Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1561785 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1680
Je samozrejme mozny, ze je na tech strankach chyba, ale uvadi tam presne dvojnasobek ... http://lokomotivy.webzdarma.cz/464_2.htm ... tech 56 tun je "urednicky" pocitana adhezni hmotnost, tedy 4 hnane napravy z celkem osmi, to znamena sluzebni hmotnost 112 vydelime dvema a mame adhezni :-)

S Litevkou to bude podobny - masina ma 102 tun svoji hmotnost a adhezni ma pocitanou (nevim presne jak) 56,3 ... kdyz sem patral po tendru, nasel jsem u 932.0 hmotnost prazdneho 27,7t a plneho 71.

Pokud bych bral tedy pro Rosnicku hmotnost 112, vychazi ji to na prevod 95 (hra ukazuje 0,94) ... pokud to budes predelavat, dej tam i stejne ceny jako ma TommPa9 a bude to fajn.

Kdyz budu u Litevky pocitat hmotnost 102+71 tun, vychazi mi to na prevod 137 (tedy ve hre 1,37) ... ceny a naklady ti muze spocitat TommPa9, ale pokud je das nekam mezi nulkovej a jednickovej Albatros (cena cca 45000, provoz 4,5), nic tim nezkazis.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1681
No zdá se mi to jako extrém, ale co bych pro vás neudělal :D To samé se mi zdálo u vozů Bmz...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1682
extrem ceho? ted nechapu...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1683
Hmotnost, myslím že jen co zprovozním notebook tak se pustím do U37.0, tam snad takové hmotnosti nebudou :)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1684
 ... jo tak... extrem jako ze to je kur..vsky tezka masina :-) ... to je ...  vsak treba tady pisou, ze v te dobe byla nejtezsi a ze mela vyhrazene koleje v depu, kam mohla :-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1685
To i lokomotivy UNRRA 456.1 a 459.0, děd vyprávěl jak vozily písek na stavbu přehrady, to bylo tenkrát vlaků písku... No doufám že jsem nepřišel o rozpracované lokomotivy na disku, měl jsem skoro hotovou 464.0/1 a začínal jsem 354.1 a 524.1.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1686
Vzhledem k menší chybičce, kterou jsem nedávno našel, v kódování poštovního vagonu pro soupravu Arboria se ptám: používá někdo poštovní vagony Arborie?

To abych věděl, jak moc mám spěchat s vydáním opravené verze.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1687
VaclavMacurek > ve hre jsem ted v roce 1965, maglev zatim k dispozici neni, takze na me netreba brat ohledy:-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1688
Mě by zajímalo co znamená v „kódovaní”? To je nějaký problém v .dat souboru nebo někde výš?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1689
Ano - v dat souboru. Při hře jsem to zjistil - když jsem koupil poštovní vagon Arborie, ihned za něj přidal koncovou lokomotivu.

No, pak jsem tedy prošel dat soubor a zjistil, že v řazení vozů, které mají přijít za tento vůz jsem měl u jednoho vozu (myslím, že to byla pomocná lokomotiva) napsáno [next] místo [prev]. Takže výsledek byl ten, že neviděl ty ostatní vozy - a protože první v řadě vozů pro připojení za je koncová lokomotiva, tak jí automaticky vložil za ten poštovní vagon.

Toť vysvětlení té chyby, která v tom byla - a vlastně ještě je, jelikož jsem opravenou verzi ještě nezveřejnil.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1690
Sime dík za tu 853, jen pro informaci už zmodralo i jedno Bp.
K té úzkokolejce, dala by se použít např. jako výletní vlaky k turistickým cílům. Jako na Osoblažce.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1691
Jedna z úzkokolejných tratí je v provozu společnosti JHMD. Po dalších se pokusím podívat, ale za nic neručím.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1692
Není třeba, všechno známe :D Třemešná ve Slezsku - Osoblaha, Jindřichův Hradec - Obrataň, Jindřichův Hradec - Nová Bystřice. Na Slovensku Trenčianská Teplá - Trenčianské Teplice(elektrická trakce, 760mm), Štrbské Pleso - Poprad Tatry, Starý Smokovec - Tatranská Lomnica (TEŽ, 1000mm), Štrbské Pleso - Štrba (TEŽ, ozubnicová, 1000mm). A zrušené: Ondrášov - Dvorce (1933, 760mm), Frýdlant v Čechách - Heřmanice (- Zittau; 1979, 750mm). Na Slovensku Ružomberok - Korytnica kúpele (1974, 760mm). Lesní dráhy víceméně neřeším. Viz. http://spz.logout.cz/uzke/uzke.html
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1693
Třeba ta Osoblaha je zvláštní je uměle probloužena o 5 km. A uvažuje se protáhnutí do polska.
Jinak jsem trať projel osobně na parní lokomotivě.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1694
Konecne jsem se dokopal k tomu, abych zase nekam dal (tedy bliz celkovemu vydani) posunul motorak "Ponorka" M262.0 nebo chcete-li 830 ... upravena je strecha, je placatejsi nez v predchozi verzi a snazil jsem se na ni vystinovat dojem "nadoru" podle skutecneho stroje.

