Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1554777 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4095
Slováci mají plán že 810 a 011 zmizí, to ano, ale i tak některé jsou v blonski nátěru. Je to asi jako Bmee a Xee v najbrtu.

Tady je třeba něco o jedné z překopaných 810.

Při vyvazovací opravě v DPOV a.s. byly na motorovém voze 810 493-7 provedeny následující
změny schváleného stavu:
1. Dosazení nového přeplňovaného spalovacího motoru TEDOM TD 152 AH TX 01 s výkonem
nastaveným na 152 kW, ale s větším krouticím momentem cca o 200 Nm :
- změna způsobu zavěšení spalovacího motoru na motorovém voze
- dosazení výkonnostního regulátoru BOSCH
- otáčková páka plní nyní funkci ovládání otáček (výkonu) motoru, bez funkce stopování
- byla zrušena aretace palivové páky (zarážka pro stopování)
- stopování spalovacího motoru je řešeno tlačítkem na stanovišti, přes které je napájen
stopovací elektromagnet a ten ovládá stopovací páčku vstřikovacího čerpadla BOSCH
- axiální pístové hydročerpadlo chladícího okruhu je nahrazeno zubovým hydrogenerátorem
UD12.5 AL
- upraveno je připojení spalovacího motoru k vodnímu okruhu motorového vozu včetně
dosazení nové skříně termoregulátorů
- úprava obvodu startu spalovacího motoru z důvodu nutnosti napájení elektromagnetu
startovací dávky paliva
- drobné úpravy palivového okruhu, výfukového a sacího potrubí
2. Na stanoviště strojvedoucího jsou dosazeny nové otáčkoměry spalovacího motoru napájené
indukčními snímači.
3. Dosazení nového elektronického rychloměru Unicontrol-Tramex.
4. Rekonstrukce interiéru pro cestující.


Zdroj K-report

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4096
benpat > zajimave ... po precteni me napadla jedna "drobnost" - kdyz se vymeni motor za jiny, pokud se nastavi na stejnou deklarovanou hodnotu vykonu jako puvodni varianta, je nutne to postoupit schvalovacimu procesu?

Nejde mi totiz do hlavy, proc se vykon nastavuje na stejnou hodnotu, kdyz zrejme ten samy motor u RN je nastaven na vykon vyssi. Nad stejnou veci jsem kroutil hlavou u remotorizaci dalsich vozidel (a je fuk, jestli jsou to jine motoraky nebo lokomotivy). Pokud by platila vyse uvedena souvislost, ma to konecne hlavu a patu a je jasne, ze se tim obchazi papirovani.

Ve hre by to totiz znamenalo, ze zrejme jedina sance, jak by slo takove vozidlo odlisit od bezne 810 by bylo hodnotou prevodu... samosebou krome "droboti" v podobe zmeny obsaditelnosti po vymene interieru a podobne...

Jinak Bmee a Bee jsou v planu na zruseni? Ja mel za to, ze jsou to jedine rady vozu, ktere mame ve vetsim poctu, pokud nepocitam kozenky.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4097
Asi tím ty papíry obchází. Něco podobného bylo s 814 a sunutí řídícího vozu, RN měla být na 90 km/h, ale aby se urychlilo schvalování tak ji udělaly na 80 km/h. Schvalování se nekonalo, protože zkoušky už vykonala souprava 912+812.

Co se týče Bmee a Bee tak projdou rekostrukcí (snad to proběhne, na Xee už bylo vypsáno výběrko) mě jde o to že se lakujou a pak projdou rekonstrukcí, kdy se lak může poškodit.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4098
Tak renonc s naklady u prototypoveho krokouse by mel byt napraven, dik za info.... sosejte tam co vzdy.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4099
Po chvilce tvurci odmlky jsem se behem tohoto tydnu zase trosku podival na zoubek nekterym vlackum. Benpat mozna bude zklamany, nejedna se stale jeste o balkansky nater na emzetove hospode (ale bude, neboj) - vratil jsem se k dalsi dlouho slibovane veci, kterou je "810 family". A az na par detailu mam v podstate "vse" hotovo... tedy aspon co se rozsahu vozidel tyka. Nemam je vsak zatim ve vsech naterech, vesmes mi chybi balkanizace u CD, nektere Blonski u ZSSK a take barvy Zeleznice Desna.

