Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1554745 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2731
Tome všim jsem si že máš u 130 ČD špatně, ony mají polopantografy. Dřív jsem 130 nepoužíval tak až teď.
K tramvajím, planuješ i ostravská Varia?


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2733
Tak s ČD Uacs si asi opravdu neporadím, ale mohu nabídnout ČSD Raj ;) ČD ani ČD Cargo v dnešní době nedisponují vozy Uacs, těmi jsou vybaveny cementárny, vápenky a například i ČKD Kutná Hora. Nejznámější jsou: Českomoravský cement, Holcim, KVK, Kotouč Štramberk, Cement hranice, atd...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2734
No pokud by ses vrhl do jeho kreslení rozhodně by mi spadl velký šutr ze srdce :D já se toho vagonu děsím jako čert kříže.

Jinak tady je pracovní náhled na plánovanou silniční zastávku.

Plán je takový:
a) jednoduchá zastávka s mikulášskou holí (viz obrázek)
b) jednoduchá zastávka s mikulášskou holí+plechová čekárna, pošta (ta bude na jednodílné verzi stanice a pak na krajních tak, aby na každém kraji byla jen ve směru odvráceném od hole)
c) zastávka se stojanem odpadkovým košem a zděnou čekárnou+pošta (bližší popis viz b))
d) zastávka se střechou dvousměrná, pravá jednosměrná, levá jednosměrná (jednosměrné pro stavbu "nádraží" pro lepší vzhled bude asi nutné kombinovat tuto zastávku se značkou jednosměrky.)
e) moderní zastávka? (zatím bez bližšího určení

Dále bych chtěl v rámci těchto stanic udělat vzhled MHD a ČSAD. MHD bude mít menší kapacitu než ČSAD a jiné stojany. Samozřejmě bude možné obě varianty prohodit nebo nakombinovat...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2735
Mě zatím ještě dělá problém T200.2 a pracuji na přepracování té 464.2. Mám svojich plánů až nad hlavu. Ale další nápadek pro Sima: Vůz pro přepravu volně ložených práškových hmot Zzv. Odkaz na parostroj: http://www.parostroj.net/katalog/nv/clanky/preprava_cementu/preprava_cementu.php3 A v příloze obrázek z publikace "řady nákladních vozů ČSD", lehce se upraví tradiční zetka, dá se jí to zařízení místo dveří a na střechu dva dekle. Odkaz na bokorysy a hlavní technické údaje tří typů zetek pro Sima: http://uloz.to/2471250/zetky.rar
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2736
Mohl bych se pokusit o tu rajku, ale nevím kdy se na ní dostane. Zatím se opravdu trápím s tou 464.2 kterou se snažím udělat co nejrealističtější (strašné slovo). Boční a čelní pohledy mám téměř hotové, ale pak na řadu přijdou šikmé. Ty buď budou nejtěžší nebo nejjednodušší, podle toho jestli půjde jít do detailů nebo ne. Plánuji opravdu mnoho vozidel, ale není čas:(

Edit: Malý pokus o rajku... je to prototyp vzniklý za poměrně krátkou dobu. Boční pohled pro představu, ale zdá se mi to nějaký malý?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2737
lubak91> Ten Zzv byl v planu jako modifikace zetky, akorat sem nevedel jeho oznaceni :-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2738
Nebo při menších úpravách by se dala použít jako vůz na chemikálie, dřív se v nich vozil chlor. Jestli se někdo věnuje těm historickým vozům, mohu dodat podklady. A ohledně té 464.2, za víkend jsem stihnul nějakých 55%, teď se trápím s ISO pohledy.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2739
Co říkáte tomuhle: http://www.novinky.cz/ekonomika/178840-avia-predstavila-nakladni-elektromobil-smith.html? Elektromobil na poštu o kapacitě skříňové avie by se mohl hodit ne? Zvlášť když už je v barvách DHL:D A na nákladech by se mohlo hodně ušetřit.

