Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1560419 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1365
Další zatím nejsou.  ;D

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1366
Takze TommPa9 pustil do verejneho testovani svoje lokomotivy a ja poustim prvni vlastovku ve vozech bez vlastniho pohonu. Teda prvni, ona je to druha, ale co se realnosti tyka tak prvni - jiz delsi dobu vydany Balm / Bmx je jen moje predstava, jak by v balkanu vypadal. Kdezto prave vyjizdejici 043 ma svuj vzor ve skutecne jezdicim voze.

Takze zde je, spolecne a nerozlucne v jednom souboru s cervenou verzi 043 a zaroven motoraku a ridiciho vozu. Podotykam, ze se zatim jedna o zkusebni provoz, takze pokud to takto bude vyhovovat, budu se zminenou paletou balkanizovat i dalsi vozidla. A zaroven se znovuvydanim 842/843/043/943 doplnim na strechu 843 cosi, co bude predstavovat elektrickou vyzbroj na strese realneho vozu. Zatim vsak zadna z planovanych zmen na ostatnich vozidlech provedena neni.

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.842_843.rar

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1367
Nahral jsem si novinky do hry a zde jsou reakce:

704 - tvar super, sterace na oknech jsou zajimave, nicmene zrejme je na okna pouzita netmavnouci seda o stupen svetlejsi, nez ta nejtmavsi - nerikam ze to je spatne, jde spis o zvyk, nicmene porad to zari vic nez bych cekal. A nevim zda jsem neco prehlidnul, nicmene jsem nenasel verzi Viamontu - predpokladam ze jeste neni hotova.

balkanske loko od TommPa9 - brejlovce jsem v tom moc nepoznal, ale to bude tim, ze jsem ho v tomto schematu nikdy nevidel v realu. Ostatni fajn, je to podstatne lepsi nez jsem cekal a dovolim si tvrdit, ze ve hre ty loko vypadaji lip nez v realu - neni poznat rozdil sklonu pruhu proti liniim karoserie masin

smes mostu - velmi zajimave a pro pestrost hry urcite prinosne konstrukce. Trosku rozpacity jsem z obou variant obloukoveho mostu, kde je hodne husta sit tenkych nosniku a nepusobi to moc prostorove, ale na to si clovek zvykne. Bohuzel jsem si zatim nedokazal zvyknout na grafiku trati. U trati 65 na me pusobi zelena na naspu ponekud umele, u obou variant (65 a 160) mi koleje a prazce prijdou malo plasticky ve srovnani s origo tratema. Na nekterych usecich jsem je pouzil, ale nezvykl jsem si a pri stavbe dalsich useku jsem se vratil k tratim origo sady; nasledne jsem je rozsiril o nekolik variant. Proto mi na rozhrani mostu a trate vznika prechod, ktery pusobi trochu rusive, ale to zatim prekousavam.

I tak se ale zeptam - v jakem stadiu rozpracovanosti jsou ostatni varianty koleji? Nevim jsem si na to nezvykl sam (proto se ptam i ostatnich), ale ja osobne bych za dokonale povazoval, kdyby se na tyto nove mosty povedlo napasovat trate s grafikou zakladni sady, ktere mi prijdou realnejsi a plastictejsi.

Dale me docela mrzi, kdyz graficky velmi pekny viadukt nemuzu postavit nad trati nebo silnici, pokud ji krizuji kolmo - pilir mostu vychazi primo doprostred spodni cesty. Sice je to pouzitelne pro sikme krizeni, ale to nepouzivam tak casto. Mnohem vice bych uvital, kdyby cely viadukt byl o pul policka posunut - diky tomu by pilire vychazely na rozhrani kosticek a kolmy podjezt mostu by byl volny. Zcela predelat by se ale musely najezdy na most, oproti tomu ostatni policka by stacilo jen vhodne posunout a prehodit mezi sebou predni a zadni cast policka.

Piliru mostu se tyka i dalsi pripominka - podobne jako obloukovy most zakladni sady (na 110) jsou i obe verze noveho obloukoveho mostu zcela bez piliru, coz je v realu nemozne - tento typ mostu vyzaduje pilire vzdy na spojnici oblouku. Ne ze bych bez toho nedokazal zit, ale jako povolanim konstruktera me takoveto nesrovnalosti prasti do oci.