Nicmene - jednak pro kontrolu zda jsem na nic nezapomel, ale take pro namlsani tu mam jakysi rozpis toho, co mam pripaveno:

CSD 810 (polomaceny) - jen lidi
CSD 010 (polomaceny) - lidi+posta
CD 810 modry - jen lidi
CD 010 modry - lidi+posta (* opraveno)
CD 809 (cerveny s pruhem) - jen lidi
CD 810 (cerveny s pruhem) - jen lidi
CD 811 (cerveny s pruhem) - jen lidi
CD 010 (cerveny s pruhem) - lidi+posta
CD 011 (cerveny s pruhem) - lidi+posta
CD 012 (cerveny s pruhem) - lidi+posta
CD 013 (cerveny s pruhem) - jen posta
CD 015 (cerveny s pruhem) - lidi+posta
CD 016 (cerveny s pruhem) - lidi+posta
CD 812 - jen lidi
CD 011 zeleny - lidi+posta
CD 912 - ridici vuz, jen lidi
Viamont 010 - ridici vuz, lidi+posta
Viamont 810 - jen lidi
ZSR 810 (polomaceny) - jen lidi
ZSR 011 (polomaceny) - lidi+posta
ZSR 811 (oranzovy) - jen lidi
ZSR 011 oranzovy - lidi+posta
ZSR 912 (oranzovy) - jen lidi
ZSR 812 (cerveny) - lidi+posta
ZSR 812 lux - jen lidi
ZSSK 812 (bile dvere) - lidi+posta
ZSSK 011 cerveny - lidi+posta
CD 814+914 Regionova - jen lidi
CD 814+014+814 Regionova - jen lidi
ZSSK 813+913 Bageta - lidi+posta (* opraveno)

edit: dodelane mam ted take nasledujici:
ZSSK 810 Blonski
ZSSK 811 Blonski
ZSSK 812 Blonski
ZSSK 011 Blonski
ZSSK 012 Blonski
ZSSK 912 Blonski

... takze balik Blonski je snad hotov a s nim i cely ZSR/ZSSK balik, zbyvaji CD verze balkanskeho schematu

Neni toho zrovna malo a priznam se, ze mi uz zacina delat problemy se v tom orientovat bez tabulek. Nicmene urcite veci vim a vim taky, ze to ve hre neni zcela optimalni:

Vsechny motoraky jsem delal jen pro lidi - vyjimku tvori slovenska rada 812, kterou jsem chtel nejak odlisit od varianty Lux (ta je jen pro lidi) - proto jsem ji udelal i na zavazadla. Interier se pritom nelisi od ostatnich motoraku, takze prostor pro zavazadla/kocarky/kola je pouze naproti zachodu. Krome teto rady 812 je vzdy preprava posty jen tam, kde je ve voze vyhrazen sluzebni nebo zavazadlovy oddil, pripadne je vuz primo urcen pro prepravu jizdnich kol.

Kombinovane vagony maji "mernou" (tedy na jednoho cestujiciho) hodnotu provoznich nakladu lehce zvysenou, oproti vozum "jen pro lidi" nebo "jen pro postu" - tohle se snazim drzet u veskereho vozoveho parku, je to proste ekvivalent toho, ze obsluha vlaku (vozu) ma o starost navic. Diky tomu vychazi ale naklady na provoz pripojnaku pomerne vysoko (v porovnani s motorakem) - naopak u vozu jen pro lidi nebo jen pro postu to vychazi docela nizko.

Zatimco u CZ varianty 810 je mozne si postu pomerne slusne nakombinovat, u slovenskych motoraku nebo CD regionovy ta variabilita pada. Jednim z duvodu je fakt, ze ZSR/ZSSK v tomhle smeru upravene vozy nemela, u Reginy je to zas proto, ze mam k dispozici jen hodnoty celkove obsaditelnosti jednotky a jsem rad, ze se mi to povedlo rozpocitat na vozy tak, aby to odpovidalo realite a vyslo to. Prepocitavat, kolik kol se vejde misto sklopnych sedacek se mi uz nechtelo... i kdyz je mi jasne, ze by to ve hre docela bodlo. No uvidime, treba se mi do toho casem chtit bude. Zatim jako prioritu vidim dokonceni celeho baliku, tedy vyse uvedene chybejici v soucasnosti zavadene natery. Krome vozidel Zeleznice Desna vim, ze mi chybi jeste ZSSK 012 ... ale ten budu resit az spolu s ostatnimi Blonski natery.