EDIT: TommPa9: Jak je to prosím s autorskými právy ohledně té šablony na kamion? Jelikož mám raději MANy než meďáky, přepracoval jsem ho na kamion MAN TGX s kontejnerovým návěsem loženým kontejnerem 40' DHL, plánuji použít na rozvoz pošty, proto se kontejner nebude sundavat. Zatím nevím jak s .dat souborem proto počkám na další víkend, ke všemu právě odjíždím na intr.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2740
Sime, když směřuješ svou tvorbu více do minulosti budeš dělat motoráky 830/831?
Další věc budeš upravovat vozy BDbmsee po vzoru BDs?
A do třetice, zítra začíná v Brně veletrh a bude na něm představen vůz ARmpee. Budeš ho teda dělat?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2741
Paneláky už jsou nakreslený,stačí drobně upravit,zítra to bude.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2742
Pro "kresliče" všeho druhu:

Nevím, jestli znáte papírové modely šířené na CD/DVD Opavským klubem žel. Pokud by to pomoho při kreslení nových vozidel a staveb ...

http://loko.goo.cz/menu-modely.htm

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2743
Sime, když směřuješ svou tvorbu více do minulosti budeš dělat motoráky 830/831?
Další věc budeš upravovat vozy BDbmsee po vzoru BDs?
A do třetice, zítra začíná v Brně veletrh a bude na něm představen vůz ARmpee. Budeš ho teda dělat?

Cau, vezmu to trosku oklikou ... kdyz sem zacinal delat "bagonky", jako prvni me zaujala RN a tou jsem zacal ... pak prisly Hydry, Krokodyli a vubec vsechny CSD/CD motoraky po 831 ... no a ve chvili, kdy mela prijit na radu prave tahle hranata podoba motoraku, zacalo byt akutnejsi neco jineho - ted uz nevim presne co, zda to byly Rybaky nebo jineho. Kazdopadne rada 830/831 zatim zustala nedodelana (rozvrtana je, boky mam, zustal sem viset na celech) ... a pak uz nebyla tak nejak energie a vule se k tomu vracet ... takze staci rict "chybi mi ve hre, dodelas ji" a hned se bude delat lip :-)

Co se polohytlaku tyka, nevim presne, o cem je rec - pokud se nepletu, dlouhou verzi jsem delal zelenou se zlutym pruhem a CD polomacenou zelenou verzi. Kratky byl zeleny, polomaceny zeleny a nedavno dodelany modrosedy k patrum. Takze me napadaji tri moznosti - bud ze i dlouhy polohytlak ma mit sedomodrou variantu nateru, nebo ze jsem nepustil do sveta posledni aktualni verze... pripadne ze mi chybi jina varianta.

ARmpee delat chci, ovsem urcite si chci pockat na skutecne provedeni - jak uz jsem zminoval driv, jsou nesrovnalosti mezi Balkanem prezentovanym na papire a v realu - treba v barvach dveri a tak dale. Takze bych s tim jeste chvilku pockal a vzal to dohromady s barovyma vozama, ktery ti stejne dluzim a slibuju :-)

Mě zatím ještě dělá problém T200.2 a pracuji na přepracování té 464.2. Mám svojich plánů až nad hlavu. Ale další nápadek pro Sima: Vůz pro přepravu volně ložených práškových hmot Zzv. Odkaz na parostroj: http://www.parostroj.net/katalog/nv/clanky/preprava_cementu/preprava_cementu.php3 A v příloze obrázek z publikace "řady nákladních vozů ČSD", lehce se upraví tradiční zetka, dá se jí to zařízení místo dveří a na střechu dva dekle. Odkaz na bokorysy a hlavní technické údaje tří typů zetek pro Sima: http://uloz.to/2471250/zetky.rar

