Skip to main content
Topic: problem (Read 65157 times) previous topic - next topic

problem

ahojte vsetci niesom si isty   kde robim chybu ale    skusim sa vas spytat     po prve nenacita mi hra    vacsiu mapu ako 512 na 512 a   aj to  len s  malym mnozstvom  priemyslu   a     za druhe      do mapy  mi vzdy  ulozi iba   elektrarne     a ropne polia plosiny a  pumpy  a          to je   vsetko viete mi niekto poradit prosim?   ak  ano   poprosil by som  odpoved aj na  mail  jawa250.559@gmail.com  pretoze k internetu sa dostanem len v praci DAKUJEM   

Re: problem

Reply #1
...    aj to  len s  malym mnozstvom  priemyslu   a     za druhe      do mapy  mi vzdy  ulozi iba   elektrarne     a ropne polia plosiny a  pumpy  a          ... DAKUJEM   

Ja sice nehraji mapy 512x512, ale pouze polovicni..., ale to je to same. Zalezi kolik je zadana hodnota pri generovani prumyslu (+ dalsiho). U prumyslu mimo mesta se pri vetsi hodnote generuje vice elektraren a ve meste zase vice tovaren. Viz. prilozene obrazky (na SIMU-PRUMYSL-2M.jpg jsou pod sebou souvisejici "hodnoty". RoMik

Re: problem

Reply #2
Nevím proč, ale již delší dobu mi nechodí na e-mail žádná upozornění - přestože mám zasílání povoleno.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

 

Re: problem

Reply #3
Zdravim,

tak jsem zjistil, ze NOVEJSI VERZE HRY (102.1-2387) mi rozhodila nabidky pro STARSI VERZI (99.17.0), stalo se i naopak. Proti originalnimu "pak128" - ja tam mam hodne doplnku... viz prilozene obrazky.
* NABIDKA-9917.jpg * napr. pri NOVE MAPE: uroven vody, velikost mapy, zacit od roku... Jeste k 99.17 - kdyz si nactu ulozenou pozici, tak je mapa v poradku. Rozhodi to pouze pri generovani nove mapy.
* LOKO-S-9917.jpg * podnabidky Osobni a postovni vozy / Autobusy + zbytek OK
* LOKO-S-1020.jpg * tyto dve jsou prazdne, DOPRAVNI PROSTREDKY jsou presunuty do "oddilu" Lokomotivy resp Nakladni auta

Romik

Re: problem

Reply #4
No to jsem ještě neviděl! Jakou používáš verzi paku? Pak který vyšel s 99.17 nebo už nějaký 102 pak? Nebudu komentovat to kvantum různých nastahovaných doplňků (sám na tom nejsem o moc líp-navíc si je vytvářím :D) ale občas je lepší vzít si novej oficiální pak a ty svoje oblíbené doplňky si do něj prostě nakopírovat :D

Jinak napadá mě čemu se vlastně divíš. Chování nabídek totiž (aspoň myslím) neovlivňuje to jaký máš pak (grafiku) ale jakou máš verzi programu.

Re: problem

Reply #5
No to jsem ještě neviděl! Jakou používáš verzi paku? Pak který vyšel s 99.17 nebo už nějaký 102 pak? ***

Jinak napadá mě čemu se vlastně divíš. Chování nabídek totiž (aspoň myslím) neovlivňuje to jaký máš pak (grafiku) ale jakou máš verzi programu. ***

Na disku mam obe verze jak 99.17 , tak i v.102 (kazdou ve svem adresari). Jak je znamo, tak se ukladaji do C:\Documents and Settings\jmeno\Dokumenty\Simutrans mimo jinych souboru take konfigurace hry, takze nastaveni by melo byt stejne... Kdyz bych chtel hrat starsi verzi -- simutrans.exe , verze 0.99.17.0 -- tak je to rozhozene /psal jsem vcera/. Zde mam pak128 pro 99.17 + hromadu doplnku. Po stazeni nove verze -- simutrans.exe , 0.102.0.0 -- jsem do cisteho paku128 pro 102 nakopiroval pouze cast, protoze zde jsou uz k dispozici tzv. all-paky, v nichz jsou prislusne doplnky obsazene. Drive to byl samostatny .pak * Nejstarsi a nejnovejsi soubory jsou: vehicle.vsys_tatra_grain.pak z 10.7.2004 • vehicle.motorak.820.pak datovany 13.4.2009 * Takze asi za tu dobu se menil obsah, proto ve 102 mam v depu namichane OSOBNI A POSTOVNI VOZY do LOKOMOTIV respektive AUTOBUSY do NAKLADNICH AUT.
Quote
••• Jinak mimo modifikovanych paku128 (obe verze) mam i jejich ciste kopie, to pro pripad ze by nastaly nejake problemy ••• Romik
Pro ilustraci prikladam obrazek nabidky generovani nove mapy ve verzi 99.17

Re: problem

Reply #6
Ja sice nehraji mapy 512x512, ale pouze polovicni..., ale to je to same. Zalezi kolik je zadana hodnota pri generovani prumyslu (+ dalsiho). U prumyslu mimo mesta se pri vetsi hodnote generuje vice elektraren a ve meste zase vice tovaren. Viz. prilozene obrazky (na SIMU-PRUMYSL-2M.jpg jsou pod sebou souvisejici "hodnoty". RoMik
Na Simutrans strankach byl nejaky problem /asi se stalo neco s daty, pripadne ? /, sice jsou obnovene stranky, ale ne vse --napriklad zde nejsou "nase" ikony, schazi i obrazky ktere se ukladaly na Simu-stranky. Ted jsem chtel pripojit k tomuto prispevku tiplou obrazovku (ve formatu .jpg) * neni tu vsak zadna moznost jako předtim -- myslim si ze je nove predelana PODSEKCE  -  "PakSets"  a je min "Language boards"

Re: problem

Reply #7
Zbalil som vozidlá do spoločného paku (128) - vehicle.players.all.pak. Po nejakom čase som objavil po spustení ešte duplicity. Pomocou Makeobj 4.9 som teda tento pak chcel rozbaliť. Makeobj zhruba uprostred akcie opakovane "zabečí" na chybe - ERROR : could not open vehicle.CSD Blm (2. trida/sluzebni) 1/2.pak for writing (aborting). Čo s tým ?
 ???
Problematický pak - http://galileosoft.wz.cz/download/vehicle.player.all.zip


Re: problem

Reply #8
Již delší dobu nejsou dostupné stránky manual.wz.cz - jejich autor OBSAH STRÁNEK (např. forum) přemístí sem do "české" sekce, nebo jsou už nenávratně pohřbeny ?? (( http://i.wz.cz/404.html ))

Re: problem

Reply #9
Romíku veškerý informace o důvodu zániku manuálu najdeš TADY To je k vysvětlení. V současné době snad? dochází k aktualizaci návodu který pokud nebude na nástupnické stránce www.simutrans.cz určitě najdeš rozfrcaný do českých návodů nebo do herních tipů a postřehů


Re: problem

Reply #11
Zmatky budou pryč během několika hodin, zatím je to slátané tak aby nebyla přerušená funkce... asi jako když se v boxu vrhnou technici na F1 a předělají půlku auta s běžícím motorem :D

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: problem

Reply #12
Zdravim,

tak jsem zjistil, ze NOVEJSI VERZE HRY (102.1-2387) mi rozhodila nabidky pro STARSI VERZI (99.17.0), stalo se i naopak. Proti originalnimu "pak128" - ja tam mam hodne doplnku... viz prilozene obrazky.
* NABIDKA-9917.jpg * napr. pri NOVE MAPE: uroven vody, velikost mapy, zacit od roku... Jeste k 99.17 - kdyz si nactu ulozenou pozici, tak je mapa v poradku. Rozhodi to pouze pri generovani nove mapy.
* LOKO-S-9917.jpg * podnabidky Osobni a postovni vozy / Autobusy + zbytek OK
* LOKO-S-1020.jpg * tyto dve jsou prazdne, DOPRAVNI PROSTREDKY jsou presunuty do "oddilu" Lokomotivy resp Nakladni auta

Romik

Pre zmenu som toto už videl - keď som si nainštaloval addons od Káji K47... Bude tam nejaký bug.

Re: problem

Reply #13
Ano, u objektů od K47 je mnoho much - vozidla se v menu nezobrazují (resp. myslím, že se zobrazují špatně a že rozhází úplně celou nabídku) a budovy se posouvají kamsi do pr.... a na jejich místě se potom objevují blbosti.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: problem

Reply #14
Chyba ve 102.2 ??

Pokud ve "veřejných služebách" kliknu lupou na depo, hra se zhroutí.

FATAL ERROR: vector_tpk<T>""[]
index out of bounds 2 not in 0..1
PRESS ANY KEY

Re: problem

Reply #15
Tak já jsem si dneska sosl Simutrans 102.1 Experimental 7.0. (+ novější *exe* verzi 102.2.7.0) z odkazu http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1894.0 s názvem PAK128.Britain-Ex a vyzkoušel co je tam nového. Nenašel jsem tam nikde ikonku Loděnice /třeba jsem slepej/  :-[ ) a u aut nebyly žádné přívěsy... Tak jak bývá u mně zvykem, tak jsem k tomu přidal kopii addonů které jsem používal ve verzi 102.0 a ono to funguje ! Navíc se mi srovnala nabídka v menu (depa). Ale narostla velikost tohoto podadresáře na 305 MB (tj. o cca. 60 mega nahoru :exclaim: ) Takže taky k něčemu dobrý.
■ Když si uložím původní save starší verze do novější, tak to háže POCHOPITELNOU chybovou hlášku pří zpouštění uložené pozice starším exáčem.


Re: problem

Reply #17
■ Když si uložím původní save starší verze do novější, tak to háže POCHOPITELNOU chybovou hlášku pří zpouštění uložené pozice starším exáčem.

No samozřejmě ... ani Simutrans se prostě tomuto nemohl vyhnout. Ještě jsem nepotkal program, který by s tímto problém neměl.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: problem

Reply #18
je to možné aby som mal zisk cez 60%?

keď už som pri tom, to sú percentá z čoho?


Re: problem

Reply #20
aha..no mne to bolo dosť dicné, keďže obyčajne som mal tak 1-2%, výnimočne menej alebo viac a tých 60 ma prekvapilo..

Re: problem

Reply #21
Lovim to ted z rukavu, ale tusim, ze se meni zobrazeni podle toho, jesli koukas na roky nebo mesice. U let se to zobrazuje v procentech, u mesicu v desetinach, takze tech 60 by mohlo znamenat 0,6%

Re: problem

Reply #22
Nevite jestli se dá postavit tunel pod vodou? Něco jako Eurotunel pod kanálem Lamanche.

Re: problem

Reply #23
Pod vodou by to mohlo jit jedine v pripade, ze by byla k dispozici stavba tunelu klesani/stoupani... v nejakem zahranicnim paku se to pry objevilo, ja to jeste nevidel.

Re: problem

Reply #24
Nevite jestli se dá postavit tunel pod vodou? Něco jako Eurotunel pod kanálem Lamanche.
Dělá se to s pomocí slope tools a sliced underground mode. Tady je to krok za krokem s obrázkama:http://forum.simutrans.com/index.php?topic=3716.0.
Více méně se postaví tunel v normální hloubce, kde pak nástrojem k úpravě svahu můžeš měnit úrovně tunelu v podzemí. Když pak takhle dostaneš tunel pod úroveň mořského dna tak pak stavět tunel i pod vodou.

Re: problem

Reply #25
Pod vodou by to mohlo jit jedine v pripade, ze by byla k dispozici stavba tunelu klesani/stoupani... v nejakem zahranicnim paku se to pry objevilo, ja to jeste nevidel.