Tak jako tak ale uvitam jakekoliv nazory, doplneni, upresneni a tak podobne... btw, nema nekdo vnitrni schema ZSSK 912? Pozici zachodu jsem odhadl podle vetraku na strese a vnitrni usporadani jsem si cucal z prstu.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4100
Pěkná řádka vozidel, jenom nemá mít modrá 010 ČD i s poštou?
A šlo by udělat prototyp?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4101
benpat > jojo, chybka...

Jaky prototyp mas na mysli?

Btw, 912 v provedeni CD i ZSSK a 812 CD mam vedeny jako prototypy, takze jejich porizovaci cena je navysena umerne tomu, ze byl vyroben pouze jeden kus.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4102
Zřejmě prototyp M151.0 ne?

A mám hotovou 720, musím ji napřed zmenšit. Má o ní někdo zájem?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4103
Lubak91 - Já bych měl o tu 720 zájem.
Sim - všechny ty mutace 810 budou v jednom pak souboru?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4104
Ano prototyp 810, dnes jezdí ještě 810 002.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4105
Kdyžtak zítra ta 720 v modrém bude. Je to vedlejší produkt vzniklý pro mě novou technologií...

No tak tady je T435.0, i když se mi moc nezdá...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4106
Lubak91 - u té 720 se mi zdá že je tam pár bílých pixelů, a že je v některých směrech špatně napozicovaná, ale co se týká vzhledu tak je perfektní.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4107
Až budu mít znova přístup k notebooku, tak jí doladím. A blbé pixely kde? U iso? A napozicovaná špatně taky u iso? Já ji u iso zvedl o pixel a přimaloval jí kola. Je to vedlejší produkt.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4108
Zdá se mi že ty bílé pixely byly u zadní části, ale newím, nejsem si 100% jistý. S tím pozicováním, zdá se mi, že je moc naražená do voganů které jsou za ní.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4109
No můžu to o dva pixely zkrátit, i když se mi zdá že takové problémy má více vozidel, nejen ode mě. A ty blbý pixle, není to náhodou zábradlí?
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4110
Možná že to má být zábradlí, ale je to nepřirozeně bílé. A když jede po nějekých tmavších kolejích, tak se dá všimnout i světlých pixelů u podvozku.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4111
tony.p nesmis na to koukat takhle zvetseny... dej si to 1:1 a bude to OK

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4112
To je zábradlí, zmenšením vznikla ta světlá barva, u podvozku nevím. Pokusím se to nějak upravit až bude možnost.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4113
Koukal jsem na toho hektora a ... a moc se libi... jenze je velkej :-D Ve vsech smerech... pokud by se ho povedlo zmensit (mel by byt tusim na sablonu velikost 6), byl by dokonalej.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4114
Mám přesně stejný názor, je perfektní.
Jinak co se týče tvého problému (Simova), tak nevím, ale máš to i u 914.
Pak jsem koukal na řadu 810. Supr, ta vyčůranost u 809 je úžasná ;D. Taky jsi šel s cenou za provoz dolů taky supr, ale proč má 811 nucené řazení ????

P. S. Nevadí ti ty soupravy co používáš? Nebo jsme jen já takový coto musí mít dokonalé ;D.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4115
benpat > ty 912 jsem si nevsimnul - a kdyz jsem to na zaklade tvy reakce prubnul, ona se v depu objevila... a po jejim rozebrani se objevila i 954 :-) takze diky, vyreseno :-)

811 ma nucene razeni proto, ze v podstate v teto konfiguraci to jezdilo ... vlozeny vozy byly upraveny (oproti standardu) na dalkove rizeni, takze s beznyma bafikama to nefungovalo... no a jeden z tech vlozaku se potom pouzil pro 812+011+912, takze v realu uz petivozovka od te doby nejezdila.