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.M262.0.pak

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1695
Mám takový dojem, že máme hafo jednotlivin, k tomu ještě větší množství "modelářských" vychytávek jako lokomotivy v dalších barevných nátěrech, takže je z čeho vybírat. Jenže je tu jeden problém. Na první pohled se může vnějšímu pozorovateli zdát, že to, co si tady "ty Češi" matlají nemá žádnou hlavu ani patu. Chtělo by to nějakou koncepci nebo aspoň dorazit nějakou "rozvrtaninu".

O co jde:
Chtělo by to místo reptání o tom, jak by mělo vypadat logo začít dělat něco užitečného. Nemáme budovy a to jak staniční tak obytné (městské), nemáme zastávky (o něco jsem se pokoušel ale to dopadlo mizerně), nemáme nákladní vagony, nemáme... nemáme... nemáme... Je sice fajn, že existuje seznam toho, co už je hotové, depozitář na addony, ale chtělo by tomu dát nějaký systém. Takže navrhuju pusťme se do železnice, tam je to v celku jasné. Pokud každý, kdo je schopný něco nakreslit, snést konstruktivní (i destruktivní) kritiku a podle ní se zařídit by mohl něco začnout a dokončit a pokud nebudeme skromní, můžeme mít třeba v dubnu hotovou alespoň železnici. Tak co vy na to kolegyně a kolegové?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1696
S destruktivní kritikou nesouhlasím :D A kde jsou ty kolegyně? :)
Chtělo by to tedy nějaký seznam co je potřeba.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1698
Souhlasím v principu, že není úplně nejlepší zabývat se logem, když není všechno kolem. Jenže - když to logo dělá někdo, kdo nepřispěje jinak, je to prostě jeho příspěvek a hotovo.

Jinak ve věci doražení nějakého oboru souhlasím... ale bohužel se to nedá tak úplně naordinovat.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1699
Nedá, je to věc domluvy. Kdybych uměl budovy už dávno maluju nádraží od jednoduchýho až po nějaký supermoderní prosklený jenže domečky jaksi nejsou mojí hlavní zbraní... Právě proto jsem se tady snažil rozjet nějakou dohodu že se dorazí sakumprdum celá železnice a pak se půjde dál. Pokud nechceme aby CZ pak zůstal jenom snem v mlze a oooooooooooooooooooooooobrovskou sadou addonů musíme to vzít nějak od lesa...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1700
Souhlasím v principu, že není úplně nejlepší zabývat se logem, když není všechno kolem. Jenže - když to logo dělá někdo, kdo nepřispěje jinak, je to prostě jeho příspěvek a hotovo.

Jinak ve věci doražení nějakého oboru souhlasím... ale bohužel se to nedá tak úplně naordinovat.
...bohužel na jakýkoliv malování jsem víc než "levej" (tuto záslužnou činnost nechám povolanějším), takže jsem se o něco pokusil a dal k posouzení - viz. vlákno http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1752.90 , a odpověd(i) se dostavily... Nic víc (či míň) jsem nečekal, přesto VS díky ;)
Tímto bych prozatím Akci Logo nechal na později ■ Romik

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1701
Souhlasím v principu, že není úplně nejlepší zabývat se logem, když není všechno kolem. Jenže - když to logo dělá někdo, kdo nepřispěje jinak, je to prostě jeho příspěvek a hotovo.

Jinak ve věci doražení nějakého oboru souhlasím... ale bohužel se to nedá tak úplně naordinovat.

Jestli to mělo být na mne (i když dříve se ozval Romik), tak jseš mimo. A co moje podzemní stanice, železniční mosty, železniční tratě a hlavně maglev. Já sice vím, že už jsem se s tvorbou add-onů dost dlouho odmlčel (a že bych měl asi vydat všechno, co mám připraveno - a že je toho trochu více než zveřejněného), ale pro to odmlčení snad není nutné zapomenout na všechno, co jsem již udělal.