A u piliru zustava i posledni dotaz - jen neni na Vaclava Macurka, ale spis na VS. Jak je zarizeno, ze u mostu origo sady pro 95km/h se pilire stavi kazde druhe policko? Vsechny ostatni to delaji na kazdem policku. Je nejaka sance k podobnemu chovani prinutit i vrsek mostu, diky kteremu by mohl byt mostni oblouk pres dve policka?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1368
Tak další Bt (21-19 487).


Testnul jsem 754+043 a opravdu jste použily stejnou paletu barev? Mě příjde na 043 tmavá modrá moc světlá, ale nejspíš to bude tou velikostí. Míchá se to.

Další najbrt asi bude 714 222. Je v dílnách

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1369
Sim: Při detailnějším ohledání by mělo být znát, že tmavší šedá je použita na bocích a k rozlišení oken, jinak by to bylo všechno slité dohromady. Viamont hlásí comeback!
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1371
benpat > pruh na care ponoru je o fous svetlejsi nez to na dverich - ve skutecnosti neni tak sirokej, aby ve hre zabral celej pixel, takze se trosku zesvetli primesi sedivy do toho pixelu. To co je na dverich je ale zarucene stejny. Coz ale neni tolik znat, preci jen 043 ma dvere pomerne uzky.

Lubak > jdu na to :-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1372
Tome, já třeba vím o té 371 201. Dělala se v Krnově a pak šla do Přerova, ale tento týdem měla prý mít zkušebku.

Sime to co napsal lubak bude stačit, ono mi šlo o to slití dohromady.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1373
Ja myslel ze Lubak pise o svetlejsi a tmavsi netmavnouci sede na oknech 704 :-)))


 

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1375
Očekávejte neočekávané: ;) Možná již dnes vydám lokomotivu která se vymyká z mé dosavatní produkce a kterou doufám oceníte. Stav prací k dnešnímu ránu cca 30%
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1376
U me pro zmenu necekejte vubec nic - do stredy budu v Ostrave a tak sem si vse nahral na flesku, kterou jsem pak velmi elegantne zapomel zasunutou doma v pocitaci :-D

Jinak jsem si vcera zkousel viamonti 704 a vypada to dobre - souprava viamont ridici 010 + 3x CD 010 + viamont 704 dalkove ovladana ma rychlost kolem 50km/h, takze na lokalky supr. Nevyhodou oproti klasicke souprave s 810 je akorat snizena uctovaci rychlost z 80 na 60, ale to proste vychazi z realnych udaju, takze to v zadnem pripade nevadi.

Jinak me jeste napadlo - kdyz se kvuli balkanizaci a blonski nateru budu vracet k osobnim vozum klasicke stavby, budem delat balkan "na vecne casy", nebo se domluvime a vymyslime nejake korporarni schema spolecnosti, ktera prijde treba v roce 2029 a tak podobne?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1377
A bude vůbec balkanizace v roce 2029 hotová?

Co mě se týče tak u prozatím balkanizovaných lokomotiv (stejně tak i u blonskionizovaných-to je hrozný slovo co) tak nasazuju "věčné časy a nikdy jinak" vymyslet si vlastní schéma by nebylo špatný akorát to má několik nevýhod:

a) někdo by se toho chytl a začal psát výhružné dopisy na ČD proč Najbrt a proč ne my
b) v roce 2029 ještě nebude balkán na všem
c) v roce 2029 už většina současných lokomotiv bude mimo provoz takže naše schéma půjde asi jenom na 380ku

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1378
Aby v roce 2029 nebyly je 4 koridory a vlaky nejezdily v korporátním "dyzajnu" Belgických drah z důvodu nařízení Bruselu :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1380
A budou rozpočítány po 28 nebo kolik tam těch států bude :D a každá bude mít na čele plastiku od Davida Černého představující určitou zemi :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1381
A budou rozpočítány po 28 nebo kolik tam těch států bude :D a každá bude mít na čele plastiku od Davida Černého představující určitou zemi :D

Pokud budou vycházet z Entropy tak se mají Turci na co těšit

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1382
No to by mohl být fez s knírem, turecký hajzlík už byl zadanej :D Ale Černý přijde s něčím originálnějším :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!



Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1385
a) Kašlat na to a nedělat
b) Udělat jak se mi chce
c) Počkat pět šest let a potom pokračovat

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1386
obrázek si nejspíš jenom někdo upravil z tohoto obrázku. protože když se podíváte tak lokomotiva stojí uplně stejně. ;)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1387
To upravoval jeden kluk z Ostravy. Jedná se 363 115 a opravdu je to jen návrh.

