Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1555640 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2065
Další etapa výstavby nádražní budovy:
Přidány komíny.
Budovy zesvětleny a na rohy budovy přidány ozdoby (bohužel jsou zatím nestínované).

Ještě přijde doplnit pár antén. Jen si nejsem jist kam - jestli na boční části (zřejmě poblíž komínů) nebo na středovou část, simetricky od středu střechy této části.

Kouř a jiné animace prosím nechtějte. A taky si zatím nechte zajít chuť na zimní verzi, přestože bych jí rád udělal - ale ne dřív, než budu mít bezpečně vyzkoušenou letní verzi.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2066
Sim > mohl by jsi zbalkanizovat i vozy Bmz a Ampz?

VaclavMacurek > to nádraží teď vypadá opravdu pěkně. Už se těším až bude hotový.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2067
tony > souhlas, vypadá to prima :)

VM >Ta stříška nemá žádné podpěry? A možná by se hodilo přidat tam (až to bude hotové) nějaké lavičky nebo drobnosti... prostor kolem je docela prázdný a jednolitý.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2068
VS: Přesně tak, stříška žádné podpěry nemá - tedy alespoň zatím. Dobrá, nějaké tam dám - zřejmě pod každou stranu té cedule. To by snad mohlo stačit, ne?

Před nádražní budovu (tedy na straně do ulice) přidám dvě lampy a možná jeden nebo dva stožáry. Ale pokud jde o stranu ke kolejím, zatím nevím - přeci jen lavičky jsou součástí Simových nástupišť a pokud by byly součástí i plochy pod zastřešením a postavilo se nástupiště od Sima, asi by to vypadalo divně.

-->
Lampy se bohužel nepovedly. Musím tam tedy dát něco jiného.

-->
Přiložena nejnovější verze.
Na zadní straně je (místo hodin) jen vykýřové okno a přidal jsem okna do části mezi střechou a přístřeškem.
Přední strana konečně dostala správnou barvu a také dostala nová okna.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2069
Tome můžeš prosím při upravě 471 upravit i 671 ZSSK?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2070
VaclavMacurek > to nádraží vypadá ve hře opravdu pěkně. a až se doladí detaily tak to bude super

 

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2071
Detaily jako například zmizení všech blbých pixelů a dodání nějakých antén - ale nejsem si jist s tvarem těch antén. Vzhledem k tomu, že se tento typ nádražních budov stavěl hlavně na přelomu devatenáctého a dvacátého století, měla by být velmi jednoduchá.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2072
tony.p > Ampz a Bmz prijdou na radu pozdejc, chci to udelat vsechno najednou - predelat na zhasinaci, opravit cela (zasedit) a rovnou pripravit i balkanskou verzi... a na ni mi chybi fotka cela - nevim jestli zustaly tmave sedivy, nebo jsou modry jako na ostatnich vozech...

Jinak dneska jsem pustil do sveta Bmee a jeho varianty ... a zaroven jsem opravil par grafickych chyb na Bdmtee. Oboji je ke stazeni zde http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg16277#msg16277

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2073
Siem snad ti to bude stačit.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2075
V téma Česká addons aneb naše lidová tvořivost (zde) upraven odkaz ke stažení nádražní budovy.

Takto vypadá teď, ale s jedním drobnějším rozdílem - jsou upraveny horní konce podpěr toho přístřešku.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2077
Vaclav > taky musim pochvalit, koukam na to sice jen tady na obrazku, ale moc se mi to libi. Ted jeste dovymyslet sadu budek, ktere se budou - stejne jako v realu - lepit z boku k nadrazi na stenu bez oken (a nejlepe tak, aby to vyrazne narusilo architektruru budovy :-D ) a mame to jak na modelovem kolejisti :-)

To abych snad zase nekam posunul nastupiste, od zverejneni testovaci verze jsem na to nehrabnul... a tak me napada... nemel bys nekde texturu castecne zrezlyho vlnityho plechu, ktery bych mohl pouzit na strechu? Ta moje je sice delana z realne fotky, ale moc to plech neevokuje - spis se mi vybavi plachta nad stankem se zmrzlinou :-/

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2078
Ted jeste dovymyslet sadu budek, ktere se budou - stejne jako v realu - lepit z boku k nadrazi na stenu bez oken (a nejlepe tak, aby to vyrazne narusilo architektruru budovy :-D )

??? - z tohoto jsem jelen - potřeboval bych nějakou fotku. Takhle si nedokáži představit, co máš na mysli.

