Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1365 – November 12, 2009, 04:23:13 pm Další zatím nejsou. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1366 – November 12, 2009, 05:13:50 pm Takze TommPa9 pustil do verejneho testovani svoje lokomotivy a ja poustim prvni vlastovku ve vozech bez vlastniho pohonu. Teda prvni, ona je to druha, ale co se realnosti tyka tak prvni - jiz delsi dobu vydany Balm / Bmx je jen moje predstava, jak by v balkanu vypadal. Kdezto prave vyjizdejici 043 ma svuj vzor ve skutecne jezdicim voze.Takze zde je, spolecne a nerozlucne v jednom souboru s cervenou verzi 043 a zaroven motoraku a ridiciho vozu. Podotykam, ze se zatim jedna o zkusebni provoz, takze pokud to takto bude vyhovovat, budu se zminenou paletou balkanizovat i dalsi vozidla. A zaroven se znovuvydanim 842/843/043/943 doplnim na strechu 843 cosi, co bude predstavovat elektrickou vyzbroj na strese realneho vozu. Zatim vsak zadna z planovanych zmen na ostatnich vozidlech provedena neni.http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.842_843.rar Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1367 – November 12, 2009, 06:16:24 pm Nahral jsem si novinky do hry a zde jsou reakce:704 - tvar super, sterace na oknech jsou zajimave, nicmene zrejme je na okna pouzita netmavnouci seda o stupen svetlejsi, nez ta nejtmavsi - nerikam ze to je spatne, jde spis o zvyk, nicmene porad to zari vic nez bych cekal. A nevim zda jsem neco prehlidnul, nicmene jsem nenasel verzi Viamontu - predpokladam ze jeste neni hotova.balkanske loko od TommPa9 - brejlovce jsem v tom moc nepoznal, ale to bude tim, ze jsem ho v tomto schematu nikdy nevidel v realu. Ostatni fajn, je to podstatne lepsi nez jsem cekal a dovolim si tvrdit, ze ve hre ty loko vypadaji lip nez v realu - neni poznat rozdil sklonu pruhu proti liniim karoserie masinsmes mostu - velmi zajimave a pro pestrost hry urcite prinosne konstrukce. Trosku rozpacity jsem z obou variant obloukoveho mostu, kde je hodne husta sit tenkych nosniku a nepusobi to moc prostorove, ale na to si clovek zvykne. Bohuzel jsem si zatim nedokazal zvyknout na grafiku trati. U trati 65 na me pusobi zelena na naspu ponekud umele, u obou variant (65 a 160) mi koleje a prazce prijdou malo plasticky ve srovnani s origo tratema. Na nekterych usecich jsem je pouzil, ale nezvykl jsem si a pri stavbe dalsich useku jsem se vratil k tratim origo sady; nasledne jsem je rozsiril o nekolik variant. Proto mi na rozhrani mostu a trate vznika prechod, ktery pusobi trochu rusive, ale to zatim prekousavam.I tak se ale zeptam - v jakem stadiu rozpracovanosti jsou ostatni varianty koleji? Nevim jsem si na to nezvykl sam (proto se ptam i ostatnich), ale ja osobne bych za dokonale povazoval, kdyby se na tyto nove mosty povedlo napasovat trate s grafikou zakladni sady, ktere mi prijdou realnejsi a plastictejsi.Dale me docela mrzi, kdyz graficky velmi pekny viadukt nemuzu postavit nad trati nebo silnici, pokud ji krizuji kolmo - pilir mostu vychazi primo doprostred spodni cesty. Sice je to pouzitelne pro sikme krizeni, ale to nepouzivam tak casto. Mnohem vice bych uvital, kdyby cely viadukt byl o pul policka posunut - diky tomu by pilire vychazely na rozhrani kosticek a kolmy podjezt mostu by byl volny. Zcela predelat by se ale musely najezdy na most, oproti tomu ostatni policka by stacilo jen vhodne posunout a prehodit mezi sebou predni a zadni cast policka.Piliru mostu se tyka i dalsi pripominka - podobne jako obloukovy most zakladni sady (na 110) jsou i obe verze noveho obloukoveho mostu zcela bez piliru, coz je v realu nemozne - tento typ mostu vyzaduje pilire vzdy na spojnici oblouku. Ne ze bych bez toho nedokazal zit, ale jako povolanim konstruktera me takoveto nesrovnalosti prasti do oci.A u piliru zustava i posledni dotaz - jen neni na Vaclava Macurka, ale spis na VS. Jak je zarizeno, ze u mostu origo sady pro 95km/h se pilire stavi kazde druhe policko? Vsechny ostatni to delaji na kazdem policku. Je nejaka sance k podobnemu chovani prinutit i vrsek mostu, diky kteremu by mohl byt mostni oblouk pres dve policka? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1368 – November 12, 2009, 06:22:11 pm Tak další Bt (21-19 487). Testnul jsem 754+043 a opravdu jste použily stejnou paletu barev? Mě příjde na 043 tmavá modrá moc světlá, ale nejspíš to bude tou velikostí. Míchá se to.Další najbrt asi bude 714 222. Je v dílnách Quote Selected Last Edit: November 12, 2009, 06:49:23 pm by benpat
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1369 – November 12, 2009, 07:17:20 pm Sim: Při detailnějším ohledání by mělo být znát, že tmavší šedá je použita na bocích a k rozlišení oken, jinak by to bylo všechno slité dohromady. Viamont hlásí comeback! Quote Selected Last Edit: November 12, 2009, 08:23:27 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1370 – November 12, 2009, 09:41:27 pm O 371 víte?Ještě je možné, že fotograf si spletl 371 a 263... (nebo naopak-ale splést si Princeznu a Bastarda ) Quote Selected Last Edit: November 12, 2009, 09:53:29 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1371 – November 12, 2009, 09:52:40 pm benpat > pruh na care ponoru je o fous svetlejsi nez to na dverich - ve skutecnosti neni tak sirokej, aby ve hre zabral celej pixel, takze se trosku zesvetli primesi sedivy do toho pixelu. To co je na dverich je ale zarucene stejny. Coz ale neni tolik znat, preci jen 043 ma dvere pomerne uzky.Lubak > jdu na to :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1372 – November 12, 2009, 09:59:01 pm Tome, já třeba vím o té 371 201. Dělala se v Krnově a pak šla do Přerova, ale tento týdem měla prý mít zkušebku.Sime to co napsal lubak bude stačit, ono mi šlo o to slití dohromady. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1373 – November 12, 2009, 10:01:58 pm Ja myslel ze Lubak pise o svetlejsi a tmavsi netmavnouci sede na oknech 704 :-))) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1374 – November 12, 2009, 10:02:34 pm no já se o ní dozvěděl úplnou náhodou... a původně jsem si myslel, že je to 263, protože o tý jsem slyšel, že půjde do lakovny... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1375 – November 13, 2009, 09:04:36 am Očekávejte neočekávané: Možná již dnes vydám lokomotivu která se vymyká z mé dosavatní produkce a kterou doufám oceníte. Stav prací k dnešnímu ránu cca 30% Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1376 – November 13, 2009, 09:26:12 am U me pro zmenu necekejte vubec nic - do stredy budu v Ostrave a tak sem si vse nahral na flesku, kterou jsem pak velmi elegantne zapomel zasunutou doma v pocitaci :-DJinak jsem si vcera zkousel viamonti 704 a vypada to dobre - souprava viamont ridici 010 + 3x CD 010 + viamont 704 dalkove ovladana ma rychlost kolem 50km/h, takze na lokalky supr. Nevyhodou oproti klasicke souprave s 810 je akorat snizena uctovaci rychlost z 80 na 60, ale to proste vychazi z realnych udaju, takze to v zadnem pripade nevadi.Jinak me jeste napadlo - kdyz se kvuli balkanizaci a blonski nateru budu vracet k osobnim vozum klasicke stavby, budem delat balkan "na vecne casy", nebo se domluvime a vymyslime nejake korporarni schema spolecnosti, ktera prijde treba v roce 2029 a tak podobne? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1377 – November 13, 2009, 09:54:40 am A bude vůbec balkanizace v roce 2029 hotová? Co mě se týče tak u prozatím balkanizovaných lokomotiv (stejně tak i u blonskionizovaných-to je hrozný slovo co) tak nasazuju "věčné časy a nikdy jinak" vymyslet si vlastní schéma by nebylo špatný akorát to má několik nevýhod:a) někdo by se toho chytl a začal psát výhružné dopisy na ČD proč Najbrt a proč ne myb) v roce 2029 ještě nebude balkán na všemc) v roce 2029 už většina současných lokomotiv bude mimo provoz takže naše schéma půjde asi jenom na 380ku Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1378 – November 13, 2009, 10:13:12 am Aby v roce 2029 nebyly je 4 koridory a vlaky nejezdily v korporátním "dyzajnu" Belgických drah z důvodu nařízení Bruselu Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1379 – November 13, 2009, 11:07:58 am Z nařízení Bruselu budou od roku 2020 lokomotivy lakovány na modro a na bocích a čelech budou mít 12 žlutých hvězd v kruhu... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1380 – November 13, 2009, 11:30:57 am A budou rozpočítány po 28 nebo kolik tam těch států bude a každá bude mít na čele plastiku od Davida Černého představující určitou zemi Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1381 – November 13, 2009, 11:47:53 am Quote from: Lubak91 – on November 13, 2009, 11:30:57 amA budou rozpočítány po 28 nebo kolik tam těch států bude a každá bude mít na čele plastiku od Davida Černého představující určitou zemi Pokud budou vycházet z Entropy tak se mají Turci na co těšit Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1382 – November 13, 2009, 12:02:21 pm No to by mohl být fez s knírem, turecký hajzlík už byl zadanej Ale Černý přijde s něčím originálnějším Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1383 – November 13, 2009, 01:21:35 pm Co takhle useknutá hlava středověkého rytíře a zakrvavená zahnutá šavle... A zase jsme strašně mimo téma Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1384 – November 13, 2009, 03:07:51 pm Vážení přátelé, co si počít s tímhle?OBRÁZEKVšimněte si prosím sklonu tmavomodrého klínu Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1385 – November 13, 2009, 03:25:04 pm a) Kašlat na to a nedělatb) Udělat jak se mi chcec) Počkat pět šest let a potom pokračovat Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1386 – November 13, 2009, 03:29:23 pm obrázek si nejspíš jenom někdo upravil z tohoto obrázku. protože když se podíváte tak lokomotiva stojí uplně stejně. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1387 – November 13, 2009, 03:45:17 pm To upravoval jeden kluk z Ostravy. Jedná se 363 115 a opravdu je to jen návrh.P. S. Koukám že si objevil K-report odtuď beru fotky Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1388 – November 13, 2009, 03:51:28 pm Objevil-neobjevil... Řekl jsem si, že trochu prozkoumám co je novýho... a narazil jsem na tohle...Jinak rozhoduju se nad tím, že budu tuhle zapeklitou hádanku řešit následujícím způsobem:Pokusím se u každé řady najít jiný sklon klínů, aby se daly ve hře vizuálně odlišit. Snad to nějak půjde.. Quote Selected Last Edit: November 13, 2009, 04:11:19 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1389 – November 14, 2009, 12:20:20 pm Tome koukal si na fotku 754 026 pořádně? Nebo si 754 balkán udělal trochu podle sebe? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1390 – November 14, 2009, 02:41:12 pm Benpat: Koukali jsme taky na jinou fotku a zjistili jsme, že má kolem oken modro a tmavě šedou střechu. A teď zjišťuji že to asi zase byla bota a má kolem oken bílo Viz: http://www.k-report.net/discus/nahledy/352349.jpg Omlouvám se všem kteří čekali na tu neočekávanou lokomotivu Vyskytly se malé technické problémy, a proto mezitím vydám lokomotivu Br 285 109-5 dopravce ITL logistic. Lokomotiva se pohybuje v těsné blízkosti na našich hranic a probíhá její schvalování pro české koleje.Lokomotiva: 285 109-5 ITLVýkon: 2400kWRychlost: 140km/hHmotnost: 83tCena: 30000/2,50Rok výroby: 2007Jedná se o druhou verzi, první ani nebudu vydávat, jelikož by někteří jedinci mohli dostat infarkt První verzi totiž svítily i žaluzie, což jsem u této lokomotivy viděl na vlastní oči. Mám dokonce i fotografii, ale tu taky raději nebudu zveřejňovat, jelikož je to kvalita jako když se o půlnoci z rychlíku fotografuje hromada uhlí Quote Selected Last Edit: November 14, 2009, 03:37:38 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1391 – November 14, 2009, 04:28:43 pm Quote from: benpat – on November 14, 2009, 12:20:20 pmTome koukal si na fotku 754 026 pořádně? Nebo si 754 balkán udělal trochu podle sebe?Našel jsem ještě jednu fotku 754 (která to byla nevím, soudruzi na ní nedali tabulku) a na té byl nátěr tak, jak ho prezentuju na zatím vydané verzi. Osobně se mi líbila víc, celkem pěkně je v ní znázorněno čelo. Na druhou stranu není problém udělat balkánskou 754 podle 754 026, jenom nevím jestli to bude ku prospěchu věci protože u ní potom malinko víc zapadnou brejle... Quote Selected Last Edit: November 14, 2009, 04:55:49 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1392 – November 14, 2009, 05:15:57 pm Pro mě lepší varianta 026. Na Kčku si dej pozor, tam se ty fotky s najbrtem občas upravujou (např. 363 115). Přečti si pár příspěvků pod a nad fotkou. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1393 – November 14, 2009, 05:18:03 pm Budu na to myslet... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1394 – November 14, 2009, 11:35:51 pm Sime, kdy asi plánuješ načít ty Arriva ALEX vozy a herkulese? Že by jsme mohli udělat RailJet Quote Selected Last Edit: November 15, 2009, 03:00:39 am by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1395 – November 14, 2009, 11:46:29 pm Sim je tuším až do středy v Ostravě bez podkladů na tvorbu... (někde to tu psal) takže asi nepracuje na ničem... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1396 – November 15, 2009, 06:40:43 pm Tak aby Br 285 nebyla tak sama, dostane kamaráda Blue Tiger 250 006-4. Tato lokomotiva patří stejné společnosti ITL logistic a pohybuje se stejně jako Br 285 v blízkosti našich hranic.Výkon: 2460kWRychlost: 120km/hHmotnost: 126tCena:51369/4,59Rok výroby: 2003P.S. Děkuji Tomovi který lokomotivu zapakoval a provedl menší úpravy, jelikož mě zlobí Pakhelper. Ceny jsou poněkud vyšší, z důvodu normalizace. Použit Tomův ceník. Quote Selected Last Edit: November 15, 2009, 06:45:29 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1397 – November 15, 2009, 07:47:25 pm Tak protože jsem na svojí Pragu V3S nezanevřel a stále na ní pracuju můžu se pochlubit prvními ukázkami... Zatím je to zelená armádní verze nátěru, který použiju jako citycar... To první je otevřená korba kdyby to někdo nepoznal (uvažuju že tam dodám hlavičky vojáků... to druhé je "maringotková" verze používaná třeba jako štábní vůz nebo radiostanice... Jak říkám, zatím citycar a vy už uvažujte co byste s "vejtřaskou" chtěli vozit a jak... pokud nápad nebude moc složitý rád se ho chytnu (ideální by bylo kdybych dostal i obrázek toho, jak si finální vozidlo představujete) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1398 – November 15, 2009, 08:36:09 pm V3S je v mé paměti navždy spojena se slovem "fekál". Prodávala se za 15 tisíc, a to na Konečné/Baraní Předpokládám že by se na ní mohly vozit pytle, takže zrní+bavlna+vlna, a možná i sypké... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1399 – November 15, 2009, 08:48:18 pm V3S ve verzi hovnocuc plánuju neboj, dočkáš se Taky mě napadlo setřít prach z Multiliftu... Quote Selected