Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1554738 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2695
Jasně... tím pádem i Albatrosu? Ono totiž vznik mojí 464.2 je velká flákárna-našel jsem jednu fotku modelu v TT na které mi připadala jako zelený papoušek, tak jsem vzal svého papouška, malinko upravil a přelakoval na zeleno...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2696
Ano, kotlem budkou,... prostě "tím nahoře", ale je podobná 498.1. 498.0 vypadá taky trochu jinak.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2698
Nevím sice jestli by to bylo znát, ale 498.0 měly velké usměrňovací plechy, a 498.1 malé "Witte". Teď se ještě pokusím něco vytvořit, než zase pojedu na intr.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2699
Tak jsem to upravil. Původního "zeleného" papouška jsem upravil tak, aby to opravdu byla rosnička, čímž jsem zlikvidoval původní obrázek, takže k porovnání nabízím originálního Papouška a jako protipól Rosničku. Teď to snad sedí.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2700
Trošku jsem se pokusil jeden boční pohled upravit jak by podle mě asi měla vypadat. Na celou nějak nemám čas. Jestli se neurazíte:) Dal jsem jí do trochu veselejší barvy, ve které teď jezdí. A u té 464.201: Nejezdila jen s černými koly, ze škodovky vyjela s červenými.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2701
Ja se vratim k otazce RoLa a autovlaku. V soucasne forme hry by to melo zjevne dve moznosti:

1) osobni vozy - kdyz si predstavim autovlak (tedy Praha - Kosice, ktery ma na konci za osobnimi vozy vuz na auta), je mozne to napasovat jako prepravu zavazadel, tedy kategorie prepravy posty. Je to sice uz na hranici pritazenosti za vlasy (zvlast v situaci, kdy preprava aut ve hre uz v jine podobe existuje), ale na stranu druhou to logicky zapada do systemu, kdy se na prepravu "posty" pouziva vse od klasickych postovnich vozu, pres sluzebni, zavazadlove, cyklovozy, spesniny.... proste vseobecne zavazadla... a auto v takovemto vlaku v podstate zavazadlo je :-)

2) nakladni vozy - klasicka RoLa je problem, ale da se pouzit univezralnejsi model prepravy - kontejnery. Nakladak bude mit plosinovy naves pro prepravu kontejneru. Pokud bude prazdny, bude prazdny, pokud poveze naklad, bude mit kontejner. Stejnym zpusobem planujeme udelat i plosinove vagony na kontejnery, teoreticky by nebyl problem to graficky sladit tak, ze prijede auto s kontejnerem plnym piva a stejny kontejner se objevi i na vagonu... to same samosebou naopak. Jediny problem tohoto reseni vidim v (ne)zapocitavani hmotnosti kontejneru, ale to je detail.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2702
Dale se vyjadrim k sablonam - kdyz jsem tvoril podlahove plosiny pro ruzne delky, bral jsem v uvahu vozidla, ktera pripadala v uvahu do hry... vysledkem byly sablony pro delky 4 az 13 jednotek, pokryvajici delku vozu v rozmezi cca 8 az 29 metru (tyka se "kontaktni" delky, tedy pres narazniky). Nicmene nejen lubak91 narazil na drazni vozidlo, ktere je na "ctyrkovou" sablonu prilis kratke (jeho sestimetrova masina by odpovidala trojkove sablone), takze jeste budu delat minimalne podlahu "a3" ... snad jeste dnes odpoledne/vecer. S tim take souvisi vyjadreni souhlasu pro oficialni zverejneni techto sablon, o ktery jsem byl pozadan - samozrejme souhlasim, nicmene bych to napred rad dodelal o vse potrebne (lepe receno o vsechny rozmery podlahy, co uz v tuhle chvili vime, ze budou vyuzity).