Quote
nemel bys nekde texturu castecne zrezlyho vlnityho plechu, ktery bych mohl pouzit na strechu?

Částečně zrezlý vlnitý plech. Nemám, ale mohu se pokusit jí vyrobit. Mohu se pokusit vyrobit celý ten vlnitý plech pro jeden střední dílek nástupiště. A ty jej potom jenom posadíš kam potřebuješ. Tedy pokud používáš GIMP. Já sice tvořím v něčem úplně jiném (přestože jej používám k některým dodělávkám), ale vyexportuji to do PNG toho správného (24-bitového) formátu, takže to lze potom použít.

A ještě něco, co jsem si nedávno uvědomil. Ta budova by měla mít asi hromosvod. Ale kde? Jednak by asi měl i při takto velké budově mohl stačit jen jeden - a určitě by měl asi být u jednoho z komínů. Aneb k čertu s anténami. On sice telegraf také nějakou, pokud se nemýlím, potřebuje ... ale ...

-->
Myslím, že by mohla ta nádražní budova dostat i zimní verzi. Ať tak či tak, pokusím se tu zimní verzi udělat, ale jestli jí zahrnu či nikoliv, zatím nevím. Bude záležet na tom, jestli se mi alespoň trochu povede (udělat jí tak, jak si jí představuji).

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2079
Napadla mě jedna šílenost spojená s 809kama. Dala by se udělat zástávka na znamení?

Dále něco pro Sima a Toma. Nechcete vytvořit do hry vozidla RS1 pro ČD a 742.7 pro ČDC?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2080
VaclavMacurek > myslel jsem to tak, ze - v dobe jeste nedavno minule - bylo bohuzel zvykem k nadrazni budove napriklad v typickem secesnim stylu pristavet "neco" (rekneme treba dalsi kancelare) betonoveho, co proste pusobi jak pest na oko.

benpat > co se RS1 tyka, mam na ni zalusk (vicemene v podani z Nemecka na Spicak zajizdejicim) od te doby, co jsem udelal soucasnou grafiku cela Regionovy. Tohle bude prakticky stejne, lisit se budou vlastne jen bocnice a samosebou delka vozu. Mimochodem mam chut se pustit i do SA Desira... bohuzel energie zatim chybi :-/

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2081
OK, ale potřeboval bych vidět fotku nějaké takto zhnusené budovy. Asi jsem měl zatím štěstí, že jsem nic takového nepotkal. Ta moje nádražní budova se však k tomuto účelu moc nehodí (kvůli tomu bočnímu příchodu). K tomu účelu budu muset připravit nějakou (další) budovu, k které by se to lepilo trochu lépe. A pak můžu nějakou zrůdnost dodělat.

Ale spíš jsem přemýšlel o udělání nějaké moderní budovy ve stylu nádraží Praha - Holešovice či Most.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2082
Jak se dalo ocekavat, nevydrzel jsem to a na RS1 jsem se vrhnul :-) takze v tuhle chvili poustim do sveta zkusebni verzi nemecke variace motoraku Regioshuttle: DB 650

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.RS1.pak



Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2083
Sim > měl bych jednu drobnost u RS1. vypadá to že jsi dal stenou výšku jako u Regionovy. RS1 měří na výšku 3700 mm a Regionova pouze 3420 mm, měl jsem možnost vidět RS1 a Regionovu vedle sebe a RS1 je o dost vyšší. Ale jinak je ta RS1 velice pěkná.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2084
tony.p > diky za upozorneni, je to presne tak jak pises. Pouzil jsem Reginu, protahnul ji na delku a prebarvil.

