Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2205 – March 06, 2009, 02:33:45 pm VS> ja jako zdroj dat pouzivam vetsinou tenhle prehled - preci jen se mi ty cisla obcas motaj, takze to mam v zalozkach a kdyz je o necem rec, radsi se podivam sem abych mel jistotu. Teda chybky muzou byt i tady, ale porad je to lepsi nez nic.Na stranu druhou tech pantografu v soucasnosti neni tolik - podle tvaru kastle sou asi jen 4 zakladni rady:451 zabotlam - nizky, kulaty, nizkopodlazni460 ... ja mu rikam "ostravsky pantograf", oficialni nick nevim - profil normalniho vagonu, cumak hranaty, vagony krome dveri uprostred vozu standardni471 esus, cityelefant - dvoupatrovy, placaty celo, nizkopodlazni680 pendolino - uzky a nizky, aerodynamicke celo, drahej provoz :-D Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2206 – March 06, 2009, 02:37:31 pm ČD 460-Pantograf, Panťák, Tornádo-podle zvuku při jízdě jednotkyzdroj: wikipedia, Přezdívky ČS železničních vozidel Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2207 – March 06, 2009, 02:39:49 pm Quote from: Sim – on March 06, 2009, 02:33:45 pm680 pendolino - uzky a nizky, aerodynamicke celo, drahej provoz :-DA podle mě navíc i ošklivý!Zpátky k 451. nazdá se vám ten boční pohled nějakej divnej? Quote Selected Last Edit: March 06, 2009, 02:45:56 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2208 – March 06, 2009, 02:51:42 pm Sim>pěkný odkaz, zas o záložku víc. Teďka jich mám 880... takový mini internet TommPa9>nedokážu posoudit 460 znám důvěrně a hned mi rvalo oči že tohle má okna dole... takže to asi nepoznám.Je tohle lepší?PPS: lidičky vy jste mě nějak navnadili... moc se mi chce kreslit... Quote Selected Last Edit: March 06, 2009, 02:57:53 pm by VS
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2209 – March 06, 2009, 03:04:38 pm Ach jo, proč nemůžu najít lepší fotku toho výklenku na světla než je tahle jen jsem chtěl ukázat, jak nějak by měl vypadat ten čumák... VS ten tvůj mi přijde nějak záhadně zvláštní a nepodobnej jen nevím proč. teď když na to tak koukám je asi nejlepší udělat nějakou kombinaci toho tvýho a mýho posledního pokusu Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2210 – March 06, 2009, 03:10:06 pm Pokud se muzu vyjadrovat, tak v obrazku v prispevku VS mi prijde realnejsi ten levej spodni cumak - ten pravej mi prijde moc roztazenej a tim padem i protazenej ve spodni casti. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2211 – March 06, 2009, 03:12:05 pm Já to vozidlo nijak moc neznám, jenom jsem si z želpage vytáhnul prvních pět fotek s čumákem a zkusil něco dát dohromady...ta šířka mi taky moc nešla do hlavy. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2212 – March 06, 2009, 03:16:41 pm Já se vůbec nechytám... ať to zkouším horem dolemt tak to vypadá vždycky blbě i když teď jsem se pousil rozšířit horní část čela zase to vypadá o kousek líp ale pořád se mi to nezdá... Asi odsoudím 451čku k dozrání v archivu Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2213 – March 06, 2009, 03:25:39 pm Jako víno Máte nějaké regule ohledně délky? Mám zálusk na takovou jednu věcičku... ale nerad bych aby k ničemu neseděla. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2214 – March 06, 2009, 03:32:46 pm uf fígl?No asi tak že 2 metry jsou jeden délkovej dílek to znamená že to co má délku 8 je zhruba 16 metrů dlouhý. Jinak tady je šablona a návod jak s ní zacházet tuším že je tam dokonce 8 a 12 dílková šablona takže si můžeš při natahování a zkracování udělat skoro všechno na co si vzpomeneš Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2215 – March 06, 2009, 03:41:00 pm Výborně... večer se uvidí. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2216 – March 06, 2009, 03:52:23 pm Už teď se mnou cloumá zvědavost Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2217 – March 07, 2009, 06:15:05 pm Tak, tady je ta "sláva"... předběžná verze. Jak to vypadá? Zajímá mě především jestli je ta zelená dobrá, Tomáš tvrdí že ne... na čísla nehleďte. Quote Selected Last Edit: March 07, 2009, 07:10:38 pm by VS
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2218 – March 08, 2009, 12:56:34 pm Sice mi ty barvy na modelu prijdou spis zeleno/zluta a v realu zeleno/zelena, ale nechal bych to - buh vi jak to vypadalo, kdyz ten vagon byl novej... stejne to nikdo z nas nepamatuje Quote Selected Last Edit: March 08, 2009, 01:03:42 pm by Sim