Koukal jsem na ty vykresy, super, diky, takhle podrobne jsem to necekal :-) Nicmene par otazek zustava a nove vyvstavaji:
- co znamena cislo skupiny? V pripade vykresu Z je to 4, 6 a 7
- jaka je dovolena rychlost vozu, lepe receno, pokud se lisi tak jednotlivych variant
- jak je to s rokama provozu - zejmena v odliseni jednotlivych variant (rozmery, rychlost) a take z hlediska oznaceni ... jako zaklad bych bral tvuj predchozi prispevek na tohle tema http://forum.simutrans.com/index.php?topic=553.msg31934#msg31934 ... nicmene jestli nemas nejake upresneni
- od 1953 do kdy s jakyma parametrama by bylo vhodne zaradit do hry ten vuz Zzv? Lozna hmotnost je 17 tun, to jsem z clanku vycet, ale tim to hasne :-( Rychlosta a pohotovostni hmotnost netusim.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2744
TommPa9 - budu jen rád když zahrneš do CS paku i moje silnice, ale musím je ještě trochu vylepšit. Momentálně bádám spolu s Otou nad tím jak udělat samostatně veřejné osvětlení bez toho aby automaticky elektrifikovali danou cestu (way-objekt) a aby se dali postavit i tam kde jsou troleje. Někde jsem našel pak soubor s lampama a ten tak funguje, ale nemám daťák a potřebné parametry neznám. Tvůrce tohoto paku je asi "shunter" (dle hlavičky pak souboru). Zkusil by někdo ho najít a zkontaktovat? Já anglicky neumím.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2745
Sim:  No s těmi rychlostmi je problém, nikde jsem nenašel u konkrétního nákladního vozu uvedenou rychlost. Samozřejmě nákladní vlaky v té době zřídkakdy dosahovaly rychlosti 80km/h. A je taky rozdíl mezi obržděným a neobržděným vozem. Totéž platí i o roku uvedení popř. výrobě. Pro mě je jednodušší zjistit jestli má peřejky z dubového nebo bukového dřeva, nebo jakou tloušťku mají úhelníky pro spojení skříně:( O víkendu se pokusím vydat T200.2, 464.2 a Mana TGX DHL s návěsem. Kromě 464.2 která se pohybuje v cca 55% rozpracovanosti obrázku, je ostatní hotové a čeká jen na dat soubor a zapakování.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2746
lubak91> tak ono to neni potreba mit zcela presne. Spis mi jde o to, abych tam nepsal uplny voloviny. Kdyz to vezmu realne, tak prvni zetky (takovy ty nejmensi, jako je treba zmineno zde v clanku) bych udelal podle tabulky v odkazovanem clanku (tedy 50km/h), to co jsi posilal ty (skupina 4, 6 a 7) bych dal rekneme na 60 km/h. V dobe vyrazovani zetek z provozu a nahrazovani Ztr mohlo dojit k prestavbam na Zzv, takze bych parametry prevzal z tech novejsich zetek. Vyrazeni z provozu zas tal dulezity udaj neni, diky moznosti "zobrazit zastarale" je mozne koupit i to, co uz v nabidce vlastne neni.

Na cem konkretne visi problem s .dat souborama? Muzu nejak pomoct?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2747
Shuntera už nikdo nesežene.

My projects... Tools for messing with Simutrans graphics. Graphic archive - templates and some other stuff for painters. Development logs for most recent information on what is going on. And of course pak128!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2748
No u dat jsou problémy u toho mana, poněvadž jsem ještě kamion nedělal, ani nestihl, protože jsem ho dodělal půl hodiny před odjezdem. U T200.2 je pořád malý problém s pozicováním, jelikož mi nějak nesedí k větším vozům. A nakonec 464.2, která je ve stádiu rozpracování. Potom ještě pracuji na Fallsce a Uacs/Raj, ale u těch jsou zatím hotovy pouze boční pohledy. Plánů mám opravdu nad hlavu, ale času málo. Např. u toho Mana jsem ztrávil cca 8 hodin čisté práce.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2749
Sime prosím můžeš udělat motoráky 830/831? Chybí mi mezičlánek mezi 820 a 850/851.
Co se týče to BDbmsee, tak mi jde o to lámání. Je pořád na dvě půlky a mi to v depu vadí.  ;D
A na závěr k ARmpee. Jak už jsem psal tento týden bude vše o těch bistrech, protože je na MSV v Brně.
Předběžné údaje 160 Km/h, 22 míst, lak najbrt
A první foto po výjezdu ze závodu