Co se tyka sablon pro navestidla, tam je vlastne jen par podminek:
- musi se vejit do policka kam patri, tedy nepresahovat vyznacenou plochu... to nebude problem
- musi stat na takovem miste, aby nebranil prujezdu vlaku v danem smeru - zde doporucuju si zazadat o png koleji, i kdyz principielne lze vychazet pouze ze dvou zakladnich smeru (semafory ve vyhybce nebo krizovatce delaji akorat neplechu), staci tedy vyjit treba z obrazku nastupiste.
- rozmery navestidla by mely byt v rozumnem pomeru vuci zeleznicnim stavbam a vozidlum, takze jeden pixel znamena cca 30 cm, jeden metr znazorunuji zhruba 3 pixely.
- je vhodne si proverit, jak bude dane navestidlo (ale ono to same plati i pro osvetleni nebo sloupy trolejoveho vedeni) vypadat pri umisteni na most, do stanice nebo do tunelu.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2703
K těm autům: Já bych měl ještě jednu možnost: Udělala by se jedna "továrna", jakoby rampa pro osobní automobily jako je třeba na hlavnim v Praze. Tam by se vytvářely auta, která by se vozily do podobné "továrny" s rampou. Tyto rampy by se v režimu veřejné služby přidaly k výchozí stanici jako doplněk, a druhá do cílové destinace která by tato auta "žrala". Jestli by toho někdo zneužíval, že bez práce přišel k přepravě aut, tak to jeho volba a pro nás ostatní by to byl další krůček ke skutečnosti. Ovšem nevím co by bylo ideálnější: jestli té rampě dát například 5 pracovníků pro obsluhu, nebo k nim přičíst potencionální majitelé aut. Tedy že při produkci 20 aut bude potřeba např. 50 lidí.
A k té 464.2: Pořád se mi to nezdá ideální, teď si čtu článek o nich i s detailními nákresy. Pokusím se to v pátek naskenovat a vyvěsit na web. A nevadilo by, kdybych ji celou upravil?

Edit: K těm návěstidlům: Překreslil jsem obrázek německých mechanik, který jsem našel na německé simutrans wiki, tak jsem doufal že to bude fungovat. A těm návěstidlům v tunelu: Nezdá se mi ideální umisťovat mechanické návěstidlo do tunelu, lepší by asi bylo vytvořit sérii elektrických tunelových. Přemýšlel jsem, že bych k těmto mechanikám dal dvousvětelné elektrické na starých sloupech pro umístění na elektrifikovaných tratích (viz. trať Choceň-Hradec Králové, kde se taková to návěstidla vyskytují. Jak jsem psal již dříve, zatím se tvorbě můži věnovat jen o víkendu, ale plánuji v blízké budoucnosti (otázka týdnů) koupit novej noťas na cestování. Tím bych mohl tvořit i přes týden. Nuže, peníze jsou, vybranej typ ještě ne(hlavně už nikdy ACER u všech ďasů).
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2704
Tunel jsem zminoval spis pro pripad viditelnosti navestidla - obcas se mi stane, ze musim (z prostorovych duvodu) dat semafor primo do policka, na kterem se nachazi vjezd do tunelu. Funkci to nijak nevadi, vlaky zastavuji jak maji, ale navestidlo je tam bez blizsiho zkoumani neviditelne. Pokud tam dam omylem jine navestidlo nez chci (nebo ho spatne otocim), zatracene blbe se hleda chyba, pokud navestidlo neni videt. Obecne se snazim semafory do tunelu nedavat, ale obcas to bez nich nejde ... smysluplnost neosvetleneho navestidla v tunelu je pak vec druha.

Preprava aut - problem je, ze ta "tovarna" na produkovani aut a jina na pohlcovani aut nebude asi mozne v pozadovane podobe doplnit do hry. Zakladni kamen urazu vidim v tom, ze tovarny stavi "stat", kdezto nadrazi stavim ja. Takze pokud by se to takto povedlo realizovat, bylo by to stejne o prepinani se mezi hracskymi profily (ne ze bych to bezne nedelal, ale verim tomu, ze to nekdo hraje i bez toho) a spis by to bylo o tom "mam tam prepravu aut, protoze jsem ji tam chtel mit" nez o realne hratelnosti. Proto bych se priklanel spis k modelu, kdy lze auto povazovat za zavazadlo a zavazadlo lze povazovat za postu - minimalne proto, ze vlastne uprava hry neni potreba zadna. Nejvetsim problemem zde vidim grafiku - vagony na prepravu aut nejsou jednoduchy a bude to silena piplacka.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2705
A k té 464.2: Pořád se mi to nezdá ideální, teď si čtu článek o nich i s detailními nákresy. Pokusím se to v pátek naskenovat a vyvěsit na web. A nevadilo by, kdybych ji celou upravil?

