Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1610 – December 14, 2009, 06:29:28 pm No nevím. Tahle gorila by zasloužila vlastní, nový nátěr. I když můžete v klidu používat i původní ČSD verzi jen si jí přejmenovat ve hře. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1611 – December 14, 2009, 11:55:58 pm Takže 460 v balkánu už je v provozu a posprejovaná ale to nevadí, já jí vydám čistou jako lilie. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1612 – December 15, 2009, 12:16:50 am A že jí to sluší! Ten předek s kabinou vypadá (aspoň tady) tak nějak kosmicky Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1613 – December 15, 2009, 03:53:51 pm Pravda, vypadá to zajímavě, ale tak přece nevadé když bude ve hře i něco z budoucnosti Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1614 – December 15, 2009, 06:25:58 pm Když vidím, jak se balkán šíří, tak mne napadá otázka: nechcete doufám, abych udělal maglev i v tomhle vybarvení? (Pak bych potřeboval čísla těch barev) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1615 – December 15, 2009, 07:26:16 pm VaclavMacurek > v barevne palete problem neni, pokud chces, klidne ji sem nekam vyvesim.Zatim jde ale o to, ze prebarvujeme "jen" to, co prebarvuje i nas narodni dopravce s inicialami Cerne Diry :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1616 – December 15, 2009, 09:22:50 pm Jezisek je tady :-)Pro 128 verzi tu mame prvni verejnou verzi asfaltoveho nastupiste a nakladaci rampy. Grafika jeste neni definitivni, ale nazvy zrejme zustanou, takze klidne si to muzete nahrat do ostre hry. Cele je to resene jako stavebnice je mozne libovolne kombinovat osobni, postovni i nakladove varianty a vse by melo navazovat. Predpokladam vzdy pouziti celeho nastupiste jako osobniho nebo nakladniho a na jednom ci vice mistech udelat "postovni pruh" tedy sluzebni prejezdy.http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/building.nastupiste.asfalt.pakPocitam ze bude v budoucnu zmenena konfigurace lavicek a ze budou doplneny textury na svisle steny (podezdivky) peronu. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1617 – December 15, 2009, 09:27:27 pm Sim > moc pěkné, takové nástupiště jsem již dlouho potřeboval. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1618 – December 15, 2009, 10:08:16 pm Vypadá to celkem dobře - jediné, co (z prvního pohledu) navrhuji změnit je vybarvení střechy. Jdu to ale vyzkoušet a pak se uvidí, co dál navrhnu změnit. Určitě to ale bude chtít vytvořit ještě nějakou verzi pro dobu řekl bych po roce 2000 a ta by potom mohla být nastavena i pro maglev. Tohle je vhodné spíš pro začátek hry s odchodem do důchodu kolem roku 2000, ale spíš dříve. Quote Selected Last Edit: December 16, 2009, 07:44:28 pm by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1619 – December 15, 2009, 10:16:04 pm Plan je udelat tri zakladni sady: beton (panely), asfalt a "SUDOP" (tedy to co se dnes stavi na koridorech). Casove to pak podle toho rozdelit. Pro maglev by mohl byt SUDOP jako vychozi a pokracovat by to mohlo do budoucna, ale nevim, jak bude sedet na maglev vlakova sablona... uvidime, je to hudba budoucnosti.S tou strechou to je docela spek - nesehnal jsem nikde texturu orezleho vlniteho plechu, tak jsem ji udelal z fotky. Vim ze to muze pripominat poutovej stanek, ale lip sem to zatim nedokazal. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1620 – December 15, 2009, 10:21:04 pm Případný problém s tou střechou není ani tak textura jako pravidelnost těch rezavých pruhů, aspoň dle mého mínění. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1621 – December 15, 2009, 11:28:54 pm No nejjednodušší by bylo ji udělat krytinu z těch asfaltových plátů či jak se to jmenuje A lavičky bych možná da podélně. Jinak pěkné, i když by se mohlo ještě jít do detailu Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1622 – December 16, 2009, 01:52:51 pm Lubak > asfalt na strechu bych daval u jinych, nez u asfaltovych nastupist - opticky by neslo rozeznat strechu od zeme. Takze jsem se pokusil o vlnity plech.VS > pravidelnost pruho je vicemene dilo nahody, zkousel jsem vyrez fotky skutecneho orezleho plechu nekolikrat zmensovat, dokud to na sebe na sirku policka rozumne nenavazovalo (prave aby z toho sla udelat textura). Ze diky tomu vysly pruhy tak, ze to vypada jak pergola u stanku na pouti, je pak vec druha.Lavicky chci jeste premistit, napred jsem je rozmistoval na nezastresene a potom na nej dodelaval strechu, tim padem nektere krajni dilky kryteho maji lavicku tak, ze by na lidi prselo. Musim ale napred vymyslet, jak to udelat, aby kombinace na sebe dobre a pokud mozno logicky navazovaly (pomerne casto delam stredni cast dlouheho nastupiste se strechou a oba konce jsou nezastresene).Dale uvazuju o rozmisteni lamp na nezastresene varianty, ale zase to bude chtit napred umistit sedacky a svetla az mezi ne. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1623 – December 16, 2009, 04:35:37 pm Sim > nemohl by jsi na nástupiště dodělat i podchody? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1624 – December 16, 2009, 07:45:55 pm Quote from: Sim – on December 15, 2009, 07:26:16 pmVaclavMacurek > v barevne palete problem neni, pokud chces, klidne ji sem nekam vyvesim.Zatim jde ale o to, ze prebarvujeme "jen" to, co prebarvuje i nas narodni dopravce s inicialami Cerne Diry :-)1. celou paletu nepotřebuji: stačí mi čísla těch čtyř barev (té světle šedivé, téměř černé a obou modrých).2. pokud by chtěl někdo model "Strato" či "Arboria" v vybarvení balkánu, tak nechť vymyslí nový název (protože "Strato" a "Arboria" jsou vyhrazeny pro stávající vybarvení - a tyto dvě soupravy zůstanou nezměněny) a také nové technické parametry (výkon, rychlost a kapacita) a také ceník nákladů (kupní cena a provozní náklady).3. pokud by měl ale někdo nápad na vylepšení vybarvení obou souprav (zejména, pokud jde o odstín zelené u soupravy "Arboria"), tak sem s tím. Takové úpravy jsem ještě ochoten provést bez zásahu do *.dat souboru (tedy nebudou-li moc velké). Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1625 – December 18, 2009, 09:26:00 am tony.p > podchody jsou - podobne jako uvazovany nadchod - docela spek. O co jde... u jednokolejne zastavky nema podchod smysl - kam by vedl, zejo. U dvoukolejne ma smysl, pokud jsou nastupiste "zvenku" (tedy nastupiste/kolej/kolej/nastupiste) a neni tam prechod/prejezd, pak je to zpusob, jak se dostat z jedne strany na druhou a je potreba, aby vchod do podchodu byl na obou castech nastupiste.U ostrovniho nastupiste (mezi kolejema) podchod ma smysl, kdyz "nekam vede", takze u zastavky v polich mi prijde logictejsi ten prejezd. U vicekolejneho nadrazi podchod svoje opodstatneni ma, ale v ramci ostrovniho nastupiste vzdy jen jeden podchod na sirku nastupiste - proste je blbost, aby kazda pulka nastupiste mela "svuj" vchod do podchodu.Proste a jednoduse, nanapadl me zpusob, jak rozumne zakomponovat podchod do nastupiste, aby to melo ve vetsine uvazovanych konfiguraci logiku. Podobne jako s VS pres icq probirany nadchod vidim jedinou sanci ve specialnim dilku (podobne jako je ted sluzebni prejezd), ktery si kazdy bude muset umistit podle konfigurace nadrazi tak, aby to melo logiku. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1626 – December 18, 2009, 09:42:13 am Vcera jsem si opet "trosku" hral a v ramci balicku vozu "Pao+pribuzenstvo" modifikoval nizkostenny "tezkotonazni" plosinak Paon. Je urcen k preprave paletizovaneho zbozi, ktere predstavuji bedny ctyr rozmeru, sesti barev a nekolika barevnych odstinu.Bohuzel tohle neni zrovna optimalni priklad vozu pro prepravu "bednoveho" nakladu - ma relativne malou plochu a pritom velkou nosnost (rada Pao je primarne urcena pro prevoz stroju a vojenske techniky), takze narozdil od prepravy betonu a oceli zde nejde plne vyuzit "potencialu" vozu - tolik palet, aby se vyuzila nosnost, by se tam proste neveslo.I tak je to ale ve hre docela pouzitelne a rozliseni nakladu je dobre videt. Vyzkousejte, jsem zvedav na reakce :-)http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.pao.pak Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1627 – December 18, 2009, 11:57:16 am PAO vagon: co nejdříve se na to podívámmaglev: pod stromeček bude (nejspíš už dnes večer) první z dvou vlastnoručně vytvořených magnetických tratí. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1628 – December 19, 2009, 11:24:32 am Nevím jestli jsem to s tím zmenšením nepřehnal. Náčrt a parametry jednoho vozu pro ruské železnice. Je to z polského letáku v němčině Takže jestli se toho chce zdejší virtuoz osobních vozů ujmout Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1629 – December 19, 2009, 11:50:51 am Ja myslim ze neprehnal, ale par "nejasnosti" (mozna sem slepej, ale najit to v tom nemuzu) tu je:- oznaceni vozu- obdobi, kdy jezdi (jezdil)- sirka vozu (podle nakresu je podstatne sirsi, ale kotu nevidim)- udelat ho jako sedici nebo spaci (kapacita se dost lisi)co naopak jasne je:- delka bude napasovana na sablonu standardniho vozu UIC-Y- vyska zrovna tak, akorat to bude mit asi mene zaoblenou strechu- rychlost, hmotnost Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1630 – December 19, 2009, 12:13:26 pm Označení vozu je u těchto vozu jakési pochybné, vozy zajíždějící na naše území mají tradiční označení WLAB viz: http://www.zelpage.cz/razeni/10/vlaky/cd-408 ovšem u rusů jsem na nic nepřišel, asi mají pouze číselné označení. Takže bych to viděl na RŽD osobní vůz, mají to rozděleno na několik tříd podle pohodlí. Šířka vozů které zajíždějí sem musí odpovídat průjezdnému profilu, takže jsou stejně široké jako naše. Období bych dal od vzniku RŽD, vozy předtím bych zatím neřešil. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1631 – December 19, 2009, 06:58:23 pm Quote from: Lubak91 – on December 19, 2009, 12:13:26 pmovšem u rusů jsem na nic nepřišel, asi mají pouze číselné označení. Takže bych to viděl na RŽD osobní vůz, mají to rozděleno na několik tříd podle pohodlí. .Něco o značení vozů RŽD je tady: http://www.vagonweb.cz/oznacovani/oznac_RZD.php Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1632 – December 20, 2009, 05:06:03 pm TommPa9: já myslím, že by si pozornost zasloužily i vozy Bmpz a Bpmz. Jde o vozy, které sice jezdí po českých kolejích, ale pravděpodobně jen v rámci mezinárodních rychlíků jako je např. Vindobona. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1633 – December 20, 2009, 05:33:26 pm Co já a Bmpz a Bpmz? Osobní vagony jsem dělal akorát tam, kde to bylo nutný takže u svých elektrických jednotek. Jinak je to doména jiného kolegy tvůrce, čili sima. Navíc v současné době mám ve vývoji několik věcí, na kterých spolupracuju s kolegou Lubákem a o kterých nebudeme zatím mluvit. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1634 – December 20, 2009, 07:31:21 pm Tak tak, a já aby neřeklo pracuji ještě na dalších zatím utajených projektech Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1635 – December 20, 2009, 08:16:07 pm Já bych se na Bpmz a spol z německy mluvících zemí prozatím vykašlal. Dal bych přednost slovákům. Tam je část vozového parku hotova.Tom + Lubak, dáte mám něco pod stromeček? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1636 – December 20, 2009, 08:27:43 pm No pokud to stihneme... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1637 – December 20, 2009, 08:54:22 pm A pokud budete hodní Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1638 – December 21, 2009, 08:15:48 am A když budete hodní, mohl bych začít tvořit i druhou magnetickou trať. Ta první už je venku - v téma Česká addons... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1639 – December 21, 2009, 06:43:39 pm Když tu tak mluvíte o dárcích, tak já vás sklamu, že to do čtvrtka asi nestihnu, ale může vám říct že tvořím několik věcí: 1) Několik obytných budov, 2) policejní stanici (návrh by TommPa9), 3) pokouším se o něco podobného jako je tvrz Dobrošov (taky vymyšleno na ICQ s Tomem) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1640 – December 21, 2009, 06:44:54 pm Nevím jestli to není názor k ukamenování, ale nebylo by lepší Česko-Slovenský pak rozdělit v rámci dopravních prostředků? Nějak jsem přemýšlel o tom, jak by to vypadalo, kdyby se potkávali různá „národně unikátní” vozidla. Např. vozidla IZS, vozidla v depu si každý koriguje sám. Možná je to malý nepodstatný detail, tak mi ho pomožte zašlapat Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1641 – December 22, 2009, 10:23:12 am Mám tady jeden zkušební nedodělaný obrázek budovy,když jsem to zkoušel zapakovat,tak se mi tam dal správně název,rok apod.,ale budova se mi tam nezobrazila,mohl by mi prosím někdo napsat,jak by vypadal daťák pro tuto budovu (stačí pouze poslední řádek,kde je BackImage). Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1642 – December 22, 2009, 11:10:35 am 1. panelák vypadá dobře až na několik maličkostínení stínovanýčerné rámování se hodí spíš k paku 96 comic než k paku 128Pokusil jsem se to nějak upravit stačilo zhruba 5 minut v Malování a Infranu2. Zapakovat ti to nepůjde, protože přesahuješ do druhého políčka, nejdřív to prožeň TileCutterem a pak to půjde. Tuším, že ti Tilecutter udělá i dat soubor takže pak už stačí jen zapakovat.(nařezání Tilecutterem jsem chtěl udělat taky jenže se mi ta potvora nezrozjela ) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1643 – December 23, 2009, 07:12:47 pm Název pro maglev v balkánském zbarvení už jsem vymyslel - Slavonia. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1644 – December 23, 2009, 07:49:50 pm Quote from: Sim – on December 15, 2009, 10:16:04 pmPlan je udelat tri zakladni sady: beton (panely), asfalt a "SUDOP" (tedy to co se dnes stavi na koridorech). Casove to pak podle toho rozdelit. Pro maglev by mohl byt SUDOP jako vychozi a pokracovat by to mohlo do budoucna, ale nevim, jak bude sedet na maglev vlakova sablona... uvidime, je to hudba budoucnosti.S tou strechou to je docela spek - nesehnal jsem nikde texturu orezleho vlniteho plechu, tak jsem ji udelal z fotky. Vim ze to muze pripominat poutovej stanek, ale lip sem to zatim nedokazal.SUDOP? Na maglev by napasovat šel - tam problém není, SUDOP by ale mohl být problém u klasické železnice - obávám se, že by z něj lezla elektrifikace ještě více než leze z toho tunelu pro rychlost 160 km/h.Předpokládám, že tvar bude jako u obrázků u tohoto příspěvku z téma ROADS REPLACEMENT PROJECT.Tady je několik fotografií tunelů přímo z www.sudop.cz:a tady je něco pro ty, kteří si stáhly směs mostů:asi vám bude tento pilíř něco připomínat Quote Selected Last Edit: December 25, 2009, 10:51:58 am by VaclavMacurek