Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1554542 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2520
Tak jsem po delší době kouknul na Zelpage a co jsem našel...

rekonstrukce 15 kusů lokomotiv 162/163

Touto rekonstrukcí by měla vzniknout řada 361 s maximální rychlostí 160 km/h ovšem nevím jestli se bude měnit výkon....

Co z toho vyplývá pro mě a pro Pak128-CZ?

Vytvoření nátěru 162 (vlastně 361) v barvách blonski a následné napsání vhodného dat souboru. Pokud se mi do toho bude chtít (jako že nejspíš ano protože barevné varianty mě docela baví když mám kam sáhnout... prostě když mám takovou sadu typů že si můžu dovolit udělat téměř jakoukoliv barevnou verzi...) tak se tady objeví sada vozidel pro ZSSK dostupná zhruba od roku 2011?

EDIT.: Pokud by byl zájem o konkrétní provedení nátěru nějakého vozidla z mojí sbírky stačí napsat do diskuze takže vlastně sem, poskytnout nějaké údaje o vozidle (výkon, rychlost, rok výroby) a určitě i nějaké vyobrazení (třeba dřevoryt z 16. století :D ) a pokud to nebude moc těžký namalovat do několika dnů bude vozidlo připraveno...


Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2522
Jelikož mi nějak nefunguje nahrávání do přílohy zde na foru (teda ono funguje jen se mi nic nenahraje) nahrál jsem poslední výdobytek opět k Xlivesovi...


Jedná se o lokomotivu ČD 151 v nátěru IC. Tuším že je to lokomotiva 151.001 ale jistotu nemám...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2523
Mám připravenou už i pražcovou trať. Takže jejím přebarvováním mohu vyrábět tratě ve velkém. A mám vymyšlený i tunel pro rychlosti 65 a 110 km/h (stejný tvar, pouze jiná barva vnitřku tunelu, možná odlišná barva portálu). Nikdo se však doufám nebude zlobit, když elektrifikaci pro rychlost 65 km/h dělat nebudu. V vozovém parku totiž (alespoň pokud vím) není elektrický vlak, který by tak nízkou rychlostí jezdil. Většina elektrických vlaků ve vozovém parku potřebuje alespoň 110 km/h.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2525
Dobrá, dobrá.
Nespěchá doufám vytvoření této elektrifikace. Pokud vím, tak v výchozí sestavě chyběla a stále chybí horní elektrifikace pro rychlost 160 km/h a elektrifikace pro rychlost 400 km/h není zrovna v nejlepším stavu.

Tu první už mám udělanou a už je delší dobu šířena a používána (pokud vím - stejně jako tunel pro rychlost 160 km/h a také nová verze trati pro tuto rychlost - pražcovou verzi však zveřejním, až bude hotovo více sestav). Tu druhou mám rozpracovanou.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní


Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2527
Jak jsem zjistil, tak dost casto se zobrazi NULOVA VELIKOST "png" obrazku a dneska jsem si tak sosl i rar soubor, kde je pak napsano ""ARCHIV JE POSKOZEN""
Pokusil jsem se pripojit i hlasku (obrazek v priloze), tak to snad vyjde.  ::)

EDIT PS: Ted se obrazek zobrazil.

Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2528
A co jsi prosím stahoval? Ona řada věcí které byly na foru před "teroristickým útokem na forum" je bohužel poškozená... Jen zatím nikdo neměl čas zjistit které jsou ty poškozené a nahradit je těmi co jsou v pořádku...

EDIT.: Když už Cizurator rozpoutal Karosovou bouři rozhodl jsem se oživit i svojí starou karosu... a pustil jsem se do věci, která finančně odlehčí lidem, kteří vozí jak poštu tak lidi... Karosu LC 735 se skříní na lyže... proč odlehčí? protože nebudte muset platit provoz poštovních vozidel... jinak ona skříň na lyže není pevně spojená s vozidlem takže můžete provozovat jak klasický zájezdový autobus tak jeho verzi se skříní...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2529
Rekonstrukce sestavy pro rychlost 160 km/h dokončena (nebo ne? - uvažuji o tom, že by i mosty mohly dostat svoji zimní verzi).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2530
A co jsi prosím stahoval? Ona řada věcí které byly na foru před "teroristickým útokem na forum" je bohužel poškozená... Jen zatím nikdo neměl čas zjistit které jsou ty poškozené a nahradit je těmi co jsou v pořádku...