Co konkretne myslis ve smyslu, jestli mi nevadi soupravy?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4116
Nebo jsem jen já takový co to musí mít dokonalé ;D.
Nejseš jediný, kdo chce vozidla co nejvíce podobná vzoru. Proto nehraju s TGV od Zena.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4117
Sime šla by ta 811+011 nechat volně? Ať můžu udělat soupravu 811+011.

Co se týče souprav já to musím mít hezky spořádané. Řadím soupravy ve stylu (+příklad užití):

Lokomotiva             1x     
+1. tř. kupé            1x
+1. tř velkoprostor   1x
+ WRxxx/BDxxxxx     1x
+2. tř. kupé            1x
                            3x
+2. tř. velkoprostor  2x
+ vozy lehátkové
+ vozy lůžkové


Samozřejmě nemusí být v soupravě všechny vozy (jídelní, služební, spací a třeba druhá jednička). Ale snažím se to dodržovat, problém nastává když mi docházejí vozy a rychlé loko. Divím se že ti ten guláš v řazení nevadí.

V tom příkladu užití měla být 380, ale nechtěl se mi hledat obrázek, tak jsem požil 1016. Z toho vyplývá má otázka jestli Tom bude dělat 1216.2.

P. S. Používám výhradně českou sadu, zaměřuji se na železniční dopravu. Tedy žádné lodě, letadla, náklaďáky. A počet lepších loko, vozů, a motoráků jsem si omezil ať je to zajímavější.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4118
benpat > no ja se to snazim delat co nejvic realne... jenze narazim na nekolik problemu:
- kapacita souprav ... asi nejvetsi zadrhel. Chtel jsem pouzivat vlaky realneho razeni v dane dobe mezi danymi mesty, ale proste to nejde. Hra bud produkuje lidi moc nebo malo. Moc na to, abych provozoval realne soupravy, malo na to, abych je provozoval v realnem mnozstvi. Vysledkem je, ze se realite snazim aspon priblizit ...
- smer soupravy - na jednu linku nasazuju zpravidla stejne razeni na jeden par vlaku, jednou pozpatku a jednou popredu... zase aby to aspon trochu odpovidalo realite
- ekonomicky neunosne realne razeni... kdyz napriklad na konec motoroveho rychliku (s hydrou v cele) priprahnu dva Bafiky (nebo v dnesni dobe reginu), vlak se kolikrat dostane do ztraty... podobne to je, kdyz do soupravy vlaku na 160 pripojim Bp.
- podstatne snizeni kapacity vlaku (zejmena kratkeho) pri zarazeni hospody, luzka, lehatka ... tyto vozy vesmes radim tam, kde mam nejake rezervy v kapacite, ale rozhodne ne v pripade, ze linka nestiha.
- v realu nevim o vlaku, kde by byly razeny spaci vozy a hospoda zaroven ... takze to zpravidla nekombinuju
- pokud mam 30 vlaku na jedne lince, nechci je mit pres kopirak... proste jim dam urcitou variabilitu, podobne jako v realu taky mezi Prahou a Ostravou nejezdi jen jedno razeni soupravy

Pokud chces 811+011 ... chapu, ze to chces mit jako v realu, ale... ve sve podstate... jaka je vyhoda takoveto soupravy oproti 810+010? Jde mi o to, ze jsem se ve hre snazil 811 financne zvyhodnit oproti 810, duvodem je viceclenne rizeni ... proto to zvyhodneni plati jen tehdy, kdyz je motorak na obou koncich soupravy. Zhruba by to melo vychazet tak, ze CD 811+011+811 by melo mit podobne vlastnosti i naklady, jako ZSR 912+011+811 ... pripadne na podobne urovni jako CD 912+011+812.

Samosebou ze bych to mohl udelat volne, ale pak tam odpada ten duvod pro slevu. A zrovna tak CD tim, ze je provozuje samostatne v nevratne souprave, vyhazuje do kanalu penize za viceclenne rizeni...

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4119
Já mám menší mapu a nemám tolik souprav. Momentálně mám souprav a vozidel 242. Takže tolik vlaků na lince mít nemusím, navíc u mě jedna linka = jedna souprava. Vyjímky tvoří MHD a eSko.
Díky tomu můžu vlaky rozdělil to kategorií EC, EN, SC, IC, Ex, R (normální, posilový, s lužky), Sp, Os. A co se týče ekonomie tak jsem rád že vydělávám momentálně mám 11 milionů, tam máš pravdu reálné řazení je neekonomické. S tím bojuji.