P.S. kam až se dostane počet stránek v této diskuzi než bude vydán CZ-SK PAK

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2750
Nemůžu si pomoct, ale pořád mi ten Najbrt připadá jako vykrádačka. Lak na tom ARmpee je identický s vozy Berlin-Warschawa Express, lůžkové vozy jsou identické s bývalými Intercity německých drah (jaká podobnost se soupravami EN Talgo?). Bds je identické s patráky Bmto a elektrickými jednotkami 451-460, 560. Nebo to je záměr? A nakonec lokomotivy a vozy 1 a 2 třídy které jsou podezřele podobné barevnému řešení jako u vozů a lokomotiv Arriva(podívejte se na jejich herkulese, změňte odstíny a žlutý pruh nahraďte tmavě modrým). Nebo vám to tak nepřijde?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2751
benpat > ok, 830/831 zaradim do programu priorit podstatne vyse, nez je nyni :-) Hytlak si zkus sosnout znovu, je mozne, ze jsem na web umistil novou verzi a nedal vedet ... vecer to proverim. No a k te hospode - zatim to vypada na stejny problem - na obrazcich ma dvere tmave, na fotce svetle ... i kdyz koukam, ze na kazde strane to je vlastne jinak ... no to bude neco. Muzes nekde vystrachat vic fotek? Ja (krome te fotky cos sem dal) vim jen o tomhle clanku ... jinak tech 22 mist je k sezeni, mista v barovem oddile budem muset nejak zohlednit ... a to zatim nevim jak. Ale to se poresi:-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2752
lubak> zamer je to u Bdsee - tam to neni balkan, ale prizpusobeni laku tak, aby pasoval do obvykle soupravy. Coz se mi libi jednoznacne vic nez Balkan, na druhou stranu ... ty pruhy nebyly podle me zvoleny zrovna optimalne , takze v souprave nenavazujou (viz foto). Pokud by pouzili rozmisteni pruhu jako na vlozenych vozech 060/063 (viz foto), pasovalo by to podle me lepe.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2753
Zde více fotek: http://www.k-report.net/discus/messages/28/173336.html?1252672125
Na uvedeném odkaze se dozvíš, že ty dveře jsou záměr (Bíle by neměli být určeny pro nástup cestujících)
K najbrtu, v CZ loko je už 754(750) co dostane najbrta a poslední tři kusy 954.2 (80-29) budou taky modré. (od 223 výše). Také 854 030 dostane brzo najbrta.
Jinak nové číslování vozů se v Simu závádět nebude, že?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2754
No když jsem viděl poprvé to BDsee tak jsem čuměl jak péro, jelikož se mi to zdálo celkem ujeté. Totéž platí i o 163.257 a 242.xxx které mi daly tu samou pomyslnou ránu. Když jsem se poprvé dozvěděl o unifikaci tímto nátěrem, málem jsem spadnul pod stůl. A u toho BDsee: dostalo asi maximálněkromě CZE nové potahy a podlahové krytiny že? Nedávno jsem po slovensku cestoval v Bee a celkem mě překvapilo. Nové sedačky a vakuhajzlíky. Zajímavé kam se dá v modernizaci "ypsilonek" zajít. Ovšem dojmy mi poněkud zkazilo to, že vozy byly v interiéru poněkud špinavé, sedačky byly v rámci unifikace zbytečně úzké a když jsem chtěl jít na záchod tak u prvních nebyla klička na uzamčení, druhé nešly otevřít a třetí zavřít. Na čtvrtý se mi jít nechtělo tak jsem je pro jistotu bloknul nohou, což nebylo moc pohodlné, jelikož po zrušení umyvárny se mísa posune poněkud dál od dveří. Ale je zajímavé že tyto vozy byly řazeny na R Horehronec, který jezdí po trati kde se pohybují jen osobní vlaky a on jako jedinný rychlík. Na vlaku R Panasonic který obsluhuje nejdůležitější tepnu slovenska(aspoň doufám) Bratislava-Košice jezdí stará béčka.

Edit: Ohledně těch 954.2. Do PARSu se dostanu bohužel až koncem listopadu, tak to už by asi měly začít frkat.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2755
benpat> super, na fotkach je z obou stran, takze to nebude problem. Bile dvere chapu, nicmene bude luxusni, jak se "bezmistenkaci druhe tridy" budou promenadovat skrz prvni tridu, aby mohli do hospody :-D

Ty brejle a ridici vuz, jakmile budou nejaky fotky, muzem se na to vrhnout. Jen ty motoraky si nejak nedovedu predstavit - v soucasnosti jezdi cervene, k tomu "historicke" polomacene a ted tomu nasadi korunu balkanskej ridici vuz... to bude krasnej cirkus na kolejich, trivozova souprava 954+054+854... kazdej v jiny barve :-D

