Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1555624 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3850
To je možné, ale pro co? Fotky, které jsem na internetu našel totiž nejsou nic moc. Všechny jsou totiž z takové vzdálenosti, že se dá většinou stěží určit tvar budovy, natož vidět okna.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3851
První fotka 471 v najbrtu.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3852
Nevím proč, ale první reakce byla "hm... mycí houba... cože?"

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3853
??? Co prosím? VS, mohl bych vědět, komu patří tvá reakce? A co má býti jejím obsahem?

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3854
Bylo to na ten obrázek od benpata (skloňování?)

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3855
Aha. Ale nevím, co má řada 471 v novém vybarvení společného s mycí houbou. Je ale pravda, že i když mi to samotné vybarvení nějak zvlášť nevadí, tak použitý vzor je děs běs.

A tady ještě přikládám náhled na to, jak by měla vypadat střední část z druhé strany. Musím však upozornit, že nad základní plochu přijde přidat plotna ve výši těch bočních příchodů, které jsem ještě nepřipravil pro toto otočení střední části budovy.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3856
Díky na Ešus jsem málem zapomněl! Hned jsem se do něj pustil a zatím mám tohle...

Sice jsem ho měl rozpracovaný už v době, kdy byla zveřejněna jeho "fotošopová" studie, ale teď když je známý oficiální design a máme oficiální paletu barev, bude to mít větší grády.

Každopádně hotová bude někdy o víkendu (asi) a možná že se dostane i na finální upravu Emauz a jejich vydání. Jinak co se týče Projektu Š. ten zatím vypadá zhruba takhle:

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3857
Když nebude mít Ešus v novém vybarvení rok odchodu do důchodu, tak bych to docela uvítal.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3858
No, taky nevím co s mycí houbou má společného... Ale začínají se tu množit velice pěkné budovy jako houby po dešti :)

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3860
Ta 471 vypadá zajímavě, jen tak dál.
Další věc nedávno jsem jel po Zlínce a v úseku Otrokovice - Zlín střed a v regionově se převáželi balíky. Sime nedalo by se udělat do 914 (014) převoz pošty?

Když jste se pustily do těch budov, nebylo by dobré udělat seznam památek a budov které budeme potřebovat pro CZ pak?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3861
Nevidím na tom nátěru nic zajímavého. Je na 80% identický s továrním I. série, akorát trochu jiné odstíny (téměř nerozeznatelné) a náhrada červené tmavě modrou. Vzali tomu zbytek šťávy co ten nátěr měl...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3862
Když jste se pustily do těch budov, nebylo by dobré udělat seznam památek a budov které budeme potřebovat pro CZ pak?

seznam památek (čili atrakcí) - je samozřejmé, že těžko můžeme chtít všechny, přestože by si jistě každá své místo zasloužila. Některé jsou v tak špatném stavu nebo k nim není dost materiálů, že nakreslit je není možné. A některé mají tak složitý tvar, že i když k nim je materiálů dost, tak je stejně nemožné je nakreslit.

seznam ostatních budov - záleží na typu podle hry; průmysly bych však řešil v jiném téma. Radnice, další nádražní budovy, další městské budovy (RES, COM, IND) ... a nic dalšího mne v tuto chvíli nenapadá.

A přikládám další náhled na nádražní budovu. Již s tou částí, co na předchozím náhledu chyběla a také už jsou opraveny boční příchody. Pravděpodobně poslední náhled v hnědé. Další již budou v nových barvách.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3864
Vypadá to dobře, už se těším až ho vydáš.

Nový přírustek do rodiny Najbrt. Tedy vůz WRmz.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3865
Další etapa výstavby nádražní budovy:
Přidány komíny.
Budovy zesvětleny a na rohy budovy přidány ozdoby (bohužel jsou zatím nestínované).

Ještě přijde doplnit pár antén. Jen si nejsem jist kam - jestli na boční části (zřejmě poblíž komínů) nebo na středovou část, simetricky od středu střechy této části.

Kouř a jiné animace prosím nechtějte. A taky si zatím nechte zajít chuť na zimní verzi, přestože bych jí rád udělal - ale ne dřív, než budu mít bezpečně vyzkoušenou letní verzi.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3866
Sim > mohl by jsi zbalkanizovat i vozy Bmz a Ampz?