Před tím květnovým byl na to nějaký patch. Možná by se to dalo ještě někde najít. Vím, že jsem to chtěl vyzkoušet alespoň v té úrovni, že bych udělal slušnou síť podzemky tak, aby trať mohla lépe sledovat povrch, ale protože nemám s domácí kompilací zkušenosti, tak jsem to nechal být. I to rozvrstvení mi docela stačí - ale už jsem zjistil jednu drobnou chybičku (je ale možné, že už byla odstraněna - protože byla v čísle 2611, možná ještě dříve).

V jednom městě jsem potřeboval trať a podzemní nástupiště přesunout o úroveň výše s tím, že nová trať bude vůči staré orientována souběžně, ale ne přímo nad tou starou, nýbrž posunuta o jedno políčko vpřed - takže starou trať v základním zobrazení podzemí zcela zakrývala. Tu novou trať mi odmítal postavit.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: problem

Reply #26
Děkuju, už to mám. Akorát jsem nemohl najít v mojí hře ten sliced underground mode ,protože jsem měl verzi 101. Děkuju moc.

Re: problem

Reply #27
Výborná věc. Vyzkoušel jsem to a jsem spokojen, ovšem jen na 80%. Směrem dolů se staví jedna báseň ale nahoru mě to už nešlo. Musel jsem stavět i z druhé strany směrem dolů a v nejnižší úrovni danou cestu propojit. Dělám něco špatně nebo to tak prostě je?

Re: problem

Reply #28
sim>určite to boli roky :-)

Re: problem

Reply #29
Výborná věc. Vyzkoušel jsem to a jsem spokojen, ovšem jen na 80%. Směrem dolů se staví jedna báseň ale nahoru mě to už nešlo. Musel jsem stavět i z druhé strany směrem dolů a v nejnižší úrovni danou cestu propojit. Dělám něco špatně nebo to tak prostě je?

Tak z tohoto nejsem vůbec moudrý - má toto být popis toho, jak postavit svah v tunelu? A pokud ano: co k tomu potřebuji? Mám nightly 2948 a v plánu update na 2960.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: problem

Reply #30
Vaclav Macourek - ano přesněji, jak postavit v podzemí cestu z nebo do kopce. Nedalo mi to a zkoušel jsem stavět do kopce a jde to, jen se musí kombinovat zobrazení typu podzemní mód/sliced underground mode (nevím jak by se toto dalo přeložit, může někdo poradit?). V každém zobrazení se dá dělat něco a dohromady to dá zajímavou možnost kopírovat povrch zeme nebo různá křížení různých cest.

Re: problem

Reply #31
Nemo: dík. Co nejdříve vyzkouším - pokud jde o překlady v menu zobrazení, jdi na Překladač a stáhni si nejnovější verzi překladů základních textů. To je vše, co mohu k překladům říci.

Ovšem možná by to chtělo nějaký krátký návod na budování svažujících se tunelů. Možná jsem někde udělal chybu, když jsem chtěl spojit dva tunely na různé úrovni, nějak se mi to nepovedlo.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: problem

Reply #32
VaclavMacurek - v tomto vlákně v odpovědi #24 je odkaz, kde se popisuje jak na to. Není to česky, takže pro ty co mluví jen česky (jako já) se pokusím co nejdřív dát něco dohromady.

Re: problem

Reply #33
Nějaký konkrétní odkaz by se hodil více - odpověď 24 tohoto vlákna je poněkud zmatečná informace, protože: tohle je které vlákno?

Pokud je to v angličtině, tak mi to nevadí, ale v jiných jazycích jsem mimo.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: problem

Reply #34
VaclavMacurek - no myslím že "toto vlákno" je vlákno, ve kterém si momentálně píšem, že? Tedy jeho název je "problém". No a co se týče toho čísla odpovědi. V hlavičce každého příspěvku je i číslo daného příspěvku, tedy například "Odpověď #24" .
No a jak jsem slíbil, něco málo jsem stvořil a najde to na webu Xlivese v sekci "návody", jen co ho odsouhlasí.