... a já přišel o práci :D Klidně si jí uprav. Snažil jsem se o to, aby stylem seděla k ostatním párám které jsem vytvořil (znetvořil?). Jelikož jsem nenašel fotky skutečné lokomotivy (v barvě) vycházel jsem z fotky modelu, kde byla ta zelená, kterou jsem použil... tedy temná.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2706
K té 464.2: V pátek tedy naskenenuji ten článek o ní. Poněvadž se mi zdá, že má sice předek z 498.1, ale zadek z 477.0 který se k ní nehodí jelikož má kratší tendr. Sám jsem jsem chtěl zkusit nějakou páru, hlavně by byla potřeba vytvořit nějaké vozidla před rokem 1930. Nedávno jsem chtěl začít hrát v roce 1900, a hrůzo hrůzoucí, nebyla k dispozici jediná tramvaj a jako osobní vlak se dala použít jenom jakási prérijní americká souprava z dob kolonizace západu.

Edit: K autovozům: Myslím že střecha a obtížně průhledné bočnice vozu MDdlm chorvatských drah, které k nám zajíždí na R474/475 Jadran by ulehčily mnoho práce (viz: http://parostroj.net/katalog/nv/clanky/Vozy_DDm/vozy_DDm.php3) A ještě k té přepravě a produkci aut: Dala by se brát ta fabrika za normální městskou továrnu, která by se ve hře objevovala sama. Ale to by se k ní buď musela stavět vlečka, nebo u ní postavit nádraží ze kterého vyjíždějí ty slavné rychlíky a euronighty. Ale přepnout na začátku hry na minutku na veřejné služby se mi nezdá taková nepřekonatelná překážka. Sám stavím veškerou dopravní síť jako stát (SŽDC), a jako hráč provozuji dopravu (ČD, DPx). Připadá mi to taky skutečnější.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2707
co se týká CZ lokomotiv kolem roku 1900 jsou dostupné zatím jen 300 a 310 Kafemlejnky, v roce 1901 přijde 275.0 a 1902 malej bejček (jen nevím jestli jsem je neprohodil)

U mojí páry udělám několik úprav nepříklad udělám revizi štokra a němky protože to jsou moje první parní lokomotivy a od jejich vzniku jsem se něco málo přiučit takže bych je mohl dokázat nakreslit lépe... každopádně obrovskou revizi plánuji u svých tendrů (tolik práce mě čeká :D)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2708
Ale nechceme přece aby nám rychlíky tahaly 310 a 422?:-) Pokusím se naskenovat z té staré knihy nějaké nákresy rakouských a uherských lokomotiv ze začátku století v té době to byly téměř domácí lokotky. Když tak se do nějaké pustím sám. A zvlášť by byly potřeba osobní vozy, na těch především doprava stála. V roce 1903, tedy ve stejném roce kdy se u nás rozjela elektrická dráha z Tábora do Bechyně, v německu vytvořily pokusný elektrický motorový vůz, který byl poháněn 3 fázovým napětím. Ten dosáhl na tehdejší dobu neuvěřitelných 203km/h. Což je dost, při představě že aktuální rychlostní rekord se v ČR pohybuje okolo 238km/h. Představte si jak by se protáčely ručičky rychlostního bonusu:-)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2709
lubak, planu je hafo, energie na dokonceni uz min :-) modre sipy, slovenska strela, bezne osobni vozy (zejmena ctyrnapravove), to je to co mam v dohledne dobe v planu, ale rozvrtane to zatim je minimalne nebo vubec. Ve stadiu funkcnich, ale ne zcela dokoncenych vozidel mam nekolik vagonu osobni prepravy pro rychlosti 60, 80 a 100km/h. Dale mam rozvrtany motoraky pro lokalky (232.1, 242.0, hurvinek) vcetne spousty pripojnych vozu, ve kterych jsem ze postupne prakticky ztratil, takze je mi jasne, ze v tehle podobe to nema smysl zverejnovat. S ohledem na trat s rychlosti 65 (at uz v podani zakladni sady nebo od VaclavaMacurka) jsou prave tyhle lokalkove motoraky to prave, co umozni v cerstve rozehrane hre rozjet osobni prepravu podstatne drive, nez s pomoci klasickych souprav s lokomotivou - ty samosebou budou mit sve nezastupitelne misto v kapacitne narocne preprave.