Zatim to neni definitivni, uz ted jsem prisel na renonc s naraznikama (nektere verze maji automaticke sprahlo, jine narazniky, no a ja udelal v nekterych pohledech jedno a v jinych to druhe). Zrovna tak mi tam chybi cerveny pruh mezi oknem strojvedouciho a strechou ... takze az to budu predelavat, upravim rovnou i tu vysku.

I kdyz, ted me napada... ta vyska strechy, neni u RS1 merena v tech velbloudich hrbech nad dvermi? Protoze pokud jo, zbytek strechy by mohl byt o nejakych 25 cm niz a to by odpovidalo jednomu pixelu... no zkusim to jeste proverit. Faktem je, ze jsem to musel delat na nekolikrat, protoze mi ta vyska proste nevychazela.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2085
VaclavMacurek - sice pozdě ale přece. Ta tvoje nádražní budova se ti povedla, je hezká. Už ji používám, líbí se mi.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2086
Ahoj všichni

Uvažuji použít krásné lokomotivy, které jste vytvořili (CD, CSD ...), chtěl bych použít addon pro pak128 normy. Nicméně, jsem se setkal problémy se elektrické lokomotivy, protože mají technické vlastnosti, které dělají je nevyvážený ve srovnání s jinými lokomotivy pak128.

Některé příklady:
                           Náklady provozní náklady efektivní výkon (rychlost * Power) Rychlost
Pak128 E_423: 2430000 01:29 480kW 50km / h
Pak.CZ E_424: 1418400 1.06 835kW 50km / h

Pak128 JRF_EF210: 7010000 2.31 2489kW 75km / h
Pak.CZ E499.0 Coil: 3537900 1.83 3143kW 120kmh

V praxi se dvěma lokomotivami Pak.CZ jsou lepší než všechny vlastnosti těchto pak128, toto zlepšení se rovněž zdá rozlišit všechny další lokomotivy.

Rozdíl je záměrný?

Pokud tento rozdíl nebyl úmyslný, že jsem měla přezkoumat vlastnosti elektrických lokomotiv snížit rychlost (sníží asi o 1 / 3)
a zvýšení nákladů na nákup a provozní náklady.

Díky
Ahoj
Giuseppe



--------

Hello everyone

I am considering to use the beautiful locomotives that you created (CD, CSD ...), I would like to use addon for pak128 standards. However, I have encountered some difficulties with the electric locomotives because they have technical characteristics that make them unbalanced compared to other locomotives pak128.

Some examples:
                           Cost       Running Cost       Effective power (gear * Power)       Speed
Pak128 E_423:       2430000  1:29                  480kW                                        50km / h
Pak.CZ E_424:       1418400  1.06                  835kW                                        50km / h

Pak128 JRF_EF210: 7010000  2.31                  2489kW                                      75km / h
Pak.CZ E499.0 Coil: 3537900 1.83                  3143kW                                      120km / h

In practice the two locomotives Pak.CZ are better than all the characteristics of those pak128, this improvement also seems to distinguish all subsequent locomotives.

This difference is intentional?

If this difference was not intentional that I should review the characteristics of electric locomotives reducing gear (reduced by about 1 / 3)
and increasing the costs of purchasing and running cost.

Thanks
Hello
Giuseppe

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2087
Nechápu. Myslíš snad, že její tvorba trvala dlouho? Nebo že jsem jí měl udělat dříve?

Milko:
Rozdíl je úmyslný. Technická data vozidel z pak128.CZ jsou založena především na skutečném světě. A několik strojů má data sestavena pro usnadnění hry.

Japonskou lokomotivu JRF EF210 ale nelze srovnávat s českou E499, protože jsou příliš odlišné.
---
Difference is intentional. Technical data of vehicles from pak128.CZ are based on real world. And some ones have data made for making game easier.

Japanese locomotive JRF EF210 and Czech one E499 cannot be compared because they are too different.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2088
Takze jsem si zase vcera trosku hral. Premeroval jsem RS1 a porovnaval s reginou, na zaklade cehoz jsem nakonec nemecky motorak o pixel zvysil. Predelal jsem trochu cela a rovnou to udelal ve dvou provedenich, jedno s klasickymi narazniky se sroubovkou a druhe s automatickym sprahlem. Jak uz asi tusite, u klasickeho provedeni je moznost volneho razeni, u automatickeho sprahla zase nizsi naklady na provoz.

Takze pokud muzete, vyzkousejte a sdelte mi sve dojmy - rad bych tuhle nemeckou verzi pouzil jako sablonu pro planovanou ceskou :-)

Edit: jeste jsem si vzpomel na par drobnosti, u kterych bych rad vedel nazor ostatnich (tvurcu i hracu):
- kapacita soupravy nikde jsem nenasel zadne konkretni provedeni s vycislenim kapacity. Vzdy jsem se dostal pouze k informacim ve smyslu "DB byly dodany tri provedeni, pocet sedadel pevnych od -do, pocet sklopnych od - do, pocet mist k stani od - do" ... takze jsem soucasnou kapacitu v podstate strelil od boku. Pokud se mi nepovede sehnat konkretnejsi informace, nic jineho nez tipovani mi nezbyde. Napada nekoho, kde tyto informace sehnat?
-na Spicak zajizdejici zelenozluta RS1 ma pry vnitrni usporadani sedacek 2+3 (misto obvykleho 2+2) ... znamena to navyseni celkove kapacity vozu nebo naopak snizeni?
-na webu jsem krome DB650

 nasel i odvozeniny s nazvem DB651


nikde jsem ale o techto variantach nenasel vubec nic, je klidne mozne, ze se jedna jen a pouze nakonec nerealizovane plany nebo klidne vyplod fantazie autora obrazku. Nemate nekdo o techto jednotkach jakoukoliv informaci? Me se to docela libi a rikam si, ze i kdyby to byla jen fantazie, co kdyz to udelam jako vozidla rekneme s nastupem v roce 2015 - 2020? Je jasny, ze data bych si pak cucal z prstu...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2089
Na 90% je to výmysl do trafficu. Mě se spíš líbí Br 641.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2090
Tak máme tu další rekonstrukci. Reko 708. Je to u dole.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2091
Na 90% je to výmysl do trafficu. Mě se spíš líbí Br 641.


Nemohu si pomoc, ale mně se tohle moc nelíbí. Uvnitř to sice může být nádhera, ale zvenku nic moc. Desiro se mi líbí více.

A teď něco extra: před chvilkou jsem na ulozto.cz updatoval pak soubor nádražní budovy. Zde si tedy můžete stáhnout novější verzi. Už by tam neměl být ani jeden blbý pixel. Zdrojové soubory jsou na graphics.simutrans.com.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2092
Jak by řekl Švejk, ,,von je tak vošklivej, až je hezkej"...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2094
Lubak91: Desiro je řada 642 a je tomu tedy dost podobné. Možná čumák je trochu méně protáhlý, ale může to být jen můj dojem. Své také dělá barva.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2095
Desiro znám až moc dobře, 641 jsem jel jen jednou a je to oproti desiru něco jiného, žádné zbytečně velké prostory. Je to takové pohodlné a intimní :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2096
VaclavMacourek
Quote
Citace: Nemo  Květen 11, 2010, 08:24:17
sice pozdě ale přece.

Nechápu. Myslíš snad, že její tvorba trvala dlouho? Nebo že jsem jí měl udělat dříve?

Myslel jsem tím rychlost moji reakce, tedy že je lepší pochválit pozdě než nikdy  ;)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2097
Aha. Jen příště zapomeň napsat to písmo o, prosím.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2098
Tak tu mame dalsi level motoraku Regioshuttle. V tuto chvili obsahuje dve DB verze, dve verze RBG a jednu CD propagacni verzi.

http://sim.jawajizda.cz/ruzne/simutrans/vehicle.motorak.RS1.pak



Kouknete na to, pokud se bude libit, udelam z toho i planovane rady CD740 a 741, jen musim nekde zjistit, jestli maji mit automaticke sprahlo nebo sroubovku.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2099
Sime, vypadá to dobře, ale jde o 840 a 841. Obě verze budou mít šroubovku.