P. S. Koukám že si objevil K-report  :o odtuď  beru fotky ;D

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1388
Objevil-neobjevil...

Řekl jsem si, že trochu prozkoumám co je novýho... a narazil jsem na tohle...

Jinak rozhoduju se nad tím, že budu tuhle zapeklitou hádanku řešit následujícím způsobem:

Pokusím se u každé řady najít jiný sklon klínů, aby se daly ve hře vizuálně odlišit. Snad to nějak půjde..

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1389
Tome koukal si na fotku 754 026 pořádně? Nebo si 754 balkán udělal trochu podle sebe?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1390
Benpat: Koukali jsme taky na jinou fotku a zjistili jsme, že má kolem oken modro a tmavě šedou střechu. A teď zjišťuji že to asi zase byla bota a má kolem oken bílo :o Viz: http://www.k-report.net/discus/nahledy/352349.jpg :)
Omlouvám se všem kteří čekali na tu neočekávanou lokomotivu ;) Vyskytly se malé technické problémy, a proto mezitím vydám lokomotivu Br 285 109-5 dopravce ITL logistic. Lokomotiva se pohybuje v těsné blízkosti na našich hranic a probíhá její schvalování pro české koleje.



Lokomotiva: 285 109-5 ITL
Výkon: 2400kW
Rychlost: 140km/h
Hmotnost: 83t
Cena: 30000/2,50
Rok výroby: 2007


Jedná se o druhou verzi, první ani nebudu vydávat, jelikož by někteří jedinci mohli dostat infarkt :D První verzi totiž svítily i žaluzie, což jsem u této lokomotivy viděl na vlastní oči. Mám dokonce i fotografii, ale tu taky raději nebudu zveřejňovat, jelikož je to kvalita jako když se o půlnoci z rychlíku fotografuje hromada uhlí :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1391
Tome koukal si na fotku 754 026 pořádně? Nebo si 754 balkán udělal trochu podle sebe?

Našel jsem ještě jednu fotku 754 (která to byla nevím, soudruzi na ní nedali tabulku) a na té byl nátěr tak, jak ho prezentuju na zatím vydané verzi. Osobně se mi líbila víc, celkem pěkně je v ní znázorněno čelo. Na druhou stranu není problém udělat balkánskou 754 podle 754 026, jenom nevím jestli to bude ku prospěchu věci protože u ní potom malinko víc zapadnou brejle...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1392
Pro mě lepší varianta 026.  ;)
Na Kčku si dej pozor, tam se ty fotky s najbrtem občas upravujou (např. 363 115). Přečti si pár příspěvků pod a nad fotkou.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1394
Sime, kdy asi plánuješ načít ty Arriva ALEX vozy a herkulese? Že by jsme mohli udělat RailJet :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1396
Tak aby Br 285 nebyla tak sama, dostane kamaráda Blue Tiger 250 006-4. Tato lokomotiva patří stejné společnosti ITL logistic a pohybuje se stejně jako Br 285 v blízkosti našich hranic.


Výkon: 2460kW
Rychlost: 120km/h
Hmotnost: 126t
Cena:51369/4,59
Rok výroby: 2003


P.S. Děkuji Tomovi který lokomotivu zapakoval a provedl menší úpravy, jelikož mě zlobí Pakhelper. Ceny jsou poněkud vyšší, z důvodu normalizace. Použit Tomův ceník.


So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1397
Tak protože jsem na svojí Pragu V3S nezanevřel a stále na ní pracuju můžu se pochlubit prvními ukázkami... Zatím je to zelená armádní verze nátěru, který použiju jako citycar... To první je otevřená korba kdyby to někdo nepoznal (uvažuju že tam dodám hlavičky vojáků... to druhé je "maringotková" verze používaná třeba jako štábní vůz nebo radiostanice... Jak říkám, zatím citycar a vy už uvažujte co byste s "vejtřaskou" chtěli vozit a jak... pokud nápad nebude moc složitý rád se ho chytnu :D (ideální by bylo kdybych dostal i obrázek toho, jak si finální vozidlo představujete)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1398
V3S je v mé paměti navždy spojena se slovem "fekál". Prodávala se za 15 tisíc, a to na Konečné/Baraní :D

Předpokládám že by se na ní mohly vozit pytle, takže zrní+bavlna+vlna, a možná i sypké...

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!