Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1561813 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1645
Mam tu stedrovecerni testovaci verzi novinky - jedna se o dvounapravovy plosinovy vuz Otdr/Ptdr urceneho pro prepravu kusovych zasilek a dreva:

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.ptdr.rar

Podobne jako v pripade vozu Pao jsem i zde udelal kusove zasilky v podobe tvarove i barevne rozlisenych beden... tak snad se bude libit.

Klidne si to muzete pridat do ostre hry, nazvy se lisit nebudou, jen jeste doladim dvouvagonove verze pro drevo.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1646
Něco pod stromeček ode mne, tramvaje T3 a K2, parní lokomotivy 399.0 a 464.2 a několik citycarů. Užijte si to ve zdraví :D
Připojuji se ke všem, a přeji šťastné přežití Vánočních svátků.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1647
2. Zapakovat ti to nepůjde, protože přesahuješ do druhého políčka, nejdřív to prožeň TileCutterem a pak to půjde. Tuším, že ti Tilecutter udělá i dat soubor takže pak už stačí jen zapakovat.

Hlavně: Původní obrázek smí být veliký pouze tak, aby jeho výška a šířka byly v násobcích čísla grafické verze pro kterou chceš objekt vytvořit.
192 (pak192.comic) : 192
128 (pak128) : 128
96 (pak96.comic) : 96
64 (pak64) : 64

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1648
Sime i když máš hodně práce s tvorbou nechce se ti udělat malá lahůdka alá 860 ČD?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1649
benpat > 860 je v planu, pocitam ze na radu prijde v dobe, kdy budu balkanizovat 854 (tvarove je to prakticky totez) ... jen ji zrejme udelam jako CSD verzi.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1650
Sim: Nevím jestli je problém u mě, ale zdá se mi že jsou některé tvé vozy posazeny o pixel níž než je obvyklé, brousí okolky pražce.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1651
Lubak> ktere konkretne? ... chybicka se mohla vloudit.

Pokud je to u plosinaku, tak je to v podstate spravne - rada Pao a pribuzenstvo ma pres podvozky bocnice, takze v pohledu mirne shora to muze vypadat, jako ze jede bocnici po koleji. U Ptdr to je podobne, vychazelo mi to na pul pixelu, tak jsem to taky udelal takhle. Ale to vse by melo maximalne zakryvat predni kolejnici, v zadnem pripade by to nemelo jet po prazcich

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1652
Sim: s menším zpožděním přináším menší kritiku tvých nástupišť.
1. Ikonky uprav následovně: zruš písmena L a P a prohoď je - tak, aby nástupiště, které je na ikonce blíže k spodnímu okraji bylo blíže ke spodnímu okraji i ve skutečnosti.
2. Slouči cestující a poštu - aby tyto náklady měly společné nástupiště a zbytečně se tak nesnižovala kapacita pro cestující na úkor pošty a naopak.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1653
VM>mám dotaz..načo je vlastne tá kapacita dobrá? lebo čo ja som postrehol tak aj na obyč zastávke sa teoreticky bez problémov zmestí aj milión cestujúcich..už som to zažil

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1654
Kapacita je důležitá hlavně u nákladní dopravy, protože výroba továrny skončí ve chvíli, kdy množství zboží přesáhne kapacitu nádraží - takže čím větší nádraží, tím více zboží může být najednou naloženo do vlaku. U osobní dopravy je tohle sice potlačeno, ale v simutrans/config/simuconf.tab lze nastavit to, že cestující budou brát v potaz při plánování cesty přeplněnost či prázdnotu nádraží - bohužel, výsledky tohoto módu jsou podivné.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1655
abec3 - ano vejde se ale zjistil jsem, že (u veze 102) po překročení počtu cestujících cca 30x (tedy jak kdy, někdy i míň) hra padá po kliknutí lupou na dané nádraží/zastávku. Jak to je u dalších verzí to nevím, právě jsem přešel na 102.2.1

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1656
Nemo > padani hry po kliknuti na preplnenou zastavku uz je ve verzi 102.2 vyreseno

abec >  kapacita zastavky urcuje, kolik lidi nebo prepravni komodity se tam bude nakladat. Pokud zastavku pouzivas jen jako prekladiste, nema smysl to resit, ale jinak ano. Je to tak jak pise VaclavMacurek, ja jen dodam, ze omezeni pocituju hlavne u osobni dopravy - s nasazenim kloubovych velkokapacitnich autobusu vyrazne stoupaji prepravni moznosti zastavky velikosti jedne kosticky, takze se to pak muze zcela otocit - na zastavce bude cekat maximalne 100 lidi a autobus jich pritom pobere 150. Kdyby necekal na naplneni, bude odjizdet poloprazdny.