No a kdyz jsme u toho, dalsi vec v tom "maglajzu" jsou barvy. Vcera jsem se o tom bavil s TommPa9, nicmene vic hlav vic vi, takze se ptam ted verejne. Jak to slo postupne? Udaje jednotlivych zdroju se dost casto rozchazi... takze mi z toho vychazi nejpravdepodobnejsi varianta nasledujici:
vezaky do 1939 polomacene zelene, pak celozelene
232,242 do 1945 polomacene zelene, pak celocervene (jiny pramen uvadi hnedocervene a teprv po valce cervena)
pripojne vozy do roku 1935 polomacene zelene, pak celozelene (do 1945?), pote cervene nebo cervenohnede

... to by melo svoji logiku, jenze... jsem se setkal treba s informaci, ze vezaky byly napred celozelene a az pote polomacene, pripadne jsem nasel obrazky 242 v celozelene variante, pricemz podle me puvodni predstavy tenhle nater vubec nemely :-(

Mno a tady prave mam dotaz zejmena na lubak91 - mas moznost nekde zjistit, jake barevne mutace se v jakem obdobi provozovaly? Nakresleno uz mam ledacos, ale kam to priradit, aby to sedelo, vazne nevim :-(


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2711
Ano, pokusím se něco vyštrachat. Dráha, Svět železnic a jiné encyklopedie a atlasy budou jistě obsahovat nějakou tu informaci. Ale motorové vozy přišly až ve dvacátých letech, před nimi bylo několik parních vozů. Sice v extrémně malém počtu, ale byly dostupné již v prvním desetiletí minulého století. Například velmi známý "Komárek" M124.0 a sentinel od Škodovky M221.0. Kdo z vás například ví, že M v označení těchto vozů znamenalo „jednomužná obsluha”?:-) Ale pátrat mohu začít až v pátek. Důvody jsem již několikrát zdůvodnil. A ještě k těm přípojným vozům: Nedávno jse chtěl zapojit za jednu malou lokomotivu (testovací provoz T200.2:-) soupravu složenou z těchto přípojáků. Jaké ovšem bylo moje překvapení, když ještě nějaký 15 vůz byl služební (BDlm, CDlm), takže než jsem se dostal k obyčejným, tak to trochu trvalo. Podle mého názoru je přípojných vozů víc než dost:-)

Edit: Ještě bych měl otázku k úzkému rozchodu. Existuje nějaká taková možnost? Taková romantická úzkokolejka, vozy M21.0 a TU47.0, podvalníky, maximální rychlost 30km/h. Nebo by se muselo něco vytvořit(myslím, koleje, mosty, atp)?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2712
Úzkokolejka je vnitřeně vedená jako sice samostatný systém, ale jinak ve všem duplikát běžného rozchodu - jenom se nedají propojit... Je to docela nový přídavek, takže přesně tak, tratě mosty tunely (ostatní se dá více méně recyklovat) a teprv potom se může řádit s vláčky.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2713
Aspoň že tak. A kde by se prosím daly sehnat nějaké součásti aby to mohlo fungovat? Sám mám plánů až nad hlavu, ovšem vytvořit něco je menší problém. Teď už si celkem rozumím s kreslením i .dat souborem, a s pomocí šablon od Sima bude o mnoho práce méně. Začal jsem toho zatím dost, ale dokončení čeká na správné pozicování. A zase mě napadla jedna myšlenka: Důlní dráhy, ovšem ty velké, u povrchových dolů. Levnější koleje pro nízké rychlosti, většinou se v dolech používají speciání koleje, které se neustále přesouvají, tam kde právě probíhá těžba (co jsem slyšel, tak přijede buldozer, koleje odsune o nějaké ty metry, a pak se to všechno zase zasype štěrkem a skrývkou. Stačilo by tedy pár elektrických, odklízecí lokomotivy, nějaké wapky, koleje a levné trakční vedení, které je většinou přivařené k pražcům, jednoduchého provedení. Sám jsem začal dělat vůz Falls, tak to snad zdárně dopadne. O tu elektriku bych se taky mohl pokusit.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Pak128 CZ.: Šablony

Reply #2714
všem, které byly přidány k graphics.simutrans.com, s povolením od Sim... ;D

[EN] all them have been added to graphics.simutrans.com with the permission of Sim.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2715
New Apee type railway carriage I believed it I share this picture with you  :)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2716
Nějak to nemohu pochopit. Nejsem v angličtině moc zběhlý, jelikož jsem němčinář. Nabízí nám spolupráci na tvorbě tohoto vozu nebo se s námi chce podělit o ten snímek?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2717
Vysvětlím:

To je náš drahý maďarský přítel známý jako pan Cé. Neustále touží po nakreslení maďarské techniky autobusy počínaje a budapešťským metrem konče. S rozluštěním jeho angličtiny by měl nejspíš problém i učitel angličtiny narozený v Londýně. Jelikož mám málo času na vlastní práci pokusil jsem se mu vysvětlit jak kreslit, psát daťáky a udělat si pak vozidla. Výsledek: Malovat neumí ale ví že na nakreslení autobusu stačí 30 minut (do teď nechápu kde vzal ten časový údaj), a protože na to stačí 30 minut musím na to mít čas-úctyhodná logika :D . Co chtěl teď básník říci je otázkou. Podle mě je mu divné jak to že my máme Apee co vypadá jinak a snaží se naznačit, že:
a) naše Apee je špatně
b) chce aby mu někdo udělal tohle Apee

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2718
Zajímavé:) Trochu  mě zarazilo že má v profilu psané ženské pohlaví, což asi nebude tedy moc pravdivé:) A když tedy přišel že na autobus stačí 30 minut, podobnou dedukcí by jsme mohli dojít k tomu, že za takovou půlhodinku by jsme si mohli naúčtovat 100 Kč či 4 eura (forinty nebrat:)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2720
Vyjít s ním je vcelku jednoduché: nevšímat si, je-li možno slušně odpovědět pro vlastní svědomí. Pokud příliš otravuje, zažádat o dělostřeleckou podporu :D Pro pořádek dodám, že jiné přátele této národnosti zde nemáme, takže překlad nelze zařídit.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2721
heeeey

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2722
Dnes jsem se konečně dostal k průzkumu tohoto tématu. Ono prohlídnout 50 stránek na mobilu je o nervy:( Ale zjistil jsem nemilou věc, tak jako mezi řidiči i zde „koluje mnoho polopravd a mýtů” především o železniční dopravě. Proto upozorňuji ty kteří chtějí něco objasnit, ať se klidně obrátí na mě. Sám mám železničářskou krev a tomuto oboru se sám věnuji. Jestli projdu zdravotními testy tak od ledna nastoupím na praxi do PJ Praha Vršovice, doposud jsem měl praxi v Pars nova Šumperk.
A koukám že náš kolega ze země uheráku a segedínu je poněkud nedočkavý:-)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2723
lubak91> je ti doufam jasny, ze sis tim na sebe upletl bic :-D dotedka sem se tu zeleznicni tematiku snazil davat dohromady ja s pomoci pratel gugla a vlastnich modelu TT ... obcas ponekud krkolomnym zpusobem (prohlizeni vagonku lupou a pokusy o precteni obtisku), jindy snazsim (cestou z prace zastavka na nadrazi a foceni), pripadne bezproblemovym (dotaz na kolegu z prace, ktery je byvaly zeleznicar). Dost svetla sem vnesl benpat, presto mi spousta veci neni dostatecne znama a jasna.

Takze domaci ukol na tento tyden... zjistit vsecko o nakladnich vagonech rady "Z" ... na to, ze se jednalo o rozsireny vagon se spoustou variant je na webu informaci minimum :-( Parostroj jej v katalogu nema, ja jej mam v TT v tomto provedeni, na parostroji je v clancich zrejme starsi varianta. Dalsi zminky jsem nasel na webu mojett ... porad se ale nejedna o nic konkretniho, co by mi pomohlo upresnit zejmena:
- casove obdobi, ve kterem se tyhle vozy pouzivaly k primarnimu ucelu (tedy ne jako soucast nehodovych vlaku :-))
- rychlost, jakou mely povolenou
- jake varianty se vyskytovaly (ja do hry zatim delal tu, co mam jako model, tedy bez sikmych vyztuh)

... par informaci se da najit i na vlaky.net... ale taky mi to pomohlo jen castecne, spis se da rict, ze se to jeste vice zamotalo - do te doby jsem netusil, kolik se da najit modifikaci:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003125-Nahlednuti-do-jaromerskeho-muzea-dreziny-vozy-a-to-ostatni.asp
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=302
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?id=1607


