Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1505 – November 25, 2009, 08:38:15 pm O zkušenostech pomlčme, to že je máme stačí bohatě. Pokud nechcete rozpoutat příval komolených jazyků a zdravení každých 5 minut a kdovíco ještě, doporučuji neodpovídat a nevšímat si, jinak je jako vteřinové lepidlo - už nepustí, aspoň ne v geologicky dohledné době A taky nedávajte najevo že se bavíme o tom paňácovi, a kdyžtak složitými výrazy a konstrukcemi tak jako v této větě ať se mu to nepřeloží správně... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1506 – November 25, 2009, 08:53:11 pm Nejsme doma:) Doufejme že toho kamarádíček ze země paprik a uzenin zanechá. Jaký věk asi zatím dovršil? Jestli se jedná o nějakého školáčika nebo starého vlka? I když co jsem koukal, naše simutrans scéna je složená ze samých mládežníků Doufám že je to dostatečně šifrované Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1507 – November 25, 2009, 09:10:28 pm Paňár z lokality blížko Attilova stanu jest lehce věkovitější než já ovšem pouze o léta štyry.(Tak to nevím jestli je to srozumitelné i v češtině) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1508 – November 25, 2009, 09:26:02 pm Ovšem silně nezmarovitý, na takováto léta by už měl býti s rozumovým aparátem ve vyšších kruzích a vzít na vědomost že když na jeho zkomoleniny nikdo nereaguje, ráčil by se odebráti do koutku, a zpytovati svědomost svojí a tvořiti svými horními končetinami něco podle svého gusta. Neumím není odpověď No nevyznám se v tom ani já sám... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1509 – November 25, 2009, 10:27:56 pm Ještě mě napadlo tu 815 nalakovat zhruba takhle:hergot takovejch variant a já nevím kterou vybrat... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1510 – November 25, 2009, 10:43:09 pm Tak panstvo, trosku jsem si opet hral, neco jsem uz avizoval dopredu a tady je vysledek, prozatim urceny k testovani. Bohuzel jsem zatim nedal dohromady algoritmus nakladu provozuschopny, takze jsou naklady lehce streleny od boku, aby to bylo pouzitelny. Vyzkousejte, proverte, piste. Prave vyjizdi modra souprava 943+043+843:http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.842_843.rarNa motorak v balkanskem i cervenem provedeni byly dosazeny fleky, predstavujici elektricke komponenty skutecneho vozu, u cervenych provedeni bylo zkraceno obdobi pusobnosti. Vsechny vozy soupravy (soucasti paku je i 842 ktereho se to netyka) v provedeni cervenem i balkanskem jsou predelany na "rozsvecovaci" variantu, podobne jako predchozi sada vagonu A, AB a B - znamena to, ze prazdny vuz nesviti, obsazeny ano. Je to sice pakarna se s tim piplat, ale libi se mi to :-) ... navic vyreseni rozsvecovani puleneho (na lidi i postu) motoroveho vozu jsem bral vicemene i jako osobni vyzvu a zatim vse nasvedcuje tomu, ze to vyslo.Tak a ted par reakci na ostatni veci:Viamont 704 - tady je trosku problem, kteremu jsme se chteli s TommPa9 vyhnout - dokud jsme necislovali konkretni stroje, mohlo byt vcelku sumak, jak si masiny meni mezi sebou motory nebo ktery kus dane rady ma jake ovladani. Ono je to nakonec ve hre uplne fuk - pokud si od jednoho skutecneho stroje poridim 10 kusu, je to nerealne podobnym zpusobem. Takze by se jednalo rekneme o "Viamont 704" a "Viamont 704 dalkove rizeny" ... kdyz by doslo k odstraneni dalkoveho ovladani, proste by ten atyp skoncil a bezna rada 704 by zustala beze zmeny. Pri soucasnem znaceni bych to videl podobne - nicmene se muze ukazat, ze nova motorizace zmeni parametry masiny, takze pak by to mozna preci jen chtelo dalsi verzi do hry.Algoritmus na ceny a naklady vozidel - podle toho co VS psal to snad nejak dam dohromady. Jestli ma klimu nebo ne, to zatim neresim - uz takhle tam tech parametru mam vic, nez bych chtel. Nicmene tam mam i drive zminovane Ks (= Simova konstanta ) kterymi si muzu sem tam neco doladit podle potreby. Typicky se treba jedna o odliseni modernizovanych vozu - na porizeni budou drazsi nez zastarale, ale na provoz levnejsi, i kdyz maji ostatni parametry (rychlost, hmotnost, kapacita) totozne. Takze rovnou rikam, ze takovymi "detaily" se mi zabyvat moc nechce.Mam tam totiz zapeklitejsi orisky - typicky treba vlaky s motorovou lokomotivou. Zadny z CZ stroju (krome prototypu) nema povolenou rychlost pres 100km/h, prestoze tahaji vagony s rychlostmi 120 az 160. No a jak tedy ty vagony nastavit? Pocitat, ze budou jezdit s brejlovcem stovkou... a pokud nahodou pojedou za gorilou, budou extremne vydelavat? Nebo naopak pocitat s konstrukcni rychlosti vagonu i za cenu toho, ze v motorove trakci budu vzdy v cervenych cislech? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1511 – November 26, 2009, 06:54:30 am TommPa9 - než jeden stačí zareagovat je už o 10 příspěvků dál (tady to ale frčí) jen jsem měl nápad na vzhled převážené oceli na podvalu, někde jsem viděl, asi v PAK64, že tam byly dva duté válce postavené na dno, asi jako široké ale nízké sudy, měli to být svitky plechů. Vypadalo to docela pěkně. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1512 – November 26, 2009, 06:58:50 am Nemo > svitky plechu jsou docela orisek - pokud jsou ulozeny nastojato (osa valce svisle), vypada to jako hajzlpapir. Zkousel jsem si kvuli tomu nafotit model vagonku se svitkama zhruba v uhlech, ktere jsou ve hre. Svitky byly polozene (osa valce vodorovne ... a v podstate houby platny, porad to vypada, jako maketa Harmasanu Takze jsem svitky plechu zatim odlozil a pocitam spis s tabulemi plechu, pripadne mozna zkusim nejaky ingoty nebo tak neco. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1513 – November 26, 2009, 07:04:05 am Sim - ty ingoty by taky nebyly marný, mě šlo o to aby to nebyl jeden velký kvádr nebo válec, aby to bylo trošku pestřejší Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1514 – November 26, 2009, 09:33:55 am Soudruzi, právě jsem se vrátil z h.... echm echm z haly v Parsu. Spatřil jsem tam pouhopouhou 854 v najbrtu, 060/063 v najbrtu, několik rozpracovaných regionoh ve žluté a laminátku cargo. Zbytek byly 051/052 v starém nátěru a tramvaj. Zkoumali jsme nápravové převodovky, takže jsme toho moc neprošli. Zbytek je asi vzadu mimo hlavní haly. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1515 – November 26, 2009, 04:41:15 pm Quote from: Nemo – on November 26, 2009, 06:54:30 amTommPa9 - než jeden stačí zareagovat je už o 10 příspěvků dál (tady to ale frčí) jen jsem měl nápad na vzhled převážené oceli na podvalu, někde jsem viděl, asi v PAK64, že tam byly dva duté válce postavené na dno, asi jako široké ale nízké sudy, měli to být svitky plechů. Vypadalo to docela pěkně. Hajzlpapíry nebrat Ono by mohlo jít i ocelové cosi ukryté pod plachtou... (systém "Malý princ")Quote from: Lubak91 – on November 26, 2009, 09:33:55 amSoudruzi, právě jsem se vrátil z h.... echm echm z haly v Parsu. Spatřil jsem tam pouhopouhou 854 v najbrtu, 060/063 v najbrtu, několik rozpracovaných regionoh ve žluté a laminátku cargo. Zbytek byly 051/052 v starém nátěru a tramvaj. Zkoumali jsme nápravové převodovky, takže jsme toho moc neprošli. Zbytek je asi vzadu mimo hlavní haly.Jsem BOND, Lubák BOND!Takže nic nového? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1516 – November 26, 2009, 04:57:18 pm Pokusil jsem se vyfotografovat aspoň tu 854, ale prohnala se tam ďábelskou rychlostí nejdřív přesuvna a poté boční ještěrka? či jak to nazvat Takže foto vypadá jak malba od avantgardního umělce po velké dávce absinthu 451/452 je už asi v expediční hale takže tu jsem neviděl. Regionohy byly jenom ve žluté, nebo v béžovém "přednátěru" takže jsem žádnou najbrťáckou neviděl, sám jsem v to ani nevěřil. Byl jsem tam naprosto legálně takže se žádný 007 nekonal Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1517 – November 26, 2009, 05:21:19 pm Na "Bonda" by asi byl nejlepší takový ten vrtulník s foťáčkem, jak se s tím fotí když někdo nemá dost na letadlo... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1518 – November 26, 2009, 05:35:41 pm Nebo trochu semtexu (takových 5kg:) a pak fotografovat to co vydrželo trochu pohromadě v okruhu 10km Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1519 – November 26, 2009, 07:09:11 pm Sime ta výzbroj je super. Jen koukám žes nakonec udělal ty jedny dveře pruhované a zvýšil výkon. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1520 – November 26, 2009, 07:21:33 pm benpat > dvere jsem udelal tak, jak by podle vseho mel vypadat "seriovy" balkan ... teda za predpokladu, ze nejaky takovy bude :-D Na vykon jsem nesahal, ten zustal stejny - 2x 300kW Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1521 – November 28, 2009, 11:06:18 pm Tak zase něco "nového" z československých luhů a hájů, lokomotiva řady 710 (T334.0 II.) neboli Rosnička. Je v zeleném zbarvení dopravce ŽSR. Zatím jedna verze, v nejbližší době vydám řetěz lokomotiv, rozlišené časově i barevně od prototypu po posledního provozovatele a ukončení provozu.Lokomotiva 710 ŽSRVýkon: 302kWRychlost: 60km/hCena: 13269/0,20Rok výroby: 1993Ukončení výroby: 2002Pohon: diesel Quote Selected Last Edit: November 29, 2009, 12:22:41 am by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1522 – November 28, 2009, 11:48:37 pm Teď budu vypadat jako jistá postava z českých dějin... František Jindřich Bobling.Takže nechť inkvizice započne:Rosnička mi na první pohled přijde hrozně nízká.Nemůžu si pomoct, ale mám ten dojem. Pro pokus jsem jí hodil před vagon ZSR A a vypadá to poměrně divně. Bohužel zatím jsem nesehnal důkaz, že by měla/mohla být vyšší. I když pak, ruku na srdce, by byla spíš vyšší než širší a delší. TvarVždycky jsem měl za to, že Rosnička má obě kapoty stejně dlouhé... ony se totiž tak na první pohled jeví. Proto mě ta o tolik kratší kapota překvapila. Červenobílý nátěr pluhů a nárazníků. To štrafování sice vypadá výborně z čelních pohledů ale v iso pohledech se mění v divný červenobílý koláč. (vím co říkám a sám řeším tenhle problém u podvalu P 50) a rozumný nápad mě zatím nenapadl... jediná možnost co se nabízí je střídat červenou s bílou bez ohledu na to, jestli po "sesazení" do roviny dají šachovniciSvětla.Už jsme se o tom bavili takže jenom zopakuju svůj názor. Světla v bočních pohledech ať si klidně svítí, ale u Rosničky, vzhledem k jejím rozměrům, které tady vidím, na mě v bočním pohledu působí rušivě. Dokonce mám ten pocit, že kdybych nevěděl, o jakou lokomotivu se jedná, tak mě ty tři divný žlutý puntíky v bočním pohledu totálně rozházejí a zmatou. Nepovažoval bych to za chybu, jen mi to vadí i když je to prakticky na stejném principu, jako moje zadní světla na bočních pohledech.KouřPřijde mi zvláštní, že takhle prťavá lokomotiva dává tolik kouře. Radši bych místo smoke=Diesel dal smoke=Diesel_small.Jinak se mi líbí, takže tortura nebude a upalovat taky nebudu... (asi bych byl špatnej inkvizitor ) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1523 – November 29, 2009, 12:17:48 am Hotovo, nová verze k dispozici. P.S. Kouř byl i u první loko Diesel_small, tak nevím, jinak originál dal v některých případech za hořící sklad pneumatik Quote Selected Last Edit: November 29, 2009, 12:29:59 am by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1524 – November 29, 2009, 03:39:08 pm Zeptám se, byl by zájem o opravdu výkonnou a rychlou dieselovou rychlíkovou lokomotivu? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1525 – November 29, 2009, 06:47:39 pm A jakápa lokomotiva by to byla? Nebo nás hodláš překvapit?Ať je to jak chce každá lokomotiva se hodí. Jinak ohledně toho kouře u rosničky. Ten malej dieselovej kouř jsem doporučoval jenom proto, aby byla přes oblaky kouře vidět... Pokud jak říkáš to bylo jako když hoří skládka pneumatik tak si pro mě za mě dej nějakej z parních kouřů Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1526 – November 29, 2009, 06:59:28 pm No i taková 831 dokáže překvapit se svým "loďákem" (stojatý šestiválec z remorkéru), při rozjezdu dává "fajr" jak dýmovnice S touto lokomotivou bych chtěl trošku překvapit, bude jako bonus, pohybuje se trošku dál od našeho území, ale ve všem je trošku vyšší, delší, těžší, silnější, rychlejší, atp... Než české lokomotivy To by mohlo na nějaký takový obrázek stačit A opravdu by potřebovala kouř Diesel_very_big_and_black Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1527 – November 29, 2009, 07:54:31 pm Můžu si tipnout původ?Země, kde včera znamená za týden, vyrábějí se tam hodinky které zvládnou hodinu za 45 minut a všechno je tam velký včetně zimy?a pokud se týká kouře můžeš dát malou páru (to je ta, co nevypouští bílý obláčky páry ale jenom černě čmoudí) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1528 – November 29, 2009, 08:48:28 pm Ano, země kde zítra znamená včera, neboli kde včera sežrali to, co měli na zítra Ale s tou párou se mi to nezdá, by jí šla pára od válců:( Pro potěšení oka by se mohlo trošku zakousnout do ruských železnic, 8nápravové cisterny, nosnost vagonů 120t, 4dílné lokomotivy o výkonu 20kk Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1529 – November 29, 2009, 09:09:30 pm Ony jsou právě dva parní kouře... malý kouř-černý dým odněkud z komína, velký kouř-černý dým z komína+pára od válců Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1530 – November 29, 2009, 09:33:03 pm No to by možná vypadalo že strojvedoucí si na stanovišti udí klobásky k svačině, nebo tam má kamna na tuhá paliva. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1531 – November 29, 2009, 09:52:31 pm Spíš by to vypadalo, jako by se samovolně vznítila ale ono to tak tak trochu vypadá i u normálního kouře z dieselů protože, jak jsi si určitě všiml kouř vychází odněkud z prostředka skříně Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1532 – November 29, 2009, 10:06:26 pm Vyzkoušíme, uvidíme Např. Rosnička má hmotnost 40,5t a délku 4,5, jenže to nějak není znát Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1533 – November 30, 2009, 06:51:28 am Jestli je tu rec o nejake veeelike oblude z vychodu vychodnekarpatskyho, tak je otazka, jestli tyhle stroje nechat bezne jezdit bez omezeni po nasem uzemi - jedna se mi zejmena o rozdil v rozchodu u skutecnych stroju... na stranu druhou nikdo nikoho nenuti, aby je pouzival, takze vlastne proc ne :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1534 – November 30, 2009, 07:12:41 am Bude veeelikaaa ale můžou být ještě většiii Např. Taková TЭ136 Myslím že málokdo odolá... Ale nevím jak to provést s cenou, podle tomova ceníku je zhruba na 150000/5,00$, nevím jestli bych neměl dát 2-3 násobnou... Quote Selected Last Edit: November 30, 2009, 03:07:16 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1535 – November 30, 2009, 03:11:48 pm Cena je to poslední co bych řešil Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1536 – November 30, 2009, 09:26:50 pm Tom + Sim: I když už je tento žabák v Praze. Tak fotka ze šumperku. (foto jiné zatím není) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1537 – November 30, 2009, 09:34:37 pm Zabak zvlastni... nicmene co je to zvlastne pruhovany na fotce vlevo? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1538 – November 30, 2009, 09:37:32 pm Zdá se, že jsem ho trefil Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1539 – November 30, 2009, 09:41:31 pm Tome tak se pochlub.Sim, to je další žába né? Quote Selected