Dobrá - co nejdříve tedy zveřejním ty další tratě, které mám udělané - a překopu sestavu pro rychlost 160 km/h tím, že nahradím lanový most za ten nový. Náhradu za ten zavěšený ve stylu Zlaté brány jsem bohužel ještě nevymyslel.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1702
No chtělo by se to od něčeho odrazit, měl jsem v merku návěstidla a součásti žel. stanic, ovšem porucha noťase mi zhatila plány. Kdyby se objevily šablonky stanic, nástupišť, apod. Nezlobil bych se ;)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1703
Jestli to mělo být na mne (i když dříve se ozval Romik), tak jseš mimo. ...
Přeci se nebudete (kvůli mě) hádat, ■ Tímto bych prozatím Akci Logo nechal na později ■ že jsem sem tenkrát něco vkládal... Proto BYCH TO UKONČIL, ano ? Romik

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1704
Z přílohy si stáhněte Pomník šíleného stavitele (je opravdu šílený - a hlavně dosud nedokončený) - a v téma Česká addons aneb naše lidová tvořivost je ke stažení prozatím poslední sestava pro železnice.

Abych mohl vytvořit tunely, které budou mít tvar jako od SUDOPu, potřeboval bych, aby někdo připravil šablony v tomto stylu:

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1705
Ale ne, tak jsem to nemyslel.

Pokud se pamatuji správně, nic z těch jmenovaných addonů není pro českou sadu, proto to "jinak nepřispěje". Když se potom rozhodneš pro sadu něco udělat, není moc fér říkat "ne, logo vůbec nechceme, raději vlaky".

Je snad věcí každého, co dělá - nic nebrání tomu, aby někdo po někom něco chtěl, ale nikdo přece nemá povinnost se podle toho zachovat, když je tu dobrovolně.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1706
Všechno co dělám, dělám pro to, aby se to používalo (a jinak bych to ani nešířil - i když si nemyslím, že to je dokonalé) - a pokud se alespoň některé dílo stane součástí některé z sestav, tak budu rád - což už se mi  splnilo. O moje podzemní stanice projevili zájem lidé z Pak128.Britain a já jsem jim použití (a nějakou tu úpravu) povolil (a proč ne?).

A pak: tak, jak je ten příspěvek napsaný, je opravdu spíš proti Romikovi, jenž před tím neudělal (nenakreslil) vůbec nic. Já jsem asi na ten příspěvek neměl reagovat - a pouze s odstupem (a potichu) vydat všechny ty železniční tratě.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1708
Pokud už ten příspěvek byl proti někomu, tak Tomášovi (TommPa). Mám ale pocit, že je z toho bouře ve sklenici vody...

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1709
Dobrá, ale ne najednou. Už se mi taky nelíbí - už přemýšlím, jak je předělat. Přeci jen, ty tratě (a také některé z mostů - myslím, že to byl právě ten zavěšený a lanový) byly vůbec mé první dílo pro Simutrans. Tehdy jsem byl rád, že alespoň sedí - že se bez větších potíží dají spojit s tratěmi z výchozí sestavy.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1710
Pokud už ten příspěvek byl proti někomu, tak Tomášovi (TommPa). Mám ale pocit, že je z toho bouře ve sklenici vody...

Jo to mi došlo, proto jsem svěsil uši a dalších debat jsem se neúčastnil. Je mi jasný, že každý z nás to dělá, jen proto, že prostě chce a to podle možností a schopností a hlavně ve volným čase, kterýho teda moc není...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1711
No tak méně řečí, více práce ;) Těch kteří na tomto fóru udělali něco pro Cspak moc není, takže nějaké „mluvení k lidu” podle mě moc ovoce nepřinese, jelikož ti, co něco umí, už to dávno dělají. Ale požádal bych VS, nebyla by grafika k ravenovu letajícímu berlíňanu (motorová jednotka)? Mohl bych se ji pokusit předělat na M297.0 či M494.0 "Modrý blesk" (Köln). Tedy naše jednotky. (komu by se po válce nehodila jednotka jezdící 160km/h? ;)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

 

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1712
Po výrazném snížení provozních nákladů by snad mohl být Létající berlíňan použitelný.

Pokud jde o zdrojové soubory, hodily by se například i ty pro nový les. Jen by se dodělalo zboží houby, popřípadě také divočina. Oboje by mohlo být dodáváno například do restaurace.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1713
Ano zboží houby a lesní ovoce :D Odběrateli budou stánky podél silnic :)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #1714
Tady je skoro celý pak128 - nejsou tam nelicencované kousky a různé zbytečné drobnosti, ale většina materiálu ano.

http://128.simutrans.com/download/128svn-export@827.7z

Pozor, je to 53 mega.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!