Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3885 – May 11, 2010, 07:24:17 am VaclavMacurek - sice pozdě ale přece. Ta tvoje nádražní budova se ti povedla, je hezká. Už ji používám, líbí se mi. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3886 – May 11, 2010, 12:10:00 pm Ahoj všichni Uvažuji použít krásné lokomotivy, které jste vytvořili (CD, CSD ...), chtěl bych použít addon pro pak128 normy. Nicméně, jsem se setkal problémy se elektrické lokomotivy, protože mají technické vlastnosti, které dělají je nevyvážený ve srovnání s jinými lokomotivy pak128. Některé příklady: Náklady provozní náklady efektivní výkon (rychlost * Power) Rychlost Pak128 E_423: 2430000 01:29 480kW 50km / h Pak.CZ E_424: 1418400 1.06 835kW 50km / h Pak128 JRF_EF210: 7010000 2.31 2489kW 75km / h Pak.CZ E499.0 Coil: 3537900 1.83 3143kW 120kmh V praxi se dvěma lokomotivami Pak.CZ jsou lepší než všechny vlastnosti těchto pak128, toto zlepšení se rovněž zdá rozlišit všechny další lokomotivy. Rozdíl je záměrný? Pokud tento rozdíl nebyl úmyslný, že jsem měla přezkoumat vlastnosti elektrických lokomotiv snížit rychlost (sníží asi o 1 / 3) a zvýšení nákladů na nákup a provozní náklady. Díky Ahoj Giuseppe--------Hello everyone I am considering to use the beautiful locomotives that you created (CD, CSD ...), I would like to use addon for pak128 standards. However, I have encountered some difficulties with the electric locomotives because they have technical characteristics that make them unbalanced compared to other locomotives pak128. Some examples: Cost Running Cost Effective power (gear * Power) Speed Pak128 E_423: 2430000 1:29 480kW 50km / h Pak.CZ E_424: 1418400 1.06 835kW 50km / h Pak128 JRF_EF210: 7010000 2.31 2489kW 75km / h Pak.CZ E499.0 Coil: 3537900 1.83 3143kW 120km / h In practice the two locomotives Pak.CZ are better than all the characteristics of those pak128, this improvement also seems to distinguish all subsequent locomotives. This difference is intentional? If this difference was not intentional that I should review the characteristics of electric locomotives reducing gear (reduced by about 1 / 3) and increasing the costs of purchasing and running cost. Thanks Hello Giuseppe Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3887 – May 11, 2010, 01:12:22 pm Quote from: Nemo – on May 11, 2010, 07:24:17 amsice pozdě ale přece.Nechápu. Myslíš snad, že její tvorba trvala dlouho? Nebo že jsem jí měl udělat dříve?Milko:Rozdíl je úmyslný. Technická data vozidel z pak128.CZ jsou založena především na skutečném světě. A několik strojů má data sestavena pro usnadnění hry.Japonskou lokomotivu JRF EF210 ale nelze srovnávat s českou E499, protože jsou příliš odlišné.---Difference is intentional. Technical data of vehicles from pak128.CZ are based on real world. And some ones have data made for making game easier.Japanese locomotive JRF EF210 and Czech one E499 cannot be compared because they are too different. Quote Selected Last Edit: May 11, 2010, 01:47:08 pm by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3888 – May 12, 2010, 07:08:41 am Takze jsem si zase vcera trosku hral. Premeroval jsem RS1 a porovnaval s reginou, na zaklade cehoz jsem nakonec nemecky motorak o pixel zvysil. Predelal jsem trochu cela a rovnou to udelal ve dvou provedenich, jedno s klasickymi narazniky se sroubovkou a druhe s automatickym sprahlem. Jak uz asi tusite, u klasickeho provedeni je moznost volneho razeni, u automatickeho sprahla zase nizsi naklady na provoz.Takze pokud muzete, vyzkousejte a sdelte mi sve dojmy - rad bych tuhle nemeckou verzi pouzil jako sablonu pro planovanou ceskou :-)Edit: jeste jsem si vzpomel na par drobnosti, u kterych bych rad vedel nazor ostatnich (tvurcu i hracu):- kapacita soupravy nikde jsem nenasel zadne konkretni provedeni s vycislenim kapacity. Vzdy jsem se dostal pouze k informacim ve smyslu "DB byly dodany tri provedeni, pocet sedadel pevnych od -do, pocet sklopnych od - do, pocet mist k stani od - do" ... takze jsem soucasnou kapacitu v podstate strelil od boku. Pokud se mi nepovede sehnat konkretnejsi informace, nic jineho nez tipovani mi nezbyde. Napada nekoho, kde tyto informace sehnat?-na Spicak zajizdejici zelenozluta RS1 ma pry vnitrni usporadani sedacek 2+3 (misto obvykleho 2+2) ... znamena to navyseni celkove kapacity vozu nebo naopak snizeni?-na webu jsem krome DB650 nasel i odvozeniny s nazvem DB651nikde jsem ale o techto variantach nenasel vubec nic, je klidne mozne, ze se jedna jen a pouze nakonec nerealizovane plany nebo klidne vyplod fantazie autora obrazku. Nemate nekdo o techto jednotkach jakoukoliv informaci? Me se to docela libi a rikam si, ze i kdyby to byla jen fantazie, co kdyz to udelam jako vozidla rekneme s nastupem v roce 2015 - 2020? Je jasny, ze data bych si pak cucal z prstu... Quote Selected Last Edit: May 12, 2010, 07:46:07 am by Sim