... tak a ted z jineho soudku... pomalu ale jiste se muzete tesit na dva historiky z moji a TommPa9 dilny, predpokladam ze do konce tydne se tu objevi neco z pocatku zeleznicni osobni prepravy ...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2724
Ano, naskenuji detaily o něm, takže bude bokorys a vagon rozepsaný do posledního úhelníku:) Ale k tomu časovému spektru... Dovolím si říci že 1870-1970, ale to by musel být nejdříve např. 1870-1918 KKStB, 1918-1965 ČSD Z, a na konec 1965-1975 ČSD Gs nebo tak nějak:) Ovšem pokusím se zjistit fakta. Ale snad by se nezacházelo do takových detailů jako vůz 1939-1945 BMB-ČMD a SŽ:)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2725
lubak91> ono to samosebou ve hre nemusi byt zcela presne, spis jde o to aspon ramcove se drzet reality, v tomto pripade historie. Pocitam s pouzitim "zetky" jak na prepravu kusovych zasilek/paletovaneho zbozi, tak i na lehke zbozi (obiloviny), pripadne i jine varianty, pokud se ukaze, ze se to k danemu ucelu pouzivalo. Pro odliseni jednotlivych verzi ve hre (generaci vozu) jsem predpokladal rozmerove rozliseni (rozmery postupne rostly), pro rozliseni prepravovane komodity jsem pocital s rozdilnou barvou vozu (tusim ze se vyskytovaly zejmena sede, hnedocervene a zelene vozy)... no a nez neco vytvorit a pak zjistit, ze to je blbe, to radsi si chci napred zjistit vse potrebne (v ramci moznosti) a vyhnout se slepym ulickam. Tak jako tak diky za pomoc :-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2726
No ohledně těch barev, zetky patřící ČSD byly myslím vždy v té červenohědé, zelené byly vozy pro specifické účely, především pro potřeby dep, nehodových a stavebních vlaků tzv. "Bauzug". Nebo jestli vycházíte z TT tak v této barvě byl myslím vůz MÁV a možná ČSD, nevím sice co brali za předlohu, ale myslím že to nemohl být vůz v normálním provozu. Ale existovaly vozy které byly uzpůsobeny pro anglický profil, a pro přepravu na trajektech. Tyto vozy měly na dveřích nakreslenou velkou kotvu. A vozy Ztr byly dokonce i v modré barvě, nebo měly na dveřích šikmý žlutý pruh, ten značil přepravu nebezpečných nákladů. V pátek se pokusím naskenovat informace o těchto vozech.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: České addons aneb naše lidová tvořivost

Reply #2727
Škoda že nikdy nedáte obrázky :(

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2728
>>TommPa9

soupis hotových věcí = Velmi záslužné.

Mám (různě postahovaných) pár věcí, které v seznamu chybí. Píšeš že seznam není hotový. Pár dni tedy ještě počkám

Je korektní zařadit do cs paku věci převzaté od jinud? Např. v oficiálním paku je tramvaj T3 od Haru (ale i další cs věci). Dokonce i japan paku je pár věcí, které by se v české krajině vyjímaly docela česky (snad po drobném přemalování)

Po (nebo už během) dokompletování seznamu bych chtěl rozpoutat "zuřivou" diskusi o názvosloví - především objektů, paků a archivů (rar, zip)

Vytvořím (cca během týdne) nějaký návrh. Aby bylo o čem diskutovat.

Je vhodné proto otevřít nové téma? nebo to zvládneme tady?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2729
Takhle.:
V seznamu jsou věci, které máme více méně jisté. To znamená věci dělané primárně pro CZ Pak. Dále mě zaujaly silnice o Nema bohužel k jejich zařazení do CZ paku nemám zatím povolení...

Co se týče Haruovy T3 tam je několik grafických nepřesností vynucených zejména jejím stlačením na 8 jednotek délky. Zákulisní informace, kterou bych neměl prozrazovat je, že se chystá sada tramvají ale zatím je to ve fázi vymýšlení :D a hlavně: Tramvaje čekají na dokončení železniční sady.

Dalším pakům se nebráním. Inspirace se hodí vždy. Další zákulisní info: připravuju české silniční zastávky...