Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1085 – October 01, 2009, 07:34:05 pm Sime při aktualizaci motoráků u mě nastal nějaký error. Místo motoráků se mi zobrazuje nějaký růžový ovál. Trochu mi u toho spadla čelist, nevíš jestli je chyba u mě nebo u tebe?Jinač se jedná o old.paky. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1086 – October 01, 2009, 07:38:08 pm myslím že to není error ale pomucka k donucení hráčů přeřadit na nový pak tuhle doměnku ve mě podněcuje to, že to dělá old.pak Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1087 – October 01, 2009, 07:39:54 pm Ale ono to udělalo až po aktualizaci a tím old jsem myslel jen motoráky ČSD. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1088 – October 01, 2009, 07:40:38 pm benpat > to je schvalne ... jde o to, ze jsem u nekterych motoraku mel nespravne oznaceni a tudiz se zmenil nazev vozidla ve hre. Pokud bys jen prehral jeden .pak soubor novym (ve kterem by byly nazvy vozidel jine), hra je nenajde a nastane chaos. Bud je ze hry uplne vyradi, nebo misto motoraku priradi treba metro ... a kdyz je to na trati bez dratu, situace je ponekud beznadejna.Proto jsem pri zmenach nazvu vytvoril jeste "old" .pak soubor, ve kterem jsou stare nazvy zachovany, ale graficky obsahuje jen oval "(OLD)" ... jakmile na takovyto obrazek ve hre narazis (treba v seznamu vozidel), je to pro tebe upozorneni, ze mas soupravu poslat do depa a misto starych vozidel dat vozidla s novym oznacenim. Jakmile vsechna vozidla vymenis, muzes old verzi pak souboru smazat - vozidla se starym oznacenim z depa zmizi a nebudou vic otravovat :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1089 – October 01, 2009, 07:48:09 pm Už dobrý, ale koukal jsem na to. A ještě malé info k najbrtovi. Už je jedna 043 v modrém a zítra by měla být i 843. V Prasu se prozměnu rodí 460.Mohu později dodat foto?TommPa9 + Sim Budete dávat najbrtům odchod do důchodu? Quote Selected Last Edit: October 01, 2009, 07:54:28 pm by benpat
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1090 – October 01, 2009, 07:50:48 pm benpat > urcite, pomalu ale jiste na ne budeme muset najet :-/Co se odchodu do duchodu tyka, ono to podle me neni dulezity - v soucasny verzi hry staci kliknout na jeden tuplik a muzes si koupit i veterana. Obecne jsem u vagonu bez znamych souvislosti daval zivotnost kolem 30ti let... Quote Selected Last Edit: October 01, 2009, 08:11:57 pm by Sim
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1091 – October 01, 2009, 08:06:40 pm Benpat: Nějaké narážky na PARS nova Šumperk, člen skupiny ŠKODA? Je to lokomotivka která se již 60 let stará o vozový park v Cs. Nechci ji nijak obhajovat ale včera jsem dostal od nich plat za červen, tak mě to trochu potěšilo:) Teď dělám do cca půli listopadu svářečák, pak na chvíli budu "dělat" v PARSu a v únoru nastoupím asi do PJ Praha Vršovice. Pokusím se dodat nějaké fotky, i když je to zakázáno;)Jé příspěvek 100:) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1092 – October 01, 2009, 08:10:57 pm Já proti Parsu nic nemám. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1093 – October 01, 2009, 08:12:33 pm Parsu nebo Prasu? :-D Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1094 – October 01, 2009, 08:13:39 pm To bylo spíš žertem za ten "PRAS"Prasa je nesmírně inteligentní a chutný tvor a s tvorbou 460 má pramálo společného:D Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1095 – October 01, 2009, 08:20:20 pm Tak nové info o 460, čela nahoře tmavě modré, na bocích se tm. modrá zužuje v tenký pruh pod okny. Nad pruhem světle modrá, pod šedá.Skoro stejně jako 043: A 843 ty čela asi jako 460.Menší rekapitulace, fota 843 + 460 + 954.2 v najbrtovi možná už o víkendu!! Edit: 954.2 Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1096 – October 01, 2009, 08:43:26 pm Snazil jsem se trochu zprehlednit vydane addony, pri te prilezitosti jsem zverejnil par dalsich. Takze doporucuju si projit aspon prispevky:http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg25051#msg25051http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg33504#msg33504http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg30222#msg30222http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg32003#msg32003... a postahovat si vsechno znovu - neco se mozna nezmenilo, ale u spousty vozidel jsou odstraneny drobne chyby, doplnena dalsi provedeni, pripadne jsou oficialne vydane poprve. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1097 – October 01, 2009, 08:46:03 pm Ta fotka 954.2 v Parsu na vnitřní přesuvně se mi zdá nějaká neostrá, asi taky foceno na tajno:) já si takhle nafotil rozebraný Catterpillar 3512E DI-TA z 854 ale v lepší kvalitě:) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1098 – October 01, 2009, 08:59:45 pm Ježiš majrá kdy budu moct říct že mám něco hotovo Tímto se omlouvám za to, že jsem po dokončení pinďourlína a krakena tvrdil že máme EJ hotové. spletl jsem se teď budu muset asi udělat najbrtí tornádo... to sice bude mít za následek rozšíření vozového parku ale tý práce jak na kostele v Kostelci Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1099 – October 01, 2009, 09:16:13 pm A co řady 405.95, 420.95, 425.95, 411.9? Sice mají trošku užší rozchod ale mezi EJ&EMV patří taky:D (nebrat vážně, ale možná na ně taky někdy dojde:) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1100 – October 01, 2009, 09:19:08 pm na každýho jednou dojde... a tyhle jednotky zatím nemám v plánu Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1101 – October 01, 2009, 09:28:27 pm Nejlépe by se dělala 425.95, jsou to takový 2 krabice od mlíka s půlkrabicí ještě uprostřed:) Já bych toho chtěl udělat, ale nemám tolik času u kompa... Neplánuje se udělat do nějaké nové verze simutransu nebo nighty ropovod:)? Celkem by se taková věcička hodila;) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1102 – October 01, 2009, 09:36:38 pm O potrubní přepravě se kdysi hodně mluvilo dokonce i v českém subforu a jediné co zbylo jako náznak potrubní přepravy jsou VN dráty. viz archiv. tam by měly být více méně vhodné odpovědi jelikož já o tom nic nevím Quote Selected Last Edit: October 01, 2009, 09:40:52 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1103 – October 04, 2009, 02:03:30 pm zdravím všechny pařany simutransu. konečně se mi povedla registrace tak se můžu zapojovat do diskuzí, ale jinak toto forum již dlouho sleduju. a mám tu hned otázku na Sima, vydal jsi už vagon Bvt? nikde ho némůžu sehnat. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1104 – October 04, 2009, 02:53:39 pm Tak aby někdo netvrdil že jsem se flákal... Vůz ČDC Rils na kusové zboží. m=25t, V=55 palet, v=100km/h. Jedn8 se o prototyp, možné chyby Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1105 – October 04, 2009, 03:57:18 pm Vypadá dobře, stínovanej je... i když logo ČD by taky sneslo stínování nemyslíš? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1106 – October 04, 2009, 03:59:56 pm No, stínoval jsem všechno... Na originálu bylo takové lesklé. Když tak se s tím pokusím něco udělat, ale zase až příští týden. A komu se aspoň trochu líbí, pro něj mám (aspoň doufám) dobrou zprávu. Pracuji na jeho menším bráchanci Shimmns na přepravu svitků plechů. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1107 – October 04, 2009, 04:12:11 pm Mě to přijde v porovnání s neosvětleným bokem světlý... jinak klobouk dolů. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1108 – October 04, 2009, 04:16:33 pm tony.p > Bvt nekde je, ale nevim soucasti jakyho "balicku" to je... zkusim pohledat... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1109 – October 04, 2009, 04:34:40 pm Tomu logu zvlášť jsem dával jas -50, kdyžtak ještě zvýším. A mám dělat další plachťáky v různých barvách a na různé zboží? V dnešní době se po našich kolejích prohání velké množství pronajatých zahraničních vozů, nevím jestli je dělat a přidat do CZpaku, nebo se na ně vytento a dělat jen české vozy?Jé, teď v Kolíně stojí 130.049 Viamont/OKDD:)Ooo, na nějakém nákladu s wapkama na Nymburk táhnou 380 8-O:DKoukám jaký jsem rekordman, za den 107 příspěvků:) Quote Selected Last Edit: October 05, 2009, 01:11:45 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1110 – October 05, 2009, 04:16:32 pm Zdar a silu ... tak se nam to zacina pekne "odjednocovat" .... aneb jednotny nater na dalsi zpusob :-D Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1111 – October 05, 2009, 04:20:43 pm Ano ano změna sklonu klínu.Jak si na tom s ARmpee? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1112 – October 05, 2009, 04:25:21 pm benpat > rozvrtano, od ctvrtecniho vecera jsem na to nehrabnul, nebyl jsem doma... v noci ze vcera na dnesek jsem se prospal ve WLABee a dneska vecer snad konecne muzu pokracovat :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1113 – October 05, 2009, 07:17:19 pm ... kdo si hraje, nezlobi :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1114 – October 05, 2009, 07:48:00 pm Sim: Vypadá perfektně, ale asi jsi to dělal z Bmee a zapoměl předělat ovládání u těch modrých dveří. ARmpee má na tlačítka. Je to ale malý nepodstatný detail:) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1115 – October 06, 2009, 06:51:27 am Vcera jsem dodelal grafiku na ARmpee, dvere se sice neotviraj cudlikem, ale to ve hre videt nebude :-)Nicmene jsem se zarazil pri tvorbe .dat souboru - proto jeste pred vydanim takova drobna rekapitulace vlastnosti:oznaceni ARmpee61rychlost zvysena na 160hmotnost 46 tunobsaditelnost: 16 + 6 sedadel 1 tridy6 barovych zidlicekcca 5 osob na baru2 konferencni posezeni (stolecek a dvojice obloukovych lavic) po 2 az 4 mistechPotrebuju zjistit, jestli zminovane posezeni u stolecku je pocitano pro 2 nebo 4 osoby u jednoho stolecku, tedy zda ta obloukova lavice je pocitana jako jedna sedacka nebo dvojkreslo. Podle toho by pak obsaditelnost byla 37 nebo 41 osob.Dale si nejsem jisty hmotnosti - na bocnici vozu jsou na fotkach udaje 46 a 48 tun...A do tretice, v nekterych diskusich jsem cetl, ze i cislo 61 u oznaceni rady take neni definitivni :-( Quote Selected Last Edit: October 06, 2009, 08:05:41 am by Sim
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1116 – October 06, 2009, 08:56:40 am Není zajímavé, kolik lidí se tam posadí podle výrobce, ale v realitě... počítáš i stání na chodbičkách? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1117 – October 06, 2009, 12:16:45 pm VS > proto se na to ptam, treba Lubak91 mohl mit moznost videt vagon nazivo a teoreticky si tam i sednout :-)Stani na chodbicce - vzdy zalezi na dohode, takze se drzim nasledujicich pravidel:- 1. trida jen sezeni- 2. trida sezeni + stani v chodbicce- 3. trida sezeni + stani v chodbicce + stani na predstavku- luzkovy a lehatkovy vuz pocet luzek- restauracni vuz jen sezeni- barovy vuz sezeni + stani v prostorach vyhrazenych ke konzumaci (treba barovy pult)- pendolino ma i dvojku pouze pro sedici- kombinovane vagony podle uvazeni (AB bude mit stojici v polovine vozu, BDs ma stojici v cele delce chodbicky)- prostor pro zavazadla se sklopnymi sedackami je bud jen pro lidi a sedacky se pocitaji, nebo jen pro zavazadla a sedacky se nepocitaji do kapacity vozuV bufetovym vozu nepocitam, ze by nekdo bezne stal v chodbicce kolem kuchyne, zbytek vagonu je prvni trida, takze ani tam "stojaky" nepredpokladam... a jestli se vejde na bar lidi 5 nebo jen 3, to z fotek odhadnout nedokazu :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1118 – October 06, 2009, 01:55:30 pm Mě vynechte:), já s Armpee nemám nic společného. Dělají ho slováci a na veletrhu jsem nebyl, páč dělám svářečák. Ale znám pár lidí co v něm byli, a něco možná bude v magazínu. Tak snad něco zjistím. A s tou kapacitou u vagonů, byly vlaky kam by člověk už ani nevlezl, nedávno jsem jel v Btx, a na chodbičce (která má asi 3x1m nás bylo 7, a ještě přes nás chodili lidi a dveře se otvírají dovnitř). A v Y jsem si našel krásné místo u dveří za tím madlem, jinde nebyla šance. V pendolinu 1 třídě, když jezdily do Děčína, jsem taky stál. Do lehátkových a lůžkových se nepouští a u jídelních pochybuji že by je personál nevyhodil když by bylo narváno. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1119 – October 06, 2009, 06:01:46 pm Sime, ty sedačky bych dal 2+2 tedy 8 míst sezení u baru. A hmotnost udělej kompromis. Quote Selected