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3889 – May 12, 2010, 07:59:04 am Na 90% je to výmysl do trafficu. Mě se spíš líbí Br 641. Quote Selected Last Edit: May 12, 2010, 03:12:19 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3890 – May 12, 2010, 06:04:22 pm Tak máme tu další rekonstrukci. Reko 708. Je to u dole. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3891 – May 12, 2010, 07:10:03 pm Quote from: Lubak91 – on May 12, 2010, 07:59:04 amNa 90% je to výmysl do trafficu. Mě se spíš líbí Br 641.Nemohu si pomoc, ale mně se tohle moc nelíbí. Uvnitř to sice může být nádhera, ale zvenku nic moc. Desiro se mi líbí více.A teď něco extra: před chvilkou jsem na ulozto.cz updatoval pak soubor nádražní budovy. Zde si tedy můžete stáhnout novější verzi. Už by tam neměl být ani jeden blbý pixel. Zdrojové soubory jsou na graphics.simutrans.com. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3892 – May 12, 2010, 07:16:38 pm Jak by řekl Švejk, ,,von je tak vošklivej, až je hezkej"... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3893 – May 12, 2010, 08:13:08 pm Tak jsem si zase hral a pridal jsem variantu RBG - Waldbahn zajizdejici na SpicakZatim se jedna stale o vyvojovou verzi, nicmene vse by na ni melo fungovat.http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.RS1.pak Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3894 – May 12, 2010, 08:29:14 pm Lubak91: Desiro je řada 642 a je tomu tedy dost podobné. Možná čumák je trochu méně protáhlý, ale může to být jen můj dojem. Své také dělá barva. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3895 – May 12, 2010, 08:40:09 pm Desiro znám až moc dobře, 641 jsem jel jen jednou a je to oproti desiru něco jiného, žádné zbytečně velké prostory. Je to takové pohodlné a intimní Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3896 – May 13, 2010, 10:28:18 am VaclavMacourekQuoteCitace: Nemo Květen 11, 2010, 08:24:17 sice pozdě ale přece.Nechápu. Myslíš snad, že její tvorba trvala dlouho? Nebo že jsem jí měl udělat dříve?Myslel jsem tím rychlost moji reakce, tedy že je lepší pochválit pozdě než nikdy Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3897 – May 13, 2010, 11:59:05 am Aha. Jen příště zapomeň napsat to písmo o, prosím. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3898 – May 14, 2010, 05:10:50 am Tak tu mame dalsi level motoraku Regioshuttle. V tuto chvili obsahuje dve DB verze, dve verze RBG a jednu CD propagacni verzi.http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.RS1.pakKouknete na to, pokud se bude libit, udelam z toho i planovane rady CD740 a 741, jen musim nekde zjistit, jestli maji mit automaticke sprahlo nebo sroubovku. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3899 – May 14, 2010, 11:13:37 am Sime, vypadá to dobře, ale jde o 840 a 841. Obě verze budou mít šroubovku. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3900 – May 14, 2010, 11:23:35 am benpat > preklep, dik za upozorneni :-)Jinak je tu jeste par nejasnosti:- v soucasnosti predvadena jednotka ma automaticke sprahlo a je jen zapujcena - proto jsem zvolil oznaceni virtualni. Provozovatel je CD, ale rada vozidla je 650 podle nemeckeho systemu.- pocet sedadel jsem u jedne varianty RBG (zlute) nasel, u druhe strilim od boku- pocet sedadel u CD promo verze strilim od boku- nevim jak se poprat s verzi pro prepravu kol - v grafice prakticky problem neni, ale kolik kol do jake verze nacpat netusim- stejny problem je v podstate u Regionovy - u ni taky vim, ze se v nizkopodlazni casti pocita s prepravou kol a kocarku, ale kolik lidi ubrat a kolik posty pridat nevim.- resenim by mohly byt dve verze - obycejna jen pro lidi a cyklo udelana jako kombinovana. Ja osobne obcas potrebuju motorak jen pro prepravu lidi a tak bych nerad, aby ciste "lidska" regina nebyla dostupna... no uvidime :-)- co se tyka oznaceni 840 a 841 ... vi se, ktera varianta bude na jakou rychlost? Pokud se nepletu, zprevodovani by mel byt jediny rozdil.... Quote Selected Last Edit: May 14, 2010, 11:30:52 am by Sim
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3901 – May 15, 2010, 05:28:28 pm TommPa9: je v těch Emauzech nějaká chyba. Nakopíroval jsem je do herního adresáře, ale ve hře se neobjevily - ani v jedné z tří možných skupin: městské památky, venkovské památky ani monumenty. A to ani po vypnutí veškerých omezení. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3902 – May 15, 2010, 07:59:47 pm Už by měly být v pořádku... Haprovala patrně ta závorka v názvu budovy. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3903 – May 15, 2010, 08:23:40 pm Sice předpokládám, že název archivu je shodný, ale nemyslím, že by to způsobila ta závorka. To by potom ve hře nebyla spousta českých vozidel od tebe a od Sima - i když jsem to ještě nezkoušel.Se omlouvám. Zdá se, že to ta závorka byla.-->Že okna v noci nesvítí mi nevadí. Ale nepředpokládám, že by tohle byla konečná verze. Quote Selected Last Edit: May 16, 2010, 06:08:11 am by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3904 – May 18, 2010, 08:56:43 pm Zverejnil jsem snad kompletni sadu BDbmsee/BDshmee (varianty s plosinou nema smysl delat, vse je stejne) ... ke stazeni jako obvykle ve vedlejsim vlakne, konkretne prispevek http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg16277#msg16277 Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3905 – May 20, 2010, 09:19:52 pm Hoj panstvo, tak tu mam dalsich par kousku:- Kraken vstal v roce 2016 z mrtvych - koupi ho RailJet a postavi si z nej Push-pull soupravu, tahanou tento mesic z Italie koupenymi Persingy. Elektricke vozy jsou prestaveny na ridici, jsou jim dosazeny nove podvozky. Jedna strojovna je prestavena na zavazadlovy oddil, druha spolu s prilehlym vysokopodlaznim oddilem tvori barovou cast. V nizkopodlazni casti je vybudovan velkoprostorovy oddil prvni tridy. Vlozene vozy zustaly v puvodni podobe, pouze maji nove sedacky, otocene "za sebou" - tim je ziskano vic prostoru pro nohy pri stavajici rozteci fiktivnich oddilu.Vse je pridano k souborum stavajiciho Krakena: http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.pantograf.470.rar- CD v roce 2018 konecne nakoupi Bmpz, tedy velkoprostorove vozy 2. tridy pro rychlost 200 km/h (rok pote, co skoda doda 10. lokomotivu rady 380 :-D ). Tento vuz je pridan mezi stavajici varianty vozu Bmz: http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.bmz.rar- zaroven CD nakoupi z Rakouska vyrazene sluzebni vozy Dmsz pro rychlost 200 km/h: http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.dmsz.rar- v ramci otevirani zeleznicniho trhu reaguje i nase hra, do uni sady jsou nove zpracovany dve lokomotivy s efektem automatickeho prizpusobeni laku svemu provozovateli. Jedna se o stroje rady 714 a 708, ktere umoznuji (prakticky jako jedine lokomotivy) mimo jine tahani pripojnych vozu k motorakum rady 810 a 820. Ke stazeni zde:http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.loko.708_uni.rarhttp://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.loko.714_uni.rarhttp://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.810_uni.rarhttp://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.820_uni.rar Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3906 – May 21, 2010, 06:53:41 pm Sim: A v té "budce" místo sběrače je internet nebo klimatizace? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3907 – May 23, 2010, 08:00:45 am Lubak91 > ten ridici vuz je uvazovany tak, ze za stanovistem firy je zavazadlovy oddil nad podvozkem, v nizkopodlazni casti jsou zruseny predni dvere a je tam oddil prvni tridy (aby to nebyl pruchodak). Na prave strane je pak pred dvermi toaleta a pak je nastupni prostor. Po schodech nahoru se vyleze do barove casti, po nad kterou je ten "bobek" na strese - ono to ale nema s pantografem nic spolecnyho, jedna se o puvodni tvarovani strechy a v podstate prechod siluety vlaku do urovne patroveho vozu. Teoreticky by tam mohla byt klima nebo cokoliv jineho, ale vlastne na spoustu vsech moznych komponentu je dost mista nad nizkopodlazni casti, protoze strecha je v urovni strechy normalnepodlazniho vozu... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3908 – May 23, 2010, 04:38:07 pm No zdá se mi že je to i na místě pro sběrač. Ale např. Jednotky Thalys mají na jednom voze takovou kupoli, ve které je anténa pro příjem "internetových vln" Jestli bude chtít Regiojet internet pro 1500 cestujících, bude si muset něco takového pořídit Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3909 – May 23, 2010, 08:24:13 pm Lubak91 > kdyz se podivas na krakena, uvidis, ze je sberac a ta bambule je az za nim :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3910 – May 24, 2010, 08:13:32 am JJ, včera jsem na něj koukal v Třebové, ale že si to trošku vepředu zaoblil? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3911 – May 28, 2010, 10:13:45 pm Hlásím návrat po dlouhém zkouškovém období a období školy, kdy jsem na tvorbu prakticky neměl čas mi zřejmě od pondělí začínají prázdniny, takže poslušně hlásím, že jsem opět zde! Chyběl jsem vám?Na co se můžete těšit:Předpokládám, že se pustím do reedice náklaďáků (respektive tahačů) a malinko si pohraju s pozicováním. Taky bych se mohl pokusit o nějakou šablonu na auta a autobusy abych případným tvůrcům ulehčil práci. A samozřejmě udělám i nějaké novinky na naše Simukoleje například peršany v barvách RegioJet... (až tedy budu mít jasnou představu o tom, jak budou vypadat)Takže se máte (snad) na co těšit Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3912 – May 29, 2010, 06:10:11 am Reedice tahačů ... skvělé. Musím připustit, že kdyby ses pokusil udělat nový přívěs na dřevo, aby náklad vypadal více jako náklad u Tatry 138, tak by se mi to docela líbilo. A hlavně, prosím dodělej přívesy pro některé náklady. Stále v sestavě chybí příves na obilí. Přívěs na sypké nerostné suroviny (a hnůj) by se mohl objevit dříve. Příves na ropu by potřeboval spravit. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3913 – May 29, 2010, 08:33:13 am V první fázi se pokusím tahače narvat na stejnou šablonu jako svůj mercedes acros a poštovní návěs DHL. (tím by se mělo zamezit tomu, že návěs brutálně nadbíhá do křižovatek). Grafické změny budou následovat. Přece jenom od doby, kdy jsem tahače maloval uteklo hodně vody a já toho umím o trochu víc, určitě by to chtělo přenést i na tahače...PS.: přidána grafika k RegioJet 163 Quote Selected Last Edit: May 29, 2010, 09:21:13 am by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3914 – May 29, 2010, 08:04:54 pm Takže jedna z reedicí tahače Jako první nás čeká Škoda 706 MTTN Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3915 – May 29, 2010, 08:30:58 pm Tome a co ty 163 třeba takhle: Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3916 – May 29, 2010, 09:48:18 pm U nátěrů RegioJet Peršanů jsem vycházel z jedné fotky (montáže) na ŽP. kdybych věděl o téhle vizualizaci určitě bych udělal jít Každopádně když mám oranžovou (a tu myslím že jsem trefil) nebude problém jí předělat podle toho jak bude ve skutečnosti vypadat.Mimochodem zdá se že natažení 380 na šablonu 9 byla správná volba: Quote Selected Last Edit: May 29, 2010, 10:04:54 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3917 – June 03, 2010, 07:21:10 am V posledni dobe jsem - zatim u sebe v kompjutru - pomerne znacne rozsiril uni sadu (= omezeny pocet typu vozu v hracskych barvach) ... u motoraku se tam snazim nadefinovat razeni, ktere odpovida realite, ale je to docela pakarna (u nekterych vleku je kombinace s cca 15ti vozidly) ...... takze me napadla myslenka, zda je vlastne tohle uplne nutne. Proto se ptam... pouziva nekdo z vas vozidla z uni sady? Pouzivate je ve v ramci jednoho paku spolu s "origo" CZ/SK vozidly, nebo je kvuli zprehledneni depa "zelene" vagony ve hre vubec nemate?Proc se tak blbe ptam... pokud by nekdo tuhle sadu pouzival "vyhradne" (tedy bez vozu v barvach C(S)D), je otazkou, jak moc "odrazujici" by bylo, kdyby treba 843 sla spojovat jen s 043 a 943 .... a 854 pro zmenu jen s 054 a 954 - pricemz "krizove" kombinace by ale nebyly mozne ... takze 954+043+843 by nesla.... vadi to nebo ne? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3918 – June 03, 2010, 05:46:33 pm Pokud je cílem jednoduchost, pak jednoduchost! Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #3919 – June 03, 2010, 05:50:49 pm Nevím jestli s touhle informací nepřicházím příslovečně s křížkem po funuse...pár informací k motoráku RS1:výrobce: Stadler Pankow (ale vyvinuto v VÚKV Praha)míst: 71 (k sezení) + 91 (k stání)Max. rychlost: 100/120 km/hMax. zrychlení: 1,2 m/s2Výkon motorů: 2* 265 kWDélka přes spřáhlo: 25 500 mm (25,5 m) Quote Selected