Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2100 – May 14, 2010, 11:23:35 am benpat > preklep, dik za upozorneni :-)Jinak je tu jeste par nejasnosti:- v soucasnosti predvadena jednotka ma automaticke sprahlo a je jen zapujcena - proto jsem zvolil oznaceni virtualni. Provozovatel je CD, ale rada vozidla je 650 podle nemeckeho systemu.- pocet sedadel jsem u jedne varianty RBG (zlute) nasel, u druhe strilim od boku- pocet sedadel u CD promo verze strilim od boku- nevim jak se poprat s verzi pro prepravu kol - v grafice prakticky problem neni, ale kolik kol do jake verze nacpat netusim- stejny problem je v podstate u Regionovy - u ni taky vim, ze se v nizkopodlazni casti pocita s prepravou kol a kocarku, ale kolik lidi ubrat a kolik posty pridat nevim.- resenim by mohly byt dve verze - obycejna jen pro lidi a cyklo udelana jako kombinovana. Ja osobne obcas potrebuju motorak jen pro prepravu lidi a tak bych nerad, aby ciste "lidska" regina nebyla dostupna... no uvidime :-)- co se tyka oznaceni 840 a 841 ... vi se, ktera varianta bude na jakou rychlost? Pokud se nepletu, zprevodovani by mel byt jediny rozdil.... Quote Selected Last Edit: May 14, 2010, 11:30:52 am by Sim
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2101 – May 15, 2010, 05:28:28 pm TommPa9: je v těch Emauzech nějaká chyba. Nakopíroval jsem je do herního adresáře, ale ve hře se neobjevily - ani v jedné z tří možných skupin: městské památky, venkovské památky ani monumenty. A to ani po vypnutí veškerých omezení. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2102 – May 15, 2010, 07:59:47 pm Už by měly být v pořádku... Haprovala patrně ta závorka v názvu budovy. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2103 – May 15, 2010, 08:23:40 pm Sice předpokládám, že název archivu je shodný, ale nemyslím, že by to způsobila ta závorka. To by potom ve hře nebyla spousta českých vozidel od tebe a od Sima - i když jsem to ještě nezkoušel.Se omlouvám. Zdá se, že to ta závorka byla.-->Že okna v noci nesvítí mi nevadí. Ale nepředpokládám, že by tohle byla konečná verze. Quote Selected Last Edit: May 16, 2010, 06:08:11 am by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2104 – May 18, 2010, 08:56:43 pm Zverejnil jsem snad kompletni sadu BDbmsee/BDshmee (varianty s plosinou nema smysl delat, vse je stejne) ... ke stazeni jako obvykle ve vedlejsim vlakne, konkretne prispevek http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg16277#msg16277 Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2105 – May 20, 2010, 09:19:52 pm Hoj panstvo, tak tu mam dalsich par kousku:- Kraken vstal v roce 2016 z mrtvych - koupi ho RailJet a postavi si z nej Push-pull soupravu, tahanou tento mesic z Italie koupenymi Persingy. Elektricke vozy jsou prestaveny na ridici, jsou jim dosazeny nove podvozky. Jedna strojovna je prestavena na zavazadlovy oddil, druha spolu s prilehlym vysokopodlaznim oddilem tvori barovou cast. V nizkopodlazni casti je vybudovan velkoprostorovy oddil prvni tridy. Vlozene vozy zustaly v puvodni podobe, pouze maji nove sedacky, otocene "za sebou" - tim je ziskano vic prostoru pro nohy pri stavajici rozteci fiktivnich oddilu.Vse je pridano k souborum stavajiciho Krakena: http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.pantograf.470.rar- CD v roce 2018 konecne nakoupi Bmpz, tedy velkoprostorove vozy 2. tridy pro rychlost 200 km/h (rok pote, co skoda doda 10. lokomotivu rady 380 :-D ). Tento vuz je pridan mezi stavajici varianty vozu Bmz: http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.bmz.rar- zaroven CD nakoupi z Rakouska vyrazene sluzebni vozy Dmsz pro rychlost 200 km/h: http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.vagon.dmsz.rar- v ramci otevirani zeleznicniho trhu reaguje i nase hra, do uni sady jsou nove zpracovany dve lokomotivy s efektem automatickeho prizpusobeni laku svemu provozovateli. Jedna se o stroje rady 714 a 708, ktere umoznuji (prakticky jako jedine lokomotivy) mimo jine tahani pripojnych vozu k motorakum rady 810 a 820. Ke stazeni zde:http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.loko.708_uni.rarhttp://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.loko.714_uni.rarhttp://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.810_uni.rarhttp://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.820_uni.rar Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2106 – May 21, 2010, 06:53:41 pm Sim: A v té "budce" místo sběrače je internet nebo klimatizace? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2107 – May 23, 2010, 08:00:45 am Lubak91 > ten ridici vuz je uvazovany tak, ze za stanovistem firy je zavazadlovy oddil nad podvozkem, v nizkopodlazni casti jsou zruseny predni dvere a je tam oddil prvni tridy (aby to nebyl pruchodak). Na prave strane je pak pred dvermi toaleta a pak je nastupni prostor. Po schodech nahoru se vyleze do barove casti, po nad kterou je ten "bobek" na strese - ono to ale nema s pantografem nic spolecnyho, jedna se o puvodni tvarovani strechy a v podstate prechod siluety vlaku do urovne patroveho vozu. Teoreticky by tam mohla byt klima nebo cokoliv jineho, ale vlastne na spoustu vsech moznych komponentu je dost mista nad nizkopodlazni casti, protoze strecha je v urovni strechy normalnepodlazniho vozu... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2108 – May 23, 2010, 04:38:07 pm No zdá se mi že je to i na místě pro sběrač. Ale např. Jednotky Thalys mají na jednom voze takovou kupoli, ve které je anténa pro příjem "internetových vln" Jestli bude chtít Regiojet internet pro 1500 cestujících, bude si muset něco takového pořídit Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2109 – May 23, 2010, 08:24:13 pm Lubak91 > kdyz se podivas na krakena, uvidis, ze je sberac a ta bambule je az za nim :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2110 – May 24, 2010, 08:13:32 am JJ, včera jsem na něj koukal v Třebové, ale že si to trošku vepředu zaoblil? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2111 – May 28, 2010, 10:13:45 pm Hlásím návrat po dlouhém zkouškovém období a období školy, kdy jsem na tvorbu prakticky neměl čas mi zřejmě od pondělí začínají prázdniny, takže poslušně hlásím, že jsem opět zde! Chyběl jsem vám?Na co se můžete těšit:Předpokládám, že se pustím do reedice náklaďáků (respektive tahačů) a malinko si pohraju s pozicováním. Taky bych se mohl pokusit o nějakou šablonu na auta a autobusy abych případným tvůrcům ulehčil práci. A samozřejmě udělám i nějaké novinky na naše Simukoleje například peršany v barvách RegioJet... (až tedy budu mít jasnou představu o tom, jak budou vypadat)Takže se máte (snad) na co těšit Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2112 – May 29, 2010, 06:10:11 am Reedice tahačů ... skvělé. Musím připustit, že kdyby ses pokusil udělat nový přívěs na dřevo, aby náklad vypadal více jako náklad u Tatry 138, tak by se mi to docela líbilo. A hlavně, prosím dodělej přívesy pro některé náklady. Stále v sestavě chybí příves na obilí. Přívěs na sypké nerostné suroviny (a hnůj) by se mohl objevit dříve. Příves na ropu by potřeboval spravit. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2113 – May 29, 2010, 08:33:13 am V první fázi se pokusím tahače narvat na stejnou šablonu jako svůj mercedes acros a poštovní návěs DHL. (tím by se mělo zamezit tomu, že návěs brutálně nadbíhá do křižovatek). Grafické změny budou následovat. Přece jenom od doby, kdy jsem tahače maloval uteklo hodně vody a já toho umím o trochu víc, určitě by to chtělo přenést i na tahače...PS.: přidána grafika k RegioJet 163 Quote Selected Last Edit: May 29, 2010, 09:21:13 am by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2114 – May 29, 2010, 08:04:54 pm Takže jedna z reedicí tahače Jako první nás čeká Škoda 706 MTTN Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2115 – May 29, 2010, 08:30:58 pm Tome a co ty 163 třeba takhle: Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2116 – May 29, 2010, 09:48:18 pm U nátěrů RegioJet Peršanů jsem vycházel z jedné fotky (montáže) na ŽP. kdybych věděl o téhle vizualizaci určitě bych udělal jít Každopádně když mám oranžovou (a tu myslím že jsem trefil) nebude problém jí předělat podle toho jak bude ve skutečnosti vypadat.Mimochodem zdá se že natažení 380 na šablonu 9 byla správná volba: Quote Selected Last Edit: May 29, 2010, 10:04:54 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2117 – June 03, 2010, 07:21:10 am V posledni dobe jsem - zatim u sebe v kompjutru - pomerne znacne rozsiril uni sadu (= omezeny pocet typu vozu v hracskych barvach) ... u motoraku se tam snazim nadefinovat razeni, ktere odpovida realite, ale je to docela pakarna (u nekterych vleku je kombinace s cca 15ti vozidly) ...... takze me napadla myslenka, zda je vlastne tohle uplne nutne. Proto se ptam... pouziva nekdo z vas vozidla z uni sady? Pouzivate je ve v ramci jednoho paku spolu s "origo" CZ/SK vozidly, nebo je kvuli zprehledneni depa "zelene" vagony ve hre vubec nemate?Proc se tak blbe ptam... pokud by nekdo tuhle sadu pouzival "vyhradne" (tedy bez vozu v barvach C(S)D), je otazkou, jak moc "odrazujici" by bylo, kdyby treba 843 sla spojovat jen s 043 a 943 .... a 854 pro zmenu jen s 054 a 954 - pricemz "krizove" kombinace by ale nebyly mozne ... takze 954+043+843 by nesla.... vadi to nebo ne? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2118 – June 03, 2010, 05:46:33 pm Pokud je cílem jednoduchost, pak jednoduchost! Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2119 – June 03, 2010, 05:50:49 pm Nevím jestli s touhle informací nepřicházím příslovečně s křížkem po funuse...pár informací k motoráku RS1:výrobce: Stadler Pankow (ale vyvinuto v VÚKV Praha)míst: 71 (k sezení) + 91 (k stání)Max. rychlost: 100/120 km/hMax. zrychlení: 1,2 m/s2Výkon motorů: 2* 265 kWDélka přes spřáhlo: 25 500 mm (25,5 m) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2120 – June 04, 2010, 09:14:23 pm Vaclav > to vnitrni usporadani (pocty mist) jsou vztazene k variante, ktera je objednana? Ja se zatim vzdy dostal jen k prospektum vyrobce a nikde jsem nenasel konkretni pozadavky CD. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2121 – June 05, 2010, 08:46:36 am Já nevím. Tohle je uvedeno v drážním propagačním časopisu ČD pro Vás v čísle 6/2010. Předpokládal bych tedy, že asi to je objednaná varianta. Quote Selected
Re: České addons aneb naše lidová tvořivost Reply #2122 – June 06, 2010, 08:49:27 am !!! NOVINKA !!!Prototypy lokomotiv Škoda 25E, 32E, 55E, 69EAby to nevypadalo, jako že jsem se vrátil v plné parádě a opět bude vydáván kopec addonů najednou tak to zatím nehrozí . Většina vozidel z tohoto balíčku už nějaký čas ležela ve složkách a čekala na zapakování, jenom 25E a 32E jsem musel namalovat.. Quote Selected Last Edit: June 07, 2010, 10:23:46 am by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2123 – June 06, 2010, 10:42:42 am Tak konečně se objevil nový druh hydřího trojčete. Jde o druh Hydrus Šmoulus.Co se týče uni sady tak tu nepoužívám. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2124 – June 07, 2010, 06:01:30 am UNI sadu taky nepoužívám, mám raději originální barvy. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2125 – June 07, 2010, 11:16:31 am Právě jsem se pustil do projektu "Z nuly na 1016" a možná ještě dál zatím vám ukážu výsledek usilovného snažení desítek inženýrů za hodinu čistého času... není to nic moc, ale lepší než můj předchozí hybrid všech Tauřích řad... jen pro formu všimněte si prosím, kolik barev na to vyplácám Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2126 – June 07, 2010, 12:55:11 pm TommPa9 - zatím to vypadá pěkně. Horší už pak asi bude dělání šikmých pohledů. Ale držím palce. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2127 – June 07, 2010, 01:01:25 pm Ten "Zímenz" mi dal zabrat zatím ho pustím ven pro testování...Přijde mi hrozně tenký... ale to asi dělá způsob nalomení střechy... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2128 – June 07, 2010, 01:50:53 pm Taky se mi to (zatim jen na obrazku, ve hre zkusim vecer) moc libi, ta "tenkost" je podle me dana proporcema - "bejk" je preci jen podstatne delsi nez vetsina toho, co zname ze skodovky :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2129 – June 07, 2010, 01:57:27 pm Nevím... dal jsem vedle toho Velkou Laminátku která je o kus delší a 109E který je na stejnou šablonu a stejně mi to přijde strašně úzký... ale na trati vypadá slušně... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2130 – June 07, 2010, 08:36:24 pm Ještě jsem tu velkou laminátku nezkoušel (mám ale v provozu několik malých žlutých laminátek), ale zpětně musím nový vzhled laminátek pochválit - a mimochodem, nemohla by být zahájena práce na novém vzhledu (resp. tvaru) pro lokomotivy řady 181 a příbuzných? Přeci jen, i když chápu, že se to asi bude dělat špatně, nejsou tak hranaté. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2131 – June 07, 2010, 09:02:03 pm Nejsou hranaté, nemají rovná čela a některé z nich mají světlomety v takové představěné části čela... vím a snažím se to nějak vymyslet... teď právě pracuji na úpravě "kocoura" Quote Selected
Re: České addons aneb naše lidová tvořivost Reply #2132 – June 08, 2010, 08:20:14 pm Obsah tohoto balíčku je je jasný... řada 742 a příbuzné. (zatím bez rekonstukcí s "ufiknutou" kastlí) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2133 – June 08, 2010, 10:48:53 pm Vyřešeno. Quote Selected Last Edit: June 09, 2010, 06:04:01 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2134 – June 09, 2010, 05:57:33 am Tome, koukal jsem na na ty 742. Vypají slušně, ale nechápu proč má 742 ČDC ten modrý pruh v horní části? Nemá ho tam mít.Dále jde o přikrášlení 471. V Praze se na najbrty doděl žlutý pruh u 1. třídy. 471 030 už ho má z výroby.Pak bych měl prosbu. Šlo by u 460 a 560 dodělat výzbroj na střechu, 560 do najbrtu a 460+560 do nátěru ZSSK? Quote Selected