Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1820 – January 21, 2010, 03:08:50 pm Já bych se řídil ČSD unifikem 77, parní loko budou černé, mot. Loko červené, a el. Loko zelené. Zbytek bude polomáčený nebo špenátový. Nákladní vozy hnědé. Nic víc není třeba řešit... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1821 – January 21, 2010, 03:37:58 pm Quote from: Sim – on January 21, 2010, 02:26:19 pm Ale i v ramci jednoho dopravce je kolikrat spousta barevnych variant - typicke jsou treba reklamni lokomotivy, takze to taky neni zcela funkcni reseni. Tak by se reklamní nátěry daly do samostatného paku. Jde mně o to, aby ti, kteří berou Simutrans jako přepravní strategiii a chtějí používat česká vozidla, měli možnost si co nejjednodušeji poskládat svůj pak cz vozidel a ostatních cz fičůrek. Quote from: Sim – on January 21, 2010, 02:26:19 pmA jeste uplne z jineho sudu... cim to je, ze mi uz nejakou dobu (par verzi zpatky) hra neomezuje delku mostu? Jedu na noční verzi 102.3.3038 s pakem 829 a tam je délka mostu omezená. Mmch, neobjevil jsem v této verzi chybu a mohu doporučit. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1822 – January 21, 2010, 04:02:49 pm Lubak91 > no ja si prave rikam, ze v ramci normalniho paku je pouzivani hracskych barev na skodu - zanikly by ruzne varianty nateru. Naopak u toho uni paku to dokaze zpestrit hru a pri multiplayeru tak velmi elegantne rozlisit vice stejnych lokomotiv. A zaroven se tim zabiji dve mouchy jednou ranou - konkretne vizualni odliseni vozidla normalni a uni sady. A kdo chce, muze klidne pouzivat i obe sady dohromady a nebude tam zadne vozidlo 2x.Eiffel - prave z toho duvodu, aby si to mohl poskladat kazdy co nejsnaze vznikla myslenka zminovane uni sady. Zpestreni v podobe hracskych barev podle me u teto skupiny hracu snad vadit nebude. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1823 – January 21, 2010, 04:18:16 pm Sim: Tak na barvičky nebudem šahat, ale budou tam jen vybrané lokomotivy, např. budou rozděleny do výkonostních kategorií (např. ty podle RVHP) a v každé kategorii budou dvě lokomotivy na určitou dobu. Jedna osobní (rychlá) a jedna nákladní (pomalá). U vagonů bych to rozdělil na podobné časové úseky, a každý ten úsek (vagon) na 3 díly. V 1. díle by byl nový vůz k dispozici ještě se svým předchůdcem, v 2. díle by předchůdce zastaral a vůz by byl k dispozici sám a konečně ve 3. díle by náš vůz dosluhoval a byl k dispozici s novým a tak pořád dokola... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1824 – January 21, 2010, 04:24:19 pm Lubak 91> co se tyka casove osy, tak presne takhle si to predstavuju... jen porad nevim, proc by tam nemohly byt hracske barvy, kdyz uz je hra umi. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1825 – January 21, 2010, 04:35:06 pm No i základní sada je v barvách, takže jedna možnost je nechat je ve výrobním nátěru nebo je hodit do hráčských barev, já se kloním spíš k té první variantě. Ať se vyjádří ti, kterých se to týká, já se přizpůsobím... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1826 – January 21, 2010, 04:40:01 pm Quote from: Sim – on January 21, 2010, 02:16:54 pmtakze dotaz je treba na Vaclava: maglev zatim nepouzivam a tim padem nevim, mas u techto vlaku ve schematu hracske barvy nebo ne?Ne. Hráčské barvy jsem na vlaky maglevu nedával (použil jsem je u úplně prvních verzí; poté jsem je zrušil). Jsou pouze na trati - a to následovně:u EMT (která je již vydána) je základní hráčskou barvou (#4) orámována horní plocha tratěu VRMT (zatím ve vývoji) je opět základní hráčskou barvou (#4) orámována horní plocha tratě, plus doplňková barva (#8) je na bocích tratě Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1827 – January 21, 2010, 04:44:19 pm VaclavMacurek > ja mel za to, ze je mas pouzity jeste v podzemnich stanicich na "cedulich" ... nebo to neni hracska?Lubak > souhlas, at se vyjadri ti, kteri s tim budou hrat :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1828 – January 21, 2010, 05:13:21 pm Quote from: Sim – on January 21, 2010, 04:44:19 pmVaclavMacurek > ja mel za to, ze je mas pouzity jeste v podzemnich stanicich na "cedulich" ... nebo to neni hracska?Tam také, ale otázka byla na maglev. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1829 – January 21, 2010, 05:17:49 pm VaclavMacurek > jestli se nepletu, na me testovaci trati v roce 2015 mam na maglevu i to metro, takze sem si to tak nejak sloucil dohromady :-) Ale samosebou sem to jednoznacne nenapsal. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1830 – January 21, 2010, 05:28:19 pm :)Já jsem za výrobní nátěr. Multiplayer nehraju, protože mě štve umělá (ne)inteligence. Možná bych byl ochotný je pustit na přepravu pošty, neboť je to disciplína ve které se mně nedaří. Ale tato možnost není. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1831 – January 21, 2010, 05:55:53 pm Lubak: Nemohl bys prosím sehnat v Parsu co nejvíc o reko 842? Prý už tam je i 842 001 + ta 842 019. Obě na reko. Jinak letos by mělo být 8 ks. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1832 – January 21, 2010, 06:05:00 pm No doufám že se na ně půjdem příští týden podívat. Ale nikdo taky neví všechno, a k těm co to jistě vědí se já asi nedostanu. Příští týden víceméně nadlouho naposledy v Parsu, od 8.2. budu snad moci zjišťovat informace v DKV Praha Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1833 – January 21, 2010, 06:12:52 pm kluci, potrebuju rychlou radu - jak udelam na 050 do dat souboru, aby pred nim mohl byt jen motor nebo ten samy vagon, vzadu to samy nebo prazdno... kdyz jsem to udelal Constraint[Prev][0]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 2/2Constraint[Prev][1]=050 (2. trida)Constraint[Next][0]=noneConstraint[Next][1]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 1/2Constraint[Next][2]=050 (2. trida)tak mi to nefunguje - nejde to spojit ... co je spatne? Napadlo me, jestli neni "none" s velkym N nebo neco takovyho Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1834 – January 21, 2010, 06:20:59 pm Tuším že [ 0 ] znamená pevné spojení, když k motoru dáš [ 1 ] a dalším vozům [ 2 ]-x bez [0] mělo by to jít. None znamená že se nedá spojit s ničím jiným. Napiš to u motoru i 050 stejně, aby šly spojovat mezi sebou. Nevím to jistě, chce to usilovně zkoušet Quote Selected Last Edit: January 21, 2010, 06:27:47 pm by Lubak91
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1835 – January 21, 2010, 06:37:01 pm Zvlastni, v tomhle poradi to funguje :-D Constraint[Prev][0]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 2/2Constraint[Prev][1]=050 (2. trida)Constraint[Next][0]=850 "Krokodyl" (motorovy vuz - 2. trida/sluzebni) 1/2Constraint[Next][1]=050 (2. trida)Constraint[Next][2]=noneDiky za rady :-)Takze vysledkem snazeni je prvni verejna zkusebni verze dvou "uni" sad vlaku: 850+050 ve hracskem sekundarnim polomacenem provedeni a 943+043+843 ve hracskem sekundarnim unifikovanem nateru. Pro navozeni pocitu barevneho schematu CSD/CD zvolte v nastaveni hracskych barev jako sekundarni (pravou) barvu cervenou.http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.850_uni.rarhttp://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.843_uni.rar Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1836 – January 21, 2010, 07:25:15 pm Quote from: Lubak91 – on January 21, 2010, 06:20:59 pmTuším že [ 0 ] znamená pevné spojení, když k motoru dáš [ 1 ] a dalším vozům [ 2 ]-x bez [0] mělo by to jít. None znamená že se nedá spojit s ničím jiným. Napiš to u motoru i 050 stejně, aby šly spojovat mezi sebou. Nevím to jistě, chce to usilovně zkoušet Číslice v Constraint[Prev][číslice]= a Constraint[Next][číslice]= jsou jen pořadové číslice. Na pořadí položek nezáleží (v depu je totiž seřadí podle sebe) ale:v skupině Prev i Next smí být jedna číslice jen jednouskupiny Prev a Next musí být pohromadě (nesmí být střídavě vozy, jenž mají být před a které mají být za) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1837 – January 21, 2010, 07:27:51 pm VaclavMacurek > ze na poradi nezalezi jsem si taky myslel, ale zjevne je v tom nejaky hacek. Neprisel jsem na to, proc prvni varianta nefungovala a druha jo, kdyz se lisi pouze tim, ze u jedne je none jako 0 a u druhe jako posledni v poradi... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1838 – January 21, 2010, 07:34:33 pm None je vždycky jedině poslední položka v obou seznamech. Důvod už si nevzpomenu přesně, ale když se ty seznamy procházejí, její nalezení něco znamená. Matně bych hádal že pro zrychlení hledání se kontroluje zvlášť a proto musí být na nějaké známé pozici... nebo tak něco.Pomůcka:Při daťáku psanítak jako tak,None je posledníjinak nevyjede vlak edit: Nejsem si jistý jestli záleží jenom na pořadí číselném nebo i na pořadí řádků, ale ono stejně nemá smysl to psát nepřehledně, tak jsem nad tím nikdy nepřemýšlel. Nevím. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1839 – January 21, 2010, 07:37:03 pm Tady někoho postihla vzácná choroba,básnické střevo zvaná,naštěstí není nutná přesná verše podoba,tak i ze mě se básník stává... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1840 – January 21, 2010, 08:41:26 pm Tady z toho jsem jelen, u tramvají jsem nějakou tajemnou formulí dosáhnul toho, že K2 je spojena na pevno a spojitelná s T3. Takže v tom bude nějaká bota... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1841 – January 22, 2010, 08:38:40 am Lubak91 > no ale tak by to melo byt, nebo ne? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1842 – January 22, 2010, 09:23:09 am No mělo, ale té práce a zkoušení než to fungovalo, a s tou [ 0 ] jsem to udělal asi tak, že další díl byl jedinný povolený, a none tam nebylo... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1843 – January 22, 2010, 03:31:32 pm Lubak91> no ja sem prave ted u toho uni krokouse dost dobre nevedel, co je vlastne spatne - kdyz jsem delal regionovu, jakykoliv puleny vuz a treba i ted nedavno patro, tak jsem s tim nikdy vaznejsi problemy nemel... a ted najednou tohle.Jinak jsem si zkousel predstavit, jak by to nucene razeni mohlo vypadat. Pokud jste uz nekdo toho uni 850 a 843 zkouseli, vite, ze je kazdy raditelny jen v ramci svoji rady motoru a pripojnaku. Rad bych ale, aby to bylo aspon castecne mozne krizit, takze me napadlo, ze by k motorovemu vozu sly pripojovat i "o radu" starsi pripojnaky - typicky 850 by mohlo tahat svoje 050 ale i 020, 853 by mohla tahat svoje 053 a taky 050. Tohle neni zas takovy problem udelat, ale to spravne kouzlo by bylo teprve, kdyby to slo pripojit starsi pripojnak i za novy pripojnak - tedy treba soupravu 850+050+020 ... ja vim ze v ramci provozu u CD je mozny temer vse spojovat se vsim, hlavne kdyz to jezdi, ale ... maji takoveto soupravy smysl i ve hre? Pokud vim, tak v realu pri tomto razeni neni funkcni mezivozovy prechod mezi 050 a 020, stejne jako nejdou prochazet 053+050 ...... takze jsem se zase vratil k zakladni myslence, jestli vubec to ma smysl kombinovat. Skoro bych se i priklanel k tomu se na to vyprdnout a nechat pripojne vozy tahnout vzdy jen svym motorem, pripadne nejakou konkretni lokomotivou (treba Btaxy 010 muze tahat 810, regina nebo 714). Ze zdejsich diskutujicich bych se tedy chtel zeptat zejmena Nema - prave od nej prisel jeden z pozadavku na "custom reduced" vydani paku 850, diky kteremu jsem oprasil myslenku UNI sady... kdyz si zkusis do hry nasadit uni 850 a 843, postacuje to omezene razeni na vlaky ve tve hre? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1844 – January 22, 2010, 04:02:46 pm Kdybych měl napsat všechny kombinace co jsem v Šumperku viděl... 810+050+851, 831+810, 363+020+831, 843+050, 754+050+050, 363+831+050, 810+814, 749+AB+xB+851+050, 810+050,... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1845 – January 22, 2010, 05:51:25 pm Lubak91 > obcas jsou v provozu k videni i zajimavejsi varianty, treba elefant na Zlince, kde nejsou draty ... a zatim nejlepsi joke mi prislo prazske metro na hlavnim v Plzni :-) ... coz je paradoxne ve hre bez problemu mozne nasimulovat klidne i pro prevazeni lidi ;-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1846 – January 22, 2010, 07:39:22 pm Predelal jsem grafiku motoraku 820 a jeho pripojnych vozu na zhasinaci a upravil jsem ceny a provozni naklady do "systemove" podoby (tedy podle dosavadni podoby excelovske tabulky pro vypocet nakladu a cen, ktera zcela urcite neni definitivni, ale porad je to "spravedlivejsi" nez dosavadni strileni od boku).http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg19713#msg19713http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.820.rarProsim o aktualizaci v inventari. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1847 – January 22, 2010, 08:07:58 pm A co teprv 122 s uhlím na vlečce bez drátů Zítra se tam jedu podívat. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1848 – January 22, 2010, 09:12:11 pm Lubak91 > a co treba tohle? Zkousels nekdy ve hre nejaky smiseny vlak s RN? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1849 – January 23, 2010, 07:27:43 am Smíšené vlaky nejsou s RN špatné. RN toho v Simu dost utáhne. Proč má 820 ruzné náklady ve verzi ČSD a ČD?Lubak, škoda že v Parsu už nebudeš. ČD včera podepsaly smlouvu se Škodovkou na dodávku 961. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1850 – January 23, 2010, 10:05:41 am Benpat: Ještě se tam občas vyskytnu A k těm Pv (přestavovací vlak) neboli smíšené, ještě před několika lety to pravidelně jezdilo, pamatuji si že jsme jednou jeli 810+Gbs nebo Gags. V jižních čechách snad každé prázdniny jezdí "loďovlak", vezmou zetku, nacpou do ní loďky a připojí to za osobák... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1851 – January 23, 2010, 11:47:08 am Kdesi jsem četl že v Brně vozila se za 560 pošta. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1852 – January 23, 2010, 05:13:20 pm benpat > co se tyka vzorce pro ceny a naklady, snazil jsem se toho v nem zohlednit pomerne dost (i kdyz tam zatim jeste neni vsecko co bych chtel) ... takze co se tam zohlednuje:- rok "vyroby" vozu (resp. uvedeni do provozu dane verze napr. pri prelakovani), cim novejsi tim levnejsi, ale nepatrne- rychlost- kapacita- u motorovych vozu vykon- delka vozu- koeficient urovne cestovani (prvni trida ma jiny nez druha, rekonstruovany vuz stoji mene nez komplet novy)Verze CSD a CD se lisi prave rokem uvedeni do provozu, takze je tam v cene drobny pokles, u nakladu je pokles o neco vyraznejsi. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1853 – January 24, 2010, 05:28:46 pm Tome mohl by jsi udělat tyto beravné 751čky? Ta modročervená občas jezdí i u nás, tak bych si chtěl vytvořit vlak podle skutečného řazení. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1854 – January 24, 2010, 06:59:21 pm Quote from: Sim – on January 23, 2010, 05:13:20 pm... takze co se tam zohlednuje:- rok uvedeni do provozu- rychlost- kapacita- u motorovych vozu vykon- delka vozu- koeficient urovne cestovani (prvni trida ma jiny nez druha, rekonstruovany vuz stoji mene nez komplet novy)Pro maglev jsem provozní náklady odvodil od čísel 11, 12 a 13, resp. jejich druhé mocniny děleno stem.1. nejsem si jist, proč by měl být stroj s rokem výroby 2000 levnější než stroj s rokem výroby 1950 - mělo by to být spíše obráceně2 a 3. - čím rychlejší/vyšší kapacita, tím dražší4. proč jen u motorových vozů?5. tak délka vozu by měla být tím posledním parametrem pro určení ceny6. použitelné jen u osobní dopravy a jen omezeně - u kombinovaných vagonů je určení poněkud složitější - nevím, tedy, jak bys' chtěl ocenit například dvoupatrový vagon o kombinaci: přízemí 2. třída, patro lůžkové (to je totiž přesně popis osobních vagonů ze soupravy Strato) Quote Selected