Co se týče soupravy 811+011+811 tak ta měla dělat zálohu za tria z Rakovníka. Fungovalo to tak dlouho dokud z jedné 811 nevypadl motor. Hold si motory nerozuměly. A rozdíl mezi 810+010 a 811+011 pro mě ano, je rozdíl v rozjezdech a komfortu pro cestující.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4120
Sim: Právě u té velikosti se řídím Toma. Jak je skutečný rozměr větší než šablona, tak jdu na větší :) A neříkej že je moc velký nebo vydám něco, z čeho ti spadne čelist :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4121
Odpověď na tento příspěvek.

Tak takhle neblbnu.

V osobních vlacích používám většinou takové soupravy, abych měl co nejvyšší kapacitu při co nejvyšší rychlosti. Takže mi potom po kolejích jezdí takové soupravy jako např. 1* 498.1 + 11* M284.1.

Škoda, že balkanizované Dmsz a Bmz mají rok odchodu do důchodu. Připojené za balkanizovanou lokomotivu ČD 380/Škoda 109E by mohly vytvořit nejrychlejší vlak v české sestavě - tedy hned po Pendolinu. Ovšem s mnohem vyšší kapacitou - a já bych tak nemusel používat francouzské stroje - alespoň pokud jde o poštu, kde po roce 2038 není jediný český poštovní vagon. A já tak potom buď musím používat zastaralé stroje, což dělám nerad - nebo přejít ke konkurenci.

S osobními vlaky to tak hrozné není. Velkokapacitní ČD 471 (v balkánu) a Pendolino celkem postačují. Navíc do roku 2057 je ještě k dispozici také balkanizovaná Bmpz. A tak daleko jsem hru ještě nikdy nedohrál.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4122
Václav: Mě spíš zase připadá jako blbnutí, snažení, jak vymačkat z vlaků vše, za každou cenu. Jestli je zájem, mohu udělat lokomotivu z MIGu 21. Doufám že to bude stačit...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4123
benpat > me treba mrzi, ze se ve hre musis (kvuli ekonomice provozu) zamerovat na ultramegahromadnou dopravu jedne komodity, jinak se to nerentuje. Takze vicemene jednokolejne trate jsou problem - pokud stihaji, nevydelavaji, pokud vydelavaji, je lepsi to prestavet na dvoukolejku kvuli kapacite.

To taky treba znamena, ze 842 provozovat solo jako jedine vozidlo na lokalce se rentovat nebude, je potreba ho bud naplnit zcela (coz jde dost blbe) nebo mu priprahnout vlek a soupravu muzu provozovat poloprazdnou v prumeru, aby zvladala prepravni spicky.

Ohledne te 811 me napadlo reseni... predni vuz bude cenove odpovidat 810 ... a razeni nebude uplne nucene. Ovsem az pripojenim zadniho 811 na konec soupravy dojde ke srovnani nakladu na provoz cele soupravy na hodnotu, kde to chci mit.

Lubak91 > dej si za sebe brejlovece, tveho hektora a za to par rychlikovych vagonu - ja z toho mel pocit, jako kdyz do vlaku TT postavim hektora v H0 .... fakt je to velky, v celnich pohledech je potreba ubrat na sirku 2 pixely (tusim ze ubrat z 13 na 11), delkove ubrat sablonu z 7 na 6, vyskove je to taky prerostly... proste to chce jeste o cca sestinu zmensit. Ve vsech pohledech.

Predpokladam spravne, ze je to delany zmensenim nejakeho 3D modelu?

VaclavMacurek  > ten odchod do duchodu u balkanu je schvalne - vicemene pocitam s tim, ze udelame jeste dalsi vagony CZ/SK sady, s pomoci kterych bude mozne vyuzivat aspon limity trate na 280km/h ... namatkou me napada, ze kolem roku 2040 by CD mohly nakoupit vyrazene railjety, Jancura si objedna ICE seste generace, Viamont bude mit flotilu motoraku na regionalni spoje s rychlosti 160 a skodovka bude vyrabet jednopodlazni InterCityWorm pro mezimestskou dopravu s rychlosti 220 km/h.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4124
No nevím, mě se to spíš líbí větší, než nějací neznatelní červíci... :) K railjetu, zhruba v roce 2014, tedy až budou koridory zlikvidovány (naše vláda zastaví výstavbu, a poté zjistí že byly koridory postaveny v korupčním řízení, takže na nich zastaví provoz a údržbu. Nechá je rozkrást a poté odstranit několika osvědčenými firmami, např. ODS, značka kvality. Viz SPS.) Poté dráhy získají v opci od ÖBB jednu serii. Ta ovšem nebude k ničemu využitelná, tak bude několik let odstavená v Praze na Masarykově nádraží, které tou dobou už nebude nádražím, ale kancelářským a obchodním komplexem. Tam tyto soupravy budou odstaveny jako vládní vozy, do kterých ovšem žádný poslanec natož ministr nikdy nevlezl. Po snížení účetní ceny budou za polovinu prodány do maďarska...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4125
Václav: Mě spíš zase připadá jako blbnutí, snažení, jak vymačkat z vlaků vše, za každou cenu. Jestli je zájem, mohu udělat lokomotivu z MIGu 21. Doufám že to bude stačit...
Udělat lokomotivu z stíhačky MIG 21? Jestli se mě chceš zbavit, protože se uchechtám k smrti, tak prosím. Ale nechápu tvou poznámku o tom vymačkání všeho z vlaků za každou cenu.

Někde ve foru, možná dokonce i zde v české sekci, jsou odkazy na stažení několika mých her - když dokážeš, že je možné Budíškovice a Zlešice spojit vlakem bez takového extrému, za jaký považuješ mé sestavy, tak máš můj obdiv, ale jinak?...

VaclavMacurek  > ten odchod do duchodu u balkanu je schvalne - vicemene pocitam s tim, ze udelame jeste dalsi vagony CZ/SK sady, s pomoci kterych bude mozne vyuzivat aspon limity trate na 280km/h ... namatkou me napada, ze kolem roku 2040 by CD mohly nakoupit vyrazene railjety, Jancura si objedna ICE seste generace, Viamont bude mit flotilu motoraku na regionalni spoje s rychlosti 160 a skodovka bude vyrabet jednopodlazni InterCityWorm pro mezimestskou dopravu s rychlosti 220 km/h.
ICE šesté generace - zatím je pouze třetí - a vývoj vlaků tak rychlý není

Celý ten text je poněkud přehnaný, ale... ¨Vesmír je nekonečný, ale omezený. Lidská blbost je nekonečná a neomezená.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4126
Lubak91 > ono jde o to najit ve velikosti vhodny kompromis. Pokud se nepletu, moje sablona velikosti 14 je asi maximum, co se rozumne vejde do jednoho 128 policka, takze tomu jsem se snazil uzpusobit nejvetsi vozy v nejakym rozumnym meritku.... takze na sablonu 13 jsou emzety a xmee vozy... no a v pomeru k nim je pak potreba radit ten zbytek, jinak to bude podobnej misung, jako originalni sada :-(

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4127
Nechá je rozkrást a poté odstranit několika osvědčenými firmami, např. ODS, značka kvality. Viz SPS

"všechno jste si nakradli, chudej chudým zústane..."? tohle je míněno?

Dovolím si oponovat prodeji do Maďarska... pojede za ojetými trolejbusy do Bulharska případně Mongolska.

Není to zmenšenina 3D modelu ale zmenšenina maxi malby :D
Pokud se nepletu, moje sablona velikosti 14 je asi maximum, co se rozumne vejde do jednoho 128 policka.

Můj největší vagon je Uaaikks (myslím) a ten je na 16. V bočním pohledu mi ovšem přeskakují nárazníky ze zadu dopředu... ovšem to je extrémní vagon!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4128
A především "české Eschede" most ve Studénce který stavěla firma ODS dopravní stavby Ostrava...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4129
O přirovnání Studénky s Eschede si dovolím pochybovat. Jestli se totiž nepletu, tak sice v Eschede jakýsi most také byl, ale narozdíl od Studénky nespadl, nýbrž do něj vlak narazil až následkem vykolejení.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní