Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1575 – December 07, 2009, 01:21:18 pm Quote from: romik – on November 22, 2009, 05:36:38 pmKoukal jsem na vlákno (co je hotovo v CZ paku) a nenašel jsem lokomotivu řady 350 a na Novinkách byla fotka u jednoho článku, snad se fotka bude hodit Lokomotiva řady 350 z roku 1975 je stále základem vozby vlaků Eurocity mezi Bratislavou a Prahou.Nejen mezi Prahou a Bratislavou. Když jsem byl naposledy v Kolíně, tak táhla Hungarii - v kombinaci s modrými vagony MÁV, z kterých je Hungaria postavena to vypadalo fakt úchvatně. Quote Selected Last Edit: December 07, 2009, 10:20:42 pm by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1576 – December 07, 2009, 02:38:38 pm Quote from: Lubak91 – on December 06, 2009, 01:06:11 pmНовинка!Тепловозы серии ТЭП80информация:Мощный восьмиосный пассажирский тепловоз с сочленёнными тележками. Развал СССР перечеркнул возможные планы по его запуску в серию, но его ходовая часть позже использовалась в проектах новых скоростных электровозов. На таком локомотиве установлен мировой рекорд скорости для тепловозов.годы выпуска 1988 - 1989построено 2изготовитель - Коломенский заводглавный конструктор - Ю.В.Хлебниковдизель: 1Д49 (6000 л.с.)вес 180 тнагрузка на ось 22.5 тскорость 160 км/чмощность 4440 л.с.мощность: 4474 kWскорость: 270 км/ч (рекорд)вес: 180 тцена: 151369/6,59год выпуска: 1989Omlouvám se, že rusky neumím, ale nechápu, proč se ve hře objeví v roce 1989, když se vyráběla jen mezi roky 1988 a 1989 s celkovým počtem vyrobených kusů 2. A maximální rekord dieselových lokomotiv 270 km/h neospravedlňuje tuto rychlost pro hru, když max. povolená rychlost toho stroje byla jen 160 km/h.Takže: co takhle příště překládat do češtiny nebo slovenštiny. Možná bych dokázal přelouskat i polštinu nebo jiné slovanské jazyky, které používají latinku, nikoliv azbuku. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1577 – December 07, 2009, 03:03:38 pm VaclavMacurek: A Kolín je kde? A ohledně TEP80, jedná se o bonusovou lokomotivu která nemá nic společného s CZpakem. Příspěvek je v ruském jazyce ze satiry a rok výroby jsem chtěl přiblížit vzniku RŽD abych nemusel zbytečně dělat lokomotivu SŽD a rychlost 270km/h je rychlost které je schopná dosáhnout. Má rozchod 1520mm a automatické spřáhlo SA-3 takže je reálně nemožné ji provozovat s ostatním vozovým parkem, plánuji možná vydat ještě nějaké ruské vagony a lokomotivy aby nebyla tak sama... Několik stránek zpět jsem vznesl dotaz jestli by byl zájem o opravdu rychlou a výkonou lokomotivu, po čemž jsem ji vytvořil. Nemusíte ji ovšem stahovat ani používat, i když byla vytvořena pro hru jako tahoun nejtěžších rychlíků.P.S. Sám neumím rusky, dokáži ovšem rozlouskat azbuku, přičemž velké procento slov je stejných nebo lehko rozpoznatelných, takže nic nebrání pochopení smyslu. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1578 – December 07, 2009, 03:14:32 pm A ještě k roku výroby, vozidla které zde naše trio vydává, nehledí na dobu výroby, ale dobu v které se vozidlo udrželo v provozu, jeden prototyp TEP80 je železniční muzeu (na fotu) a druhý se občas používá ke zkušebním jízdám. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1579 – December 07, 2009, 03:27:43 pm Když už je v laku bude brzy i v paku Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1580 – December 07, 2009, 04:07:56 pm Lubak91: VaclavMacurek: A Kolín je kde?Odpověď: na Labi... více o tomto městě z hlediska vlakové dopravy viz tento seznam stanic mezinárodního vlaku Hungaria omezený na stanice v ČR:Děčín hl.n., Ústí n.L.hl.n., Praha-Holešovice, Kolín, Pardubice hl.n., Česká Třebová, Brno hl.n., Břeclava také tyto mapy tratí:http://www.cd.cz/static/mapy/zelsit/kjr.gifhttp://www.cd.cz/static/mapy/zelsit/kol_kjr.gif Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1581 – December 07, 2009, 04:38:48 pm Quote from: VaclavMacurek – on December 07, 2009, 01:21:18 pmNejen mezi Prahou a Bratislavou, když jsem byl naposledy v Kolíně,...Geografickou polohu znám víc než dobře, jelikož bydlím 20km od něj a dvakrát do týdne tam přestupuji. Jenže takhle bych to pochopil, že se nachází jinde než na trase mezi Bratislavou a Prahou, kde je nyní jedinou, kde se pravidelně pohybuje v rámci ČR. Jinak se pohybuje ještě na trasách z Bratislavy do Košic a do Budapesti přes Štúrovo. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1582 – December 07, 2009, 04:48:57 pm Tak to se omlouvám za špatné použití čárek a teček v tom souvětí. Už jsem to poopravil. Quote Selected Last Edit: December 07, 2009, 10:21:32 pm by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1583 – December 07, 2009, 06:46:02 pm Modrá je dobrá. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1584 – December 07, 2009, 07:36:44 pm To jsem viděl včera večer v Pardubkách Jinak jsem dnes byl opět v Parsu, kde budu celý týden. Neviděl jsem kromě téměř hotové Regionohy 098 a částí zhruba dalších 10 nic zvláštního. By mě zajímalo jak to vypadá s reko peršingů?Ohledně tvorby, byl by zájem o ještě výkonnější ruské lokomotivy či vagony? Quote Selected Last Edit: December 07, 2009, 10:17:45 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1585 – December 07, 2009, 10:45:22 pm TommPa9: mohl bys mi prosím vysvětlit, proč mají jednotky 451 a 452 u zadního řídícího vozu kapacitu 215 lidí, zatímco přední má pouze (asi) 140, když jsou ty dva stroje úplně stejné (viz přiložený obrázek)?Těch 215 je prostě moc - krajní vozy prostě (alespoň zde) nemohou mít vyšší kapacitu než vozy vložené. Ale jinak za tu soupravu v balkánu se zrušeným rokem odchodu do důchodu dík, přestože je použitelná pouze do podzemí ... což mi připomíná další věc:tvé soupravy metra jsou příliš pomalé - ne že by maximální rychlost 80 km/h byla v nepořádku (ta nejspíš souhlasí), ale ta souprava jí není schopná dosáhnout - nebyla mi totiž schopná jet ani poloviční rychlostí (přestože jsem jí nasadil na trať pro rychlost 160 km/h). Asi tam bude něco v nepořádku s výkonem. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1586 – December 07, 2009, 10:58:32 pm Quote from: VaclavMacurek – on December 07, 2009, 10:45:22 pmtvé soupravy metra jsou příliš pomalé - ne že by maximální rychlost 80 km/h byla v nepořádku (ta nejspíš souhlasí), ale ta souprava jí není schopná dosáhnout - nebyla mi totiž schopná jet ani poloviční rychlostí (přestože jsem jí nasadil na trať pro rychlost 160 km/h). Asi tam bude něco v nepořádku s výkonem.Výkon i rychlost je úplně v pořádku. Důvod proč nedosáhne plné rychlosti je ukryt v převodu. Ten bude chtít trochu zvýšit.Quote from: VaclavMacurek – on December 07, 2009, 10:45:22 pmMohl bys mi prosím vysvětlit, proč mají jednotky 451 a 452 u zadního řídícího vozu kapacitu 215 lidí, zatímco přední má pouze (asi) 140, když jsou ty dva stroje úplně stejné?Někde se stala chyba... Víc nepovím musím se na to podívat.Aha... tady někdo četl PAYLOAD jako PŘEVOD! takže jsem nechal náklad z ešusu (asi) a místo gear (který byl v místech kde jinde payload) jsem dal kapacitu. opravím vydám OPRAVENO Quote Selected Last Edit: December 07, 2009, 11:35:56 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1587 – December 08, 2009, 07:16:20 am TommPa9 - OPRAVENO? a kde to najdem? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1588 – December 08, 2009, 09:18:10 am Tam co předtím takže v addonech na místě kde je balkán. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1589 – December 08, 2009, 10:11:23 am Tohle sem tak úplně nepatří, ale: našel jsem si v addonovém vláknu výše zmiňované 451, 452 a čtu:« Poslední změna: Dnes v 12:34:40 od TommPa9 » ačkoli je právě 11:09 Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1590 – December 08, 2009, 11:12:05 am Já vidím:« Poslední změna: Dnes v 00:34:40 od TommPa9 » Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1591 – December 08, 2009, 11:20:19 am Čas se přepočítává; možný zdroj chyb je špatné nastavení časové zóny, možná se to rozhodí přechody letní/zimní atd... Každopádně zajímavý je skutečný čas, který se nedovíte, ale je správně Opravdu správná reprezentace časů je v podstatě nedosažitelná - viz všechny ty kalendáře jiných kultur a dob. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1592 – December 08, 2009, 01:06:59 pm TommPa9 - no kdybys napsal že je to v "Odpovědi 118" na 8 straně tak jsem to našel okamžitě, takhle jsem to hledal hóódně dlouho, sem to totiž 2 x přehlíd. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1593 – December 09, 2009, 11:05:17 pm Jedno Bmee a panťák 460. Quote Selected Last Edit: December 10, 2009, 10:45:49 pm by benpat
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1594 – December 11, 2009, 08:46:44 pm V tom balkánu, se přiznávám, se mi 460ka líbí více - alespoň takhle na té fotce (jen jestli to nebude především tím, že je ještě čistá).Quote from: Lubak91 – on December 07, 2009, 03:03:38 pmNěkolik stránek zpět jsem vznesl dotaz jestli by byl zájem o opravdu rychlou a výkonou lokomotivu, po čemž jsem ji vytvořil. ... i když byla vytvořena pro hru jako tahoun nejtěžších rychlíků.ne že by rychlá dieselová lokomotiva nebyla potřeba, problém je spíš v tom, že k ní nejsou takové vagony, aby se její rychlost využila.A co takhle Něvský expres? Quote Selected Last Edit: December 11, 2009, 08:58:30 pm by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1595 – December 11, 2009, 09:05:49 pm Quote from: VaclavMacurek – on December 11, 2009, 08:46:44 pmA co takhle Něvský expres?Jako po tom velkém buuuum? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1596 – December 11, 2009, 10:45:12 pm Jo, ten - ale před velké buuuum. Vlak po velké buuuum by toho moc neujel.Ale když zkusíš dvojdílnou lokomotivu CHS200 (mimojiné vyrobena v Škoda Plzeň), bude to ještě lepší - a nikdy nezprovozněný Sokol je mnohem hezčí než ER200 jezdící na lince Něvského expresu. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1597 – December 11, 2009, 11:02:29 pm Quote from: VaclavMacurek – on December 11, 2009, 10:45:12 pmAle když zkusíš dvojdílnou lokomotivu CHS200 (mimojiné vyrobena v Škoda Plzeň), bude to ještě lepší - a nikdy nezprovozněný Sokol je mnohem hezčí než ER200 jezdící na lince Něvského expresu.Trochu nepřesné informace, Sokol jezdil, jezdí, a nahradí ho Sapsany... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1598 – December 11, 2009, 11:12:29 pm To jsou informace podle tohoto souboru:http://vrt.fd.cvut.cz/data/seminarky/2008zs/malek-vrv_moskva_petrohrad-text.pdf Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1599 – December 11, 2009, 11:22:12 pm Prostřední dveře na 060 jsou tmavomodré? Quote Selected
Re: České addons aneb naše lidová tvořivost Reply #1600 – December 12, 2009, 04:25:59 pm Vím, že by se tu měli psát jen věci okolo tvorby, ale musím a vás pochválit, vypadá to krásně :-) Stejně vám závidím, mi takový věci malý nejdou kreslit a nejde mi odhadovat stjená výška... a proto se pokouším dělat spíše budovy, takže tu ode mě snad můžete již brzy něco čekat Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1601 – December 12, 2009, 08:51:08 pm Ano jsou a jeden motorák (009) už je posprejovaný. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1602 – December 13, 2009, 08:25:46 pm Volkswagen Transporter DHLRychlost: 160km/mVýkon: 128kWCena: 6900/0,12Rok výroby: 2004Kapacita: 30 balíků pošty Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1603 – December 13, 2009, 08:30:48 pm Super, jenom mi tam chybí nějaké odlišení střechy, nepřečtu ten tvar... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1604 – December 13, 2009, 08:34:52 pm Ono je to s tou žlutou těžký, ale jinak by to snad trochu mělo být vidět. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1605 – December 13, 2009, 09:16:48 pm Tak posprejovany tornado muzu potvrdit, to bylo to druhe, ceho jsem si na nem v patek vsimnul. Prvni byl fakt, ze mu pri prelakovani aspon umyli okna... takze z hlediska cestujiciho aspon nejaky pozitivum z toho balkanu bude... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1606 – December 13, 2009, 09:34:51 pm Sime na čem teď pracuješ? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1607 – December 13, 2009, 09:46:09 pm To by mě taky zajímalo, nechtěl bys udělat pár ruských osobních vozů? TommPa9: Asi budeš muset upravit odchod do důchodu polomáčených 350, Hugo si zase oblékl starý kabát. A sluší mu Quote Selected Last Edit: December 14, 2009, 12:53:26 am by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1608 – December 14, 2009, 05:57:58 am benpat > nastupiste + naklady na plosinove vozyLubak91 > ruske vagony nejsou v principu problem, grafiku jsem schopnej si sehnat, ale netusim ostatni veci - uvedeni do provozu, kapacitu, hmotnost, rychlost... proste podklady pro .dat soubor ... na vagonwebu ruske vozy uvedeny nejsou :-( Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1609 – December 14, 2009, 06:10:51 am Něco bych byl snad schopný sehnat. I když na netu se toho najde hodně, možná na stránkách vagónek něco bude.Za týden tu máme vánoce, a proto se ptám, co byste si přáli k simutrans Ježíšku Já bych například stál o funkční úzkokolejky... Quote Selected Last Edit: December 14, 2009, 05:49:24 pm by Lubak91