Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Reply #1452 –
No u 285 mám svoji cenu od oka a u 250 cenu podle tomova ceníku, je to u ní psané. Jsou to testovací verze, takže je ještě mohu upravit. Zkoušel jsem ještě něco vytvořit, ale u ničeho jsem nevydržel, takže asi až bude nálada
A ohledně těch nátěrů, mohlo by se to udělat v celém časovém spektru, sice nevím jestli se budou dělat i vozidla od roku 1825
Ale 20. století by mělo být hotové. Tedy xxxx-1918-k.k.St.B. rakouské značení lokomotiv a vagonů, 1918-1925-ČSD taktéž s rakouským značením, 1925-1939-ČSD značení podle ing. Kryšpína, 1939-1945-BMB-ČMD taktéž značení podle ing. Kryšpína, 1945-1954?-ČSD zrušení 3. třídy, 1954-1965?- Nové 12timístné značení podle UIC a 4 místné inventární číslo u lokomotiv, 1965-1988-ČSD nové čísla lokomotiv, 1988-1993-ČSD bez rudých hvězd
, 1993-1996?-ŽSR, starý nátěr, 1993-1998?-ČD starý nátěr, 1996-2002-ŽSR nátěr "adidas", 1998-2003-ČD polomáčený nátěr, 2002-2005-ZSSK stejnobarevný nátěr celé skříně, 2003-2007-ČD vznik ČD a.s.
, 2005-2007-ZSSK osobní doprava, 2005-dodnes-ZSSK cargo slovakia, 2003-12.2007-ČD a.s., 2007-dodnes-ZSSK osob. Doprava, blonski nátěr, 12.2007-dodnes-vznik ČD cargo, nátěr cargo, 12.2007-2009-ČD osobní doprava, 2009-dodnes-ČD osobní doprava, nátěr najbrt. Je to jen předběžná verze, některé data trošku doupravit skutečnosti. Poté by to ještě chtělo přidat data, kdy přišly staré unifiky- celá skříň stejnobarevně podle trakce, polomáčené a rozlišení podle trakce s pruhem 600mm. V roce 2000 změna v označení osobních vozů, poté přidání číselného indexu k označení a dejme tomu nakonec 12timístné označení lokomotiv a hnacích vozů a jednotek.