Problem nastava zejmena u stanic, ktere slouzi jak jako nakladaci, tak i jako prekladiste - pri nedostatecne kapacite zastavky se snadno muze stat, ze kvuli presyceni prekladaci komodity bude zastavena vyroba nakladaci komodity.

VaclavMacurek > obe pripominky beru, udelam i verze techto stanic podle nich, nicmene... oboji byl zamer:
1) pokud jsem resil jednostranne nastupiste jako predni a zadni, nikdy jsem nemel jistotu, jakou ikonkou delam ktere. Zpocatku jsem ty svoje mel take takto, ale nepripadalo mi to moc prehledne, tak jsem zkusil jiny model a ten mi prisel rozumejsi: leva a prava strana nastupiste jsou shodou okolnosti v liste ikonek razeny presne tak, jak je popis, tedy prava vpravo a leva vlevo. Kdyz jsem si to zkousel, bylo v tomto vic "preklepu" diky podobnosti ikony normalniho a maleho nastupiste, nez popletenim orientace prave a leve strany.

2) slouceni / oddeleni posty a cestujicich - i tady to byl zamer. Mam ve hre asi tri situace, kdy chci, aby se mi u fabriky posta na nadrazi nenakladala, prestoze v souprave vlaku sluzebni vuz razen je. Ale ani tady to neni problem predelat.
Co je mi ale divny, je to omezovani kapacity - vim ze hra umoznuje ruzne rezimy, nicmene ja pouzivam ten, kde staci mit nastupiste pro lidi a na konci pak sluzebni prejezd a cela zastavka pak umoznuje nakladat lidi i postu po cele delce, tedy ne jen tam, kde je zrovna peron pro lidi nebo jen pro postu. Na jiny rezim jsem neprechazel, protoze pak nevim, jak bych mel stavet zastavky pro smisene vlaky - a je jedno, jestli by se jednalo o lidi + postu nebo naklad + postu pripadne dalsi kombinace.

Takze jak jsem psal, oboji neni problem predelat (nebo udelat primo takovouhle verzi), ale zatim jsem pro to nemel duvod. Naopak, oboji jsem mel zpocatku v pozadovane forme a protoze mi to nevyhovovalo, jeste jsem si s tim pohral a takhle mi to prijde rozumejsi.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1657
- vim ze hra umoznuje ruzne rezimy, nicmene ja pouzivam ten, kde staci mit nastupiste pro lidi a na konci pak sluzebni prejezd a cela zastavka pak umoznuje nakladat lidi i postu po cele delce, tedy ne jen tam, kde je zrovna peron pro lidi nebo jen pro postu.

Jenže na konci to vypadá divně - takže mi nezbývá nic jiného než navrhnout přidělání konce nástupiště s přechodem. Jde spíš o to, že přestože vlaky mohou být dlouhé 24 vozů (což při délce vozu 3/4 dílku představuje délku nádraží 18), nestavím nádraží delší než 8 (přesněji řečeno, delší stavím jen vyjímečně), protože jsem si ověřil, že zejména u nákladních vlaků je toto nejúčinnější délka vlaků. A taky myslím, že ještě chybí oboustranné nástupiště jako je např. tohle (byť už opravené na nádraží Sázava - Černé Budy)

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1658
Sime narazil jsem na chybu u čsd 853. Za tu neotočenou hydru nejde nic dát dál.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1659
Sim: Všiml jsem si toho u starších řad osobních vozů, např. BCa, rybáky,... Ostatní jsem moc nezkoumal. Bylo mi divné že nějak neseděly k Litevce. Dnes jsem se tajně ;) svezl kousek na 736, dodalo mi to trochu elánu, snad brzy vydám opravný pak.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

 

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1660
VaclavMacurek > nejak to nechapu... co vypada divne? Ta moje stavebnice nastupist je kombinovatelna tak, ze si muzes dat 5 dilku nastupiste pro lidi a sesty dilek sluzebni prejezd a bude to vypadat podobne, jako na te fotce. Na ni totiz neni oboustranne nastupiste, ale tri jednostranne - nalevo nakladni rampa, napravo dve jednostranne male, vsechno z hlediska me stavebnice v "levem" provedeni. To ze v realu jsou koleje podstatne bliz k sobe nez ve hre, je bohuzel fakt, se kterym tezko neco nadelame.

