1
Show Posts
This section allows you to view all Show Posts made by this member. Note that you can only see Show Posts made in areas you currently have access to.
Messages - Sim
2
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Jinak u RN pozitek zalezi nejvic na tom, kudy se jede (lokalka/koridor) a zda to je v kopcich, nebo po rovine.
3
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Nebo ... a to je nejlepsi varianta .... udelat tu rosadu pred tim, nez zacnes hrat novou hru.
Jinak tam zustaly koleje v puvodni variante, tu jeste casem taky zmenim (nazev bez mezer)...
4
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Jinak by ted uz mel byt komplet hotovy prechod na novou verzi vozidel z moji dilny:
- vozy s okny predelane na zhasinaci
- vsechny vozy maji prepocitany porizovaci ceny a naklady podle systemu, takze jsou zpravidla porizovaci naklady chlupate
- vsechna vozidla maji nazvy bez mezer podle jednotne sablony a je pouzit prekladovy soubor
- kde to slo (a povazoval jsem to za vhodne) je prilozen old soubor pro nezboreni rozjete hry (ale nemuzu zarucit, ze to bude 100%ni, nemam jak to odzkouset)
5
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
6
Tvorba / Re: Poradna začínajícím autorům, aneb plný pytel problémů s tvorbou

7
Tvorba / Re: Poradna začínajícím autorům, aneb plný pytel problémů s tvorbou
8
Tvorba / Re: Poradna začínajícím autorům, aneb plný pytel problémů s tvorbou
9
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
10
Poradna / hracske barvy
Takze dotaz, zrejme na VS: je mozne ve hre "preddefinovanou" nabidku barev doplnit nebo zmenit? Je to soucast "vnitrni" hry, nebo se jedna o doplnek, ktery jde relativne snadno zmenit?
11
Poradna / Re: Hledani vozidel v depu
12
Poradna / Re: Hledani vozidel v depu
13
Poradna / Hledani vozidel v depu
Problem mam ale s tim, jak najit, ve kterem depu co mam - neni jich malo, takze pokud si presne nepamatuju, co jsem kam poslal, je to spis dilko nahody, jestli deponovana vozidla najdu nebo ne.
Existuje nejaky zpusob, jak to najit? Jak zobrazit, co se kde nachazi?
Me napadlo jedine - kdyby slo "sloucit" vse do jedne karty (osobni i nakladni vozy spolu s masinama), pak by stacilo mit prepnuto do "prodej" a listovat depy... ale prave to slouceni zrejme nejde.
14
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Lubak > pokud se ti s tim nechce patlat, posli mi prosim rosnickovou grafiku... zkusim jedno kouzlo, ktere jsem aplikoval u vozu rady Es a Eas :-)
15
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
16
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
17
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
18
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
19
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Graficky se mi hooodne libi, mimo jine tim, ze to je neco, co mi meritkove pasuje mezi moje vagony :-) Toho hektora se mi jeste zkrotit nepodarilo :-(
Btw, budes delat i jine graficke verze rosnicky?
20
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Casem chci dodelat i slovenske varianty, naopak asi vubec nebudu delat Bdt 280 - ma (aspon ve hre) totozne vlastnosti jako Bdt 279 a graficky by byl zase k nerozeznani od Bp ...
21
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
22
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
23
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
24
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
25
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
26
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
U toho Talbotu jsem to nakonec delal jako kompromis - jde o to, ze uhli ma jinou mernou hmotnost, nez zelezna ruda. Z nekolika (na sobe nezavislych) zdroju mam udaje, ze uveze 11 tun a ma korbu na necelych 13 kubiku. A realnejsi je, ze se z uhli vytvori kopec nahore, nez ze se to zcela naplni rudou a rekneme o tretinu prekroci hmotnost... takze jsem tam dal tech 11 tun jako kapacitu. Jisty jsem si nebyl rychlosti, takze tu jsem "stanovil" na rekneme obvyklych 60, coz se casem potvrdilo.
VaclavMacurek > chybicku to nema, odkaz vede na prispevek, ve kterym jsou jak R (a odvozeniny), tak i Talboty. Pokud to tam nemas, dej si refers.
Edit: ted me to trklo, opraveno... preklep, sorry
27
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
28
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Problem je treba u Bdtee287: část vozu upravena pro přepravu 8 jízdních kol, úprava přihlehlé plošiny, dosazeno CZE, 80+4 místa k sezení ... to je vicemene jediny popis, ktery k tomu mam.
Ktera cast vozu je upravena? Jsou vyhozeny sedacky a jsou tam dany misto nich sklopny? Nebo je to vybourany cely na predstavek? Zvetsila se touhle upravou "kapacita" stojicich, nebo naopak snizila? ... proste tohle jsou veci, ktery bez vnitrniho schematu tezko urcim. Natoz potom, ktery okna udelat jak svitici.
Podobne si muzu cucat z prstu, kolik plochy je urceno pro stojici ve slovenskem BDsheer: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_BDsheer.php
Bdghmeer: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Bdghmeer.php
Bdteer: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Bdteer.php
... to usporadani zhruba vidim z fotek, muzu orientacne odhadnout, jak velka plocha kde je a tim padem spocitat, kolik lidi se tam vejde... jenze kdyz se seknu rekneme o 10 lidi, pouzitelnost vozu ve hre je razem uplne jinde (ve srovnani s ostatnimi vozy).
Vicemene tahle situace nastava u kazdeho vozidla, ke kteremu mam jen orientacni popis - typicky je treba RS1 ... vsude se uvadi pocet sedacek, ale plocha pro stojici nikde neni - a to i pocet sedacek se prave u RS pohybuje od-do podle prani zakaznika.
29
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
30
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Vagonweb beru spolu s dalsimi weby jako zdroj informaci, bohuzel pro hru se tam toho zrovna moc nedozvim; konkretne je supr, kdyz vim, kolik je tam sedadel - jenze bez aspon hrubeho schematu vnitrniho usporadani nemam moznost ani odhadnout plochu, kam je mozne dat kola, zavazadla, kocarky, pripadne plochu pro stojici cestujici. Pokud se jedna o pulene vozy (coz Bdt a jejich derivaty jsou), potrebuju taky vedet, ktere okno ma svitit lidsky a ktere postovne... ja vim, je to na jednu stranu ptakovina, ale zrovna ty svitici okna jsou vesmes jedine detaily, kterymi se lisi ruzne varianty Bdt.
Pak taky potrebuju vedet hmotnost vozu - nekdy se ji dozvim, jindy ne... ovsem s cim byva nejvetsi potiz, jsou barevne natery - vagonweb pouziva pouze aktualni, zeleznice.e-metro.cz ma sice popis podrobnejsi, ale nektere chybejici obrazky jsem Alanovi dodaval ja sam podle toho, co jsem dohledal jinde. Parostroj ma sice uvedenou hmotnost, ale za poslednich par let se tam aktualizovalo jen minimum a barevna schemata tam taky nenajdu. Na webu stanicare najdu nektera barevna schemata, ale nejsou souvisle razena a je to vicemene loterie - vyhodou je, ze tu byva uvedena obsaditelnost a hmotnost. No a na strankach grafiky pro traffic screensaver najdu velke spousty barevnych schemat, ale zase je pomerne obtizne prirazuju ke konkretni variante vozu.
31
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Edit: tak uz vim, proc jsem udelal jen zakladni radu Bt a do ostatnich variant jsem se nepoustel. Ja totiz nemel uplne jasno ani v tech zelenych, takze jsem udelal nekolik bezne se vyskytujicich variant. Navic se pri balkanizaci snazim pridat i slovenske varianty a ... tady se delaly nejake rekonstrukce, do kterych taky moc nevidim. Takze to asi chvilku potrva... do te doby pouzivej misto nej Bdtn, vlastnosti ma prakticky stejny.
32
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg58177#msg58177
Pak jsem opravil jednu grafickou chybu u motoraku M130.1 ... http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg17771#msg17771
33
Tvorba / Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
... ja vim, ze kreslit blechy je pakarna... ale rozmerove modelove mi prijdou busiky a nakladaky ze zakladni sady (vzhledem k domeckum a zastavkam). Ty tvoje nove vydane vuci nim pusobi podobne, jako Lubakuv Hektor s mymi vagony.
34
Česky (Czech) / Re: Simutrans pro Android?
Jenze pak si uvedomim, jak jsem z domova rozmlsanej na 22" monitor... a jak moc mi vadi, kdyz "nouzove" mam k dispozici pouze 15" - skoro me nebavi to hrat, protoze mam pocit, ze "na to nevidim".
Ve sve podstate si nedovedu predstavit, zda by (pro me) vubec melo smysl hrat simutrans na plose s rozlisenim rekneme VGA, natoz na displeji meho telefonu s rozlisenim polovicnim.
Ono samosebou zalezi na tom, jak ke hrani clovek pristupuje - pokud je to o "maximalizaci zisku", asi omezene graficke rozhrani nevadi tolik, jako "modelarina" (kdy mi vadi, ze na stridavine jezdi zelena masina).
35