Chtel jsem z http://forum.simutrans.com/index.php?topic=2955.msg29167#msg29167 vehicle.MTR_1998_Stock.rar ***

Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2531
Jo jasně... To je sice nahraný nedávno ale v době kdy se nahrávaly nulový přílohy (netýkalo se to jen obrázků) Věřím že až autor zjistí, že se mu vozidlo nenahrálo určitě to napraví a nahraje ho znovu. Každopádně bych ho zkusil kontaktovat (být tebou)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2532
Vážení přátelé,
dnes jsem si malinko hrál s grafikou Sergeje. A zajímalo by mě jestli se vám Vám víc líbí současný temně rudý nátěr nebo byste raději brali červený s úzkým žlutým pruhem pod okny... Pro lepší představu se podívejte níže :D

A abych nezabil trať na 160 km/h... Můžeš nám jí předvést Václave?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2533
Sergej se mi víc líbí s pruhem.
Jinak dík za ty Solarisi už jezdí ve městech.
Když jsme u laku lokomotiv nechce se ti udělat více verzí (754, 242)? Pokud se ti opravdu chtělo co třeba nějaké reklamní lokomotivy (ČEZ, Deník EURO, KUŘE, ZOO, AŽD, Relay, Spořitelna...).
Jen pro zajímavost ta 151.001 měla před IC lakem lak ČEZ duhová energie. Což byl první reklamní lak na lokomotivě v ČR.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2535
Takhle to asi bude nejlepší:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/
Kdyby se moc chtělo tak třeba i 750, 749, 230, 263 (prototyp), 742, 141.
Ono by to bylo zpestření.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2536
tak moment! 263 máme! to je Princezna ;) o fotogalerce na Zelpage vím. Jen jsem čekal že budeš mít nějakou konkrétní představu kterou chceš... teď jsem třeba zjistil že Plecháč je ve 3 možnostech nátěru (s balkánem 4) a já mám jen nejznámější polomáčený...


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2538
Jo tak 263 už jsem upravil... jen jsem dal krémový pruh (to se přelakuje...) každopádně jsem udělal i několik další změn díky dokumentu co se podařilo sehnat Simovi... takže jsem třeba na "kulatých" lokomotivách změnil barvu střechy a upravil stínování sběračů.  a na tvoje favority se podívám...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2539
Oni to jsou všecho brejle po malé rekonstrukci. Nejlepší jsou diody, ale ty jsou v Simu na nic.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2541
Trať pro 160 km/h vyvěsím příští týden v pondělí (17.8.) - přímo sem do fora (do vývěsky hotových děl).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

 

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2542
Super... doufám že budou ceny příznivý nebo spíš srovnatelný s klasickými věcmi ze hry... jinak pokud do toho můžu kecat dal bych jak elektrifikaci tak kolejím tak tunelu počáteční rok na rok buď 1971 (to je rok od kdy v tehdejším Československu jezdila aspoň jedna lokomotiva s maximální povolenou rychlostí 160) nebo až na rok 1975 (Gorily) nebo až pak vidím možnost sady 160 km/h až na rok 1992-1993 kdy jsou ve hře všechny české lokomotivy 160 km/h (350, 124, 151, 371) ale osobně bych to spíš viděl na rok 1975 protože lokomotiva 124 (z roku 1971) byla jen jedna ;)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2543
Co se týká rychlosti 160 km/h, tam jsou srovnatelné. Pokud jde ale o jiné rychlosti, tam už jsou odlišnosti. Zatímco u pomalejších tratí jsem dražší, u těch rychlejších jsem levnější.

Včera jsem začal pracovat na tunelech pro rychlosti 65 a 110 km/h. Nevím, kdo to chtěl, ale nápad na trať zarostlou trávou byl realizován - právě na trať pro rychlost 65 km/h.

Za informaci o nástupu rychlosti 160 km/h děkuji. A co takhle další? Pro rychlost 65 km/h jsem (zatím) nastavil leden 1900. Pro rychlost 110 km/h bych to viděl tak na květen 1945.

Ve čtvrtek 20.8. sem dám co nejvíce z toho dalšího, co bude hotové, protože potom bude ode mne na dost dlouho ticho (kvůli stěhování).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2544
Některý údaje ti vysypu z hlavy:

40 km/h (310.0 Kafemlejnek 1878)
50 km/h (422.0 Malej Bejček 1902, elektrická 100 Kapesní Bobina 1956)
60 km/h (720 Hektor 1958)
70 km/h (740 Bangaldéška 1973)
80 km/h (555.0 Němka 1940, elektrická 110 Žehlička 1972)
90 km/h (770 Čmelák 1963, elektrická 180 Šestikolák 1958)
100 km/h (275.0 Nohatá 1901, elektrická 130 Hrbatá 1977)
110 km/h (387.0 Mikádo 1926, elektrická 230 Laminátka 1966)
120 km/h (498.0 Albatros 1946, elektrická 140 Bobina 1953)
140 km/h (759 Kyklop 1974, elektrická 162 Rychlý Pershing 1991)
160 km/h (elektrická 124 1971, elektická 350 1975)
200 km/h (elektrická 380 2008)
220 km/h (pedolíno zatím ve hře nemáme... Já už k němu svoje řekl, že se mi vzhledově nelíbí, a na jeho udělání musíte počkat na Simův návrat z dovolené.)