Zrovna tak nechapu, co s tim ma spolecneho delka vlaku - nastupiste musi byt proste tak dlouhe, jak je dlouhy vlak, nebo aspon jeho cast pro naklad (tedy pokud mam na postrku dalsi lokomotivu, nemusi uz byt na nastupisti). Bez ohledu na to, jaky typ zastavek je pouzivan.

benpat, lubak > na oboji mrknu

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1661
Omlouvám se. Před tím jsem to na konec nestavěl a tak nějak jsem předpokládal, že tento díl není připraven na to, aby byl postaven na konci. Ale je pravda, že by mohl být služební přechod připraven i pro osobní dopravu. Poté by bylo všechno OK a vlastně by i částečně padl důvod pro vytvoření nástupišť s kapacitou pro lidi i pro poštu. Ovšem je pravda, že jsem ještě neviděl, že by se pro poštu stavěla zvláštní nástupiště - všude se pošta nakládá z normálních nástupišť pro lidi - jak na plně peronizovaném nádraží v Mostě, tak i v Ledečku nebo Sázavě (nádraží v obou těchto obcích je stejného typu - fotka v jednom z předchozích příspěvků).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1662
VaclavMacurek: Podle toho co berete za poštu, v dnešní době se pošta nakládá jen v důležitých uzlech, jako je například Brno, HK, Pardubice, Č. Třebová,... atp. Jestli berete skutečný svět podle simutransu (nazýváte poštou veškerá spoluzavazadla a spěšné zásilky) tak u těch opravdu sólo nástupiště není potřeba (přece kvůli bedně se cvrčky nebo jízdnímu kolu nebude v každé stanici posunovat...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1663
Lubak>a prečo by sa pošta nemohla nakladať všade, kde je pošta(budova)?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1664
Abec3: Ale vždyť tohle možné je.

1. Oddělení kapacit nákladů znamená pouze to, že když na nádraží budeš mít nástupiště pro poštu, lidi a ostatní náklad vedle sebe, tak ti nesečte kapacity pro jednotlivé tři skupiny nákladů.

2. Vždy ve chvíli, kdy k nádraží přistavíš nějaké to rozšíření, které zpřístupní nový náklad (cestující, poštu nebo ostatní náklad), tak lze ihned na těch nástupištích nakládat všechny zpřístupněné náklady bez ohledu na to pro jaký náklad to nástupiště je určené.

3. Nejen já, ale i další lidé, hrají s oddělenými kapacitami nákladů (v posledních verzích standardně zapnuto; nevím ani, kdy tahle možnost začala) a potom se opravdu zvedá kapacita jednoho nákladu na úkor jiných - pokud jsou nástupiště jednodruhová. Někdy je to jedno - a někdy ne.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1665
Aha, ja jsem si prave vubec nedovedl predstavit, jak to "oddelene hrani" funguje. Ve "spolecnem" se kapacita vsech typu nastupist proste secte a plati pro vsecko, takze mi staci jen jeden dilek posty pro cele nadrazi a ma i na postu plnou kapacitu. U oddeleneho jsem mel predstavu zrejme mylnou - myslel jsem, ze sluzebni vagon musi zastavit pouze u nastupiste pro postu a to jsem si zejmena u "pulenych" vozu moc predstavit neumel.

abec3 > me osobne se ta budova posty treba moc nelibi, takze jsem jako "boudu" pro postu pouzival letistni budovy a nebo postovni zastavku na silnici. Jinak predpokladam, ze s postavebou budovou posty to funguje tak jak predpokladas.

lubak > proveroval jsem Rybaky a problem jsem nenasel - na kolejich mi to sedi tak jak bych si predstavoval ze to je spravne. Naopak u Litevky mi pripada, ze je trosku rozpor mezi posazenim lokomotivy a tendrzu - masina sedi pekne, ale tendr mi prijde vejs.

