Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1995 – March 20, 2010, 02:46:56 pm Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodl, že přepracuji Brejlovce... Nevím jestli se mi povedl víc nebo míň, neodvažuju se to posoudit proto prosím hodnoťte... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1996 – March 21, 2010, 09:02:01 pm Když už jsem udělal Tatru 815 8x8 VVN pro budovu namalovanou Kubajsem, řekl jsem si, že je škoda jí nechat jen tak v archivu, takže jsem z ní rovnou udělal i velký náklaďák na obilí... Jenom doladím náklad a datsoubor a může jít do světa... Quote Selected
Re: České addons aneb naše lidová tvořivost Reply #1997 – March 21, 2010, 09:44:32 pm Dnešní novinka:Tatra 815 VVN 8x8 (obilí)Těžký náklaďák určený pro přepravu obilí... Pokud se vám kapacita zdá malá, na mě se nezlobte, opravdu má jenom 12t nosnost... Quote Selected
Re: České addons aneb naše lidová tvořivost Reply #1998 – March 23, 2010, 12:33:56 pm TommPa9 - Ta Tatra je docela dobrá, jen ta barva korby, nešlo by ji udělat méně "jedovatější"? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #1999 – March 30, 2010, 09:09:46 pm Po delsi dobe jsem "vyplivnul" nekolik motoraku :-) M120.2, M120.3, M120.4 a M130.2 jsou nove vydane, novinovy expres v podobe M140.1 je lehce modifikovan, takze si ho aktualizujte:http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg19155#msg19155 Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2000 – April 01, 2010, 08:16:37 pm Tak, jeste jsem doladil par detailu, pridal k vezaku 120.4 pripojne vozy a zverejnil vlastne vsecko, co u "predhurvinkovskych" malych motoraku mam hotovo ... a neni toho malo:http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg19155#msg19155 - M120.2, M120.3, M120.4, M130.2, M140.1 (nova verze), M122.0, M132.0http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg17771#msg17771 - M134.0, M130.1, M130.4, M232.1, M242.0http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg32003#msg32003 - M131.1 + pripojne vozy (nova verze) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2001 – April 02, 2010, 12:58:25 pm nevíte jestli existují nějaké vozy Union Pacific, a kde by se daly popřípadě stáhnout? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2002 – April 02, 2010, 04:24:48 pm Zkus addons.simutrans.com. A pokud to není tam, tak nevím, protože na japanese.simutrans.com to není. Tam jsem to teď prohledal. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2003 – April 03, 2010, 11:19:57 am Tome až se budeš nudit ,tak můžeš předělat 708. Více zde Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2004 – April 10, 2010, 06:57:03 am Tak jsem našel něco zajímavého ke čtení o značení vozů (chtě nechtě, při bližším přečtení zvláště závěru se zdá, že to je taky zpráva ne příliš odlišná od té aprílové uvedené níže) - na www.zelpage.cz:V novém roce radikální zvýšení komfortu ve 2. třídě (z 31.12. 2009)A také jednu aprílovinu (ovšem jak pravdivou) - rovněž na www.zelpage.cz:České dráhy už se nebudou přizpůsobovat Quote Selected Last Edit: April 10, 2010, 07:02:31 am by VaclavMacurek
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2005 – April 12, 2010, 06:29:48 am Predelal jsem na zhasinaci a na "dosovske" nazvy s prekladovym souborem nektere jiz drive vydane vozy:http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg32003#msg32003 ... D, Dd, Dsd, Cl, CDlhttp://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg25051#msg25051 ... 284.1 a pripojne vozy Calm/Bam, Rybaky, Bi / Ci, Ba / Ca, BCa, CDa, Da... ve vsech pripadech je prilozen "old" soubor pro navazani rozjete hry bez "ztraceni" vozidel. Prosim o aktualizaci depozitare u techto paku, zaroven prosim o zarazeni vozidel z prispevku http://forum.simutrans.com/index.php?topic=553.msg47133#msg47133 Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2006 – April 12, 2010, 06:53:11 pm tony.p > reaguju na prispevek ve vedlejsim vlakne (abysme to tam moc neplevelili): http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg47887#msg47887Vagony ZSSK vypadaj fakt dobre a moc se mi libi.U tech OBB to vypada, ze tam mas stejnou chybu jako ja (kterou jsem stale jeste neopravil) - cela vozu v barve bocnice. V realu jsou tmave seda http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201001/Amz-738119-91523-4-thho.jpgDal mi u toho Amz nesedi pocet mist - podle vagonwebu ma Amz v provedeni OBB bud 46 nebo 54 mist (podle typu). Stojici cestujici v prvni tride neuvazuju (to je jediny rozliseni od druhe tridy).Jinak pokud muzu poprosit, posli mi majlem zdrojova data (.dat soubor a grafiku), jeste ti ukazu, jak to udelat zhasinaci Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2007 – April 13, 2010, 12:54:20 pm Quote from: Sim – on April 12, 2010, 06:53:11 pmJinak pokud muzu poprosit, posli mi majlem zdrojova data (.dat soubor a grafiku), jeste ti ukazu, jak to udelat zhasinaci Jak udělat vozy zhasínací vím, jenom se do daťáku doplní řádek kde budou vozy prázdné a tedy nesvíticí, a řádek kde budou plné a svítící. Jinak na ta čela a počet cestujících se ještě podívám. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2008 – April 13, 2010, 03:12:26 pm vozy jsem předělal na zhasínací, upravil jsem počet cestujích a změnil jsem barvu čel. stahujte v sekci České addons aneb........ Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2009 – April 13, 2010, 03:53:28 pm super, az se dostanu dom, kuknu na to... tesim se na to :-)... jen me este napadlo, u puvodni zkusebni verze tech rakouskych vozu jeden z nich naskocil uz v roce 1980 ... z tehle upravene sady v tomhle roce zadny nenaskocil a tusim ze je tam i o jeden vagon min... k tomu "ubrani" jednoho vozu doslo na zaklade slouceni variant pro 160 a 200 km/h do jedne? Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2010 – April 13, 2010, 04:57:37 pm Sim - opravy jsem prováděl pouze u vozů na rychlost 200km/h. ty tmavě šedé na 160km/h by měly zůstat beze změny. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2011 – April 13, 2010, 06:46:41 pm tony.p > jo takhle, ted uz to chapu. Zkousel jsem si ty vagony na kolejich, vypada to fajnove a stmivani funguje, proste supr. Jen jestli muzu poprosit - predelas na stmivaci i ty vagony na rychlost 160? Tusim ze prave tahle verze vagonu Amz ma kapacitu relativne prehnanych 118 lidi, takze pokud je to mozne, vcetne tehle korekce. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2012 – April 14, 2010, 02:55:46 pm Sim > na ty vagony na 160 se ještě podívám. mám pak v plánu udělat nějaky jidelní vozy ZSSK i ÖBB Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2013 – April 14, 2010, 08:25:52 pm Do prispevku http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg45581#msg45581 jsem pridal "uni" variantu motoraku Hurvinka M131.1tony.p> fajn, uz se tesim ... ja snad brzo taky opravim cela na mych _mz vagonech. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2014 – April 15, 2010, 08:02:32 pm Do vlakna http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg17222#msg17222 jsem pridal hotovou verzi M262.0 + M262.1 / 831 ... prosim o zaneseni do depozitare :-) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2015 – April 17, 2010, 07:09:46 pm Nerad bych "zapleveloval" Oliverovo vlákno o mapě Prahy věcmi, které se týkají addonů, takže přesovám "předváděčku" Emauz tam, kam by asi měla patřit. Sem do tvorby!Co je nového: přidána kaple, naznačeny teréní rozdíly, dodán základ konventuNevíte, někdo, jak vypadají spodní patra kláštera? Quote Selected Last Edit: April 17, 2010, 11:08:43 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2016 – April 18, 2010, 08:32:52 am Která strana tě zajímá?Já si myslím, že pro budovu kláštera jsou i vhodné dnešní fotky, protože se asi moc nezměnilo...Např.: EmauzyModel se mi moc líbí... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2017 – April 18, 2010, 09:16:18 am Tak jsem je dejme tomu dodělal. Stačilo si vzít půdorys na stránkách kláštera a pak ho zkusit zasadit do svých fotek z loňského léta...Jako příští se pokusím buď o chrám Panny Marie Sněžné, nebo o výzvu: kostel s druhou nejvyšší kostelní věží v ČR-Chrám sv. Víta, Václava a Vojtěcha-Nebo že bych zkusil rovnou celý Hrad? tak tahle fotka rozhodla Quote Selected Last Edit: April 18, 2010, 09:43:18 am by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2018 – April 18, 2010, 11:00:53 am Obávám se, že dílo ještě rozhodně hotovo není. Samotný klášter možná, ale ještě je tam spousta práce. Chtě nechtě, zde needs_ground = 1 nepomůže. Obávám se, že by celá stavba byla ve vzduchu. Zde bude nutné tu spodní část, tedy zem dodělat - alespoň částečně. A možná, že bude alespoň kus země nezakrytý a tedy, že needs_ground = 1 potřeba bude. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2019 – April 18, 2010, 02:33:20 pm Ano o tom vím. Samozřemně zatím je hotová jenom stavba kláštera, teréní úpravy jsou ještě v mé hlavě... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2020 – April 18, 2010, 06:39:37 pm Z kresby kostela emauz by se asi mohl i udelat týnský chrám. Je podobná stavba... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2021 – April 18, 2010, 07:40:54 pm Týn je vyšší, a má jinak řešené věže... ale nebyl by to problém... ono obecně jsou si gotické kostely v Čechách poměrně dost podobné... ale teď vážně zkusím Pannu Marii Sněžnou, protože má zajímavě řešenou střechu (a tenhle způsob střechy neumím ) Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2022 – April 21, 2010, 09:57:55 am Začátek tvorby hřbitova. Doufám, že toto dílo se mi podaří dokončit - narozdíl od jiných, jejichž vývoj šel (doufám že jen dočasně) k ledu. Celková plocha zůstane stejná. Pouze jej o chlup zmenším, aby se nedotýkal hran obrázku. Stejně tak text přijde o chlup zmenšit, aby se nedotýkal boků té cedule, která bude začleněna do zdi. V příloze je první vývojový stupeň.Původně jsem chtěl dát jiný (mnohem delší) text. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2023 – April 24, 2010, 08:49:04 pm Dnes Vám ukážu jenom velmi hrubý nástřel největší hradní zříceniny u nás-hradu Rábí. Doufám, že je z toho poznat. Zatím mám jenom obytnou věž a část hradeb a snažím se najít nějaký "průkazný" půdorys, aby mě pak někdo neuháněl, že mám mezi tou a tou částí hradu moc velkou/malou mezeru. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2024 – April 25, 2010, 03:56:27 pm Po to, co jsem včera zjistil, že u Rábí bude kromě pravopisu (Rábí/Rabí?) potíž i v terénu a jeho modelaci, řekl jsem si, že zkusím jinou stavbu. Zatím jí mám jenom v hrubém nástřelu vnitřního opevnění a paláce bez kaple. Jedná se o vodní hrad Švihov. Quote Selected Last Edit: April 25, 2010, 04:16:43 pm by TommPa9
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2025 – April 25, 2010, 07:19:14 pm Sim: mohl bys' prosím opravit kapacitu vagonů Paov? Je sice, hezké, že mají kapacitu 52 jednotek - ale čeho? Hlásí totiž kapacita 52 nic. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2026 – April 26, 2010, 06:48:02 pm Tome, už nějakou dobumi vrtá hlavou jak je to s tvojima 753. Máš je jako ČDC, VIA, UNIDO (což jsou loko 753.7) které mají výkon 1325 kW. V reálu ale mají loko výkon 1455 kW. Quote Selected Last Edit: April 27, 2010, 02:39:37 pm by benpat
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2027 – April 26, 2010, 08:48:45 pm Není 753 jako 753.7x, původní verze, tedy 753/T478.3(750) je "naladěna" na výkon 1325kW (při vhodné konstelaci hvězd, vstřikovacích čerpadel, vstřikovacích trysek, karbonizaci motoru, ventilové vůle, stavu čističů všech tří elementů (palivo, mazivo a vzduch), kvality paliv a maziv, přístupem obsluhy, časovou vzdáleností od poslední opravy a v neposlední řadě stavu jednotlivých částí funkčního celku. Když je toto dodrženo (a elementálové jsou nám nakloněni:) dosáhne motor K12V230DR možná i těch 1325kW (ovšem možná naposledy). Kdežto v lokomotivách řady 753.7x burácí takříkajíc bezporuchový zázračný motor made in U.S.A. O něj se můžete starat jako v peřince, ale motůrek bude po pár letech zlobit (o tom se ovšem nesmí mluvit) a když z něj budeme chtít vyždímat oněch 1455kW, tak si asi řekne dost, a bude žalovat v émerice jak ho diskriminujem a co bysme po něm nechtěli. Za což se nám pánové ze země neomezených možností odmění neuznáním záruky. Nedejbože kdyby se do nich lilo něco co není vyprodukováno v émerice, to jest rouhání a podepisování ortelu smrti... Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2028 – April 27, 2010, 05:51:39 pm Jelikož se mi nedařilo vymyslet, jak pokračovat s vývojem toho hřbitova, začal jsem vyvíjet nádražní budovu. Plochou bude 1*3, bude v všech čtyřech rotacích (tzn. přední/zadní strana + oba směry), takže by se měla, pokud se mi podaří správně sestavit *.dat soubor, otáčet podle potřeby - podobně jako LauingenStation z německého pak128.V příloze je obrázek z vývoje. Toto by mělo být otočení do ulice. Ve spodní řadě budou okna v tomto stylu (jen doufám, že to půjde poznat - především v noci)zatímco v horních řadách bych rád dal jen hranatá okna, ale pokud řeknete, že je mám udělat ve stejném stylu i v horních řadách...Možná to bude chtít upravit texturu středního dílu, aby tolik nesplýval s čelem přední části. Mám sice jistý nápad, jak by to mohlo jít udělat, ale nejsem si jist, jestli se mi to povede udělat tak, jak si to představuji.Čím více slušných kritik, tím lépe. Quote Selected
Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla) Reply #2029 – April 27, 2010, 06:11:30 pm Nevím proč, ale nejhonosnější budovu ATE (ÚTD) mi to nepřipomíná. Možná bych v tom viděl např. Zahrádky u Č. Lípy. Tu texturu kamene bych si někde "půjčil" z jiné budovy, takhle to vypadá jak maskování Africakorps Quote Selected