi jsem si taky myslel, ale zjevne je v tom nejaky hacek. Neprisel jsem na to, proc prvni varianta nefungovala a druha jo, kdyz se lisi pouze tim, ze u jedne je none jako 0 a u druhe jako posledni v poradi...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3638
None je vždycky jedině poslední položka v obou seznamech. Důvod už si nevzpomenu přesně, ale když se ty seznamy procházejí, její nalezení něco znamená. Matně bych hádal že pro zrychlení hledání se kontroluje zvlášť a proto musí být na nějaké známé pozici... nebo tak něco.

Pomůcka:

Při daťáku psaní
tak jako tak,
None je poslední
jinak nevyjede vlak :)

edit: Nejsem si jistý jestli záleží jenom na pořadí číselném nebo i na pořadí řádků, ale ono stejně nemá smysl to psát nepřehledně, tak jsem nad tím nikdy nepřemýšlel. Nevím.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!