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2219 – March 08, 2009, 01:08:29 pm je fakt, že se barva špatně "trefuje" a je kolikrát lepší jí vzít z fotky, ale tady možná je můj odhad ovlivněný pozadím (zkoušel někdo ten motorák na sněhu?) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2220 – March 08, 2009, 04:29:26 pm Dám obrovské dilema. Čela celé řady parních lokomotiv doplňovala hvězda. Díky tomu se můžu jen dohadovat co se asi ukrývá pod ní. A teď přijde to dilema! Mám se pokoušet na kotle umístit nějaký náznak hvězdy nebo radši chcete lokomotivy bez ní? Každý názor beru takže se nebojte a do mě! Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2221 – March 08, 2009, 05:03:48 pm Quote from: TommPa9 – on March 08, 2009, 04:29:26 pmDám obrovské dilema. Čela celé řady parních lokomotiv doplňovala hvězda. Díky tomu se můžu jen dohadovat co se asi ukrývá pod ní. A teď přijde to dilema! Mám se pokoušet na kotle umístit nějaký náznak hvězdy nebo radši chcete lokomotivy bez ní? Každý názor beru takže se nebojte a do mě!Z hlediska historického by tam hvězda být měla. Je však na tobě, aby jsi zvážil míru historické věrnosti vs. pracnost+výsledný efekt. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2222 – March 08, 2009, 05:23:13 pm no když se to povede tak ve spojení se světlem ta hvězda vypadá jako červenej skřítek posazenej na čumáku lokomotivytady je první experiment s hvězdou. vynikne při hře v přiblížení jinak je to červená šmouha Quote Selected Last Edit: March 08, 2009, 08:07:58 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2223 – March 09, 2009, 11:34:01 am Quote from: Sim – on March 06, 2009, 02:00:17 pmJo, ještě se chci zeptat na jednu vec... má smysl dělat motorový vuz řady 860, nebo se na to mám vyprdnout?Myslím, že B je správně. Podle fotek na téhle adrese http://trainweb.cz/rada/860 je to konstrukčně podobné motorákům 852 a ty už ve hře od někoho jsou. Takže bych tohle neřešil. Ostatně: Kyklop, kterého jsem o pár příspěvků dříve navrhoval se také nedostal dále než do stádia prototypu. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2224 – March 09, 2009, 11:39:09 am Kyklopa byly vyrobeny celé dva kusy! ovšem já se o něj pokusil (ne že by mě ohromilo obrovské množsví vyrobených exeplářů, ale spíš jeho maximální rychlost u dieselu v českých zemích nevídatná-140km/h) takže nakreslený je a jestli se dostane do sériového balíčku diesellokomotiv nechám na lidu!Jinak mě se díky rychlosti osvědčil na linkách, na které z určitého důvodu nemá smysl zavádět elektřinu. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2225 – March 09, 2009, 12:02:39 pm Kyklopa byly vyrobeny celé dva kusy!- a provozuschopný je již jen jeden. Vývoj tohoto stroje zastavila především první ropná krize.Vypadá docela dobře. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2226 – March 09, 2009, 12:07:23 pm VaclavMacurek > ona ta 860 mela nahradit vozy rad 85x a vyresit jejich nejvetsi neduhy - motor je pod podlahou, takze jeho strojovna nezabira prostor jinak vyuzitelny pro lidi, pohanena mela byt vsechna dvojkoli a prenos vykonu elektricky... tedy vicemene pozadavky, ktere se podarilo realizovat az u 843.Pokud se k tomu dostanu, asi 860 udelam - a aby to korespondovalo s realitou, muzem dat dostupnost jen po dobu treba dvou tri let... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2227 – March 09, 2009, 12:25:44 pm Elektrický přenos - vyšší spolehlivost (mnohem vyšší životnost) a možnost jízdy vyšší rychlostí. Tolik k tomuto převodu dle literatury. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2228 – March 09, 2009, 12:47:23 pm K té barvě - já ji bral z fotky, jenom jiné Tuším že jsou v provozu dva kusy, takže tohle je ten druhý. Co s tím... vzhledem k tomu že se mi moc nechce patlat tak to asi nechám tak jak to je. Šlo mi spíš o to aby to barevně sedělo k ostatním vozidlům (ne moc světlé / tmavé / uřvané) a taky těm vagónům. Teoreticky by tohle měl být ten nátěr ve kterém oba sučasné kusy jezdí. Na parostroji jsou nákresy všech těch možných zbarvení. Pochopitelně zveřejním kompletní dílo, kdo by chtěl, může si to potom přebarvit Stejně musím ještě nějak upravit boční pohledy, tam to úplně nesedí... taky svítí střecha, okna mají špatnou barvu a to jedno okno vpředu má být zakryté (záchod). Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2229 – March 09, 2009, 01:23:58 pm VS> nedokazu rict, kdy se k tomu dostanu, ale chci si s tim vezakem pohrat - dat mu volne razeni a zkusit ho pripojit k mym vagonum, jak bude pasovat, delal sem par polomacenych (cerveno-kremove) a ten vezak by mel byt znatelne zelenejsi v horni casti (o spodni ani nemluvim :-D ) ...... zaroven zkusim, jak bude pasovat na pripojovani, coz nehraje moc velkou roli pro nucene razeni, nicmene je otazkou, zda neni mozne pripojne vezakove vagony pouzivat i za normalni lokomotivou a pak je vhodne, aby to pasovalo. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2230 – March 09, 2009, 01:28:17 pm ... a jeste doplneni ... uz sem to nestih prepsat (myslim vcetne podrobnyho infa), ale predelal sem na "polopruhledne pulene" uz vsechny vhodne kandidaty z rad 810, 853/854 vcetne pripojnych a ridicich vozu, take polosluzebni vozy BDs a BDbmsee a jejich predchudci v barvach CSD ... takze kdo si chce testovat, ma moznost sosat ve vedlejsim vlakne. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2231 – March 09, 2009, 07:39:55 pm K novému vzhledu půlených vagonů nemám slov! Mnohem elegantnější, hezčí a šikovnější na používání. Určitě je to i lepší pro osobu neznalou poměrů která by mohla propadnout panice v momentě, kdy by se jí najednou k půvagonu kde se vzala tu se vzala druhá půlka takhle je krásně znázorněný "Tenhle vagon není celej ale zároveň celej je!" kdo nechápe ať si stáhne Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2232 – March 10, 2009, 08:34:52 pm Vážení přátelé,při tvorbě "Lochnesky" jsem narazil na jeden zásadní problém. A to rozlišení řad! Trochu jsem zapátral zašátral a objevil jsem (se Simovou pomocí) dvě alternativní řešení. No v podstatě tři, co si budeme nalhávat. 1. pro obě řady (451,452) použít jeden nátěr-standartní šedomodrý+červené dveře2. tmavě modrý s červeným pruhem pod okny3. tmavě zelený se žlutým pruhem pod oknyvšechny tři verze mám zpracované a je jen na Vás všech, kterou budete chtít! A že jsem na Vás všechny opravdu mooc hodnej tak se můžete podívat a jak možnosti vypadají a podle toho se rozhodnout. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2233 – March 10, 2009, 09:01:38 pm Tomme, vydej všechny tři varianty a ať si každý stáhne jakou chce. Osobně bych bral 1. nebo 2., zelená se mi moc nelíbí.A ten dvouvozovej Elephant by nebyl. Prosím, prosím smutně koukám. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2234 – March 10, 2009, 09:08:41 pm no já bych právě naopak dal spíš tu zelenožlutou než tu modrou s pruhem. a ohledně cityelefanta by to neměl být problém jenom bych upravil .dat soubor do addons to cpát nebudu ale tady bych to upíchnout moh EDIT.: v attachmentu tohoto příspěvku je ta 471 duo ke stažení. do oficiálních addons vedle to opravdu zařazovat nebudu-a pro případ nutnosti se v depu objeví jako nové vozidlo (to znamená že v depu budou 4 verze 471) Quote Selected Last Edit: March 10, 2009, 09:15:46 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2235 – March 10, 2009, 09:22:04 pm Moc díky Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2236 – March 10, 2009, 09:23:06 pm Quote from: benpat – on March 10, 2009, 09:22:04 pmMoc díkynemáš začEDIT: ještě jsem měl něco na srdci. Jaké dieslové lokomotivy by jste si přáli? Zatím mám připravené zhruba tyhle:Brejlovec (3 verze)SergejKyklopa co dál? Quote Selected Last Edit: March 11, 2009, 11:19:13 am by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2237 – March 11, 2009, 02:57:08 pm Třeba 742, 714 a stou 749/751 jsi na tom jak?A kdy asi vydáš tu 451/2? Quote Selected Last Edit: March 11, 2009, 03:06:33 pm by benpat
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2238 – March 11, 2009, 04:10:03 pm 714 mám v plánu jen musím najít nějaký nákres (ideálně s rozměry)742 zatím čeká na zpracování ale mám připraveného o něco většího bratříčka (770 Čmelák)749-Bardotka?-čeká na lepší můzu a lepší čelo751-Brejlovec taky čeká ovšem na vyvážení cen přesněji na dokončení sady a následné vyvážení cen a hodnot (stejně jako Sergej)451/452 čekají na vyštelování cen tak, aby nebyly prodělečné a byl na nich alespoň minimální ziskjo a ještě mě napadá s diesly přijde na svět i pár úprav stávajících elektrických lokomotiv (upravené chyby ohledně výkonů některých strojů, u jiných dojde k barevnému rozlišení různých řad) Quote Selected Last Edit: March 11, 2009, 04:14:08 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2239 – March 11, 2009, 05:52:44 pm Tomme jenom když budeš upravovat el. lokomotivy tak si dovolím malou poznámku. Loko 372 jede 120 km/h a 371 jede 160 km/h. Máš to naopak. A na závěr, když si upravoval el. loko, upravil si ceny a já přišel na mizinu (-10 000 000). Po nahrazení klas. souprav jsem už jen -7 000 000.Tady máš nákres 714 http://www.skd.cz/lokomotivy/gifs/V714.gif Quote Selected Last Edit: March 11, 2009, 06:01:30 pm by benpat