Snad jsem na žádnou lokotku nezapoměl, jak je to s vagonama upřímně řečeno nevím... Nemám páru! Počkejte na Sima! Možná se některé údaje ještě posunou... Třeba co se dostupnosti elektriky týká... Zatím nejstarší elektrickou lokomotivou co máme je 140 Bobina z roku 1953... Nestarší lokomotivou vůbec je 310 Kafemlejnek z roku 1878.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2545
Omluva... malinko jsem zapátral a první elektrická lokomotiva s rychlostí 50 km/h je už v roce 1928 lokomiotiva E 424.0 (vypadá malinko jako žehlička... taková krabice na krabici se sběračem... každopádně mě tak uhranula že se o ní pokusím... pokud jí pustím ven (Jako že určitě ano, jen jí nakreslím) budeme mít další starší lokotku...

Pokud by někoho zajímala tak tady jsou technické údaje

a to je ona!

Edit:
Pokud by někdo věděl o další historické elektrické lokomotivy před rokem 1953 kterou používaly ČSD prosím nechť o ní dá zprávu. ideální její rozměry nebo rovnou všechny dostupné technické údaje a alespoň nějaké fotografie. Děkuji.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2546
VM: Mno pokud mně paměť neklame, tak Střela jezdila již před 1945 přes 110 km/h.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2547
VM: Mno pokud mně paměť neklame, tak Střela jezdila již před 1945 přes 110 km/h.
To by odpovídalo tomu že už v roce 1926 jezdilo rychlostí 110 km/h Mikádo... Jinak samozřejmě nevím jak vyřešit koleje a elektrifikaci. Pouze hlásím co v CZ paku kdy jakou rychlostí jezdí... (z hnacích vozidel)


Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2549
Karosa pak od Cizuratora - chcem upozorniť na chybu, ktorá je v tomto packu. Súbor Karosa B731 nie je úplný, pravdepodobne má useknutý koniec pretože nezbehol poriadne Makeobj. Problém (ale iný) s MakeObj som mal aj ja. Simutrans mi ju buď nezobrazí, alebo sa na tomto paku zakusne. Zisťoval som prečo je tomu tak. Pozrel som si binárny tvar a porovonal s ostatnými Karosa súbormi. Na konci tohoto súboru niečo chýba...

 :D


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2550
Vážení přátelé,
dnes jsem si malinko hrál s grafikou Sergeje. A zajímalo by mě jestli se vám Vám víc líbí současný temně rudý nátěr nebo byste raději brali červený s úzkým žlutým pruhem pod okny... Pro lepší představu se podívejte níže :D

A abych nezabil trať na 160 km/h... Můžeš nám jí předvést Václave?

Sergej s pruhom.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2552

Díky. Sergej s pruhem je součástí včera vydané sady nových lokomotiv a grafických úprav stávajícíh lokomotiv. Přepisuje Sergeje bez pruhu ovšem protože jak se zdá se s pruhem minimálně třem lidem (včetně mě) líbí víc asi to nikomu vadit nebude.
To jsem rád. Ke stažení tamtéž.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2553
Takže tady je slíbená upravená sestava pro rychlost 160 km/h. Začátek je nastaven na leden 1975 (namísto května 1945). Změna je také v tom, že na trati přibyly pražce (změna, která byla hlášená) a také oba mosty a elektrifikace mají nový název objektu. Délka mostů je stále neomezená.


Celkový dojem:
Jo je to pěkné ale:

1) pražce by mohly trochu přesahovat kolejnice
2) nechápu svítící příčky na elektrifikaci

Jinak se mi to moc líbí...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2554
Takže ve čtvrtek by mohla být k dispozici větší část z sestavy pro rychlost 65 km/h. Už mám trať, tunel (kdyby náhodou byly někde ke stažení gimpovské soubory s texturami základních povrchů, prosil bych o odkaz - potom by ten tunel byl ještě hezčí a možná by mohl být v každém myslím že z pěti klimatických pásů - poušť, dvě barvy trávy, skály, sníh - a především by do okolí mnohem lépe zapadl) a jeden most (ještě musím upravit texturu a tvar oblouků).

---
TommPa9: Pražce kolejnice přesahují, ale v tom rozlišení to není vidět. Pokusím se to tedy upravit tak, aby to bylo trochu viditelnější. Pokud jde o svítící tyče na elektrifikaci, zhasnu.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní