Skip to main content
Topic: České addons aneb naše lidová tvořivost-diskuze (Read 1554607 times) previous topic - next topic

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4166
TommPa9: až na jednu maličkost budiž - v kožedělném průmyslu se používá hovězí kůže, nikoliv vepřová.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4167
A co tam uvést logo a značku nějakého masokombinátu, popř. si nějakou vytvořit pro simutrans.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4168
Hmm, a v jakých rukavicích jsem dělal kocouru 282 transfuzi? Asi nějaká divná kráva to nosila, když se tomu říká vepřovice...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4170
díky

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4171
Když už nám jede zase forum, tak pár deailů do hry.

Sime budeš upravovat vozy Ds a WRxxx? Ds vozy mají rychlost 140 km/h a jídelní vozy od 25.2.2010 taktéž. Další věc povedlo se udělat výdělečným motorák RS1? U 842 se mi to povedlo, ale RS1 ne. Proto se ptám šla by udělat serie mrtvých motoráků? Jako že by to byl obyč vůz bez motoru a výkonu. Pro lepší pochopení uvedu příklad soupravu 943+043+843+843 jelikož je 843 docela výkonná tak netřeba dvou motoráků, kapacitně to však nestačí a když člověk přidá další motor už to nezaplatí. nebo RS1 třeba 840+840 zadní by mohla jet mrtvá a tudíš by se jen vezla a náklady na provoz by mohla mít nižší.

Tome když si u aut, bylo by možné k vlakům RJ udělat autobusy SA?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4172
benpat > shodou telepatickych nahod jsem behem vypadku delal na Ds ... a chvili pred tim jsem vestil z koule, jak budou vypadat balkanske natery na lehatku... http://forum.simutrans.com/index.php?topic=1316.msg14090#msg14090 (zatim to jeste neni uplne v cajku, musim dodat obrazky a dodelat nektere verze, ale hratelne to je).

Nicmene u obou (a nejen u nich) se objevily problemy s ne zcela jednoznacnymi informacemi - nejvic me vytaci ta rychlost.

Treba ty lehatka... u CD jezdi pod jednim oznacenim rady vagony pro rychlost 140 i 160, na Slovensku je to nemlich totez ... tak jsem si to sam pro sebe trochu prizpusobil, vysledek ma svoji logiku, ale krome rychlosti (a diky tomu jine cene a nakladum) jsou ty vagony naprosto totozne... takze je potreba si davat bacha pri sestavovani vlaku a nenechat se splest. Jedine, co me napadlo, ze bych vzdy jednu verzi mohl otocit - takze jednou by mela zachody na viditelne strane, podruhe by na viditelne strane byla chodbicka... jenze to by v depu asi taky moc videt nebylo... tak nevim.

U sluzebaku je to jeste divocejsi - jeden zdroj ( http://www.vagonweb.cz/popisy/CD_osobni_vozy.php ) uvadi u vsech variant rychlost 140, jiny zdroj ( http://parostroj.net/katalog/ov/katalog.php3?obdobi=5&ktere=s ) zase ma vsude 160. Pak jsem nekde nasel informace, ze se u nich sachovalo s podvozky... takze jsem si to zase lehce prizpusobil a jednu  variantu udelal na 140, druhou na 160 (tu zatim mam jen v jednom nateru). Pokud by mely byt obe na 140, trochu to ve hre postrada smysl, protoze jinak jsou jejich parametry temer stejne.

No a u postovnich vagonu a hospod jsem z toho mimo uplne. Ze se Wrxxx snizovala rychlost kvuli brzdam vim, ale netusim od kdy ... a hlavne nevim, jak to udelat ve hre. Nic ti totiz nebude branit pouzivat zastaralou, ale rychlejsi verzi vozu...

No a posta... nekde se pise, ze muzou 140, jinde 145, nekde zase 160 ... a kdyz se z toho pak udela ridicak na Hydru, muze to 120 :-D tak tady uz vubec nevim.... a pokud o tom mas nejaky konkretnejsi informace, budu jedine rad, kdyz mi to vysvetlis/objasnis/popises nebo cokoliv takoveho :-)


Jo a malem bych zapomel na motoraky RS1. Nekde jsem nasel info o tom, ze v beznem provozu (s lidma) smi jezdit jen na oba motory a zaroven ze nesmi tahat pripojnaky... a nemlich to samy by pak byl druhej mrtvej motorak. Nevim presne proc by to tak melo byt, ale proste takhle jsem tu informaci dostal.

Dost dlouho jsem mel taky problem s nevydelecnosti a zkousel jsem ruzny prasokombinace - treba zaprahnout za to postovni vuz a tak dal... no a nakonec sem zjistil, ze to vesmes smysl nema. RS1 mi vydelava (sice min nez Hydra s vlekem, ale porad dostatecne) sprazeny do dvojice na trase, kde jinak jezdi 843 nebo 854 solo - podminkou je, aby trasa byla dostatecne prima a obsazenost slusna.

Takze to v realu znamena, ze zatimco 810 se diky malym provoznim nakladum a male sile motoru hodi tam, kde trat kopce objizdi a klickuje mezi nimi, RS1 ma sily dost na to, aby trat vedla pres kopce, ale o to primejc. Obsazenost potom resim tak, ze v koncovych stanicich ceka na nalozeni.

Btw, zrovna vcera jsem se ve hre presvedcil, ze vhodnost daneho vozidla vzdy zalezi na konkretni situaci. Na nekolika tratich jsem nahrazoval sukafony s vlekem (zastaral nater) ... no a zkousel jsem tam cpat 810+010 v novejsim nateru, RN s cyklovlekem, Bagetu, ZSSK soupravu 912+011+811 a ruzne dalsi varianty motoraku, vcetne treba vratne soupravy Hydry.  No a nekdy vysledek vylozene prekvapil, protoze treba Bageta prodelavala a 810+010 byla v plusu, jinde 810+010 byla v cervenych cislech a hydra byla OK... no proste podobne jako v realu :-)

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4173
Sime, nechceš poslat grafiku toho hektora? Já teď absolutně neměl čas na to jeho předělání (nejdřív nebyl notebook, pak německo, slovensko, rakousko atp.) Grafika je hotová, stačí pouze zmenšit a upravit...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4174
Lubak91 > sice to u me s casem nebude o moc lepsi, ale posilej... uvidim co s tim dokazu :-) ... majlik je sim(kyselaryba)boruvkova.cz

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4175
Měl bys to tam mít, jestli to neskončilo někde v rybníce :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4176
To o RS1 vím. Měl jsem je na lince v soupravách 840+841, jezdilo to 85 až 100 km/h a většinu trasy plné a stejně mi to prodělávalo v průměru 2000 ročně. Ale to bude v poho, přidám nákladní linku.

Bc je super (hlavně balkán, podle mě nejhezčí verze, mají to i lůžkové vozy), akorát Bc ZSSK (modré) moc kříčí. Jestli je budeš upravovat šla by udělat ještě ČDC verze? V klasickém modro-bílém nátěru s logy čdc? Používám to při převozu uranu.


Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4177
Lubak91 > mam, dik

benpat > ono fakt hodne zavisi na tom, jak je vedena ta trasa. Prakticky jisty je, ze pri vhodne vedeny trase to sice vydela na sebe, ale na provozni naklady infrastruktury to nevydela ani nahodou, takze je to lepsi brat spis jako doplnkovou prepravu lidi tam, kde jinak jezdi naklady - tedy v podstate stejne jako v realu.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4178
Nejsem si moc jistý, jestli takové auto někdy jezdilo, našel jsem ho pouze jako modýlek k mašinkám, takže o něm prakticky nic nevím. Jedná se o Škodu 706 MTS s baňkou na přepravu cementu (jestli je vám povědomá máte pravdu, je to má baňka z Rajky). Takže dotazy:
Co vy na to?
Mám dělat i RTS variantu?
Přijde mi to jako rozumná alternativa k velkým vlakům na cement, zvlášť když betonárky cementu až tak moc nepotřebují...

EDIT:
Po dlouhotrvajících obtížích se mi to konečně podařilo! Trefil jsem válec! takže můžu pokračovat v sadě tahačů a návěsů, protože máme vyřešený tvar cisterny!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4179
Tak jsem včera ráno poprvé viděl celý vlak z vagonů v balkánském vybarvení - pouze to kazila lokomotiva řady 362/363, která byla v původním vybarvení - jinak bych jí asi nepoznal.

Chybami se člověk učí - ale někteří lidé jsou nepoučitelní

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4180
Hoj panstvo, udelal jsem par drobnych oprav a uprav:
- 810 family ... v prekladovem souboru se mi nejak vytratila slovenska 811 v Blonski nateru, doplneno
- RS1 ... u jedne varianty v bocnim pohledu nedochazelo ke zhasinani, opraveno ... neni to definitivni verze (mozna pridelam dalsi varianty, porad nemam jasno v planovane CD verzi, nevim jestli je delat jen pro lidi nebo i pro kola), ale pouzitelna je
- Bc a Ds ... doplneny nektere varianty, opraveny drobne graficke chybky - sice to stale jeste neni definitivni verze (nejsou vsechny varianty a nemam jasno v rychlostech), pouzitelne to je

Zkousel jsem si hrat s hektorem - zatim tedy prvni pokus a priznavam, ze se mi to moc nepovedlo ... paradoxne jsem to udelal pro zmenu prilis male, aspon v ISO pohledech. Mimochodem, chvilku mi trvalo, nez jsem si uvedomil, ze narazniky hledam marne :-D

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4181
No, nárazníky bys měl použít ze šablony, na grafice je jen automatické spřáhlo SA3. A na jakou že to chceš šoupnout šablonu, 6? Já jsem se trochu poohlížel po reedici somáriků u kterých bylo několik chyb, a ty mám na 8...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4182
Cpu to na 6ku ... problem s naraznikama je spis ten, ze nevim, podle ceho to pozicovat. Kdyz to cpu podle kol, mam pocit, ze ty narazniky mam moc nizko - aspon ve srovnani s fotkama, podle kterych se to snazim dopasovat.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4183
To spřáhlo by mělo být ve stejné úrovni, takže jediná možnost je, držet se této linie...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4184
OK ... ja ho zkusim udelat nejakou kontrastni barvou, abych videl, kam vyjde - podle toho to napozicuju a pak udelam to samy jeste s cernym sprahlem a prelepim to pres to... snad to pujde.

Jinak co tak z hlavy lovim kocour, hovezi a pilstyk (tusim ze i velkej hektor, aby sel poznat od malyho) je na sablonu 7, cmelak na 8

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4185
Bůůů, všechno tak mrňavý :( :D Velký hektor je silně rozpracovaný a čmelák pouze ve studii. U somáriků, chci překopat grafiku, poněvadž jsem si všiml drobných nesrovnalostí na čelec.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4186
Lubak > ja si to nevymyslel... teda vymyslel, ale necucal z prstu :-) Kdyz sem tvoril sablony, byl ucel jasne dany - zaridit, aby byly jednotliva vozidla (aspon v ramci jednoho dopravniho systemu) vuci sobe v meritku.

Preci jen sem si nemoh porad navyknout na to, ze sukafon potrebuje stejnou delku nastupiste jako krokodyl nebo bymecko :-D

No a druha vec, ktera s tim souvisi (i kdyz sem na ni prisel az pozdejc) - diky prekreslovani obrazku na zadni kosticce tim co je vepredu dochazi u delsich vozu k castecnemu "schovavani" se za kresby predchozich policek - za nastupiste a jine objekty v bezprostrednim okoli trate... a cim delsi vozitko, tim vic se to projevuje. U vozidel do sablony 8 to prakticky znat neni, ale u eMZet uz je to docela drsny :-(

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4187
Toho překreslování jsem si všiml, ale i zakladní pak obsahuje vozidla na šabloně 12 ne? A ty když jsi takový motorový, nebudeš dělat na motorových vozech řad M264.0, M274.0, M284.0, M285.0, M290.0, M295.0, M298.0, M495.0, apod? Detaily ti klidně poskytnu :)
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4188
Lubak91 > co to je za motoraky? Ja se priznam, ze podle Kryspina si vybavim tak Hurvinka nebo Sukafon, ale v tech vetsich mam hokej ... a protoze ty novejsi velke motoraky (male snad i historicke) mam snad uz komplet, tipuju ze to bude Slovenska Strela, Modre sipy a podobne ... je tak?

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4189
Je to tak, a především jednotky z expresu Hungaria. Mohu kdyžtak poskytnout podklady.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4190
Lubak91 > jo Ganzy ... na ty je na webu podkladu relativne dost, zatim jsem je vynechaval spis z jinych duvodu...
- sam jsem je nezazil, takze mi moc nerikaji
- maji spolecny podvozky a v dobe, kdy jsem kreslil hydru a krokouse jsem nevedel jak na ne (ted uz to vim)
- je to vozidlo, ktere do provozu v CSSR sice vyznamne zasahlo, ale je z ciziny, takze jsem tomu neprikladal takovou dulezitost (i kdyz v podstate vetsina osobnich vagonu je taky zvenku)
- zatim jsem o nich slysel vzdy spis jen to horsi - vesmes zpravy o slabych motorech na tak velkou soupravu, spatnych chodovych vlastnostech a tak dal ... takze jsem si vicemene zatim rikal, ze ve hre by to bylo spis jako zpestreni, nez neco opravdu slusne vyuzitelnyho - tomu nahrava i pevne razeni

No a ted vicemene neni duvod, proc se do toho nepustit - i kdyz uz ted vim, ze to bude na dlouhy lokte, casu ted bude v nasledujicich 14ti dnech minimum a pak se uvidi.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4191
No, ale je zase pravda, že ke konci kariéry jezdily M298.0 na páru rychlíku Praha-Plzeň :) Já si kdyžtak zkusím střihnout M297.0
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4192
To je hamburcan? ten je (pokud se nepletu) soucasti zakladni sady, bohuzel mimo "nase" meritko, aspon co se delky tyka :-(

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4193
Právě toho jsem chtěl předělat jako T3. Prodloužit a dát do červené...
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4194
V tom pripade se na nej tesim uz ted :-) btw, ohledne tramvaji, budes delat dalsi? V Plzni jezdi "housenka" slozena z predni a zadni casti K2 (v realu ovsem vznikaj uriznutim cela a zadku T3) a mezi to je vlozen nizkopodlazni dil... takze by dosavadni "stavebnice" stacila upravit relativne malo... http://www.plzensketramvaje.cz/?page=k3rnt.htm

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4195
Tramvaje, taky až bude čas. Mám skoro hotový střední díl pro K3. Ovšem tam mě čeká pozicování, které se rovná očistci, poněvadž se musí napozicovat předek i zadek aby lícoval s ostatními články. Dokonce mám rozpracovanou T3 v plzeňském, ale jen asi 4 nebo 5 pohledů, zbytek se musí přebarvit, zřejmě v irfanu.
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4196
Nemam zrovna moc dobrou zpravu - po nekolika pokusech o spravne zmenseni Lubakova hektora jsem to odlozil na neurcito ... at jsem s tim kouzlil jakkoliv, vzdy to bylo nejak deformovane a neodpovidalo to. Pricina zjevne bude v tom, ze sablony jsou oproti realite uz preci jen trochu deformovane a Lubakova predloha se teto deformace ucastnit nechce :-D

Napadlo me, ze bych to mohl zkusit opacne - zvetsit soucasnou sablonu, napasovat to na ni velke a pak zase zmensit.... no ale pokud do toho pujdu, tak az po dovoleny :-)

Jinak jsem opravil drobnou grafickou chybku v pripojnych vozech k hurvinku, takze si to sosnete znovu.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4197
No on je ten hektor vlastně napozicovaný, zkoušel jsi to zapakovat bez zmenšení? :D
So, let me get this straight. You want to fly on a magic carpet to see the King of the Potato People and plead with him for your freedom, and you're telling me you are completely sane?!

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4198
... to me nenapadlo zkouset :-)

Ono jde hlavne o to, ze pokud se mam trefit do sve sablony (ktera ale vychazi z grafiky hry a tezko s ni muzu neco delat), musim iso pohledy zmensovat vic, nez bocni a celni... takze v konecnem dusledku je pak v ISO masina prcek, i kdyz z boku pasuje.

Re: Lidová tvořivost-diskuze (ex-Česká vozidla)

Reply #4199
Našel jsem (vzpoměl jsem si) na českou variantu RS1. Jedná se o nástupce 842/3, tedy vůz Dm 12. Nechtěl by ho někdo udělat?   ;D