Jinak rovnou rikam, ze nesrovnalosti v radu jednoho az dvou pixelu v mych produktech jsou, aspon co se horizontalnich rozmeru tyka. Na koleje se je snazim posazovat spravne. Co treba nesedi, je kombinace Rybaku a Hurvinku - obe skupiny vozu maji zuzene predstavky, ale kazde jinak, takze jsem u kazdeho pouzil trochu jinou "technologii" zobrazeni a jejich kombinace vypada divne. Nastesti jejich kombinovani ve hre neni zrovna nejrozumejsi - Rybaky pro rychlost 90 az 100 proste neni rozumne radit do jednoho vlaku s 60kovyma Hurvinkama. Nicmene takovychto renoncu tam je vice a tykaji se i nejrozsirenejsi skupiny osobnich vozu rady Y - u nich nejsou kreslene gumove navalky u mezivozovych prechodu v bocnim pohledu, zatimco v iso pohledech jsou... pri spojeni vozu stejneho tvaru to je OK, ale brikule to muze delat treba u masiny, typicky treba spojeni s Brejlovcem neni uplne idealni, hapruje tam svisle pruh jednoho pixelu... jenze s tim asi nema smysl nic moc delat. A priznam se, ze na takoveto veci jsem uz vicemene rezignoval.

Co se tyka toho smigrglovani prazcu, udelej mi prosim screenshot, at vim, co si predstavit.

benpat> koukal jsem na tu hydru a u me je vse v poradku - ovsem chyba nekde je. Konkretne v tom, ze v posledni verzi hydry nemam u CSD verzi s oznacenim 853, ale s Kryspinem. Pak soubor vehicle.motorak.853_854 co mam na webu je z 2.10.09 a v nem je to pojmenovano jako CSD M296.1 "Hydra" ... zaroven je v archivu pribalen "prechodovy" pak, aby se vozidla v rozjete hre neztratily uplne.

Zkus tedy nasosat http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.853_854.rar a http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.853_854_otocena.rar - je totiz mozne, ze jsem to upravil, nahral na web a pritom to nikde neprezentoval.

Pocitam, ze v dohledne dobe dojde k balkanizaci techto motoraku, takze v depozitari bych to resil az najednou.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1666
Sim: S Litevkou jsem si hrál několik dní, tam snad chyba být nemůže :) Možná je to v tom, že Litevka sedí na červených a tendr na světle šedých kolech. Ale jak jsem sledoval, nejlépe je to vidět v bočních pohledech, např. Když jsem zapřáhl Mikádo a vozy BCa nebo rybáky, tak Mikádo dvojkolím zakrývala pouze jízdní plochu, kdežto rybák i stojinu kolejnice. Teď si to nemohu ale ověřit, páč mi softwarově odešel notebook...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1667
Lubak > at se snazim sebevic, nevidim to - zkusil jsem si dat Mikado a za nej vsecky Rybaky, co mam ted dostupny a zameril sem se na bocni pohled ... vsechno je tak, jak jsem to chtel mit. Screenshot sem ale ted hodit nemuzu, mam to na jinym kompu, nejsem doma.

S tou Litevkou by to mohlo byt ono, ta seda barva kola muze na koleji delat opticky klam.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1668
Screenem nemohu nyní sloužit, ale před nějakou dobou jsem ho posílal Tomovi. Ale ten už dnes asi bude v náladě :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1670
Díky, je to on, ale já na něm nic nevidím, jelikož jsem odkázán na mobil. Jinak přeji všem navštěvujícím toto forum veselého Silvestra a šťastný nový rok :) p.s. (chtěl jsem jsem vydat něco speciálního, ale kvůli havárii notebooku to nepujde...)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1671
Pokud se nepletu, tenhle grafickej "renonc" je danej tim, ze je na to koukany pri rezimu lupy - hra si pak nektere pixely musi vymejslet a vznika tohle ... pri zobrazeni 1:1 (tedy treti nejvetsi ve verzi 102.2) by to melo byt OK.

