Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)
Reply #4124 –
No nevím, mě se to spíš líbí větší, než nějací neznatelní červíci...
K railjetu, zhruba v roce 2014, tedy až budou koridory zlikvidovány (naše vláda zastaví výstavbu, a poté zjistí že byly koridory postaveny v korupčním řízení, takže na nich zastaví provoz a údržbu. Nechá je rozkrást a poté odstranit několika osvědčenými firmami, např. ODS, značka kvality. Viz SPS.) Poté dráhy získají v opci od ÖBB jednu serii. Ta ovšem nebude k ničemu využitelná, tak bude několik let odstavená v Praze na Masarykově nádraží, které tou dobou už nebude nádražím, ale kancelářským a obchodním komplexem. Tam tyto soupravy budou odstaveny jako vládní vozy, do kterých ovšem žádný poslanec natož ministr nikdy nevlezl. Po snížení účetní ceny budou za polovinu prodány do maďarska...