Co myslis tim cislovanim vozu? Dokud jsem delal "soucasne" vozy, drzel jsem se bezneho oznaceni (takze A, A150 atd.) ... tusim ze od letoska plati povinnost oznacovat vsechny rady nejen pismenkem, ale i doplnkovym cislem rady, takze vse s pocatkem pouzitelnosti 09 a vys znacim takto - prvni vlastovkou je zeleny Btax provozovany s Esmeraldou a Kasandrou. Dale jsem v obdobi kolem valky znacil vagony nejakou doplnujici poznamkou - je jich hodne podobnych, takze treba vlozene hurvinkovske vagony maji oznaceni rozvoru, rybaky maji cislo generace a tak dale. No a u tech jeste starsich (za prvni republiky) jsem tomu daval cisla konkretnich vozu, protoze jsem nenasel lepsi zpusob, jak to rozlisit.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2756
lubak> ono by v podstate stacilo, aby obycejny becka byly cisty a udrzovany. Pokud tomu nebude rachtat a vrzat podvozek, kolem zachodu nebudu muset jit se zacpanym nosem a nebudu se bat dat na zem nebo na polici batoh, co si pak chci dat zase na zada, klidne at to zustane zelene zvenku a kozenkove uvnitr. Budu rozhodne spokojenejsi, nez kdyz to bude zvenku balkan barvami a uvnitr balkan pocitem :-D

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2757
No ohledně té čistoty, české vozy ani nádraží se mi tak špinavé nezdají, ale na slovensku  se mi zdá všechno takové zašlé... (omlouvám se bratia slováci:) a i ty města se mi zdají takové divné, jenom paneláky nebo jednoduché domky. Prostě se mi na tom něco nezdá.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2758
lubak91> za vychodni hranici jsem se vlakem zatim nepodival, ale takovej zajimavej paradox mi prijde, ze nejcistsi wc jsem zatim zazil v 440 excelsioru, ktery jede z Kosic do Prahy (v mem pripade pokracuje primym vozem do Plzne)... a to je obycejny letity Bc ... cely je to podle me o tom, ze zde co dve hodiny uklizi steward :-)


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2760
benpat> co ma zacatek provozu po zavedeni tohoto, bude tak oznaceno (takze zrejme vsechny balkany), co bylo pred tim zustava

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2761
Ty interiéry se mi zdají zbytečně světlé. A potah sedadel v takové béžové barvě taky nebude ideální. Sám mám raději tmavší interiéry, nedám dopustit na rakouské EC vozy, jejich pohodlné sedačky (ze kterých se dá jednodušše udělat letiště přes celé kupé, a posuvné "podhlavníky":)+ 2 zásuvky na 230V. To je ideální kombinace. Například když jsem cestoval EN 477 Metropol z Dresden Neustadt do Nových Zámků tak jsem šel do něj, i za cenu přestupu v Břeclavi. Takže když si vybíráte jestli jít do Bmz první nebo druhé série, já vždy zvolím první, poněvadž sedačky od Borcadu jsou spíš za trest.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2762
Druhé třídy mají modrý potah.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2763
Tak jsem si pohral se zetkou... zatim ve zvetsene variante... provedeni me nejvic zname, tedy bez brzdarske budky a s bocnicemi bez sikmych vyztuh ... skupina6

... delka pres narazniky 9,3 metru bude postaven na plosine a4, hmotnost 10 tun, rychlost 60km/h, dostupny od 1923 do 1967, nalozitelnost zrejme 21 palet (pokud bychom to brali pres hmotnost 1 paleta=1 tuna, tak 17)

Starsi provedeni bez brzdarske budky bude vychazet z tohoto vozu ... delka 7 metru (bude na plosine a3), hmotnost 7 tun, rychlost 50 km/h, dostupnost 1901 az 1946, nalozitelnost 17 palet (13 tun)

Pokud se mi povedou tyhle kousky, pustim se snad i do variant s brzdarskou budkou.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #2764
Ano druhá třída má modré potahy, jen já se do toho trochu zamotal a psal o Bmzkách. A pozor na u těch zetek na ložnou hmotnost. Např. jak jsem psal již dříve, sklo má hmotnost 1300kg na paletu, což je skoro o třetinu více. Já jsem z toho například vycházel u Habbillnsů.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!