Jinak jsem si trosku hral a vysledkem je zatim testovaci verze ctyrvozove patrove jednotky Bp ... k nasosani zde: http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.bp_patro.rar

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1672
No mikádo stojí dobře ;) A zatím se neobjevila žádná recenze mojich dárečků :D Když jsem načal ty páry, o jaké by byl zájem? Mám rozpracovanou 464.0/1. P.s. Jak to vypadá s ruskými vozy?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1673
Vážení a milí simutransáci a simutransačky,
máme za sebou další rok, plný nečekaných zvratů, nových tváří v naší komunitě, ale i ztrát osvědčených a známých kolegů. Zároveň je za námi rok, plný nových addonů jak ze světa železnic, tak i silnic, díky čemuž je blíž náš velký a zatím vysněný cíl to jest vlastní Česko-Slovenský Pak128. Pracovalo se usilovně a s plným nasazením. Řada nových vozidel a dalších objektů, například budov a cest se vytvořilo a zapakovalo. Řada dalších projektů ovšem bylo zašlapáno do země jinými, zajímavějšími a pro Simutrans prospěšnějšími objekty. A právě na těchto zašlapaných projektech je třeba začít stavět a postupně zbořit tyto pomníčky tvorby, jimiž je rámována cesta k naší zářné budoucnosti a tedy našemu prvnímu a jedinému vlastnímu Paku.
I přes všechny již zmiňované úspěchy a neúspěchy je třeba stále pracovat a pilovat naše schopnosti, neboť čas nejde vrátit a není ani nikde na prodej, tudíž je nutné ho účelně využívat, jenže nejen hrou je živ člověk a proto je třeba připomenout i mimoherní úspěchy a není vhodné na ně zapomínat, jelikož život není jen nějakým dějem, který běží souběžně s rozehranou hrou, ale naopak hra běží se životem. Poděkujme tedy nyní, v době, kdy se starý rok sešel s novým tomu, že se v naší malé komunitě našlo a snad i najde dostatek schopných rukou, které nám všem dopomohou k dovršení prací a co nejbližšímu vydání CS Paku a pokud ne, ať aspoň pomáhají udržet onu pověstnou jiskřičku naděje. Hezký nový rok.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1674
To Lubak: Já budu jen rád, když uděláš nějaké pěkné pár. Jsem jejich milovník,.
To Tom:  Pěkné přání a i pravdivé... :-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1675
Lubak91> ruske vozy jsem zatim nevyplodil, prednost dostala patrova jednotka.

... a co jsem zkousel?
-tramvaj T3 ja fajnova - sice vetsi, nez jsem cekal, ale v souvislosti s ostatnima vozidlama na silnici asi rozumne velka
-Litevka - ve srovnani s TommPa9 parama je takova cernejsi, pusobi to na me jako novy model TT mezi patinovanymi :-) Nevyhodou je nestanoveni prevodu, takze masina neutahne tolik, kolik by mela.
-Rosnicka - opet se nabizi srovnani s uz hotovou rosnickou co delal TommPa9, proti ktere pusobi ponekud mohutne - aspon v depu. Opet neni vyplnen prevod, coz ji v tomto pripade naopak pomaha. V tuhle chvili je kazda nazvana jinak, takze je muzu mit ve hre najednou - jestli je to vyhoda nebo ne, tezko rict. Graficky nedokazu rict, ktera je lepsi, priklanim se sice k te Tommove, ale mozna jen ze zvyku. Do budoucna by to asi chtelo do paku dat jen jednu, kvuli pripadne kompatibilite nazvu v rozjete hre pouzivam stale tu puvodni.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1676
A já se tak snažil aby vypadaly realisticky :( :D S rosničkou jsem si hrál 3 měsíce, tak musí být 100% rauch :) S převody jsem počítal u mechanického přenosu 1:1, jestli má být víc, napište kolik dáváte a já to tak udělám.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1677
Ten prevod si uz nepamatuju presne, doma na to mam vzorec. Pro maly pary to vychazelo nekde kolem 0,9 az 0,95, u velkych se tim kompenzuje hmota tendru a vychazi to klidne i kolem 1,3 ... zkusim to doma spocitat.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1678
Lubak91 > tak jsek si zkousel spocitat ten prevod a jsem z toho v rozpacich - jednou ze zakladnich velicin pro vypocet prevodu je hmotnost lokomotivy a tak trosku mi pripada, jestli sis ty hmotnosti Rosnicky a Litevky nevycucal z prstu - pokud to srovnam s tim, co tam ma TommPa9, je to nebe a dudy.... diky tomu pak u obou okolo 0,9 az 0,95 .. u tendrovky by to slo, ale u Litevky je to zatracene malo.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1679
464.2 opravdu váží 56 tun. Je to zatím testovací verze, tak mohu ještě přidat tak 4 tuny výzbroje (uhlí, voda). Ještě se na to podívám ale vycházel jsem z reálných čísel.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!