VaclavMacurek > to nádraží teď vypadá opravdu pěkně. Už se těším až bude hotový.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3867
tony > souhlas, vypadá to prima :)

VM >Ta stříška nemá žádné podpěry? A možná by se hodilo přidat tam (až to bude hotové) nějaké lavičky nebo drobnosti... prostor kolem je docela prázdný a jednolitý.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3868
VS: Přesně tak, stříška žádné podpěry nemá - tedy alespoň zatím. Dobrá, nějaké tam dám - zřejmě pod každou stranu té cedule. To by snad mohlo stačit, ne?

Před nádražní budovu (tedy na straně do ulice) přidám dvě lampy a možná jeden nebo dva stožáry. Ale pokud jde o stranu ke kolejím, zatím nevím - přeci jen lavičky jsou součástí Simových nástupišť a pokud by byly součástí i plochy pod zastřešením a postavilo se nástupiště od Sima, asi by to vypadalo divně.

-->
Lampy se bohužel nepovedly. Musím tam tedy dát něco jiného.

-->
Přiložena nejnovější verze.
Na zadní straně je (místo hodin) jen vykýřové okno a přidal jsem okna do části mezi střechou a přístřeškem.
Přední strana konečně dostala správnou barvu a také dostala nová okna.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3869
Tome můžeš prosím při upravě 471 upravit i 671 ZSSK?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3870
VaclavMacurek > to nádraží vypadá ve hře opravdu pěkně. a až se doladí detaily tak to bude super

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3871
Detaily jako například zmizení všech blbých pixelů a dodání nějakých antén - ale nejsem si jist s tvarem těch antén. Vzhledem k tomu, že se tento typ nádražních budov stavěl hlavně na přelomu devatenáctého a dvacátého století, měla by být velmi jednoduchá.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3872
tony.p > Ampz a Bmz prijdou na radu pozdejc, chci to udelat vsechno najednou - predelat na zhasinaci, opravit cela (zasedit) a rovnou pripravit i balkanskou verzi... a na ni mi chybi fotka cela - nevim jestli zustaly tmave sedivy, nebo jsou modry jako na ostatnich vozech...

Jinak dneska jsem pustil do sveta Bmee a jeho varianty ... a zaroven jsem opravil par grafickych chyb na Bdmtee. Oboji je ke stazeni zde http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg16277#msg16277

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3873
Siem snad ti to bude stačit.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3875
V téma Česká addons aneb naše lidová tvořivost (zde) upraven odkaz ke stažení nádražní budovy.

Takto vypadá teď, ale s jedním drobnějším rozdílem - jsou upraveny horní konce podpěr toho přístřešku.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3877
Vaclav > taky musim pochvalit, koukam na to sice jen tady na obrazku, ale moc se mi to libi. Ted jeste dovymyslet sadu budek, ktere se budou - stejne jako v realu - lepit z boku k nadrazi na stenu bez oken (a nejlepe tak, aby to vyrazne narusilo architektruru budovy :-D ) a mame to jak na modelovem kolejisti :-)

To abych snad zase nekam posunul nastupiste, od zverejneni testovaci verze jsem na to nehrabnul... a tak me napada... nemel bys nekde texturu castecne zrezlyho vlnityho plechu, ktery bych mohl pouzit na strechu? Ta moje je sice delana z realne fotky, ale moc to plech neevokuje - spis se mi vybavi plachta nad stankem se zmrzlinou :-/

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3878
Ted jeste dovymyslet sadu budek, ktere se budou - stejne jako v realu - lepit z boku k nadrazi na stenu bez oken (a nejlepe tak, aby to vyrazne narusilo architektruru budovy :-D )

??? - z tohoto jsem jelen - potřeboval bych nějakou fotku. Takhle si nedokáži představit, co máš na mysli.

Quote
nemel bys nekde texturu castecne zrezlyho vlnityho plechu, ktery bych mohl pouzit na strechu?

Částečně zrezlý vlnitý plech. Nemám, ale mohu se pokusit jí vyrobit. Mohu se pokusit vyrobit celý ten vlnitý plech pro jeden střední dílek nástupiště. A ty jej potom jenom posadíš kam potřebuješ. Tedy pokud používáš GIMP. Já sice tvořím v něčem úplně jiném (přestože jej používám k některým dodělávkám), ale vyexportuji to do PNG toho správného (24-bitového) formátu, takže to lze potom použít.

A ještě něco, co jsem si nedávno uvědomil. Ta budova by měla mít asi hromosvod. Ale kde? Jednak by asi měl i při takto velké budově mohl stačit jen jeden - a určitě by měl asi být u jednoho z komínů. Aneb k čertu s anténami. On sice telegraf také nějakou, pokud se nemýlím, potřebuje ... ale ...

-->
Myslím, že by mohla ta nádražní budova dostat i zimní verzi. Ať tak či tak, pokusím se tu zimní verzi udělat, ale jestli jí zahrnu či nikoliv, zatím nevím. Bude záležet na tom, jestli se mi alespoň trochu povede (udělat jí tak, jak si jí představuji).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3879
Napadla mě jedna šílenost spojená s 809kama. Dala by se udělat zástávka na znamení?

Dále něco pro Sima a Toma. Nechcete vytvořit do hry vozidla RS1 pro ČD a 742.7 pro ČDC?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3880
VaclavMacurek > myslel jsem to tak, ze - v dobe jeste nedavno minule - bylo bohuzel zvykem k nadrazni budove napriklad v typickem secesnim stylu pristavet "neco" (rekneme treba dalsi kancelare) betonoveho, co proste pusobi jak pest na oko.

benpat > co se RS1 tyka, mam na ni zalusk (vicemene v podani z Nemecka na Spicak zajizdejicim) od te doby, co jsem udelal soucasnou grafiku cela Regionovy. Tohle bude prakticky stejne, lisit se budou vlastne jen bocnice a samosebou delka vozu. Mimochodem mam chut se pustit i do SA Desira... bohuzel energie zatim chybi :-/

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3881
OK, ale potřeboval bych vidět fotku nějaké takto zhnusené budovy. Asi jsem měl zatím štěstí, že jsem nic takového nepotkal. Ta moje nádražní budova se však k tomuto účelu moc nehodí (kvůli tomu bočnímu příchodu). K tomu účelu budu muset připravit nějakou (další) budovu, k které by se to lepilo trochu lépe. A pak můžu nějakou zrůdnost dodělat.

Ale spíš jsem přemýšlel o udělání nějaké moderní budovy ve stylu nádraží Praha - Holešovice či Most.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3882
Jak se dalo ocekavat, nevydrzel jsem to a na RS1 jsem se vrhnul :-) takze v tuhle chvili poustim do sveta zkusebni verzi nemecke variace motoraku Regioshuttle: DB 650

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.RS1.pak



Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3883
Sim > měl bych jednu drobnost u RS1. vypadá to že jsi dal stenou výšku jako u Regionovy. RS1 měří na výšku 3700 mm a Regionova pouze 3420 mm, měl jsem možnost vidět RS1 a Regionovu vedle sebe a RS1 je o dost vyšší. Ale jinak je ta RS1 velice pěkná.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #3884
tony.p > diky za upozorneni, je to presne tak jak pises. Pouzil jsem Reginu, protahnul ji na delku a prebarvil.

Zatim to neni definitivni, uz ted jsem prisel na renonc s naraznikama (nektere verze maji automaticke sprahlo, jine narazniky, no a ja udelal v nekterych pohledech jedno a v jinych to druhe). Zrovna tak mi tam chybi cerveny pruh mezi oknem strojvedouciho a strechou ... takze az to budu predelavat, upravim rovnou i tu vysku.

I kdyz, ted me napada... ta vyska strechy, neni u RS1 merena v tech velbloudich hrbech nad dvermi? Protoze pokud jo, zbytek strechy by mohl byt o nejakych 25 cm niz a to by odpovidalo jednomu pixelu... no zkusim to jeste proverit. Faktem je, ze jsem to musel delat na nekolikrat, protoze mi ta vyska proste nevychazela.